Street Fighter > Karin

Karin basics - praca zbiorowa pod redakcją Apo

(1/3) > >>

apolon:
Panowie i Panie, proponuję zebrać tutaj info przydatne do grania Karin. Jako, że sam gry nie posiadam i mam okazję pogrywać około 2-3h na tydzień, nie ukrywam że liczę tu na Waszą pomoc!



Pokes:
mk
cr.mk

Counter pokes:
lk
hk

Anti-air:
hp
ex uppercut

BnB:
cr.mp, mp xx JFT, light fikanie nogami (można poprawić superem)

Co dalej?
Optymalne kombosy za 0-4 paska?
V-trigger kombosy?
Setupz?
COKOLWIEK?

Qjon:
Setapy to nie w tej grze :valle:

crush counter sweep, fwd dash x4 -> idealny timing na meaty rzut/mp

Po zwykłym rzucie Karin jest na +4 jeśli przeciwnik quickriśnie - więc pod ścianą mamy gwarantowanego mięsnego guziczka lub rzucik (tylko trzeba odczekać 2 klateczki bo osłonka).

Pasek to ty lepiej kiś na superkę/reversale, a nie kombosy. Ewentualnie pod ścianą confirm w JFT, JFT, ex DP.

apolon:
1. Da się pociągnąć kombosa po cr.mk xx v-trigger?

2. Jakie jest optymalne v-trigger combo po crush counter hk? Jest coś lepszego niż trial 10 (crush hk, v-skill xx v-trigger, guren hochu, super)?

Qjon:
Po CC s.HK robisz kolejne s.HK xx triger s.HP xx JFT, 3 rekki.
Jak masz pasek na super to robisz sideswitch rekke w superke (bez superki nie warto bo sideswitchuje, a z superką i tak po animacji i tak wypierdala postać na środek ekranu więc <>< )

Wacho_VHO:

--- Cytuj ---1. Da się pociągnąć kombosa po cr.mk xx v-trigger?
--- Koniec cytatu ---
Z bliska siedzi c.lp xx jft

Wrzucę tu później parę setupów ;)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej