Autor Wątek: TTT2 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 697257 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #555 dnia: Maj 17, 2011, 18:46:00 »
Strasznie mi się podoba jak rozwiązali trafianie tagowanych postaci. Fajnie wygląda jak jedna postać ucieka, druga się pojawia a ta pierwsza jeszcze czymś wyłapie na do widzenia i se poleci poza ekran, albo jak obie postacie czymś dostaną xD.

Zmian jest sporo. Nawet mi się nie chce wypisywać tych do xio bo i tak to jeszcze może się zmienić. EWGF pozostał raczej bardziej szóstkowy niż piątkowy. Czyli wciąż złapie z chodzenia czy ss jak będzie ktoś obchodził za wcześnie, ale poza tym nie łapie. No ale to tylko obserwacje.

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #556 dnia: Maj 17, 2011, 18:47:16 »
Mógłby ktoś wytłumaczyć jak w tej grze działa rage? Nie grałem nigdy w Taga, nie wiem w jakich okolicznościach się to aktywuje/dezaktywuje.

Dołączam się do prośby, nie ogarniam jak to tutaj działa. Tyle widzę, że inaczej. ;)

Czy Asuka dostała cokolwiek nowego? Jakieś zmiany może, buffy?
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #557 dnia: Maj 17, 2011, 18:51:09 »
Szyper - widzialem wiadomosc :P ale dopiero jutro bede mial konsole z powrotem w domu:)!

A co do movementu - to zmiany tez sa w generalnej mechanice - zasieg ciosow, pozycja postaci po ciosie itp. Bez ruchu januszom bedzie znacznie ciezej ladowac cios za ciosem, nie bedzie tak, ze praktycznie stojac wladujesz pok za pokiem, co widac dosc wyraznie chocby tutaj:

http://www.youtube.com/user/TekkenCrashS2#p/u/5/MSB5RnlTFJM

Ale bedzie k**w@ wypas!

---

haha lol nawet dubstep sie zalapal do TTT2 ; p
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2011, 19:12:35 wysłana przez Solo »

Zuum

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 379
  • Płeć: Mężczyzna
  • Everytime Dragunov Speaks, 50 Kids Are Killed.
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Mindfactor
  • Skąd: Radlin
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #558 dnia: Maj 17, 2011, 19:19:00 »
Już się jaram. Póki co mało info o Dragunovie, ale jeszcze trochę przeżyję... Marduk powiem tyle, że będzie się zajebiście uzupelniał z moim Dragiem. Ta rękaMardona (d/f+2?) wygląda nieżle.. niezly pushback. Jestem ciekawy jak się tam tackle sprawuje, bo jeszcze nie dooglądałem wszystkich filmów ;x Bieda z tym GT Marduka :(

Co z tym 1,2 Draga ? Wczesniej to bylo hit confirmowalne, a teraz zrobili z tego jakąś dwuhitowke ? Ja chcę nazot stare 1,2,1 !

O qfa, Jinpachi ma zajebiście długie nogi :x

Buah, Yoshi ten strój ma nieziemski...

Rejdźi się deaktywuje po jakimś czasie.. więc jak jest się jugglowanym to ładnie można rage stracić...

Hahahha deathfista Paula znowu na CH i rage pół paska...

u/f+3+4 JC a'la Dragunova jest duzo szybsze :(

Czy juggle jedną postacią zadają mniejsze obrażenia (skalowanie się % dmg?) czy tylko ja odnoszę taki wrażenie ?

Jeszcze nie widziałem wszystkich filmików, ale widział ktoś Draga w akcji ?

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #559 dnia: Maj 17, 2011, 19:19:16 »
Mógłby ktoś wytłumaczyć jak w tej grze działa rage? Nie grałem nigdy w Taga, nie wiem w jakich okolicznościach się to aktywuje/dezaktywuje.

Dołączam się do prośby, nie ogarniam jak to tutaj działa. Tyle widzę, że inaczej. ;)

Czy Asuka dostała cokolwiek nowego? Jakieś zmiany może, buffy?

Łapiesz bęcka i w zależności od tego jaką masz parę postaci to tak szybko ci się uruchomi rage, niektórym się uaktywnia jak zostaje 20% inny jak zostaje 30%, jak już masz rage to trwa on ileś tam sekund (nie chce mi się liczyć:p).
Jak robisz akcję ze swiczem to w momencie jak tagująca postać trafi ciosem to też się załącza rage (nie wiem tylko czy to jest ten sam rage, czyli czy trwa tyle samo i daje taki sam bonus do dmg). Czyli jak na początku rundy zrobisz startera i akcję tagową to rage może się załączyć nawet jak przeciwnik ma jeszcze 70% hp.
Tyle na razie zaobserwowałem, nie wiem czy jest jakieś oficjalne info jak jest dokładnie.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #560 dnia: Maj 17, 2011, 19:24:22 »
haha lol nawet dubstep sie zalapal do TTT2 ; p
Ogólnie muzyczki wydają się weselsze.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #561 dnia: Maj 17, 2011, 19:37:14 »
Muzyka w tej grze delikatnie mówiąc nie zachwyca. Ten kawałek na Snow Castle brzmi jak sklecony z niepasujących do siebie kawałków, ten na Poolside to remix BGM Rogera z T2.

A rage się odpala po ilości wyłapanych przez partnera ciosów a nie oberwanym dmg.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #562 dnia: Maj 17, 2011, 19:59:56 »
Chyba nie. Jednym się uaktywnia po 14 trafieniach innym po 6. Za duża rozbieżność. Później w tej samej grze feng dostaje 6 ciosów za prawie 70% i jest rage, w następnej rundzie dostaje 6 ciosów za 30% i rage'a nie ma. Więc jeżeli to nie dmg to wtedy coś pomieszanego, ale na pewno nie sama liczba ciosów.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #563 dnia: Maj 17, 2011, 20:03:55 »
Zaraz się okaże że Rage odpalamy wciskając 1+2+3+4+TAG :D

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #564 dnia: Maj 17, 2011, 20:13:02 »
Myślę, że w tej grze jeszcze sporo nie działa prawidłowo, jak choćby to że po asyście po b! tracimy czerwoną energię dla postaci która asystę wykonywała. A czasem nie.

Oprócz tego czasem zrobienie tagowego juggla zabiera czerwoną energię. A czasem nie.

Zauważyłem u Niny nowego stringa - qcf+4,2,3 oraz stary dobry Panther Claw ff+2. Fajnie!

Ta dwuhitówka od Anny wygląda ciekawie, plus możliwość błyskawicznego przejścia do CJM. Albo Lars w jednej walce za wolno zareagował albo może ukarać mu te dwie stunujące łapy (nie wiem jak się robi bo nie gram nim, ale to stare z BR co wygląda jak 1+2 Heńka).

Lili ma normalne WR+3 tak jak każdy facet... jej to akurat nie będzie potrzebne:
http://www.youtube.com/user/TekkenCrashS2#p/u/1/p1d5WGEuNCw@10:15
« Ostatnia zmiana: Maj 17, 2011, 21:38:40 wysłana przez Nevan »


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Zuum

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 379
  • Płeć: Mężczyzna
  • Everytime Dragunov Speaks, 50 Kids Are Killed.
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Mindfactor
  • Skąd: Radlin
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #565 dnia: Maj 17, 2011, 22:16:35 »
Pewnie zauwazyliscie, ze podczas wyboru areny po prawej stronie pojawia sie widok na arene z gory i uksztaltowanie pod wzgledem scian, jak cieszylbym sie niezmiernie gdyby mozna bylo ustawic sobie na practice postacie jak bedzie sie chcialo...

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #566 dnia: Maj 17, 2011, 22:28:45 »
Dokładnie! Możliwość ustawienia pozycji przeciwnika w dowolnym miejscu areny była by świetna do nagrywania co bardziej skomplikowanych akcji. Np. wybierasz sobie punkt X na arenie, robisz "Save Position" i po każdym position resecie wracasz w to samo miejsce.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #567 dnia: Maj 17, 2011, 23:34:57 »
Cytuj
Albo Lars w jednej walce za wolno zareagował albo może ukarać mu te dwie stunujące łapy (nie wiem jak się robi bo nie gram nim, ale to stare z BR co wygląda jak 1+2 Heńka).
f1+2 Larsa? To ma -12 w BR, więc możesz już dedukować ile klatek ma ta 2hitówka :)

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #568 dnia: Maj 18, 2011, 00:46:45 »
Czyżby Anna w końcu dostała karę na -12f z prawdziwego zdarzenia?

Jeśli to prawda to mamy dowód na istnienie Boga.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #569 dnia: Maj 18, 2011, 01:38:36 »
1+2 to kiepska kara? Ile ja bym dal aby Alisa cos takiego miala.