BACKDASH FORUM

Inne serie => Soul Calibur => SOULCALIBUR V => Wątek zaczęty przez: Ring w Styczeń 31, 2012, 20:19:41

Tytuł: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Styczeń 31, 2012, 20:19:41
Może przydałby się wątek dla samego online'a. Podobno jest niesamowity, co potwierdza zdecydowana większość osób, które grają w grę. Da się blokować wolne lowy.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Bolgan w Styczeń 31, 2012, 20:44:46
Tak, tu pewnie będziemy siedzieć przez następne 130 stron postów. Jeden typo na 8wr napisał że online jest tak samo beznadziejny jak w czwórce, lol tam też się zdarząją znawcy. Ja ku wiekiem zdzwinieniu współlokatorów już sobie przeciągnałem przez pół mieszkania kabel ethernet żeby tylko mieć jak najlpesze połączenie. Cieszy mnie ten online 3, widziałem jak na 3 kreskach gościu blokował lowy a nie wyglądał mi na prosa. Nie wiem czy to prawda ale podobno itemy też da się odblokowywać w trybie multiplayer, jak tak to dobrze bo w singlu to tylko practice raczej posiędzę. Story z przymusu żeby odblkować klony.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Di w Styczeń 31, 2012, 20:45:29
Wymyślcie mi jakiś fajny PSN ID, pod którym będę bił randomy.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Styczeń 31, 2012, 20:47:27
Y_U_NO_HOLDING_BLOCK
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Bolgan w Styczeń 31, 2012, 20:54:30
Może "Dyskietka"
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Styczeń 31, 2012, 20:56:13
WSB_BE_4_life
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Barabasz w Styczeń 31, 2012, 21:16:22
UPOKARZACZ k**wa!








albo... P3D0B34R
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: rifi28 w Styczeń 31, 2012, 21:41:38
OmgItzDiTheRandomKiller
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Styczeń 31, 2012, 21:42:33
PANDA_STAB

Zapewne większość będzie grało na PS3 , no cóż dobrze że do Bolgana niedaleko ^^
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: tejotl w Styczeń 31, 2012, 22:07:51
dobra Panowie bo ja nie wiem czy to sarkazm leci z tym online czy o co chodzi
okreslenie "mozna podobno blokowac wolne low'y" to znaczy ze online jest z dupy czy ze jest git?
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Styczeń 31, 2012, 22:11:49
Jest nieporównywalnie lepszy. Admin 8WR twierdzi, że najlepszy ze wszystkich bijatyk na rynku.

W SC4 online nawet na 5 kreskach nic nie dało się zablokować na reakcję.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 31, 2012, 22:18:09
Ja tam bym poczekał aż wszyscy to przetestują zanim bym mówił ze jest na poziomie tym z vf5 lub lepszym : p.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Styczeń 31, 2012, 22:40:07
Macie stream'a http://pl.twitch.tv/glansberggaming
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: tejotl w Luty 01, 2012, 00:05:54
Jest nieporównywalnie lepszy. Admin 8WR twierdzi, że najlepszy ze wszystkich bijatyk na rynku.

say whaaa?
to chyba to to kupie - tylko przeczytalem ze tryb Story ssie psu jaja. To jest mega lipa bo dla mnie Soul Edge/Soul Calibur to zawsze byla masa frajdy przy singlu :/
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Luty 01, 2012, 06:51:02
Naprawde ktos z Was wierzy ze Namco jest w stanie zrobic dobry online?????
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Bolgan w Luty 02, 2012, 01:15:07
i tu Cię zaskoczyli właśnie ;]
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Luty 02, 2012, 01:18:13
widzieliście że w treningu w system settings jest opcja tranowania z lagiem przygotowująca do bitw online? :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Luty 02, 2012, 02:31:15
Jestem w szoku. Z Bolganem mamy praktycznie bezlagowe połączenie, moglem blokować 1A Volda bez problemu. Online jest zajebisty.

Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Bolgan w Luty 02, 2012, 08:06:59
Ja też jestem w szoku, online zmienią moje sanie o tej grze o 100% , dla mnie poprostu nie było laga :D no i jestem w szoku że ja jeszcze ciosów nie znam a ten mi jakieś combosy świecące zapodaje za prawie pół hp ;]

BTW 1A to teraz 1A+B, a ten jeden JG co zrobiłem był zamierzony - z Agrahem też się fajnie grało szkoda że coś nie mogliśmy razem siedzieć w pokoju w 4 bo kogoś odrzucało. Im so malfested by this game
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Luty 02, 2012, 08:32:45
widzieliście że w treningu w system settings jest opcja tranowania z lagiem przygotowująca do bitw online? :D

Tez mnie to rozwaliło :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Luty 02, 2012, 11:14:50
online jest ok, tylko zastanawia mnie czemu się nie mogłem z Ringiem połączyć. Pamiętam że w SCIV też mieliśmy ten problem, trochę biedoza jak nie bede mógł z Tobą zagrać
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: grabczas w Luty 03, 2012, 10:25:31
W tym momencie warto sprawdzić czy w routerze porty odpowiednie są otwarte. Ja u siebie musiałem grzebać w opacjach żeby dobić się w ogóle do PSNu :P

Online jest git czyli kolejny plus tej gry. Dalej zostaje tylko pytanie czy dostanie Mark of Approval na granie turniejowe w Polsce :)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: subtag w Luty 04, 2012, 17:24:08
jak na razie on-line rox :)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Luty 04, 2012, 17:38:15
Genialny jest ten system tych wielkich lobby jak Berlin czy Warsaw... Aż dziwne, że w recenzjach nikt o tym nie wspomina :D No ale z recenzją z PSX Ex wkróce się rozprawie :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: nethemersis w Luty 04, 2012, 17:42:49
PePe, sprawdzenie trybu online przed premiera jest "nieco" utrudnione ;). Wez pod uwage to, ze recenzje trafiajace do mediow drukowanych sa gotowe zazwyczaj tydzien czy dwa wczesniej.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: blaugrana20 w Luty 04, 2012, 18:38:25
Mam pytanie czesc z Was grala pewnie w Tekken 6 online  , jak porownacie  Online w Tekkenie a  w SCV jest lepiej w SC?
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: nethemersis w Luty 04, 2012, 18:47:21
Kto chce grac niech wbija do warszawskiego lobby, czekam ;).
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Bolgan w Luty 04, 2012, 20:49:20
Łoooo deszcz invite`ów nawet matt i tokis mnie zaprosili :D Czuję że będą niezłe jatki na tym online :D Szkoda że cały dzień w pracy.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Bolgan w Luty 05, 2012, 00:37:03
Ja niemogę dziś mi Di dałeś popalić tą Lexią, poprostu miałem przed oczami Kayane jak łoi wszyskich na tym streamie co oglądaliśmy, tak się wkurzalem że szok, jutro ją biorę na warsztat. W porywach było nienajgorzej ale albo Lexia jest przegięta albo voldo jest leszczem, albo ja jeszcze nie potrafię w to grać. Chyba to trzecie ale widzę że cieżko będzie voldem coś ugrać, za wolny jest. Ogólnie się wkurzyłem bo nic nie mogłem zrobić. Zero jakiś kreatywnych opcji, nic zero, mam się sępić na dwa ciosy i rzut, ja tak nie lubię i nie umiem. Jedyny szybki cios jaki mam to 2A reszta to jakieś smarki. Dotarło do mnie coś strasznego jak z Tobą grałem - w tej grze już nie ma żadej rozbudowanej postaci  i to jest straszne.

Co do WR B BE to nie komentuje tego ciosu powiem tylko co to za cios trackuje to tyłu [!!!] i omija verticale [!!!]  i można go zrobić w zasadzie leżąc na ziemi.

Dziś przegrałem z mattem 10-9 i z Di 10-2 poćwiczyć muszę trochę bo widzę jestem ładny krok z tyłu za wami, szczeglónie jeżeli chodzi o robienie użytku z CE. Dodam że z matem poszło mi nawet dobrze a on też gra bez skrupułów :]

Do tego dziś jak grałem z Di i Ringiem trochę to nas rozłączało, była tylko jedna kreska, niby nie było laga i może to złudne ale wydaje mi się że jednak był lag.

Dalej nie wiem jak grać tym ślepym ****

Acha i jeszcze jedno - koniec z ranking matchami póki co, one mnie uwsteczniają bo potem robie z przyzywczajenia 2A+B (dawne 1A) i wyłapuję grubą karę.

Suma summarum nie ma co się wkur*iać, trzeba skillować żeby się nie dać złapać na jakieś podłe kapy typu własnie WR B BE ;]
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Luty 05, 2012, 01:02:00
Przeciw WSB BE niewiele mozesz zrobic, on ma:

- TC
- auto GI na prawie wszystko
- omija verticale
- trackuje w dwie strony
- wybija z ziemi
- jest bezpieczny na bloku

Trzeba go przewidziec i skontrować jakims lowem sciagającym ze stepa. Albo zrobic 8WR w jedna strone (nie pamietam ktora) i rzucic suke od tylu xD

No dzisiaj nie dalo sie grac, mialem laga z Bolganem strasznego, ciagle cielo, az w koncu nas rozlaczylo i nie moglismy sie ponownie polaczyc.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Di w Luty 05, 2012, 09:39:53
Pierwszy raz grałem grałem na Voldo (i może drugi raz widziałem jak gra nim człowiek), musiałem trochę ogarnąć na początku. WR B BE robiłem głównie z wake-upa, gdy widziałem, że coś robisz. Choć na pałę też się zdarzało ;). Niestety, można to przerwać nie tylko horizontalem (nie zawsze zbija), ale i rzutem.

Grałem na padzie (trudno grać na sticku w łóżku ;) ), więc szło mi lepiej niż zazwyczaj - na AS-ie nie umiem jeszcze dobrze blokować ciosów na low, więc Ring mnie bije między innymi dzięki 1K :(.

Kilka porad odnośnie Lei po wczorajszych grach:
- CE na bloku ma -20
- naucz się karać 44B,4 - nie rób mida, bo dostaniesz aGI i gwaranta (chyba że można tam zrobić re-GI)
- 33_99B,B ma -13, ale odpycha tak, że chyba tylko CE jest w stanie to ukarać
- po trafionym 66A,A (tym łapałem się ze stepa) rób Ukemi - uciekniesz przed FC 3B; muszę sprawdzić, czy tam jakiś techtrap nie siądzie

A teraz odbijam piłeczkę, odpowiedz mi na kilka pytań na temat Voldo :).
1. Ile na bloku mają: 3B,B, łokieć, 2A+B? (swoją drogą 1A wróciło do starego inputu, chyba kiedyś było właśnie jako 2A+B)
2. Czy drugi łokieć (BE) można obejść tylko QS-em, czy zwykłym stepem też?
3. Co to za czerwone świecenie? Uniknąłeś nim jednego ciosu, ale drugim trafiłem - to ten stary unik, który miał wcześniej takie światełka?
4. Czy BT WR B ma karę?
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Bolgan w Luty 05, 2012, 11:56:43
Zaraz Ci napiszę, jak to wygląda no ale trzeba Ci przyznać że wymiatasz, wiedziałem że z każdą walką będzie mi ciężej.

Ad1. Nie wiem ale obydwa się kara to TASem Omegi 3B,B ma mniejszą stratę, 2A+B jest karalne jak cholera [podejślijcie mi linka do skana Officjal Guide bo nie mogę znaleźć na 8wr więć cyferek nie znam].
Ad2. QSem w lewo i prawo, zwykłym stepem tylko w lewo.
Ad3. To jest jakiś nowy unik z Mantisa gdy się robi B+K ten cios brzuchem, na 8wr też ludzie to przyczaili natura tego uniku jst jeszcze nie znana.
Ad4. jf Tasem omegi się nie da więc raczej nie.

Ring, co do WSB BE to ten cios trackuje w dwie strony , ale również do tyłu bo jak przeskoczyłem Lexie CR throwem to ono poprostu zmieniła w połowie kierunek, ten cios to szok.

Jak nie znerfią WSB CE to nie gram w tą grę na poważnie, bo nie ma sensu. Ring napisałeś że najlepiej jakimś lowem sciągającym ze stepa ale ten low musi też sciągać z ziemi i musi być szybki a V takiego nie ma, juz nie. 2 pełne paski to jest 4xWSB i kontunuacja za porawie pół energii, jak ktoś wie kiedy to użyć to nie ma sensu się nawet wkurzać.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Luty 05, 2012, 15:53:49
Bolgan, no wiesz wiele osob moglo rzucic padem i powiedziec, że nie bedzie gralo z Voldem w SC4 bo byl tak przegiety (mnostwo unikow a damage podobny bez paska)

To jest nieco przegięte, ale ona sama jest słąbą postacia (mały dmg) i nie ma prawie innych BE wiec wiadomo, że pasek laduje glownie na to (to zabiera troche ponad 80). Mysle, ze 1A (nie wiem jaki input teraz) Volda powinno dzialac bez problemu.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Di w Luty 05, 2012, 16:15:36
Wybaczcie, ale gdyby ona tego nie miała to byłaby prawdopodobnie Aeon tierem.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Luty 05, 2012, 16:35:34
Aż tak to nie. Sprobuj sobie pograc z Leixią na very hard.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Bolgan w Luty 05, 2012, 17:22:13
Dobra nauczę się kiedyś coś z nią robić, ale przynajmniej już mam receptę na 66A,A ;] Poprostu Di jest dobry a ja jeszcze mało wiem.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Luty 05, 2012, 19:34:09
Bolgan nie przejmuj się :D Di ani Ring nigdy się nie przyznają, że grają top czy high tier'em xD Nie znam jeszcze tak dokładnie gry by się wypowiadać, ale z całą pewnością Leixia jakąś słabą postacią nie jest - ma naprawdę spory zasięg i ma masę szybkich ciosów. Zresztą skoro wygrała ostatni turniej to zła chyba być nie może.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: nethemersis w Luty 05, 2012, 19:36:24
W SCIII gralem dwoma topami.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Heniek w Luty 05, 2012, 19:53:33
Xian i Rockiem :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Di w Luty 05, 2012, 20:19:27
Przypomniałem sobie, że jednak trzema, bo poza Xian i Cass była jeszcze Zośka.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Bolgan w Luty 05, 2012, 20:30:32
No może lexia topem nie jest ale WSB CE jest topem ;] Nieważne tej gry się trzeba jeszcze dużo uczyć np tego jak gospodarować paskiem.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Di w Luty 05, 2012, 20:39:24
W przypadku wake-upa gra przeciw Lei z paskami przypomina trochę Mortala, w którym trzeba na to uważać. Wydaje mi się jednak, że groźniejszą bronią jest iWR B BE w polu, którym na reakcję można omijać i karać wiele rzeczy z odpowiedniego zasięgu, czego dziś zacząłem się uczyć.

Bolgan, gdy wyszedłeś z pokoju weszło do niego bodaj 3 Amerykanów, z którymi mieliśmy z Mattem dość fajne połączenie. Jeden grał Yoshkiem (wyszedł po walce ze mną ;D ), a inny kilkoma postaciami (Hilde, Natsu, Pyrrha) - dawał radę, możecie spróbować go zaczepić (PSN ID: ProvesaDark). Ja do niego zagadałem przed chwilą na 8WR.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Bolgan w Luty 05, 2012, 20:43:01
errata do moich odpowiedzi:
2A+B: i29, -18 on block, KND on hit --- L 34 dmg ~FC, can RO
3BB: i19, -12/-14 on block, LNC/STN on hit --- MM 24/32 dmg, TC/NC/can RO
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: NemoKOF w Luty 06, 2012, 14:06:04
Czyli Panowie, Łonline jest git tak? Bo nie wiem czy sobie sprawić :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: nethemersis w Luty 06, 2012, 15:16:00
Jest git na PS3. Na X360 nie gralem.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Luty 06, 2012, 15:32:13
Na X również elegancko.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Luty 07, 2012, 00:08:46
dziś probowałem grać na ranked i z niektórymi ludźmi mnie rozłącza po dwóch rundach. Zawsze po dwóch i dziś mi się to ze 4 razy zdarzyło
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Luty 07, 2012, 00:20:05
Może rage quit'owali ?
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Luty 07, 2012, 00:48:40
nie było po 1 w rundach nieraz i cały czas coś robili w momencie jak przerywało
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Luty 07, 2012, 21:40:53
Gratuluje zakupu playstation do grania w gry po sieci ;)

Gram w różne gry przez sieć i zawsze wszystko jest ok, nic nie słyszałem o tym żeby z ps3 były z tym jakieś problemy o.0
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Luty 07, 2012, 23:21:14
Ogólnie PS3 ma gorszą infrastrukturę i usługi sieciowe (czat i takie tam), ale teoria, że PS3 jest złe do grania po sieci to mit... Tym bardziej, że tutaj granie jest darmowe :) Ja gratuluje komuś kto do grania w bijatyki kupił XBOX'a :)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Luty 07, 2012, 23:44:18
No tak bo proper system to PS3  tako rzecze PePe ( zaraz pewnie będzie na temat padów ) ^_^  ok EOT DC'ki dzisiaj też występowały Aragh ?
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Luty 07, 2012, 23:48:28
tak, miałem już ze dwa, no i ciągle nie mogę się w ogole połączyć np z Ringiem
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Luty 08, 2012, 00:47:45
Nad Ringiem to panuje jakaś klątwa (czarnego Patryka zapewne). Łączysz się przez wi-fi czy przez ethernet ? Z opisu wygląda na randomowe dc-ki twojego połączenia/przeciwnika połączenia.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Luty 08, 2012, 01:30:42
wifi. Grałem też w inne gry online (np. Borderlands, AC Brotherhood) i nie bylo żadnych problemów
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Snake w Luty 08, 2012, 02:12:27
Ja gratuluje komuś kto do grania w bijatyki kupił XBOX'a :)
No i słusznie, bo to lepszy wybór.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Luty 08, 2012, 07:04:16
no ale jakie bijatyki były na xboxie?

sc2, doa3/u... coś jeszcze?


Gdzie tu lepszy wybór Sneju xD?
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Zbanowany PiT w Luty 08, 2012, 10:02:27
online miliardkroc lepszy niz w SC4, mniej czuc laga w walce nawet przy chujowym polaczeniu ;b szkoda tylko ze nikogo z PL nie spotkalem jeszcze a Wawa lobby puste :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Snake w Luty 08, 2012, 15:06:33
Obvious troll is obvious, liber. :[

Btw. jeszcze jeden post i będziesz w magicznej elicie tego forum. 8)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: subtag w Luty 09, 2012, 20:01:12
Po jakiejstam walce rankingowej PM...

umarłem :)

(http://img715.imageshack.us/img715/5141/focia0746.jpg)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Luty 09, 2012, 20:08:00
Hahaha... no widzisz, dostałeś radę od prosa, a jeszcze narzekasz...
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Luty 09, 2012, 20:14:18
Takie porady to były dobre w SC4 gdzie trudno było karać, ale teraz jak połączenie jest niemal jak offline to już wina tego, który nie ukarał;)

TAS B niby karalny ale jaki pushback... może ze 3-4 postacie to ukarają na bloku.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Heniek w Luty 09, 2012, 20:38:44
Chryste Panie i Apostołowie - Shinji powrócił :psyduck:
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Luty 10, 2012, 00:43:17
Jak dla mnie to należy w SC V ostrożnie podchodzić do Frame Daty. To nie Tekken (czy nawet SC IV) - pushback robi swoje w wielu przypadkach. Zresztą znaczenie mają też inne właściwości ciosów.
BTW. Mam wrażenie, że wkrótce Natsu spadnie w tier'ach (teraz króluje ze względu na damage, który od razu widać), jak już ludzie opanują parę "zasad" jak na nią grać. Ma jednak sporo dziur moim zdaniem.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Bolgan w Luty 10, 2012, 00:55:06
Powiem Wam w tajemnicy że lepiej się ogarniajcie na ten turniej, bo Matt już JG napierdala. W sumie jeszcze da się wyczuć po czym się na to sępi i wtedy rzut no ale jednak. Di i Ring wy raczej tego nie próbujecie wcale, ja dziś czasami robiłem, ale jak chce zrobić to sie za bardzo koncentruje na tym zamiast na walce i przegrywam.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: B.T.Grave w Luty 13, 2012, 16:34:49
Za dużo składowych czyni z postaci tiera aby samo ogranie zdegradowało ją niżej :) . Nie ograsz się na whiff punishery, nie ograsz się na crushe, gdy przeciwnik widzi, że może go użyć, nie ograsz się na niewidzialne zgadywanki, nigdy w soulu nie będziesz się zawsze wyrywać z rzutów i nigdy nie będziesz w stanie przewidzieć Wielkiego Randomu. Postać uwazana za topa niezależnie od ogrania zawsze będzie silna...no chyba że twórcy ją znerfią :D .
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Bolgan w Luty 17, 2012, 00:37:48
Dzis grałem z Enkindu parę mirror matchów, 3 kreski były z Ameryką więc ok. Gość jest dobry ale go parę razy zaskoczyłem, zrozumiałem też jedną rzecz - ja w ogóle nie jestem ograny na Volda.

Ring - już tyle osób się mnie o Ciebie pytało, w niektórych kręgach jako Polak jesteś chyba bardziej znany niż Papież :D No może nie aż tyle , ale np ostatnio pytał sie Amerykan i Docvizzo bo go na stream czacie spotkałem.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Luty 29, 2012, 18:05:05
Może zrobimy jakieś większe granie w Colosseum? Teraz tyle osób gra, że na pewno będzie fajnie ;)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: maDeNTi w Luty 29, 2012, 19:26:20
Ja jestem za ;]. W ogóle musimy coś pograć Ringu.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Marzec 01, 2012, 09:55:40
Też tak macie że jak siedzicie w roomie w więcej jak 2 osoby to was częściej diskonektuje z początku walki? Nawet z osobami z którymi normalnie nie macie żadnych diskonektów? Wczoraj to nawet wywaliło mnie podczas walki z rooma lol co myślałem żę się w ogóle nie zdarza.

W ogóle online bardzo często powoduje że gra chodzi o kilka klatek wolniej, co wygląda jak trochę szybsze 50 klatek, nie wiem jak jest przy 2 osobach ale w pokojach z kilkoma tak na pewno jest. Ot jeden z czynników dzięki którym lowy blokowalne offline są do zablokowania online (czasami online jest łatwiej). Trochę niefajna sprawa bo wtedy postacie z mixupami którymi się miesza są łatwiejsze do odczytu i reaguje się na rzeczy na które offline się raczej nie reaguje.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Marzec 01, 2012, 10:07:07
Na 8WR ludzie piszą o podobnych akcjach w online, z tego co widziałem.

Masz rację w online przynajmniej na X jest podobnie - gra sprawia wrażenie wolniejszej.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Marzec 01, 2012, 10:24:27
Mnie bardzo często rozłącza w czasie walki, głównie z osobami, które mieszkają w Wielkiej Brytanii. Ale rzadko mam tak, że rozłącza mnie na początku. Zwykle jakoś w srodku.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Heniek w Marzec 01, 2012, 21:39:39
Mnie wywala cały czas a jak już połączy to mam jedną kreską z całym globem :P

Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: suuusuuu w Marzec 01, 2012, 23:14:39
jak ktos wchodzi lub wychodzi z pokoju w czasie walki to jest duza szansa ze grajacych rozlaczy
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Marzec 02, 2012, 02:37:09
Rypałem dziś dłuższą chwilę z amerykańcami i nie rozłączało praktycznie, może się raz zdarzyło przez chyba z dwie godziny że przerwało walkę. Lag był, ale nieduży. Co prawda gorsza od Violi jest tylko Viola na lagu, ale i tak im skopałem dupy :P
Potem przyszedł jeden Nightmare całkiem porządny, to jego nie mogłem Viola pokonać, więc wziąłem Hilde i co? wygrałem. To jest smutne. A miałem już nie narzekać :P
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Marzec 02, 2012, 12:10:05
Pograłem z Araghiem troche wczoraj viola na viole (co prawda nie znajac jej movelity i wiekszosci gwarantow) ta postac wcale nie jest taka fajna jak się wydawala. Jest raczej irytująca i frustrująca...
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Tamara w Marzec 02, 2012, 13:36:05
W sensie że Hilda nadal jest OP? Szczerze mówiąc wydaje mi się że bardzo mocno ją znerfowali.


Rypałem dziś dłuższą chwilę z amerykańcami i nie rozłączało praktycznie, może się raz zdarzyło przez chyba z dwie godziny że przerwało walkę. Lag był, ale nieduży. Co prawda gorsza od Violi jest tylko Viola na lagu, ale i tak im skopałem dupy :P
Potem przyszedł jeden Nightmare całkiem porządny, to jego nie mogłem Viola pokonać, więc wziąłem Hilde i co? wygrałem. To jest smutne. A miałem już nie narzekać :P
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Marzec 02, 2012, 14:07:22
W sensie że Hilda nadal jest OP? Szczerze mówiąc wydaje mi się że bardzo mocno ją znerfowali.

Raczej zbalansowali :P, Hilde w czasach swojej "świetności" (jeśli można tak je nazwać) swoim combem uczyła wszystkich latać, do tego stopnia że związek odebrał jej licencję instruktora (czyt. ban).

Obecnie wydaję się plasować gdzieś pośrodku.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Marzec 02, 2012, 15:29:58
Hilde nie wydaje się teraz zbyt silna. Chodziło mi o to że to Viola jest tak słaba że mainując ją nie mogę nią wygrać, a jak biore postaci które dużo słabiej ogarniam mi się udaje
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Marzec 03, 2012, 14:28:52
Muszę poznać trochę moveliste i FD Violi co by więcej nie przegrywać z nią :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Marzec 03, 2012, 20:52:59
po FD zapraszam do jej działu tu na BD. Śmiem skromnie twierdzić że jest to najpełniejsza i najbardziej poprawna framedata Violi jaką opublikowano :P
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Di w Marzec 04, 2012, 19:18:11
Czy headset działa tak samo beznadziejnie jak zaraz po premierze?
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Mecek w Marzec 04, 2012, 19:23:14
Działa ok,wczoraj siedziałem cały dzień i dźwięk był cacy :)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Di w Marzec 04, 2012, 19:31:56
Dzięki :). A grałeś wczoraj z Amerem? Widziałem, że mu jakąś wiadomość wysłałeś, gdy graliśmy u niego ;).
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Marzec 04, 2012, 22:23:30
http://i43.tinypic.com/x609dv.jpg

Szkoda, że nie zdążyłem zrobić foto zanim pojawił się ten napis, ale i tak widać, że fajne wyrazy twarzy były :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Di w Marzec 04, 2012, 22:26:53
Natsu za słaba? ;D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Mecek w Marzec 05, 2012, 10:28:31
@Di   Pytałem tylko o SFxT no i dobijałem się o ME3 bo miał mi zorganizować kolekcjonerke na jutro :)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Marzec 05, 2012, 20:35:14
Po prostu nie chciałem żeby Matt się ograł :D Z racji gorszego "skill'a" muszę bardziej polegać na zaskoczeniu/nieograniu :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Kwiecień 04, 2012, 21:30:42
też macie ze wszystkimi nagle laga albo ciągłe dcki? ściągaliscie ten compatibility pack? on przecież nie powinien nic zmieniać. Napiszcie wszyscy bo chce wiedzieć gdzie sie coś jebie że się nie da grać
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Di w Kwiecień 04, 2012, 21:33:01
Ja na 5 walk z 3 różnymi osobami nie ukończyłem ani jednej (rekord to dotarcie do 3. rundy, ale najczęściej disconnect jest w pierwszej).
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Heniek w Kwiecień 04, 2012, 22:06:20
Hm... może teraz jak wszyscy zaczęli miec problemy to ja przestanę je mieć :D

Trza mi sprawdzić
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Kwiecień 04, 2012, 22:09:16
Szczerze mówiąc u mnie bez zmian :D Tzn były jakieś DC, ale ich częstotliwość w normie była. Z Matt-JF miałem chyba nawet mniejszego laga niż kiedykolwiek :)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Kwiecień 04, 2012, 22:40:24
@PePe, a ściągałeś compatibility pack?

reszta, coś zauważyliście? ja mam tak jakbym się cofnął do sciv na radiówce, różnica jest kolosalna. Tylko z PePe nie widziałem różnicy, jesli nie ściągałeś c.pack to by znaczyło że to on jebie. Może wtedy usunięcie i przeinstalowanie game daty pomogłoby mi.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Di w Kwiecień 04, 2012, 22:44:12
Ja ściągnąłem.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Kwiecień 04, 2012, 22:54:22
Ja też ściągnąłem - przy uruchomieniu gry.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Bolgan w Kwiecień 04, 2012, 23:16:36
Ja nawet kupiłem customowe głowy.

@Heniek - "Amish Paradise" XD
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Heniek w Kwiecień 06, 2012, 20:32:19
Hm... może teraz jak wszyscy zaczęli miec problemy to ja przestanę je mieć :D

Trza mi sprawdzić

Ja to powiedziałem tak nieco dla żartu. Przewrotny los jednak sprawił, że mogę się w końcu łączyć z ludźmi : D (aż sam siebie zacytować musiałem)
Już zdążyła zacząć drażnić mnie Violka xD

@Bolgan - Da! Najlepszy rym z tego wiekopomnego dzieła. Nie mogę go wyrzucić z głowy od paru dni xD
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Kwiecień 06, 2012, 21:53:24
A mnie irytuje ZWEI :D Ale spoko spoko trzeba będzie do practice wskoczyć i obadać gdzie tam można uciec na bok czy się schylić :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 06, 2012, 22:05:22
Zwei i Viola to postacie, na które żeby nauczyć się grać to trzeba nimi samemu grać. To jest jak Ivy w SC4, tam jest za dużo opcji po prostu i trudno to wszystko ogarnąć. Nie ma innej opcji.

66A+B ftw - +15 na bloku, trafia lezących, nie mozna stepnąć wilka. Jedynie JG lub GI ale może Zwei może opoznic.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Kwiecień 06, 2012, 22:16:46
No to będę musiał nimi trochę pograć :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Heniek w Kwiecień 06, 2012, 22:34:52
Zwei ma daleko do Violi. Jej pressing jest o wiele ciężej przerwać i sama ma też znacznie więcej opcji
Przegrywałeś PePe głównie dlatego, że ciągle próbowałeś atakować wstając z ziemi i łapałeś 66A+B na CH za ponad 100 :D
Zwei ma lepszy damage niż violka (teoretycznie) i mniej łamie się palce podczas gry nim.
No i wilk czasami przesłania obraz życia ale może to przeszkadzać obu graczom

@Ring - Ale nie ma 214B :P
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: B.T.Grave w Kwiecień 06, 2012, 22:57:33
Zwei do Violi nie ma startu nawet imo. Ma kilka fajnych akcji ale EIN go też ogranicza bo nie może go używać natychmiast raz za razem w przeciwieńśtwie do orba Violki.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Heniek w Kwiecień 06, 2012, 23:03:36
I tu też racja o której wspomnieć zapomniałem Aramisie.
Użyty wilk sprawi, że nawet w rzucie z B nie zadamy pełnego damage'u
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 06, 2012, 23:52:45
Viola ma lepszy dmg niż Zwei po patchu.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Heniek w Kwiecień 07, 2012, 00:05:15
Dlatego napisałem "teoretycznie" :P

W sumie trochę bez sensu bo z pojedynczych rzeczy Niewidzialny ma więcej ale kto liczy damage z pojedynczych akcji?
Bleh, głupi pacz. Chociaż ograniczenie movementu działa na korzyść Niewidzialnego
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Kwiecień 07, 2012, 10:05:49
Bleh, głupi pacz. Chociaż ograniczenie movementu działa na korzyść Niewidzialnego
W jakimś stopniu u każdego działa to na korzyść póki grasz w ofensywie. Nie widziałem jeszcze SA na 8wr w którym by tylko pisali że ograniczony movement działa na ich niekorzyść.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Heniek w Kwiecień 08, 2012, 01:05:26
No Zweiem nie da się grać inaczej jak ofensywnie a biorąc pod uwagę to, że z takim 4G Nighta miałby koszmarne problemy oraz to, że nie dostał właściwie żadnego buffa to nie mam innego wyboru jak cieszyć się właśnie z modyfikacji movementu :D No i z tego, że nie dostał żadnego nerfa

Swoją drogą - wczoraj znów nie mogłem się połączyć. Już nie wiem co jest grane z tym moim netem : p
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: B.T.Grave w Kwiecień 08, 2012, 13:37:06
Heniu, sprawdź czy masz otwarty NAT. Na X0 są kosmiczne jaja jak się ma umiarkowany:).
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Heniek w Kwiecień 08, 2012, 16:11:18
nie mam pojęcia jak to się robi ale jak wrócę do domu to pokombinuję :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 15, 2012, 21:34:25
Pograłem dzisiaj online z Woahhzz'em, w sumie przegrałem 20:18.

Nie mam pomysłu jak grać na tego Alpha Patroklosa po patchu. Wcześniej sobie uciekałem do tyłu i mogłem wszystko zablokować, a teraz 2363B nie dość, że troche trackuje to jeszcze zabija backdasha (z gwarantem za pol paska na CH). Woahhzz miał 90% skuteczności w robieniu gwarantów po rzutach (95dmg z A, i ponad 100 z B), tak samo jak wszystkie JFy, karał moje 214B twisterem, robił 1A:A:A prawie zawsze. Po każdym KND podbiega i robi mixup low/mid/throw. Na dodatek trudno się robi na niego JG bo prawie nigdy nie atakuje od razu po zablokowaniu mojego ciosu tylko czeka.

Cheese, I summon you xD
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Kwiecień 15, 2012, 22:33:57
Nie wiem co ja mógłbym ci poradzić, po tym co piszesz to nie wiele można wywnioskować:P. 2363B stepuje się zawsze w swoją lewą stronę bo tam nawet chodzenie zwykłe zawsze to ominie (o ile idziesz w dół a nie na ukos), w prawą często potrafi ściągnąć z chodzenia lub nawet ze stepa.
Przy gwarantach z 2x twister zawsze próbuj robić ukemi w swoją lewą stronę, wystarczy że spóźni się o klatkę lub dwie i często można już uciec przed drugim, chociaż to pewnie wiesz bo to podstawa. Po tym zazwyczaj nic mu i tak nie zrobisz mimo tego że zawsze ma tam przynajmniej -10 na stracie.
Wierzę że jest ciężko, jeżeli wszystko mu prawie zawsze wychodzi to nie może być lekko, jeżeli grasz słabszą postacią, to po prostu musisz zgadywać częściej:P.


Ostatnio Maxou wygrał we francji grając finał z Malekiem, też widać że jest w bardzo dobrej formie większość rzeczy mu wychodzi i Malek się strasznie męczył.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 15, 2012, 23:06:08
Wgram jakieś waleczki to sie pośmiejesz :d Woahhzz w sumie rzadko próbuje robić podwójnego twistera no ale to pewnie dlatego, ze nasze polaczenie nie jest najlepsze.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Kwiecień 15, 2012, 23:18:38
Nie wiem z czego miałbym się śmiać, chyba tylko ze śmiesznych rzeczy które potrafią wychodzić na nie najlepszych połączeniach xD
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 15, 2012, 23:43:38
Z głupich błędów też :P

Wgrałem w sumie 4, dwie gdzie wygrywam i dwie gdzie przegrywam:

http://www.youtube.com/watch?v=LNleHdhTGw0
http://www.youtube.com/watch?v=Dz3uxYXyuzE
www.youtube.com/watch?v=S7rI-3kbOkE
http://www.youtube.com/watch?v=Auz9vtPOZVw&feature=youtu.be
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Kwiecień 16, 2012, 00:28:43
e tam super walki, gdyby nie kilka łifniętych gwarantów i kar których zazwyczaj nie darujesz nie wyglądałyby na online. Widzę że nie boi się używać bA więc nie ma bezstresowego latania na boki. Próbowałeś zaaplikować 698~8 G do swojej gry? To działa na tej samej zasadzie co 4 214 G. Ja mam mało czasu na granie i nie zdążyłem dobrze tego przetestować po paczu na kimś żywym.

Czemu nie próbujesz CE'ków? Marnujesz ten pasek na jej 1B:B widząc że on to impaktuje na reakcję. Chyba nie schyla się zbyt często na paukę? No i coś mało zwykłych rzutów:P.

W sumie nie wygląda to tak źle jak to przedstawiłeś, częściej to wyglądało tak jakby to on się bardziej męczył z tobą niż ty z nim tyle że alf potrzebuje mniejszej ilości trafień niż ivy żeby zabić:d.

Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 16, 2012, 00:54:37
CE spamowałem wcześniej (to były już ostatnie walki z tych 40, które zagraliśmy) i później zaczął się schylać ciągle jak nagle podbiegałem albo fake'owałem 236236 xD wtedy robiłem np 236236 1B:BE. Dobrze, że to zbija a nie obchodzi, bo wtedy traciłbym od razu pół paska xD No ale właśnie problem jest w tym, że on na whiffie zgarnia 60-90 (lub wiecej) dmg zwykle a ja jakies 35-40 :P Jej najlepszym whiff punisherem jest 5hit JF, ale nie robie tego jeszcze z dobrą skutecznością offline, a online w ogóle tego nie próbuję bo przez to, że gra chodzi wolniej to timing jest jakiś inny.

A co to jest to 698~8G? Ja tylko wiem o 214214 ale tez jeszcze tego sie nie uczyłem i o tym zapominam, boje sie, ze to spaczują i caly trening na nic. Chociaz faktycznie na Alfę by się przydało ._.

Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Kwiecień 16, 2012, 01:43:35
lol odwrotnie napisałem 8~698 G czyli cancel stepa w drugiego stepa gdzie tego drugiego możesz cancelować praktycznie od razu.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Di w Kwiecień 16, 2012, 06:26:35
Ring, trzeba było grać na niego Violą :salt:.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 16, 2012, 14:19:27
Grałem, ale prosił, żebym pograł Ivy (której nie ruszałem już od jakiegoś czasu xD). Ciesze sie, że moge pograć z Woahhzzem, on gra wieloma postaciami na dobrym poziomie, mozna sie duzo nauczyc. W koncu to byl najlepszy grac SC4 na swiecie.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Kwiecień 16, 2012, 14:44:14
najlepszy?

tzn najwięcej wygrał? czy generalnie wszyscy łącznie z francuzami uznali go za najlepszego? W sumie bardzo niewiele interesowałem się sceną przez ostatnie 2 lata sc4 ale wiem tylko tyle że miał topową Ivy.

W sumie trochę głupio bo pozdrawia mnie na profilu a ja wiem w sumie o nim tylko tyle że "umi grać ivy" xD
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 16, 2012, 15:43:39
No miał topową Ivy, i jak się okazało pod koniec, był lepszy niż Scud (który przed wyjazdem francuzow do USA był uważany za najlepszą Ivy ogólnie i najlepszego gracza w FR) bo nie dość, ze wygrał z nim to jeszcze z Lolo, który zbił Scuda bardzo mocno w turnieju.

Woahhzz był najlepszy bo grał praktycznie wszystkimi postaciami na bardzo wysokim poziomie no i bardzo często grał offline (online też), miał ogromną wiedzę o matchup-ach. Sam jakoś w 2009 i 2010 jeszcze z nim wygrywałem jak graliśmy online ale później już było bardzo ciężko =/ pod koniec się przerzucił na Setsu, a teraz mainuje Alfę.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Kwiecień 16, 2012, 16:44:27
Grałem, ale prosił, żebym pograł Ivy (której nie ruszałem już od jakiegoś czasu xD)

to kim grasz teraz? o.0
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Oxva w Kwiecień 16, 2012, 16:45:22
Violą :kappa:
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Kwiecień 16, 2012, 17:32:27
Ring, lepiej zaprzecz :P
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 16, 2012, 17:39:39
Nie potwierdzam, nie zaprzeczam xD
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Heniek w Kwiecień 16, 2012, 20:30:39
Ring nie chce, ale musi.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 17, 2012, 01:01:57
Ewidentnie to granie innymi postaciami nie wpływa dobrze na moją Ivy, dzisiaj mnie wszyscy bili. A na domiar złego nie dało się grać z Araghiem, on miał normalnie a u mnie połączenie szalało i momentami miałem wrażenie, jakby Aragh się co chwile teleportował z Polski do Australii, bo co pare sekund pojawiał się 1 sekundowy delay, który trwał przez kolejne pare sekund. Jeszcze tak nigdy nie miałem.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Kwiecień 17, 2012, 01:27:12
spoko, mam podobnie, od początku gram sobie jakimiś śmiesznymi postaciami a jak teraz patrzę to widzę że pierwsze lepsze alfy są o lata świetlne przede mną xD
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Di w Kwiecień 20, 2012, 07:01:59
Jak wygląda online w 1.03?
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Kwiecień 20, 2012, 08:11:36
grałem 2 dni temu z Mattem i jak wcześniej zdarzało nam się dc co kilka walk tak teraz nie było ani jednego na około 40 walk
za to raz na jakiś czas lekko zgrzytnie i gra wtedy gubi klatki, ale to taki sekundowy czy nawet krótszy efekt

W sumie jest na spory +
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Kwiecień 20, 2012, 14:12:48
mi się też dobrze gralo z Madentim, Lisarosem czy Meysonem
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Kwiecień 23, 2012, 19:37:34
Zrobiłem gościowi 3x CS pod rząd i mnie wyrzucił... Ostatnio często mnie wyrzucają :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Kwiecień 23, 2012, 20:10:41
wlaśnie przeciwko takim akcjom jak 3xCS ja sobie włączam mindset "MASH DA FUCKING B"
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Kwiecień 23, 2012, 20:47:19
Patrzę sobie jak ludzie Violą grają. Maszyna do zabijania to jest.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 23, 2012, 22:37:15
No jest, szczególnie jak sie jej nie zna.

Kurde, dzisiaj mam 70-80% skutecznosci w robieniu iCSa,oby tylko muscle memory zrobiło sejwa i żeby już tak zostało.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Kwiecień 23, 2012, 22:45:23
Mnie po robieniu zwykłego CSa przez 20 walk palce odpadają. To naprawdę zostało kiepsko przemyślane. Trafienie tym obecnie graniczy z cudem, bo próby posadzenia tego są bardzo widoczne, do tego ucieka się zawsze tak samo bo SS to teraz jakieś bzdurne A+G BE, margines błędu minimalny (mi wchodzi z dwoma błędnymi inputami, tj na początku robię skos i dodaję dodatkowe 6 nie wiem po co... ale wychodzi). Używanie CS w walce męczy mnie psychicznie.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 24, 2012, 00:44:50
Moim zdaniem ten CS w SCV jest świetny, zdecydowanie najlepszy ze wszystkich gier SC. Okienko na zwykłego CSa jest ogromne, wiec można to wbuforować po wszystkim i wszędzie a później podbiec i robić zgadywanki. Posadzić go jest prosto, tylko nie możesz go robić z neutrala bo wtedy widać i ludzie będą mashowali B albo się schylali (to też jest w sumie dobre, bo można robić input CSa a później rzut z A albo mida)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Kwiecień 24, 2012, 01:08:18
Moim zdaniem najlepszy był CS/SS z SC2. Okienko 150 vs 50? oprócz tego w SC2 zrobienie czegokolwiek zaczynającego się od 3 zaliczało się na pierwszy input do rzutu, mało tego, zaliczały się każde kolejne więc można było to posadzić jako custom combo z rzutem na koniec.

Ostatnio coraz lepiej sobie radzę z CS, ale nie jest to wygodne. Nie jestem pewny, czy to zagranie jest w tej chwili naprawdę warte zachodu. Fakt, jest jakaś radocha z posadzenia tego np. po 214A~G czy 214B ale naprawdę nie mam pomysłów w co to mam skutecznie buforować. CH 3A może jeszcze mi przychodzi do głowy. Ale w porównaniu do SC2 to opcji jest naprawdę bardzo mało.

Ty jesteś jeszcze w stanie dodatkowo podbiec po zrobieniu całego inputu? Czy źle rozumiem?

Oddajcie mi tą Ivy!

http://www.youtube.com/watch?v=fDfl61AfRrk&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=fDfl61AfRrk&feature=related)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 24, 2012, 01:34:28
Tak, im szybciej zrobisz tym dalej możesz podbiec (nawet pół areny). Tutaj też zalicza inputy wszystkiego co zaczyna się na 2 (np 2A, 2B itp) Buforować możesz po wszystkim, na trafieniu, na blockstunie, możliwości jest ogrom.

CS/SS w SC2 jednak były wolne, miały chyba 21 klatek. W SC3 miały 15 klatek i ogromny zasięg, ale jednak można było ich tylko używać w różnych postawach, więc nie było zgadywanki.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Kwiecień 24, 2012, 01:38:12
Hmmmm.... Dzisiaj mi się zdawało że tak jest, ale skoro Ty tak mówisz więc to musi być prawda. Gorzej jeszcze z praktycznym tego zastosowaniem u mnie. Fajnie jakby się 1_2_3B+K dało cancelować w blok i potem CS no ale tego już nie ma.

Chciałbym zobaczyć jak ktoś robi iCS w walce.

BTW w practice CS wychodzi mi ok 40% a w walce 80. Ciekawe czemu.

W SC2 można było czarować tym do woli, dwa różne wyrwania, mase setupów (fakt, CS był bardziej przewidywalny bo trzeba było być w WS ale wiele ciosów kończących się w WS to ciosy ze sporą przewagą na bloku)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 25, 2012, 15:45:47
SC2 to była troche dziwna gra, tam było od cholery przegiętych rzeczy a Ivy była w top 3 najlepszych postaci w grze,ona nawet tych rzutów nie potrzebowała ;D

Spróbuje zagrać jakieś walki online gdzie molestuje innych iCSem i uploadujeje. Ten rzut wychodzi mi już częściej niż zwykły CS, tak jak w SC4 (ale jeszcze musze troche poćwiczyć, bo na practice jest super, a w ferworze walki palce mi się często plączą jeszcze). Ale czy to dobrze czy źle, to nie wiem. Jak sobie grałem na quick playu z różnymi Ivy, to łatwo mi było się wyrwać z iCSa na reakcje przez ten błysk.

No nic, posiedze na tym z poł godziny- godzina dziennie przez kolejne pare dni, ciekawe co z tego wyjdzie.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Kwiecień 25, 2012, 17:32:24
Mi już zwykły CS wychodzi za każdym razem w sumie to nawet nie tak źle się to buforuje.

iCS nawet nie próbuję, po prostu nie umiem zrobić tego szybciej niż robię teraz.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 25, 2012, 18:15:19
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B6L9kkFF1Y0

Kciuk po kilku godzinach robienia tego pewnie może odpaść xD

http://www.youtube.com/watch?v=ZIAAJ5-efmo

Na sticku z kolei strasznie oczywiste przez dźwięk robienia tego.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Księżyc w Kwiecień 25, 2012, 23:25:02
Skubany, jeszcze do tego robi to na zwykłym białym...
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Kwiecień 26, 2012, 00:22:52
wbrew pozorom tym sposobem na każdym krzyżaku będzie prawie tak samo:), on tam układa kostkę od kciuka na samym środku i wtedy są minimalne ruchy potrzebne i najmniejsza droga, sam tak robiłem jak się bawiłem w to krzyżakiem i tak jest dużo prościej niż standardowo opuszkiem (i mniej inwazyjnie dla kciuka:P).
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Kwiecień 26, 2012, 01:20:19
Faktycznie, jest tak. Dzisiaj online w grach z Wami wychodziło mi naprawdę dobrze, ale mimo wszystko potrzeba mi chwili czasu na rozgrzanie się.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Kwiecień 26, 2012, 22:57:32
Nevan, ja z Tobą grałem w tym koloseum? Z jakąś Ivy grałem, ale nie wiem czy to byłeś Ty. Nie poznałem nicka;)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: oskar w Kwiecień 27, 2012, 00:11:05
grales ze mna i z Nevanem we srode tyle ze z mojego konta ;)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Kwiecień 27, 2012, 00:12:58
Nevan, ja z Tobą grałem w tym koloseum? Z jakąś Ivy grałem, ale nie wiem czy to byłeś Ty. Nie poznałem nicka;)

Ivy na bordowo to ja, Oskar gra NM i Cervantem.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Maj 03, 2012, 15:15:45
Dla mnie ten CS to porażka. Po pierwsze najzwyczajniej w świecie mi nie wychodzi :) Do tego nawet jakby wychodził to ma lipny zasięg itp. CS w SC IV był dużo fajniejszy (zasięg, animacja chwytania, ogólnie użyteczność). Gdyby jeszcze w SC IV był troszkę dłuższy bufor to już w ogóle to byłaby masakra :D Ring jak Ty w ogóle robisz ten rzut ?? Robisz na d-padzie czy gałce ?? Jakieś porady ?? W SC IV też mi nie wychodził, ale zacząłem robić na gałce i z pełnymi okręgami to już było super... Tutaj przy tym głupim góra, dół i oraz przód przód przód nie mam pomysłu jak to uprościć...
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Maj 04, 2012, 23:29:58
zajęło mi to ok 2 tygodnie treningu, ale teraz robię to już perfekcyjnie.

Przede wszystkim musisz to zrobić naprawdę szybko, mam wrażenie że najważniejsza część to 28284. Mi wychodzi nawet z dwoma błędami, tj 282746666+B+G
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: tejotl w Maj 07, 2012, 19:52:52
powiedzcie mi czy ta online'owa spolecznosc SCV jest jakos szczegolnie slona? bo co chwila mam rage-quita po stronie przeciwnika w ostatniej rundzie czy cos takiego
wiem ze po tych kilkunastu walkach gram totalna kaszanke ale to niedorzeczne jest zeby ludzie z bilansem 400W-100L ragequitowali bo gram Voldo :D
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: B.T.Grave w Maj 07, 2012, 20:02:34
No może dlatego mają taki bilans. Niestety, player match idzie w statsy w tej grze co jest słabe bo ludzie quitują jak widzą, ze i tak nic nie ugrają. Ale ma to swoje dobre strony - traktuj to jako 'selekcję' - poważni gracze z ktorymi warto grać z reguły nie quitują.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Maj 07, 2012, 20:51:41
ja w sumie nie uświadczyłem jakoś dużo ragequitów, może z kilka. Najwięcej jest ich chyba w ranked, pamiętam też ze z gc miałem jakiegoś. W sumie to jest głupie że gc tez idzie w statsy. Pisze że casual to casual - bez statsów powinien być.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Maj 07, 2012, 20:52:27
No i weź poprawkę na to, że czasami gra się sama też rozłącza... Mnie ostatnio ktoś wywalił z lobby, bo wydawało mu się, że zrobiłem rage quit'a... Tymczasem gra sama się rozłączyła akurat w momencie jak miałem przegrać...
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: B.T.Grave w Maj 07, 2012, 20:56:22
Ale na szczęscie jak gra rozłączy to widać to bo zwykle obojga graczy wyrzuca na sam dół pokoju. Zawsze tak miałem.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Maj 08, 2012, 07:37:31
ale przecież jak ktoś wyjdzie z walki to jest inny komunikat niż jak rozłączy
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Maj 11, 2012, 14:26:27
Ostatnio sobie pograłem z dwoma bardzo dobrymi graczami, Kvalsternacka i KankakuProject, ktorzy grali kolejno Aeonem i Raphem. Zmienilem zdanie odnosnie tych postaci po tych walkach. Nie są najlepsze, ale da się nimi wygrywać nawet jak przeciwnik je zna.

Raph ma mały damage ale genialne poke'i i mega zasięg + szybkość. Aeon z kolei najlepsze RO w grze, dobry damage + zasięg. Na małych otwartych arenach jest prawie jak z Hilde w SC4, jak nas trafi np 1B BE, to lecimy.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: B.T.Grave w Czerwiec 01, 2012, 14:32:49
Dzisiaj pierwszy dzień gry na sticku. Dziko jak diabli;p.

Spotkałem dzisiaj niemca grającego Mitsem i Alfą - bardzo dobrze mi się z nim grało - dużo JG, dużo jf twistera i ogólnie kumaty gość. Jeden z lepszych jakich spotkałem na XBL. Później dopiszę jego GT.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Jaczes w Czerwiec 11, 2012, 14:09:21
Hej,
Panowie, powiecie mi jak wyglada sytuacja SC5 na PSN? Do tej pory gralem na lajwie, ale tam gra doslownie 3 Polakow. Jestescie aktywni?
Duzo ludzi gra ogolnie? Nie ma problemow z rankingami/player matchami?
Lagi?
pzdr.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Ring w Czerwiec 11, 2012, 14:23:19
Większość Polaków gra na PSN. Poza tym sama baza graczy jest większa niż na XBL.
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Czerwiec 11, 2012, 20:16:22
Tak jak napisał Ring - jeśli chodzi o ludzi to na PSN jest zdecydowanie lepiej. Mniej lub bardziej aktywnie/regularnie gra co najmniej 8 osób z PL (Ring, Aragh, PePe, Meyson, Lisaros, Golidator, Hyper, Mozarus, Wąsaty, Widowmaker). Można też spotkać Heńka, madentiego i innych. Cudów nie ma, ale myślę że jest nieźle :)
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: Aragh w Czerwiec 14, 2012, 02:25:54
dzisiaj widziałem chłopa który zamknął licznik czasu gry :D zatrzymał mu się na 999:59:59
Tytuł: Odp: SOULCALIBUR V Online
Wiadomość wysłana przez: PePe w Czerwiec 24, 2012, 19:14:24
Gdyby nie Diablo 3 Mozarus też by już pewnie przekręcił licznik ;)