BACKDASH FORUM
Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Kitana => Wątek zaczęty przez: Dae w Kwiecień 25, 2011, 00:26:42
-
Uber midscreen combo na które wpadliśmy z Ryldem:
f+2,1, 4~Fan Toss, 4~Uprise, dwa dashe, b+2~Fan Toss, dash, Fan Toss, dash, 4~Cutting Fan
48% bez korzystania z paska
-
Uber midscreen combo na które wpadliśmy z Ryldem:
f+2,1, 4~Fan Toss, 4~Uprise, dwa dashe, b+2~Fan Toss, dash, Fan Toss, dash, 4~Cutting Fan
48% bez korzystania z paska
Dżizas! Siedzą nerdy, no. :D Hahaha! Nieźle, jestem pod wrażeniem. Możliwe że faktycznie każdą postacią z czasem wymyśli się akcje za ~50% bez paska.
-
Ja siedze drugi dzien nad Johhnym Cage'em i Liu Kangiem i nie moge wyjsc poza granice 36-38% bez paska. Te postacie sa tak ograniczone w jugglach czy to ja mam taka kreatywnosc?
-
To zależy od postaci. Kitana ma świetne narzędzia w postaci fanów i lifta, można nią naprawdę się pobawić po wybiciu przeciwnika.
A taki np. Noob nie ma ani wybitki, ani fillerów i gówno się nim zrobi (no, chyba że pod ścianą, ale tam to każdy ma kosmiczne comba...)
-
No w przypadku wposmnianej przeze mnie dwojki jest to wlasciwie spamowanie 2 rzeczy. Ciezko wcisnac jakis project czy cos. Ale koniec juz offtopu, w koncu to kombosy kitany ;p.
-
http://www.youtube.com/watch?v=sULlzl52IBk
67% bez X, ale z paskiem. Wygląda niesamowicie.
-
Chorzy ludzie w to graja.
-
http://www.youtube.com/watch?v=sULlzl52IBk
67% bez X, ale z paskiem. Wygląda niesamowicie.
O matko bosko. Oficjalnie się boję Kitany.
-
http://www.youtube.com/watch?v=sULlzl52IBk
67% bez X, ale z paskiem. Wygląda niesamowicie.
This game needs some serious patching...
-
27 hitsów, nawet od zera zdąży się zapełnić 45 pasków do brejka.
A kombo jest ładne, nie widzę sensu jego patchowania (i tak przecież zjada 3 paski, 3 exFany mamy), jarałbym się jakby mi ktoś to robił ( dziwne mam fetysze :paperbag: )
BTW. Ziomek na tym kanale głównie bije Sheevę, siedzi w nią więcej niż w pozostałe postaci?
-
Łolaboga, panowie. Wszystko by patchowali, wszystko jest brołken. Tekken chyba też ma akcje za 2/3 hp? (bo każde 2d jakie znam ma)
Nie ma co cisnąć ;)
-
No i trzeba wziac pod uwage to, ze to raczej nie sa versusowe akcje. Co nie zmienia faktu, ze w tej grze jest po prostu bardzo latwo dac sie z jugglowac. W wiekszosci wypadkow wystarczy wziac na klate 2 glupie punche aby pozegnac sie z polowa paska po skillowej akcji. Nie wiem jak inne 2d pod tym wzgledem dzialaja.
-
wystarczy wziac na klate 2 glupie punche aby pozegnac sie z polowa paska po skillowej akcji. Nie wiem jak inne 2d pod tym wzgledem dzialaja.
W większości 2d dwa głupie punche jako start comba dają takie skalowanie, że ciężko się ponad 30% wybić.
-
BTW. Ziomek na tym kanale głównie bije Sheevę, siedzi w nią więcej niż w pozostałe postaci?
Sziwa ma większego hitboxa.
-
W wiekszosci wypadkow wystarczy wziac na klate 2 glupie punche aby pozegnac sie z polowa paska po skillowej akcji.
To raz.
Dwa, w TeKu wystarczy wyłapać głupiego elektrona żeby stracić pół paska po jakims staplu, tak więc luz :D
-
Co wy porownujecie...
-
http://www.youtube.com/watch?v=CHgz_hYK3dE
Wziął i złamał grę. O_o
Koniecznie muszą spatchować jej te wachlarze, bo to jest przesada żeby po drugim trafieniu dalej leciało combo. Dla porównania, u Kabala taki trik nie przejdzie, a to przecież działa z grubsza jak Nomad Dash (lepiej nawet, zadaje obrażenia...).
-
No ale zjada 3 pachy w tym kombie, nie ma co narzekać ; D
-
Wiem że zjada, wiem, ale fakt faktem że trochę to nie fair. Strykerem to ja do 50% z 3 paskami dobić nie mogę. Że już o Barace Obamie nie wspomnę nawet.
-
Wrzucę jutro combo Sindel/Jade ciekawe co powiecie... Jade przydałoby się opanować przynajmniej ze względu na jej niesamowitą asystę. Jest to najlepsza asysta w grze.
-
40% po zgadywance
39% po naskoku z butem
Gram nią!
:D
Chociaż ta zgadywanka taka nie do końca super - f+4,b+4 albo , f+4,1. Gdyby f+4 było szybsze, to babcia była by dziadkiem.
-
jump punch f+2,1 n. jump punch 4~fan toss dash 2~fan toss f+2~uprise b+2~air fan toss fan toss 3,3~cutting fan d+1 chyba 55% z tego co pamiętam.
-
jump punch f+2,1 n. jump punch 4~fan toss dash 2~fan toss f+2~uprise b+2~air fan toss fan toss 3,3~cutting fan d+1 chyba 55% z tego co pamiętam.
Trochę mniej teraz zabiera. To jest chyba najsilniejsze combo Kitany. Jak dorzucisz dwa paski to wyciągniesz 52% (stan na obecną versję 1.04).
Ja dorzucę dwa:
pierwsze 2,1 uprise dash n. jump punch b+2 fan toss f+2 i od razu cutting fan (versja bez barów) ok. 38-40 %
drugie jump punch f+4,2 dash 2 uprise dash dash b+2 fan toss 3,3,3 cutting fan można zakończyć F,2 cutting fan (bez barów)
dorzucając ex fan i cancelując go można zyskać od 10 do 12 % przy combosach.
-
Coś nowego:
jp, F2,1, njp, b+2, air fan toss, ground fan toss, ex fan toss (cancel), fan toss, ex fan toss (cancel), fan toss, F2, cutting fan. (3 bary, 48 %)
-
3 paski... zero sensu.
Jp (jan paweł!:D) b+2 air fan toss fan toss 4~fan toss 2 fan toss f+2~ex fan toss fan toss 2~cutter
Chyba z 52% i jeden pasek.
-
Ani razu nie wyszedł mi ten dżagl : ( (dropuję przy 2~wachlarz, bez tego je 50%), no i nie wiem czy warto ryzykować z b2 po j.p.
-
Akurat to jest proste dość.