BACKDASH FORUM

Tekken => Tekken x Street Fighter => Wątek zaczęty przez: Di w Sierpień 19, 2010, 17:48:00

Tytuł: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Di w Sierpień 19, 2010, 17:48:00
http://backdash.pl/2010/08/19/tekken-x-street-fighter/
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Solo w Październik 03, 2010, 21:06:13
Nowy film z gameplayem:
http://www.youtube.com/watch?v=93or_lEsWo4&feature=related
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Furb w Październik 03, 2010, 21:09:00
Hai hai hai iiii

0:13 to chyba jakis overpowered move
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Październik 03, 2010, 21:30:37
te nóżki to taki Deadfist ;D hehe pogralbym w to.....ciekawe czy jakis frame jest do tego :potter:
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Październik 03, 2010, 21:34:21
heh najzabawniejsze jest to ze taki sneju grałby w bijatykę z taką animacją na poważnie gdyby system był ok ; D.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Snake w Październik 03, 2010, 21:54:10
Zdecydowanie lepsze niż T6.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Luty 17, 2011, 17:50:10
Kiedyś wszyscy grali w bijatyki z taką animacją na poważnie :D
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Sierpień 03, 2011, 21:10:43
http://www.eventhubs.com/news/2011/aug/02/txsf-harada-fills-how-fireball-characters-will-be-made/

Coś się dzieje.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: bsurma w Wrzesień 02, 2011, 19:36:54
Szczerze, to wolałbym projectiles w stylu czegoś, co będzie pomagało utrzymać dystans od przeciwnika, tak jak Harada wspomniał. Skoro w SF daje to rezultaty, to dlaczego nie w TxSF? :)

Oczywiście same fireball'e musiałyby być ostro przerobione stricte technicznie, gdyż szybkość jest w większości przypadków za mała, a damage jak w wersjach EX zdecydowanie nie wchodzi w grę. :|
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Dae w Listopad 25, 2011, 15:12:12
(http://media.eventhubs.com/images/2011/11/24_txsfartwork01.jpg)
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Manior w Styczeń 24, 2012, 22:02:07
BIG SPOILER - wg Harady gra może używać 6 przycisków, a nie 4. :o (rozważają to). W takim razie jeśli w Tekkenie każdy przycisk przypisany jest jednej kończynie, to w systemie 6 przyciskowym...let the speculation begin! ;D

http://www.eventhubs.com/news/2012/jan/23/tekken-x-street-fighter-could-have-6-button-system-1-versus-1/
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Chris w Marzec 12, 2012, 18:22:06
Ono strzelił w 2018 jako date premiery txsf :P link (http://gamingeverything.com/16722/ono-says-namco-is-way-behind-schedule-on-tekken-x-street-fighter-jokes-about-2018-release-date/)
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Ishy w Wrzesień 07, 2012, 01:04:42
bump

Cicho się zrobiło jeżeli chodzi o jakiekolwiek newsy o TKxSF. No ale trudno się dziwić, TTT2 ledwo wyszło a Namco nie na rękę byłoby się teraz śpieszyć. Jakieś ploty chodziły, że mamy w tym roku jakąś nową zajawkę zobaczyć ale na razie jakoś okazji nie ma. Harada wziął się z kopyta więc nie wierzę, żeby guzdrał się z tym do 2018 roku. ;)
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Wrzesień 07, 2012, 02:40:33
Biorąc pod uwagę porażkę jaką okazało się być SFxT nie sądzę, żeby namco się spieszyło z TxSF.
Poza tym oni od początku zapowiadali to jako projekt na odległą przyszłość (2014?), więc jeszcze długo poczekamy do pierwszych konkretniejszych zapowiedzi.

No i tak właściwie - kto na to czeka? :D
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: VanDarkholme w Wrzesień 07, 2012, 09:33:04
Ja
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Ishy w Wrzesień 09, 2012, 15:41:52
Lol, porażkę? To, że Capcom spieprzył sprawę z DLC nie od razu oznacza, że gra jest zła. Owszem, nie jest na takim poziomie co SSFIV czy TTT2 ale warto się w grę zaopatrzyć imo. Bądź co bądź to jest gra bardziej dla fanatyków obydwu serii, którzy grają w nią dla funu a nie turniejowo.

No i ja czekam. Chociażby, żeby zobaczyć postacie z SF w 3D.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Wrzesień 09, 2012, 15:56:58
Lol, porażkę? To, że Capcom sp****zył sprawę z DLC nie od razu oznacza, że gra jest zła. Owszem, nie jest na takim poziomie co SSFIV czy TTT2 ale warto się w grę zaopatrzyć imo. Bądź co bądź to jest gra bardziej dla fanatyków obydwu serii, którzy grają w nią dla funu a nie turniejowo.

Grać dla funu można i w tetrisa i w final fantasy 13 - co komu się podoba. Turniejowo sfxt wyszło bardzo słabo i to jest fakt. Za mocna konkurencja, za mało sama gra ma do zaoferowania. Zresztą Capcom musi czasem wydać coś słabszego, żeby ich lepsze tytuły bardziej lśniły. Wiadomo, że jak wyjdzie TxSF to będzie to ciekawe i wiele osób się zainteresuje, ale sytuacja na rynku na razie nie jest zachęcająca do przyspieszania prac nad drugim crossoverem.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Pychu w Wrzesień 09, 2012, 16:42:45
to bedzie ostatnia bijatyka w jaka zagram, czas dorosnąć, ych ;)
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Ishy w Wrzesień 09, 2012, 18:53:33
Lol, porażkę? To, że Capcom sp****zył sprawę z DLC nie od razu oznacza, że gra jest zła. Owszem, nie jest na takim poziomie co SSFIV czy TTT2 ale warto się w grę zaopatrzyć imo. Bądź co bądź to jest gra bardziej dla fanatyków obydwu serii, którzy grają w nią dla funu a nie turniejowo.

Grać dla funu można i w tetrisa i w final fantasy 13 - co komu się podoba. Turniejowo sfxt wyszło bardzo słabo i to jest fakt. Za mocna konkurencja, za mało sama gra ma do zaoferowania. Zresztą Capcom musi czasem wydać coś słabszego, żeby ich lepsze tytuły bardziej lśniły. Wiadomo, że jak wyjdzie TxSF to będzie to ciekawe i wiele osób się zainteresuje, ale sytuacja na rynku na razie nie jest zachęcająca do przyspieszania prac nad drugim crossoverem.
No właśnie to napisałam... Może dlatego też nie wylądował na automatach. Zastanawiam się tylko jak to możliwe, że stosunkowo SFxTK zebrało dobre noty od recenzentów (taaa wiem, dzisiejsze recenzje) w stosunku do innych gierek.

Aż mi się przypomniało, że ktoś od Capcomu stwierdził, że gra biednie się sprzedała bo ostatnio za dużo mordobitek wychodzi na rynku. Na razie trudno ocenić co będzie za 2-3 lata i jak sytuacja będzie wyglądała. Namco musi się jednak postarać jeżeli chce się wybić i ma na to sporą szansę biorąc pod uwagę fakt, że ich crossover wychodzi ostatni i za ten czas mogą nauczyć się na błędach konkurencji.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Wrzesień 09, 2012, 20:10:50
No i logika capcomu jak na dłoni -> "Wydajemy grę w okresie, kiedy bijatyka za bijatyką spada z nieba do czytników" - "Gra sprzedała się słabo nie dlatego, że jest słaba tylko dlatego, że wydaliśmy ją w złym czasie". To jeszcze nie jest poziom Square - Enix, ale Capcom lubi z siebie pośmiewisko czasem zrobić.
Noty recenzenckie nie mają żadnej wartości, ale to sama napisałaś.

Fakt, za 3 lata rynek może się ustabilizuje, bo na razie jest przepełniony nowym materiałem. Z drugiej strony TxSF będzie miał dużo więcej problemów niż SFxT. Dużo trudniej będzie przekodować postaci z SF do realiów tekkena niż w drugą stronę. Chociażby taka prozaiczna sprawa jak lista ciosów. Standardowo postać w SF ma 12-15 (normali z powietrza nie liczę, bo jak je liczyć w grze w której się nie skacze?) a postać w tekkenie 5000+. Namco się napracuje.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Ishy w Wrzesień 09, 2012, 20:40:21
Z drugiej strony jakby poczekali z pół roku czy rok to czy coś by to zmieniło? Nie można też ciągle bawić się w super hiper alpha editiony lub całkiem jakiejś serii nie ruszać bo prędzej czy później gra straci na zainteresowanych. Chociaż może i lepiej dla nich by było, żeby zaczekali. Za duża różnica czasowa między releasem na konsole domowe a na Vitę. Najwięcej ich wysiłku chyba poszło w tę wersję, która imo nie ma racji bytu i słabo się przyjmie, bo na psp jest więcej lepszych nawalanek. Może jednak liczą, że jako trzecia (o ile się nie mylę) nawalanka ever na Vitę to ktoś po grę sięgnie...

I tu masz rację, nie pomyślałam o tym. W Tekkenie średnio jest po 90 ataków na łeba więc przepaść jest ogromna. Słyszałam, że mają też zachować system z Tekkena dla wszystkich postaci zamiast low, mid i heavy. Więc albo przeportują kilka ataków postaci Tekkena i dodadzą je do postaci z SF albo poważnie ograniczą ataki ze strony postaci z Tekkena... W końcu T1 też kiedyś był grywalny. :P Harada stwierdził, że Tekken jako franchise nigdy Namco nie przyniósł strat więc mogą sobie na wiele pozwolić a nie tłumaczyć się brakiem kasy na wydanie kompletnej gry.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Snake w Wrzesień 09, 2012, 23:52:21
Postacie w SF mają średnio po 25-30 ciosów (nie licząc 12 ciosów z powietrza) - 18 ground normali, po kilka command normali, specjale i ich różne wersje/kontynuacje. Do tego trzeba dodać rzuty, supery i target combosy jako stringi (a postaciom bez albo z małą ilością TC po prostu dorobić i dać różne właściwości, w końcu to chwila roboty) i nie wygląda to tak źle. ;] Zresztą zbalansowanie ilości ciosów nie jest takie ważne, może być nawet i duża rozbieżność. Nie liczy się ilość ciosów, tylko ilość dobrych opcji posiadanych przez daną postać. To nie jest tak, że postacie ze street fightera muszą dostać 100-ciosowe command listy, żeby w ogóle mieć jakiekolwiek szanse, jak to kiedyś sugerował Kali w zapowiedzi sfxt w PE. :D
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Wrzesień 10, 2012, 00:07:21
Gdzie Ty widzisz 30 ciosów? lmhP/K = 3+3, 2lmhP/K = 3+3 to mamy 12. fmhP/K = 2+2 to daje 16. chyba nie liczysz każdej wersji SRK i Hado jako oddzielnych ataków?

W ogóle, skąd wyrwałeś 12 naskoków?
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Wrzesień 10, 2012, 00:09:20
Neutral jumpy i diagonale.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Wrzesień 10, 2012, 00:12:43
Ah, tu się kajam.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Snake w Wrzesień 10, 2012, 00:14:43
18 ground normali = standing x6, crouching x6, close x6 (wiadomo, są ciosy niemające far/close wersji, ale to wyjątki. ;]

12 jumping normali = jump forward/jump back x6, neutral jump x6

Hado nie liczę jako oddzielnych ciosów (z wyjątkiem ex'a), ale są specjale które różnią się w zależności od siły (np. thunder knuckle). Zresztą w większości wersje specjali, które wyglądają bardzo podobne do siebie mają zgoła odmienne zastosowanie, więc cięzko je uznawać za jeden cios.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Wrzesień 10, 2012, 00:19:53
Tylko zapominasz, że mają takie same animacje. W tekkenie sporo animacji się powtarza, ale nie w obrębie jednej postaci. Trudno wymyślić 40 różnych szybkich rączek (chociaż jak na starania namco to całkiem nieźle wychodzi), ale nietrudno w 90 ciosowej moveliście uniknąć powtórzeń. Myślę, że gracze nie kupiliby wybiegu "Ryu ma pod f n d d/f1_2_3_4 cztery różne shoryukeny, które mają taką samą animację ale inną framedatę."
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Snake w Wrzesień 10, 2012, 00:32:06
No nie do końca takie same animacje, bo jednak różnią się ilością hitów, wysokością, płomieniami itd. Poza tym wiadomo, że ciosy przemodelowaliby tak, żeby spełniały jakąś rolę i dobrze działały w tekkenowym środowisku (tak jak to zrobili w sfxt). Mogliby dać np. dwie wersje srk (pod 1 i 2) z zupełnie innymi animacjami i zastosowaniem, nie muszą przecież wszystkiego przenosić na pałę, robiąc na siłę wersje lp, mp, hp i ex. :F
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Wrzesień 10, 2012, 00:39:14
No ale takie przenoszenie na pałę zakładał Twój pierwszy post na ten temat.
Cytuj
specjale i ich różne wersje/kontynuacje.
Nie ma porównania do SFxT, bo orżnąć postać z 90 ciosów do 30, a rozbudować postać z 30 do 90 to dwie różne sprawy. Rzuty też standardowo ma się w SFie dwa, czasem 3 a w tekkenie podstawa to 5, chociaż mało kto się obywa bez jakiegoś attack/commad throw.

"Jakoś" zrobią to na pewno, ale ciężko będzie - tyle jest raczej bezdyskusyjne.

(A tak właściwie - jak zrobić "zupełnie inne animacje" SRK? Wiesz, że "zupełnie inna animacja" a "doczepione płomienie z rączki" to dwie różne rzeczy?)
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Snake w Wrzesień 10, 2012, 01:14:51
Mój pierwszy post zakładał różne wersje specjali, co nie oznacza że mają one być dokładnie takie same jak w sf4 i ma ich być taka sama ilość. Jeśli nadal nawiązujesz do mojego pierwszego posta to powinieneś zauważyć też, iż pisałem że rozbudowanie command list do rozmiarów tekkenowych nie jest koniecznością, ważne jest żeby postacie ze street fightera miały opcje, które pozwoliłyby im walczyć z postaciami tekkenowymi.

Co do rzutów - attack throw to zupełnie odmienny temat, zresztą są takie ciosy w street fighterze (falling sky Abla, backbreaker Hugo). Command throwy w tekkenie to zupełnie co innego niż command throwy w bijatykach 2d, bo właściwie służą takim samym celom, mają tylko (i to też nie zawsze) wiekszy damage/followup/mniejsze okienko na wyrwanie. Wyrwania w tekkenie są 3, więc żadna postać tak naprawdę nie potrzebuje więcej niż trzech rzutów. Postaciom ze street fightera wystarczy dać dwa rzuty które mają + dorobić trzeci (albo nawet wziąć z poprzednich części).
Cytuj
(A tak właściwie - jak zrobić "zupełnie inne animacje" SRK? Wiesz, że "zupełnie inna animacja" a "doczepione płomienie z rączki" to dwie różne rzeczy?)
Idąc tym tokiem myślenia WGF'a i EWGF'a trzeba by uznać za ten sam cios, tak samo jak wiele podobnie wyglądających do siebie ciosów u wielu postaci (np. dck 1 i dck,[f]+1 Steve'a). A nawet jeśli, to weź np. ex srk Ryu z sfxt i masz całkowicie inną animacje ciosu.

tl;dr Hiryu pls.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Wrzesień 10, 2012, 01:20:41
Snake, proszę Cię. Teraz już kombinujesz a cały czas ani trochę nie podważasz mojej pierwszej wypowiedzi. Podkreślam - nie idzie mi o to, że tego się nie da zrobić (da się, zrobią to). Mi idzie o to, że wymyślenie 60 nowych ciosów dla ~20 postaci to będzie katorżnicza robota (a wykombinować te ciosy team developerski będzie musiał, jeszcze je ładnie pokazać Capcomowi do zaakceptowania i sklecić do kupy tak, żeby trzymać balans). Ty mi tu na siłę próbujesz udowodnić, że niby w SF tak dużo ciosów jest albo nawet, że w Tekkenie wcale tak dużo ich nie ma. Włącz AE, otwórz command listę i poczytaj co tam stoi namazane, bo dawno tego nie robiłeś chyba.

W temacie rzutów:
Co w takim razie z rzutami z boku/od tyłu? Dać im taką samą animację jak tym frontalnym? Zresztą gdzie ja napisałem, że attack throw w SF nie występuje? Pewnie, że występuje, tylko to nadal nie wyrównuje cyferek. A prawda jest taka, że jakby dali postaciom z SF "top 20 ciosów" w ramach całej movelisty, to nikt nie powiedziałby "a po co im duża movelista, skoro postaci z tekkena też korzystają tylko z części arsenału" tylko odezwałyby się głosy "Namco pacany movelisty zrobić nie umiecie jak mam grać na 3 ciosy?". Scena turniejowa może sobie gadać, ale bijatyki poza 10 tysiącami graczy turniejowych na całym świecie muszą zainteresować też 990 tysięcy casuali.

Do tego cytatu to w ogóle się nie odnoszę bo nic z tego co miałem na myśli nie zrozumiałeś.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Snake w Wrzesień 10, 2012, 01:42:46
Aha, no jeśli o to ci chodziło to się do pewnego stopnia zgadzam. Jeszcze się nie nauczyłeś, że zaczynając ze mną dyskusję na temat bijatyk należy na początku wyraźnie zaznaczyć, że zakres jej tematu nachodzi też na odbiór gry przez casuali? :p

Bo jeśli chodzi o samo zbalansowanie rozgrywki, to pojedynczych ciosów street fighterowe postacie tak naprawdę mają wystarczająco (a przede wszystkim na pojedynczych ciosach opiera się high-level tekken), grunt to dobre ich przeniesienie i nadanie takich właściwości, żeby postać miała wszystko co potrzeba (np. s.mk Rufusa jako step killer, upside down kick Guile'a jako low crush itd.). Do tego po 2 stringi (u wielu postaci nawet nie byłyby one potrzebne dzięki target combosom) i postać jest właściwie kompletna. No i fakt, zapomniałem o rzutach od boku i w plecy, tutaj trzeba by się nawysilać. ;]
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Sierpień 04, 2013, 01:35:17
Nowy wywiad z Haradą na temat TXSF, nic nowego, wiadomo jedynie że gra jest w produkcji i wyjdzie na konsole następnej generacji.

http://www.fightersgeneration.com/screens/tekkenxsf-aug2013.htm
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Grey w Czerwiec 06, 2014, 22:48:49
Leak przed E3 2014
Premiera: grudzień 2014
Platforma: na foto widać przyciski funkcyjne maszyny Sony

(https://i.imgur.com/oqkhZEw.jpg) (https://www.facebook.com/tekkentej/posts/840891305939536)

(https://i.imgur.com/LBrGRpJ.jpg) (https://www.facebook.com/tekkentej/posts/840891305939536)

(https://i.imgur.com/mh4Q3aD.jpg) (https://www.facebook.com/tekkentej/posts/840891305939536)
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Snake w Czerwiec 06, 2014, 23:00:50
Q :kreygasm: :kreygasm: :kreygasm:

"Pres" :kappa:
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Czerwiec 07, 2014, 08:44:55
Pres oraz wykorzystane już arty zarówno z Tekkena jak i SF grzebią ten leak. No i po co robić zdjęcie paska HP, nie lepiej całego ekranu z grą ?  :4d:
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Młody w Czerwiec 07, 2014, 12:46:16
IMO bardzo kontrolowany leak, pokazane tylko to co chcieli pokazać
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Czerwiec 07, 2014, 13:05:55
:kreygasm:
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Czerwiec 07, 2014, 22:03:09
Co to za postać pomiędzy Ryu a Chun-li?
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 07, 2014, 23:30:18
Karin.
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Himiteshu w Czerwiec 08, 2014, 00:02:29
Aha, fajnie gdyby w TXSF była Jaycee i Rainbow Mika jako para z dwoch serii. Ogólnie jakby roster był stworzony na bazie takich par
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Kwiecień 22, 2016, 18:34:30
http://www.gamespot.com/articles/tekken-x-street-fighter-no-longer-in-active-develo/1100-6438976/?ftag=GSS-05-10aaa0b
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Di w Kwiecień 22, 2016, 20:48:36
Czas na nową ikonę :obiecal: ?
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Kwiecień 23, 2016, 21:52:53
Na to wygląda  :ghraghra:
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: tejotl w Kwiecień 23, 2016, 22:57:53
#NIEPLAKALEMPOTXSF
Jebal pies - dajcie Tatsunoko vs Capcom albo Fighting Vipers vs Tekken
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: Di w Kwiecień 23, 2016, 23:31:51
Fighting Vipers :pogchamp: Raxel :obama: Pandachan :kreygasm:
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: tejotl w Kwiecień 24, 2016, 00:23:57
O czym Ty rozmawiasz - tylko Picky
Jeszcze byla taka fajna gra jak Last Bronx - zwana takze ghetto soul blade'em :D
Tytuł: Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
Wiadomość wysłana przez: VanDarkholme w Kwiecień 24, 2016, 10:03:18
o c**j pamietam intro do tego
https://www.youtube.com/watch?v=tUuk6TUSZUc
:rejwy: