Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Tokis_TLT

Strony: [1]
1
Offtopic / Girls of E3 '12
« dnia: Czerwiec 12, 2012, 16:23:25  »
Jakoś tak trafiłem w sieci, szukając informacji o tegorocznym E3, a że utrzymane w klimacie cosplayu i sporo babeczek promujących TTTU2, więc... A zresztą co ja się tu będę tłumaczył, na forum gdzie na jedną użytkowniczkę płci żeńskiej przypada 100 geeków płci męskiej! ENJOY boys! :)

(Cambion, tobie nie wolno oglądać bo zejdziesz na zawał!) :P

http://www.gametrailers.com/video/e3-2012-booth-babes-montage/732169

2
Kącik filmowy / [T6] Majówkowe granie u Greya
« dnia: Maj 28, 2012, 23:52:19  »
Złakniony zlotów i porządnego grania w Tekkena wybrałem się na majówkę do Poznania by posparować w doborowym towarzystwie(TcT, Devil) w leciwego już troszkę Tekkena 6. Rozegraliśmy 4funową teamówkę z losowanymi drużynami oraz solidną porcję sparów, w dobrym klimacie i bez stresówy. Wrzucam więc to wszystko co udało się wtedy nagrać, głównie z myślą o uczestnikach tego mini-zlotu, ale nic nie stoi na przeszkodzie by reszta fanów Tekkena tez rzuciła na to okiem - szczególnie na teamówkę, okraszoną lekkim komentarzem i potraktowaną przez wszystkich z przymrużeniem oka! :)

Chciałbym na zakończenie jeszcze raz podziękować Greyowi za gościnę i rodzinną niemal atmosferę, całemu TcT za spotkanie, śmiech i pogadanki oraz Devilowi za dobrą zabawę i solidną lekcję Tekkena! Pragnąłbym też zwrócić uwagę na świetną formę TcT(powrócą starzy wyjadacze!), jak i Devila, który mógłby sporo namieszać na scenie gdyby chciało mu się ruszać na turnieje.

Dobra, jedziemy z koksem, sorry za kiepską jakość:

[Teamówka WLKP + goście]:

Grey/Gubu vs Devil/Tenshi - http://youtu.be/nj8ybVyE6pc
Rafi/Tokis vs Devil/Tenshi - http://youtu.be/UFlPCMbMmDI
Gubu/Grey vs Krysta/Szyper - http://youtu.be/kUJCcq-MVuA
Rafi/Tokis vs Krysta/Szyper - http://youtu.be/XZXTkV-FjYM
FINAŁ - Devil/Tenshi vs Krysta/Szyper - http://youtu.be/m9qpVvsNai0


SPARY:
Grey(Steve, Kaz, Eddy)
Tokis(Zafina, Lei, Law, Christie)
Devil(Bob, Marduk, Kaz)

Devil vs Tokis:
http://youtu.be/pYnpO1aLUGM
http://youtu.be/704z4RXJSiU
http://youtu.be/_lt3SeI9CQA

Devil vs Grey:
http://youtu.be/BviEKVt2bag

Grey vs Tokis:
http://youtu.be/SunsndDcnH4

Grey vs Tokis, Devil:
http://youtu.be/qYC1F54Xbyg

Devil vs Tokis vs Grey
http://youtu.be/QKfGH7wcIO8


Liczymy na komentarze! :)

3
Hardware / PS3 Dead - YLOD?
« dnia: Kwiecień 18, 2012, 02:24:11  »
Krótko: moja konsola wczoraj zaliczyła zgona, wyłącza się po jakimś czasie od włączenia. Nie wiem czy to sławetny YLOD bo od dawna mam zniszczoną czerwoną diodkę, więc jeśli YLOD zapala się w tym okienku to może być tego nie widać(mimo że świeci się niebieska dioda). W każdym razie próbowałem odpalić PS3 z 15 razy, za każdym razem to samo - konsola wyłącza się sama bądź freezuje.

Jeśli ktoś miał podobny problem lub spotkał się z czymś takim, niech proszę zdiagnozuje z czym mam do czynienia. I kolejne pytanie - jeśli to rzeczywiście YLOD, to czy opłaca się płacić ~200 zł za naprawę(słyszałem, że niekoniecznie 100% skuteczną) czy lepiej kupić nowe/używane PS3?

I na zakończenie - na dysku mam sporo gier z PS Store, kilkanaście profilów i sejwów, czy zakładając że sprawię sobie nową konsolę wystarczy przełożyć dysk ze starej i będę znów miał do nich dostęp "od ręki"? Czy konieczny jest backup lub jakiś inny sposób powiązania danych ze starego dysku z nową konsolą?

Z góry dzięki za pomoc i sugestię. Idę się upić. :(

4
Christie Monteiro & Eddy Gordo / Nowości / Zmiany: DR--->T6
« dnia: Styczeń 15, 2010, 21:37:21  »
Słowem wstępu - nie ukrywam, że choć Christie przeszła dość małą reformę, jeśli chodzi o jej zakres możliwości i sposób prowadzenia w T6,  to jednak czuć wyraźnie że zyskała na mocy. Bound system jej sprzyja, część ciosów została konkretnie "zrevampowana", jak i dano do dyspozycji więcej okazji do mixup'ów, co poprawia jej grę ofensywną. Jednak wciąż nie jest to postać turniejowa, w mojej opinii - obrażenia z akcji są co najwyżej porządne, wall game ograniczony, a brak dobrych punisherów daje się często we znaki...
"But f**k that!" - fun płynący z prowadzenia tej postaci w T6 jest jeszcze większy niż w poprzedniej części! :) Moc Christie leży w ciągłym mieszaniu, zaskakiwaniu przeciwnika, zmuszaniu go do zgadywania i wymuszaniu błędu. Jeśli szukasz takiej postaci, sprawdź co panowie z Namco przygotowali dla Ciebie w tej odsłonie Króla Żelaznej Pięści!

***NOWE ZAGRANIA*** 
  • d+2,3  -  17-klatkowe NCc, 2 x mid, oba ciosy trafiające leżącego przeciwnika, po drugim Xtie kończy w RLX. Daje dobrą okazje na okizeme, gdy zastosowane po B!, bądź nawet jako alternatywa dla mocniejszej ściany po W!. Do używania głównie jako ground hit.

  • d/b+3+4, [D_B_4,3]  -  Pierwsze dwa midy są naprawdę wolne(i30), ale działają jako high crush, na CH dając juggla, ponadto dają możliwość przejścia do HSP lub RLX. Wejście do HSP poprzedza unik do tyłu, więc można tym czasem wymusić whiffa, ucieczka do RLX jest jednak szybsza. Na trafieniu dobra przewaga(+11), na bloku strata ?jedynie? -10, ale jeśli dokończymy serię za pomocą 4,3(2 x high!), złapiemy na CH próbującego ukarać nas przeciwnika. IMO, bez rewelacji.

  • f,f+2,3  -  Seria mid, low, drugi hit juggluje już na NH, zaś pierwszy cios, mimo że odrobinkę wolny to jednak świetnie trackuje i jest całkowicie bezpieczny. Cała kombinacja jest gwarantowana na counterze, lecz nie daje okazji do standardowego juggla ? uda się posadzić jedynie d+4,3. Low jest okropnie karalny, i z racji tego, że nie mamy go z czym wymienić, łatwo będzie go przeciwnikowi sparować/zablokować. Ale właśnie dzięki temu warto czasem spróbować mindgame?u i np. zbuforować Rodeo Spin lub zrobić cokolwiek innego, co może zaskoczyć spodziewającego się lowa rywala. Ogólnie, nic specjalnego, jednak nowa animacja może zaskoczyć nieogranego zawodnika.

  • d+4,3  -  Pierwszy low crushuje high?e i jest naprawdę szybki(i14)...i to są w sumie jego jedyne zalety. Znikomy zasięg, na bloku kara, a na trafieniu STRATA(-5, WTF!?), do tego Xtie zostaje w FC, gdzie niby można pomieszać, ale ujemne klatki zostawiają mało pola do manewru. Drugi cios idzie na mid i na bloku zostawia przeciwnika w crouch?u, zaś Christie ze stratą -14. Komplet siedzi cały na CH. Warto użyć czasem z racji szybkości, ale jako główny low proponuję wciąż d+3~4.

  • SS+2>4  -  Nowy cios w zamian za stare SS+2. Serię rozpoczyna całkiem szybki atak na mid, na trafieniu gwarantując drugi hit, dający KND/wall splat i automatyczne przejście do HSP. Na bloku bezpieczne, ale pod drugim ciosem można się schylić. Średnio przydatne, jako że SS Christie woła o pomstę do nieba i ciężko nim cokolwiek uniknąć. Niemniej, raz na jakiś czas pod ścianą warte odpalenia, bo dmg (przy sprzyjających warunkach) jest zacny. Przykładowa akcja pod dobrym kątem: SS+2,4  W! HSP 3~4, 3+4  B! d/b+4,4,4 [95].

  • f,f,f+3  -  Sam nie wiem co myśleć o tym ciosie. Z jednej strony wolny jak siedem nieszczęść, więc banalnie łatwy do sparowania, z drugiej strony niezły zasięg i dobra przewaga na trafieniu, co otwiera okazję do zgadywanki. Póki przeciwnik nie zacznie tego widzieć -  warte używania. Osobiście jednak wolałbym jumpkick na mid z przewagą, o tej notacji, jak zwykłe WR+3 u większości postaci.

  • HSP 3+4  -  No proszę, doczekaliśmy się ? rzut z postawy! Do tego niewyrywalny! Niestety, ma dość wolną i charakterystyczną animację, co ułatwia schylenie się pod nim, jednak w paru setup?ach i na przewagach warte użycia, chociażby po to by zmusić przeciwnika, by zaczął bać się stania. Ogólnie, porządne wzmocnienie HSP.

  • [f+4_RLX 2,4],3,3+4  -  Nowa kontynuacja po starym ciosie. W DR mieliśmy możliwość wykonania jedynie opcji na low(f+4,3+4) i przejścia do HSP(f+4~B), teraz otrzymujemy wymianę z midem, który trafiony na CH gwarantuje ostatnie dwa midy za niezły damage. Zablokowane nowe midy mają umiarkowaną karę, więc nie ma tragedii, lecz należy z tym uważać. Fajne uzupełnienie i tak już dobrej kombinacji.

  • [d/b+3_b+4,3_HSP 2,3],d/b+4~3  -   Cancel znanego z poprzedniej części lowa w midową wybitkę, niestety dość wolny, lecz przynajmniej daje alternatywę do wymiany w tych seriach. Na bloku karalne(Christie kończy w RLX), przez niektóre postacie nawet na juggla. Raczej nieprzydatne, lecz ?od święta? można użyć.

  • [3~4_ f+4,3+4],3+4(~D_~B)  -   Obecna w poprzednich częściach podcinka doczekała się kontynuacji w postaci Front Singera, który w tej odsłonie bounduje, dając dodatkowo możliwość przejścia do obu postaw Christie. Czyli w zasadzie żaden nowy cios, jednak bądź co bądź, opcja niedostępna w DR więc warto o niej wspomnieć. Przydatne jedynie z racji B!, w niektórych custom jugglach.

  • (FC_RLX)1+2>1+2  -   Mocno odmieniona stara ?dyńka? ? teraz mamy dwuhitowe NC, gdzie drugi hit daje KND/W!(można robić na HitConfirmation). Zabrano też stary cancel FC,1+2,1,2. Niezły zasięg, lecz kara na -13 więc uwaga. Ogólnie - przydatna rzecz.

  • RLX(f_b)+1+2  -  Fajne, nowe przejścia do HSP z RLX. Pierwsze jest naprawdę szybkie, co pozwala w mgnieniu oka zmienić dostępne mix-upy(RLX-->HSP), drugie poprzedza pseudo-unik i jest raczej opcją defensywną. Przydatne zagrania, pomagające zamieszać przeciwnikowi w głowie.

BOUNDUJĄCE CIOSY:
 - u/f+1+2
 - f+4_RLX 2,4
 - d/b+1+2
 - f,f+3+4
 - 3~4,3+4_(FC_WS)+3+4
 - f+3_RLX 4,3+4,3
 - u/f+3

HOMING ATTACKS:
 - 3
 - f,f+2
 - u/f+4

***ZMIANY***(najważniejsze)

  • Osłabiono damage z Rodeo Spin(hcf+1+2) z 55 do 50.

  • 1+2 jest teraz i12(wcześniej - i11).

  • b+3 jest teraz i13(wcześniej ? i11).

  • d/b+4 jest teraz i15 midem(wcześniej i17 high). Przyśpieszono również przejście do HSP w kombinacji d/b+4,b+4.

  • WS+1,3 to teraz NC(wcześniej NCc).

  • d/b+2,3 to teraz NCc.

  • WS+2 na front hit pozwala na juggla(qcf+3,...).

  • FC,d/b+4 na CH daje wyrywalnego stuna.

  • d/b+3,4 wywraca teraz na NH(front hit).

  • Zabrano JF 1,3:4(Jab to Freak Show).

  • Zabrano stare WS+3, teraz WS+3 to stare FC,f+3.

  • Stare d/b+3+4 wykonuje się teraz jako b,b+3+4.

  • RLX u_d to teraz SS w postawie, po którym Christie zostaje w RLX.

  • RLX 4 wywraca teraz jedynie na CH.

  • RLX 2,3 to teraz NCc.

  • HSP u_d pozwala teraz wyjść z postawy wprost do FC.

  • 3~4 ma teraz block stuna.


5
Zafina / Zafina - dyskusja ogólna
« dnia: Styczeń 04, 2010, 12:15:47  »
Czyli jak prowadzić Zafinę, czego używać w danej sytuacji, na co uważać i czego się wystrzegać. Komentarze, dotyczące jej słabych i mocnych stron też mile widziane!



Ja mam takie pytanko od siebie, bo nie gram wszystkimi postaciami :P - czy jakiś char jest w stanie wybić na juggla Zafinę przebywającą w TRT, ew. po zablokowanym TRT 1_3. Pytam, bo ostatnio uczyniłem z TRT jedno z lepszych narzędzi presji pod ścianą i nie tylko, więc warto wiedzieć czy dostanę od kogoś umiejętnego wybitkę podczas przebywania w postawie.

6
Zafina / Top Ten ciosów
« dnia: Styczeń 01, 2010, 17:58:10  »
Biedna ta Zafina jeśli chodzi o jakieś konkretne zagrania, ale coś trzeba wybrać! :) Moje typy:

d/f+1 - Jeden z paru użytecznych midów Zafiny ze stójki, bezpieczny 13 fr, z całkiem niezłą przewagą na trafieniu(ale jak to się ma do np. df+1 Lawa, które daje przewagę na bloku?!). Jej podstawowy mid poke. Kontynuacji używać tylko jako punishment, ponieważ d/f+1,2 ma karę na bloku(-11), zaś pod drugim hitem z d/f+1,4 można się schylić. Tragedia.

d/b+2 - 13-klatkowy trakujący mid, najlepszy SS killer na bliskim dystansie, jednak z racji straty na bloku rzędu -9 nie można sobie pozwolić na używanie go bezmyślnie, bo oddajemy w ten sposób inicjatywę w ręce przeciwnika. Na CH dokładamy gwarantowane d+2, ewentualnie b+3 gdy leżą, bądź gdy backrollują: f+2,3 SCR 3+4 B!~f,f, df+4,1.

d/f+2 -  Najważniejszy JS asasynki, trwający 16 klatek mid o high crushujących właściwościach + całkiem niezły zasięg, co czyni go przydatnym jako whiff punisher - akcja SS~df+2 to killer! Zablokowany zostawia cię na -12 fr.

b+1+2 - Długo zastanawiałem się czy ten cios powinien się tu znaleźć, wiem już jednak że na ten moment nie wyobrażam sobie bez tego gry. :) Ten low ma horrendalną wręcz stratę(-20!), a zabiera jedynie 14 dmg przy szybkości i16. Powody, dla których wymieniam go w tej liście sa dwa: primo, OBŁĘDNY(jak na low) zasięg, secundo, crushujące właściwości - dość powiedzieć że schylałem się tym pod generic d+1, więc nie ma co dyskutować na ten temat. :P Używać wyłącznie z rozwagą!

f,f+4 - Jeden z najlepszych ciosów w arsenale Zapinki, IMHO - bezpieczny, trackujący mid o konkretnym zasięgu, dodatkowo daje wallsplata, więc przydaje się wyśmienicie do kontrolowania poczynań przeciwnika mającego ścianę za plecami. Aha - crushuje low'y. :)

d/b+4 - Jeśli już muszę wybrać jakiś low poke ze stójki, to tylko to zagranie przychodzi mi do głowy... Po pierwsze, high crush. Po drugie, -13 na bloku, ale nie ma block stuna i można zrobić wersję z wybitką(d/b+4,2), która da juggla, jeśli ktoś spróbuje ukarać twoje d/b+4. Jednakże, sama kontynuacja ma również -13 na bloku, więc uwaga z tym.

d+2,4,3 - Zacznijmy od tego, że pierwszy hit ma porządny zasięg i trafia leżących, d+2,4 jest NC, zaś na CH siada całość. Po dwóch hitach Zafina automatycznie przechodzi do MNT, ale można zrobić też d+2,4~1+2, by pozostać w TRT i uchronić się przed ewentualną wybitką. Ostatni hit ze stringa daje juggla i wejdzie, jeśli przeciwnik rzuci się do karania d+2,4, niestety na bloku strata jest spora(-16 bodajże). Podsumowując - do używania głównie jako ground hit i whiff punisher, "od święta" można pomieszać z kontynuacjami.

f,f+3+4 - Zalety? 2 x mid, przegięty zasięg, niezły damage, posyła na ścianę i do tego low crush, co więcej drugi hit często łowi stepa. Wady? WOOOLNE, tak więc umiejętny przeciwnik będzie w stanie na reakcje obejść lightstepem bądź zrewersować to zagranie. Poza tym jest -10 na bloku, ale można przytrzymać ~D po kombinacji by znaleźć się w MNT, uniknąć jabów przeciwnika i zasadzić juggla(MNT d/f+2). Oczywiście, jeśli przeciwnik spodziewa się przejścia do postawy, możemy zjeść wybitkę. Do stosowania "z głową".

SCR 1+2 - Bez dwóch zdań topowy cios Zafiny, jedyna szkoda że zasięg mały i wychodzi tylko z postawy. W zamian jednak dostajemy mocarny mid z przewagą na bloku(+6), gwarantem na trafieniu i jugglem na CH. Uderza także leżące postaci, a w jugglach daje B!. SCR 1+2~D przenosi do TRT, dając nowe możliwości pomieszania przeciwnikowi w głowie! :P

SCR 3_3,3_3,3,4_3,f+3 - Ciekawe kopnięcia z postawy,służące wprowadzeniu wroga w zamęt. Pierwsze 3 trwa 13 klatek i daje nam +5 na trafieniu, pomagając w kontynuowaniu presji z SCR. Wersja SCR 3,f+3, gdy trafi wywraca/zapewnia W!, poza tym na bloku pozostawia na minimalnej stracie, więc odpalone po tym SCR 1_4 nieraz zgasi chcącego wciąć się przeciwnika. Opcja z lowem na końcu(SCR 3,3,4) jest nieco oczywista, ale przecież możemy przerwać po SCR 3,3 i dalej męczyć zdezorientowanego oponenta. :) Serie jak znalazł do mindgames!

7
Zafina / Juggle
« dnia: Styczeń 01, 2010, 15:24:10  »
http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-zaf-juggle/ - link do juggli Zafiny na Backdashu. Zapraszam do dyskusji! :)

8
Christie Monteiro & Eddy Gordo / Top Ten ciosów
« dnia: Grudzień 29, 2009, 15:49:56  »
Moje typy:

d/f+2 - Morderca! Bezpieczny(-9), 14-klatkowy mid poke z gwarantem(dash, Martelo). Niestety, wbrew animacji i nazwie(Elbow!) nie jest to łokieć, więc może być zrewersowany. Kiszka!

Martelo(qcf+3/WS+3) - Kosmiczny zasięg, najlepszy whiff punisher(19fr) na mid/long distance w arsenale Xtie, ponadto podnosi backrollerów na juggla oraz trafia leżących. Kara rzędu -12, więc nie jest tak źle.

u/f+4 - Bezpieczny, trakujący low crush o konkretnym zasięgu, w dodatku daje W! Na średnim dystansie nieoceniony.

b+2 - Wciąż tak samo dobry jak w poprzednich częściach bezpieczny mid z wbudowanym SS. Dalej można minąć tym wiele zagrań, nawet pozornie trackujących, choć z racji pojawienia się w T6 homingów jest trochę ciężej tego używać. Doskonałe po ciosach zostawiających nas na małej stracie blisko przeciwnika, jednak uwaga na whiff, bo wtedy strata jest konkretna. W T5 był po tym gwarant(dash, Martelo, a jakże! :P), ale w T6 ludzie mi czasem z tego uciekają, więc nie wiem, może źle dashuje? Warto jednak próbować, bo jak źle wstaną mamy wybitkę w plecy za free, a w najgorszym przypadku Martelo, d+4 za 14 dmg.

Rodeo(HCF+1+2) - Buforowalny rzut za 50 dmg. Sytuacji po których warto rozważyć posadzenie go jest multum, z tych najbardziej oczywistych wymienię tylko:
1,  1,2,  d/f+1,1,  RLX 2,   HSP 1_2,   SS+4

b+3,3 - 13-klatkowy mid stoper, na CH gwarantujący juggla. Można robić na hit confirmation, ale wymaga to sporo praktyki. Dobry na początek rundy. :D

f+4 i kontynuacje - To jest to! Odrobinę wolny, ale jeden z niewielu ciosów z przewagą na bloku(+2) w arsenale capoeiristas(wersja f+4~b). Po przejściu do HSP możemy odpalić HSP 4, które przerwie wszystko co zrobi przeciwnik, możemy pokusić się o rzut jeśli stoją i czekają(HSP 3+4), ewentualnie HSP 2_b+3 lub F_B, by (odpowiednio) przejść do RLX_FC. Na normal hit silny juggle. Nowa kontynuacja na mid(f+4,3_f+4,3,3+4) nadaje sens używaniu f+4,3+4(opcja z low). Świetny cios do mindgames, ale odrobinę ryzykowny jeśli przeciwnik dobrze odczyta nasze zamiary.

d+3~4 - NIEPAROWALNY(!) low poke z przewagą na trafieniu(+6) o całkiem niezłym zasięgu. Kara na bloku rzędu -13, więc od niektórych postaci dostaniemy wybitkę. Mimo wszystko, jedyny rozsądny low Christie ze stójki.

RLX 4~3 - Szybki JS na low, prawdziwy postrach jak już znajdziemy się w RLX pod nogami przeciwnika i podstawa mix-upu w tym stance. Heh, najśmieszniejsze jest że hopkicki nie ratują przed tym ciosem - taki King przeskoczy kolankiem pierwszy cios kombinacji, by spaść i dostać drugim, który daje juggla! Co równie dobre, wcale nie tak łatwo to ukarać, bo nie ma block stuna(+1 na bloku!) - jednak dobry gracz uniesie cię z HSP na mini-juggla.

HSP d+3+4 - Cios konkretnie zboostowany w stosunku do poprzedniej części - teraz unika naprawdę wiele zagrań, idących nie tylko na high, ale i na mid, jest tez mocnym juggle starterem. Nieraz udało mi się tym uniknąć generic d+1_2(sMid), czy nawet f,f+2 Heńka(uderza leżących!) czy d+1+2 Paula. Konkretna defensywna opcja w HSP, zablokowane niestety daje przeciwnikowi okazje do juggla.

9
Christie Monteiro & Eddy Gordo /
« dnia: Grudzień 29, 2009, 13:34:45  »

10
Christie Monteiro & Eddy Gordo / Juggle
« dnia: Grudzień 28, 2009, 15:47:11  »
http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-chr-juggle/ - link do juggli na Backdashu. Zapraszam do dyskusji! :)

Strony: [1]