BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken Tag Tournament 2 => Jun Kazama => Wątek zaczęty przez: subtag w Wrzesień 20, 2012, 11:26:42
-
temat luźny do narzekania na JUN.
(jako że narzekanie to sport narodowy Polaków)
wypowiedzi w stylu: "tego czego jej brakuje w porównaniu do innych postaci"
po 1 - brak prostego zwyklego juggle startera (głupie d/p+2, gp+4)
po 2 - brak podcinki wywalającej (na KD)
t+1:2 to nie podcinka, a cios na low z JF
temat nie ma na zadanie sprzeczanie sie że Ona to ma, a zwykłe... brakuje jej w porównaniu do...
czyli jak jest słaba w porównaniu do wiekszości postaci czy też właściwości ciosów
-
Najbardziej mi w niej przeszkadza słaby zasięg i mały damage jeśli chodzi o poking
Jest dość karalna
Brak i15 wybitki
Nie ma sensownej kary na i12 (ani nie ma dużego dmg, ani nie ma wall splata)
Kara na i13/i14 nie daje wall splata
Głupie 23dmg trzeba hit-confirmować, LOL (b+2,1)
Nie za dobrze trackuje, midowy homing karalny, inny sensowny jest na high
IZU stance to shenanigan z dużą dozą ryzyka, sprawdzi się tylko na nieogranych, nie ma możliwości zrobienia cancela (wóz albo przewóz)
Nie ma sensownego (high-crushującego) poke'a na low który byłby w miarę bezpieczny (a.k.a Cheap Zafina low pokes ;))
Jest bardzo kombinatorska i dość skillowa, trzeba przy niej poryzykować i mieć sporą wiedzę na temat jej ciosów i przejść, i gdzie może sobie na co pozwolić. Jej strategia jest dla mnie jeszcze dość słabo zarysowana. Już lepiej ponaciskać przyciski Dragunovem.
PLUSY?
HMMMM.... niech pomyślę.
- f+2 (+ cancele)
- jugglujący tag throw
- reversal
- 11 klatkowy "magic 4"
- bardzo dobry tag assist
- mimo wszystko dobrze się przykleja w ataku
- GEN stance jest spoko (revers na rzuty, I like it ;) )
- dość łatwa do opanowania na zadowalającym poziomie (oczywiście do poziomu eksperckiego trzeba się dużo namęczyć)
- mimo słabego zasięgu i dmg, b+2,1 jest spoko.
-
Do plusów dorzucił bym d/f+2,1 - bardzo szybki step killer z HC kontynuacją.
Łatwe full combo po CH FC d/f+2
Największy minus: TRAGICZNIE brzydkie animacje ciosów :dansgame:
I tak Asuka>Jun :kapparyu:
-
Do plusów dorzucił bym d/f+2,1 - bardzo szybki step killer z HC kontynuacją.
Łatwe full combo po CH FC d/f+2
Największy minus: TRAGICZNIE brzydkie animacje ciosów :dansgame:
I tak Asuka>Jun :kapparyu:
No i właśnie ten step killer jest karalny nawet po pierwszym hicie :)
-
No i właśnie ten step killer jest karalny nawet po pierwszym hicie :)
Pffff, co to NAMCO niepoważne jest? Jaka jest idea robienia z czegoś HC jak obydwa ciosy są karalne?!
Właśnie sprawdziłem że d/f+2 ma niby -10, słabo :(
Jej f,f+3 jest naprawdę karalne na i13? Aśka ma bezpieczne f,f+3...
-
przecież Asuki f,f+3 też ma 1-3. w T6 miała -14.
Mi brakuje jakiegoś szybkiego wallcarry po IZU
-
A ja sie dziwiłem dlaczego tego pokarać f+1+2 od Miguela nie potrafię >>
-
f,f+3 Aski jest teraz bez_pie_czne! Dobry zasięgowy hołming do spamowania.
Ale w sumie to offtop - zaraz założę temat dla Aski.
-
Jest bardzo kombinatorska i dość skillowa
Litości...
-
f,f3 Jun też bezpieczne...
-
Jest bardzo kombinatorska i dość skillowa
Litości...
Zależy co uznajesz za skill. Bo jeśli juggle to rzeczywiście są łatwe. Ale jeżeli ogólny gameplay, to uważam że mam rację. Ona nie ma autopilota tak jak niektóre postaci.
I nie patrzcie na stare frame daty, f,f+3 jest bezpieczne.
-
no właśnie, granie JUN to... ciupanie :)
preferowany styl gry: defensywny
t+2,1 - very good, ale zacząłem uzywac t+2,3 - nie jest NC, ale fajnie oddala.
dlaczego d/p+1 jest na high? widział ktoś coś podobnego u innych postaci?
-
Jun może słaba ale jaką frajdę mam kiedy pokonam przy jej użyciu Mishimów i innych toptierów :pogchamp:
-
dlaczego d/p+1 jest na high? widział ktoś coś podobnego u innych postaci?
W mojej wersji TTUT2 d/f+1 jest na mid
-
http://m.youtube.com/watch?v=P_7IwsPBIvU
Polecam! Rewelacyjne CMV. Masa pomysłów - zaraz siadam badać sandwich combosy z f+2 cancelem i ws3+4 jako TA!