Autor Wątek: Bob - dyskusja ogólna  (Przeczytany 14710 razy)

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 14, 2010, 21:19:00 »
Czy bob lapie juggle dla bigow, czy tylko ten bebech go czyni duzym?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 14, 2010, 22:41:09 »
Chyba nie lapie  :-X

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 14, 2010, 22:45:16 »
Bob jest traktowany jako zwykła postać - żaden big.

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 14, 2010, 22:46:26 »
Bez sensu. :P

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 18, 2010, 22:23:31 »
Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego ten Pan po zablokowaniu jego f+3+4,4 dostaje wszystkie ciosy na CH?? ???
Dzisiaj gram sobie z MTC, blokuje mu ten cios, odpalam WS+4 Marduka, patrze, a to wchodzi na na CH. Myśle sobie kurde, widocznie się spóźniłem z karą, a ta pała przebijała po stracie. No, ale zdarzyło to się kilka razy i mówie: "k**wa stary co jest?? po c**j przebijasz??", a on na to: "nie przebijam". 8)
Wchodzimy na practice, a tam Bob dostaje wszystkie WS'y po f+3+4,4, na countera, LOL. :P

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 18, 2010, 23:08:02 »
Nieźle...

Namco pojechało. A wcześniej była dyskusja o aktywnych klatkach i hitboxach akurat, podejrzewam że wynika to właśnie z rozbieżności pomiędzy tymi dwoma parametrami, jeśli można tak powiedzieć.

A WS+1+2 Asuki daje niewyrywalnego stuna i akcje za 100 bez ściany...
Srogo będzie można to karać, oj srogo...

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 18, 2010, 23:28:03 »
Haha śmiesznie:P. Chociaż aż tak mnie to nie dziwi. Grało się w caliburka i tam takie akcje się zdarzały:PP.

Żeby było zabawniej początkowe klatki aktywne działają ok i przy double hicie czy przy wczesnym low kraszu Bobik nie dostaje countera.


W sumie to wygląda tak jakby ktoś przez pomyłkę dodał klatki exe do recovery:P.
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2010, 23:36:15 wysłana przez CheeseOfTheDay »

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 19, 2010, 00:02:34 »
Może to moja wersja tekkena jest skopana, ale powaga - takiego bezsensu to nie widziałem jeszcze nigdy ???

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 19, 2010, 00:09:29 »
U mnie też tak jest. Niedopatrzenie i tyle:P.

W takim SC3 pamiętam że było nie mało takich ciosów ze statusem "extra risk", bo nie dość że były karalne to jeszcze te kary mimo trzymania bloku wchodziły na CH, a tam bardzo często było tak że CH = stun i dobre kombo:D.

K'

  • Learn to fly
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 477
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: The_K_slash
  • Skąd: 天国
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 19, 2010, 01:05:13 »
Na zaibatsu już dawno o tym pisali można odpalać np. takie ws+4,3 lub d+3+4,3 Lawa na wybitkę :D

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 18, 2010, 19:16:59 »
A ja mam pytanko - jakich juggli używać jak przeciwnik jest blisko ściany? Ściana psuje większość "standardowych" juggli Bob'a z tego co zauważyłem...

Guardian

  • Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Wiadomości: 163
  • Płeć: Mężczyzna
  • Life is brutal, SO am I!
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Guardian-TcT-
  • Skąd: Ja mam wiedzieć?
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 19, 2010, 20:23:47 »
Nie wiem co dla ciebie znaczy blisko ściany ale by wrzucić na ściane przed boundem korzystaj z 1,4 , d+2,4 czy tez podstawowe 1,2 a już na ścianie by zboundować b+4,1 lub tak ustawić juggiel by kończyć go tuż przed ścianą u/f+1+2,1 i tą jedynką na ścianie.

Tundra

  • Gość
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #42 dnia: Kwiecień 02, 2010, 14:08:54 »
u/f+1+2, (w juggle'u)  wrzuca na sciane tez a potem juz standardowo b+4,1 B! d/f+1, d+3+4. d+2,1 czasami tez mozna uzyc by ladnie doprowadzic do sciany, Zalezy Pepe jaka odleglosc od sciany, z bardzo bliska praktycznie od razu robie b+4,1 chyba ze jeszcze inny cios sie miesci, to potem mozna zrobic u/f+1+2,1 zeby bound byl zrobiony na scianie i wtedy robisz kontynuacje. A co do f+3+4,4 na bloku to jest jakis absurd ale coz, juz sie do tego przyzwyczailem hehe, ale ze malo uzywam tego ciosu to jakos nie cierpie z tego powodu.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 02, 2010, 14:11:28 wysłana przez Tundra »

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #43 dnia: Kwiecień 22, 2010, 18:15:43 »
Dwie przydatne rzeczy, o których jeszcze nikt nie napisał:

1,2,1+2
2,1,2
1,3,3
1,4
1,d+4


To wszystko możemy blokować fuzzy guard / na refleks. Gdy Bob robi lewego pancza (idzie spokojnie odróżnić od prawego) schylamy się (df) pod drugim ciosem z serii; jeśli pójdzie 3 lub d+4 mamy zbicie, jeśli 4 - schylamy się i wybijamy, jeśli 2,1+2 - jailuje na bloku, więc i tak zablokujemy. Natomiast 2,1,2 jest na tyle widoczne, z charakterystyczną animacją drugiego ciosu, że można w zasadzie za każdym razem zblokować dwa pierwsze ciosy a trzeci zbić / zblokować.

Zgadywanka (z reguły pod wallem) d+2,4_cd+4,1+2 - mocna rzecz, szybko schodzi HP przez to, ale...
Gdy jesteśmy z prawej strony i spodziewamy się tej wymianki patrzymy na łapki Boba. Animacja obu ciosów jest dość podobna, jednak przy cd+4,1+2 Bob wyciąga prawą rękę w górę. Bardzo łatwo idzie to wyczaić i na tej podstawie schylać się niemal bezbłędnie na każdego hella i blokować d+2,4. Sprawdźcie sobie, mega skuteczne.
Gdy jesteśmy z lewej - sprawa ma się nieco gorzej, ale też nie jest źle. Tutaj patrzymy Bobowi na kolana. Przy cd+4,1+2 cała jego postać mocno się obniża, natomiast przy d+2,4 wygląda, jakby chciał klękać. Też idzie to rozpoznać, choć nie tak łatwo, jak w poprzednim przypadku.

Tyle na teraz. Do next ;)

Guardian

  • Moderator
  • Full Member
  • *****
  • Wiadomości: 163
  • Płeć: Mężczyzna
  • Life is brutal, SO am I!
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Guardian-TcT-
  • Skąd: Ja mam wiedzieć?
Odp: Bob - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #44 dnia: Kwiecień 29, 2010, 22:20:05 »
Tomku!! Przyjacielu, weź Ty mi tu kur*a nie rozpracowywój postaci (notabene ciekawe co to za brzytki Bob taką okrutną wymiankę stosuje 8) ) tylko wreszcie znajdźmy czas i ruszmy z tym co jest na prawdę WAŻNE!!!! Bo zacznie się czerwiec i będzie WIELKI CH*J!!