Autor Wątek: TTT2 - pytaj i odpowiadaj  (Przeczytany 32392 razy)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« dnia: Wrzesień 24, 2012, 00:26:44 »
Temat dla każdego, kto ma konkretne pytanie związane z TTT2 (najlepiej dotyczące systemu).

---

Ile na bloku ma midowa noga ze wstawania? Cały czas -12?

Tokis_TLT

  • TLT
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 392
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Tokis_PL
  • Skąd: Łódź
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 24, 2012, 00:43:32 »
Co najmniej -12 wciąż, ja łykam kary za to od Bruce'a i Larsa.

Moje pytanie - jak wygląda sytuacja na bloku po Tag Crashu? Na pewno postać spadająca ma stratę i zostawia przeciwnika w FC, ale dokładniejsze info by się przydało. Poza tym, balkonik przebija się tymi samymi ciosami co walla? No i czy jak nie było bounda przed przebiciem balkonu to czy mogę go zrobić jeszcze na dole?

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 24, 2012, 00:51:54 »
Z balkonem to wydaje mi sie, ze wszystkie wallbreak'i przebijaja balkony. Z boundem powinno byc tak jak piszesz, czyli mozliwosc zrobienia na dole, ale koniecznie musisz wczesniej zgarnac panczami czy czyms tam do juggla. Jakby ktos to potwierdzil to bylo by super.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 24, 2012, 07:54:26 »
Jeśli wierzyć praktisowi, wstajace kopy mają teraz -13.

Zenson

  • [Warszawa]
  • Jr. Member
  • *
  • Wiadomości: 72
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 24, 2012, 08:41:42 »
wstajace kopy juz w t6 z tego co wiem mialy rozne straty zaleznie od tego z jakiej pozycji wstajesz, byl post na zaibatsu o tym z konkretnymi cyframi, co do balkonu to furb ma racje, jesli zlapiesz przed dotknieciem ziemi to mozesz zrobic B/TA czy co tam sobie wymazysz

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 24, 2012, 08:47:27 »
KND (face up & feet towards – FUFT)

Move Dam Spd Blk Hit CH Total Frames Notes

4: 10 22 -12 +5 D 50

3: 12 22 -12 +5 D 50

u~4: 12 31 -12 +5 D 59 (delay kick)

u~3: 12 31 -12 +5 D 59 (delay kick)

f~4: 12 47 -12 +5 D - (D on clean hit)

f~3: 12 49 -12 +5 D - (D on clean hit)

b~4: 12 43 -12 -3 D -

b~3: 12 43 -12 +5 D -

d+3_4: 7 13 -19 -7 -7 48

b~f+1+2: 18 10~40 -5? D D (30 active frames)

f~1+2: 18 18~38 +2? D D (20 active frames)

~f: 4 33 0 0 0 (back spring immediately after KNK)

FCD (face down & feettowards – FDFT)

Move Dam Spd Blk Hit CH Total Frames Notes

4: 12 24 -14 -5 D - (D on clean hit)

3: 12 22~27 -14* -3 D - (*-14 ~ -17) (D on clean hit)

u~4: 12 24 -14 -5 D - (D on clean hit)

u~3: 12 24 -14* -3 D - (*-14 ~ -17) (D on clean hit)

f~4: 12 46 -15 -4 D - (D on clean hit)

f~3: 12 46~49 -12 +5 D -

b~4: 12 54 -14 -3 D -

b~3: 12 58 -12 +5 D -

PLD (face up & feet away – FUFA)

Move Dam Spd Blk Hit CH Total Frames Notes

4: 12 16 -14 D D -

3: 12 18 -13 +4 D -

u~4: 12 29 -15 D D - (D on clean hit)

u~3: 12 39 -10 D? D - (redundant note 'DOCH' may have error)

f~4: 12 39 -12 +5 D - (D on clean hit)

f~3: 12 43 -12 +5 D -

b~4: 12 47 -14 -3 D - (D on clean hit)

b~3: 12 51 -12 +5 D -

SLD (face down & feet away – FDFA)

Move Dam Spd Blk Hit CH Total Frames Notes

4: 12 26~28 -19 -10 D - (D on clean hit)

3: 8 26 -22 -8 D -

f~4: 12 53 -12 +5 D - (D on clean hit)

f~3: 12 55 -12 +5 D -

b~4: 12 47 -14 -3 D -

b~3: 12 47 -12 +5 D -

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 24, 2012, 09:02:45 »
Qjon saves the world :potter:.

Taz_Thrash

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 369
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 25, 2012, 20:23:23 »
Świetny temat Di. Ja mam mnóstwo pytań:

Co to jest iSW ?

Jeśli w jugglu jest zapisany counter hit CH, to jak mam go rozumieć ? Mam wyprowadzić cios w odpowiedzi na cios przeciwnika ?

Nie mogę posadzić Paulem D+4,2, 1+2. Nie wchodzi mi 1+2. Próbowałem różne tajmingi, nawet mashować. Co robię źle ? 1+2 mam ustawione pod R1 na padzie.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #8 dnia: Wrzesień 25, 2012, 20:32:11 »
iSW - instant shining wizard, czyli rzut z biegu wykonywany natychmiastowo. Mają go King, Armor King i Lars.

Counter hit to trafienie przeciwnika podczas startupu jego ciosu, czyli tak jak napisałeś.

Przy demo nie tylko 1+2 rób z odpowiednim timingiem, ale też 2 (w momencie trafienia d+4). Powinno siąść.

Leito_PL

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 133
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Leito_PL
  • Skąd: Bydgoszcz
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #9 dnia: Wrzesień 25, 2012, 21:06:57 »
iSW - instant shining wizard, czyli rzut z biegu wykonywany natychmiastowo. Mają go King, Armor King i Lars.

Teraz także Jaycee no i Jinpachi ma rzut w locie tylko że bez fff po prostu z miejsca.

Pat007

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 14
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Nie wiem
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #10 dnia: Wrzesień 25, 2012, 21:46:42 »
Shining Wizarda ma jeszcze Michelle jakby kogoś interesowało :)

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #11 dnia: Wrzesień 25, 2012, 22:03:47 »
Tak na prawdę to Shining Wizard to rzut Kinga i tylko Kinga na stojącą postać. Nazwa pochodzi od zagrania z japońskiego wrestlingu (wejście przeciwnikowi na kolano a następnie uderzenie go swoim kolanem prosto w ryj).
iSW (instant Shining Wizard) przyjeto nazywać f,f,f+2+4 robiony jako AT (air throw) co oczywiście jest dużym błędem bo iSW można też robić na stojącego, gdyż chodzi o taki bufor f,f,f aby nie było widać animacji biegu.
Można więc powiedzieć że iSW ma King, AK i Lars

Taz -> tak swoją drogą Tekken to nie MK i tutaj nie ma aż takich mega buforów
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 25, 2012, 22:07:09 wysłana przez Cambion »

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #12 dnia: Wrzesień 25, 2012, 22:11:25 »
Czyli właściwie tak, jak napisałem. ;p

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #13 dnia: Wrzesień 25, 2012, 22:36:03 »
Czyli właściwie tak, jak napisałem. ;p
Dokładnie tak, tylko moja wersja była trochę bardziej rozbudowana :cool:

Taz_Thrash

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 369
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« Odpowiedź #14 dnia: Wrzesień 25, 2012, 23:46:31 »
Dzięki Panowie :) Od razu wszystko robi się prostsze :)