Autor Wątek: Continuum Shift - temat ogólny  (Przeczytany 132503 razy)

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #555 dnia: Lipiec 28, 2011, 20:05:31 »
Szczególnie z tym jaki ma heat gain. No cóż, już wkrótce się okaże, ten loketest jest dosyć niedługo.
Believe what you want to believe~

CalopS

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: CalopS-PL
  • Skąd: B�dzin
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #556 dnia: Sierpień 01, 2011, 22:04:22 »
HAHAHAHA a niemowilem ze bedzie relius i reszta i can sense the future XD, znajac tendencje to zbiedza ragne i dopakoja jakies slabsze postacie do gory
>> Don't Hate Player's, Hate The Game <<

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #557 dnia: Sierpień 01, 2011, 23:06:13 »
Że Relius będzie, to wiedział każdy, kto w Story mode grał.
Moje pięści krwawią śmiercią!

jorrdqn

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 53
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #558 dnia: Sierpień 11, 2011, 20:49:43 »

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #559 dnia: Sierpień 11, 2011, 21:00:00 »
Ignis = Stand
Moje pięści krwawią śmiercią!

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #560 dnia: Sierpień 12, 2011, 07:57:47 »
Zmiany idą w dobrym kierunku z tego co widzę, aktualne zmiany u Hazamy mi pasują, nadal można robić 6D~A 4D~A 7D~A Jakou w combosach, 6C mniej nadużywalne, walbound na 214D~B, szybsza reakcja na D~B, nawet nawet. Za to Relius wyraźnie mi się podoba jak widzę jego gameplay, tylko pewnie nieco mniejszy damage mu dadzą bo już są combosy bez heat za 5300 i 6000 z DD na końcu. Oby jak najszybciej dali jakiś filmik gdzie da się dobrze usłyszeć jego motyw muzyczny, bo z urywków i opisów wychodzi niezła nuta.
Believe what you want to believe~

Bellevar

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Bellevar
  • Skąd: Grudzidz
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #561 dnia: Sierpień 12, 2011, 14:27:28 »
Taa...z Litchi to chyba robią żeby było łatwiej nauczyć się nią grać. Bo jak można inaczej zrozumieć zmianę, że od teraz może w powietrzu użyć tylko po razie j.B i j.C. Ci co są odpowiedzialni za zmiany w tej grze to ja nie wiem co oni robią, a jeszcze ich pojęcie słowa Balans mnie naprawdę bawi.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #562 dnia: Sierpień 12, 2011, 14:52:47 »
Pierwsza myśl:
Cytuj
Taokaka:

    6B - Now fatal counters
    6C - Slightly increased startup speed
    j.d - Ground untechable time decreased (TL may actually be faster recovery for Tao?), now wall bounces on counter hit.
    3C - Knocks back on hit, severe enough that 236a won't reach
    j.8d - Untechable time reduced, can only combo 2 loops before they tech now
    Hexa Edge - Wall bounce removed
Straciłem postać.

Druga myśl:
Cytuj
Mu:

    Tsunugui - Now also usable in air. Now wall bounds. Usable in corner combos
    j.2c - Is now a fatal counter
    Ame no habakiri - Can be charged
    Yata no kagami - Now also usable in air
    Habakiri - Damage nerfed
Arcsys nie ma pojęcia, co robi.

EDIT: trzecia myśl
Cytuj
Arakune:
    Overall damage decrease
Jedno dobre posunięcie.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2011, 14:55:15 wysłana przez Hiryu »
Moje pięści krwawią śmiercią!

hulskiey

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 32
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: hulskiey
  • Skąd: Warszawa
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #563 dnia: Sierpień 12, 2011, 15:05:57 »
Noel znerfowani to też dobre. Drive nie canceluje się w specjale + jest wolniejszy (powrót combosów z cs1?). Z tego co widziałem hazama nie może też relaunchowac jak teraz = comba z superem za 4k a nie za 7 xD

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #564 dnia: Sierpień 12, 2011, 21:15:40 »
Akurat czytałem że ten relaunch jest nadal możliwy, choć trudniejszy, za to zmiany prorate 6C i tak zmniejszą damage o ok~ 1000, więc comba z superem bardziej 5000-6000 niż 7000
Believe what you want to believe~

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #565 dnia: Sierpień 30, 2011, 15:07:01 »
BlazBlue Continuum Shift Extend (oficjalna nazwa CS2+) zapowiedziane jako wydanie płytowe na ps3/x360/psv, wychodzi na koniec roku w Japonii

Źródło: http://www.siliconera.com/2011/08/30/blazblue-continuum-shift-extend-hitting-vita-xbox-360-and-ps3-this-winter/
Believe what you want to believe~

Avi

  • [Zachodniopomorskie]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Avi_PL
  • Skąd: Szczecin
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #566 dnia: Sierpień 30, 2011, 16:13:52 »
Nareszcie jakieś dobre wiadomości.A wiadomo kiedy w Europie bedzie dostepne?I czy bedzie?

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #567 dnia: Sierpień 30, 2011, 17:12:51 »
Póki co info tylko o japońskim wydaniu, pewnie amerykańskie niedługo po tym wyjdzie. Co do europejskiego to dużo zależy ile tłumaczenia będą mieli, to był podobno jeden z czynników opóźnienia. I tak oficjalna nazwa i reszta info zaczęły pojawiać się dopiero jakiś tydzień temu przed obecnym loketestem.
I tak dla mnie to najlepsza możliwa informacja, raz że nie bawiłem się w kupowanie dlc a czuję że Relius będzie moim subem po Hazamie, a po drugie teraz będzie jakaś realna szansa na turnieje (brak komplikacji z dlc).

Od razu dam link do trailera:
http://www.youtube.com/watch?v=s5jEA2kSemk&feature=feedf
Believe what you want to believe~

Avi

  • [Zachodniopomorskie]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Avi_PL
  • Skąd: Szczecin
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #568 dnia: Sierpień 30, 2011, 17:19:50 »
Fajnie, ze pokazali nową postac.zapowiada sie obiecujaco, ten atak z zielonymi "mechanicznymi ramionami"
A muzyka i grafika jak w normie-świetna :)

I człowiekowi tylko wzbiera apetyt.

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #569 dnia: Sierpień 30, 2011, 17:36:12 »
Jak już wyżej pisano widać że Reliusem będzie się grało jak postacią z JoJo's Bizzare Adventure, Ignis jako stand itp. W dodatku poza nowymi ścieżkami w story mode na pewno będą co najmniej dwa nowe kawałki (w filmach z loketestów słychać że motyw Reliusa jest inny niż muzyka z trailera, ta moim zdaniem jest motywem do walki Relius vs Carl). Czekamy na TGS na dalsze info
Believe what you want to believe~