Street Fighter > Karin
Karin basics - praca zbiorowa pod redakcją Apo
apolon:
Panowie i Panie, proponuję zebrać tutaj info przydatne do grania Karin. Jako, że sam gry nie posiadam i mam okazję pogrywać około 2-3h na tydzień, nie ukrywam że liczę tu na Waszą pomoc!
Pokes:
mk
cr.mk
Counter pokes:
lk
hk
Anti-air:
hp
ex uppercut
BnB:
cr.mp, mp xx JFT, light fikanie nogami (można poprawić superem)
Co dalej?
Optymalne kombosy za 0-4 paska?
V-trigger kombosy?
Setupz?
COKOLWIEK?
Qjon:
Setapy to nie w tej grze :valle:
crush counter sweep, fwd dash x4 -> idealny timing na meaty rzut/mp
Po zwykłym rzucie Karin jest na +4 jeśli przeciwnik quickriśnie - więc pod ścianą mamy gwarantowanego mięsnego guziczka lub rzucik (tylko trzeba odczekać 2 klateczki bo osłonka).
Pasek to ty lepiej kiś na superkę/reversale, a nie kombosy. Ewentualnie pod ścianą confirm w JFT, JFT, ex DP.
apolon:
1. Da się pociągnąć kombosa po cr.mk xx v-trigger?
2. Jakie jest optymalne v-trigger combo po crush counter hk? Jest coś lepszego niż trial 10 (crush hk, v-skill xx v-trigger, guren hochu, super)?
Qjon:
Po CC s.HK robisz kolejne s.HK xx triger s.HP xx JFT, 3 rekki.
Jak masz pasek na super to robisz sideswitch rekke w superke (bez superki nie warto bo sideswitchuje, a z superką i tak po animacji i tak wypierdala postać na środek ekranu więc <>< )
Wacho_VHO:
--- Cytuj ---1. Da się pociągnąć kombosa po cr.mk xx v-trigger?
--- Koniec cytatu ---
Z bliska siedzi c.lp xx jft
Wrzucę tu później parę setupów ;)
Nawigacja
[#] Następna strona
Idź do wersji pełnej