BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken Tag Tournament 2 => Kuma & Panda => Wątek zaczęty przez: Jaco w Wrzesień 24, 2012, 22:55:19
-
Pytanie jak w temacie. Co robić Pandą po low parry?
-
Na Zaibatsu posucha, więc ode mnie dwie akcje:
low parry, 4, f+1, b+2,1<1+2 = 34 dmg
low parry, 4, 2, b+1~3+4 = 30 dmg + HBS oki
Niestety, w temacie low parry miśki miały problem w T6, mają i teraz.
-
Miałem nadzieje na coś lepszego ... ale miski rzeczywiście mają problem.
I jedna bieda odemnie
d/f+2 d/f+2 d/f+2,1
-
d/f+2 w tej sytuacji zadaje 3 punkty obrażeń, więc zupełnie się nie opłaca. W T6 robiło się b+2,1, d/f+2, d/f+2,1, ale w TTT2 pierwszy cios wymaga timingu.
-
Niedźwiedź nie ma rzeczywiście zbyt wiele opcji.
Ta pierwsza akcja po low parry, 4, f+1, b+2,1<1+2 = 34 dmg często wiffuje ostatni cios.
Jak dla mnie lepiej po b,2,1~3+4 i coś zapodać na techrolującego np. d+1+2 lub f+1+2
A i zamiast 4 lepiej zrobić f+4 - kroi więcej niż samo 4.
-
Jeśli opóźnisz ostatni cios, nie powinien spudłować.
-
I to jest właśnie problem z niedzwiedziem.
Niektóre rzeczy nie trafiają. Jak np b+2,1 po parry i to nie kwestia timingu. Jak np d/f+3,2 jako B! pod ścianą i w końcu jak b+2,1>1+2 jako ender.
-
Dlatego b+1,2 nie robisz po lp (i tak słaby damage), a d/f+3,2 pod ścianą robisz tylko po wallsplacie z f+2,1 (później jeszcze step do tyłu - siedzi zawsze). Natomiast b+2,1<1+2 wymaga w niektórych sytuacjach dasha i/lub dużego opóźnienia, ale siedzi zawsze.