Autor Wątek: Zmiany TK5:DR => TK6:BR  (Przeczytany 2880 razy)

Ryld-PL

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Zmiany TK5:DR => TK6:BR
« dnia: Styczeń 11, 2010, 20:52:37 »
Law to postać która została chyba najmocniej zmieniona w Tekkenie 6, cała animacja oraz przemodelowanie command listy wyszło mu na pewno na dobre. Postaram się najlepiej jak tylko potrafię nakreślić zmiany jakie u niego zaszły.


Ciosy które zostały zabrane:

3,3,4
3,3,3,4
3, f+3
d+3,3,4


Nie ma się nad czym rozwodzić te kombinacje zostały zabrane Marshalowi.



Zmiany w poszczególnych ciosach:

d+3,3

TK5DR
Kombinacja low(16 klatek), high, NC na counter hicie z możliwością kontynuacji 4 i jugglem na CH.

TK6BR
Kombinacja low(bez zmian, 16 klatek), high, NC na counter hicie, wywraca przeciwnika na oki, pod drugim hitem można się schylić.


d+4,3

TK5DR
Dwunastoklatkowy low, a potem "słoneczko", stratne na JS.

TK6BR
Cios ten pozostaje ale wykonuje się go poprzez FC+4,3 lub d+3+4,3, pozostałe parametry bez zmian.

Pod tą kombinacją kryje się teraz 15 klatkowy natural low, high. Strasznie odpycha przeciwnika i jest chyba najlepszą nowością Lawa.


d+3+4

TK5DR
Po prostu Frogman.

TK6BR
Wykonuje się poprzez wklikanie d/b+3+4.


3+4

TK5DR
Słoneczko, to samo co U/F+4, JS, low crush.

TK6BR
Dwu hitowy natural mid, mid. 14 klatek Duży zasięg, doskonały wiff punisher.


U/F+4

TK5DR
JS, low crush.

TK6BR
Dodana została możliwość przejścia do DSS.


BT,1

TK5DR
High, na trafieniu obracał przeciwnika o 180 stopni.

TK6BR
"Zwykła" jedynka z możliwością wyprowadzania normalnych kombinacji (np. 1,1,2)
Jeśli chcemy uzyskać ten sam cios co w DR musimy wklikać BT,1+2.


d+2,3

TK5DR
Kombinacja s-mid, mid. Na CH juggle, -16 na bloku.

TK6BR
Zmieniona animacja całego ciosu, dalej JS na CH, stratne na 15 klatek.


b+1,2,1

TK5DR
Trzy hitowe NC na CH, wszystkie hity na mid, możliwość opóźniania.

TK6BR
Podobną kombinację, o zmienionej animacji wykonujemy teraz jako b+1,2,2, właściwości takie jak poprzednika.


3,4_f+3,4

TK5DR
Kombinacja high, mid. Na CH juggle.

TK6BR
NC, 12_15 klatek, obydwa ciosy są na high, wall splat.




Zmiany w postawie DSS:


DSS 3

TK5DR
Dwudziestoklatkowy kick na mid.

TK6BR
Homing kick na high z 12 klatkami opuźnienia na bloku. Stare kopnięcie wykonuje się poprzez wklikanie DSS f+3.


DSS 2


TK5DR
Zwykła dwójka z możliwością wyprowadzenia kontynuacji (2,1,2_f+2,1+2_f+2,2)

TK6BR
Cios na high, wykorzystywany głównie w jugglach ponieważ powoduje B!, na normal hicie mamy oki.
Aby wyprowadzić poprzednie kombinacje trzeba wklikać DSS f+2.




Całkowicie nowy ciosy:


f,f+2,3

16 klatek, NC, -17 na bloku, mid high.

b+3+4

Cios z odchyleniem do tyłu, trwa około 25 klatek, w walce raczej mało użyteczny, karalny na juggla.

WS+1,2

13 klatek, NC, stratne na juggla, chyba że przejdziemy do DSS klikając b~f.

DSS 1+2

High, z kilkoma klatkami Auto Blocku, nie karalny. Czasami przydatny w polu.

DSS 1,4

NC, zaczynający się od szybkiego ciosu na high, pod drugim na bloku można się schylić.

3,3

Kombinacja high, mid, -14 na bloku, wymiana dla 3,4 (oba ciosy idą na high, pod drugim na bloku można się schylić)

b+2,2

16 klatek, NC, mid, high, użyteczne głownie w jugglach (B!)

u/f+3+4

LOW, prawie w ogóle nie przydatny cios Lawa, prawie bez zasięgu, ale za to fajnie wygląda.


Jeśli ktoś grał Lawem w DR ten wie że po jego parry~DSS (b+1+3~b~f_b+2+4~b~f) był tylko jeden gwarant DSS 1,f+1 (rzutów nie wliczam bo są wyrywalne) w TK6BR jest już więcej możliwości:
DSS 2 + oki lub set-up
DSS 1,f+1
DSS 1,4

Zmiany jakie nastąpiły po Punch Parry z b+1+2:
1- cios na przewagę, nie odwraca już plecami.
2- cios po którym jeśli przeciwnik nie zrobi tech rolla mamy gwarantowane d/f+2 +juggle.
3- nabija na ścianę (w DR niestety nie nabijało)
4- low kick który przewraca (w DR dawał przewagę i nie przewracał)


Oczywiście zapraszam do dyskusji oraz opini na temat zmian jakie nastąpiły u Lawa, postaram się później dodać jeszcze jak pozmieniały się zyski i straty po poszczególnych jego ciosach/wymianach.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 14, 2010, 00:07:21 wysłana przez Ryld-PL »

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Zmiany TK5:DR => TK6:BR
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 11, 2010, 21:31:39 »
Jak wygląda frame data do d/f+1?? Na bloku jest +, -, czy równowaga??

Ryld-PL

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: Zmiany TK5:DR => TK6:BR
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 11, 2010, 21:52:02 »
Jeśli chodzi o d/f+1:

W DR na bloku była klatka do przodu,
W TK6 na bloku jest równowaga.

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Zmiany TK5:DR => TK6:BR
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 11, 2010, 22:06:49 »
A ja na Zaibatsu czytałem że jest +3...

Ryld-PL

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: Zmiany TK5:DR => TK6:BR
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 11, 2010, 22:09:01 »
To jest na trafieniu jak już.
Na bloku jest na bank równowaga.


EDIT.
Przed chwilą wyczytałem na zaibatsu że na trafieniu d/f+1 jest aż 7 klatek przewagi a na bloku jest zero...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2010, 22:12:59 wysłana przez Ryld-PL »

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame:

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Zmiany TK5:DR => TK6:BR
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 11, 2010, 22:18:41 »
k**wa i tak nie znosze tego ciosu jak i całego pokingu Lawa >:( On ma teraz chyba po wszystkim przejście do DSS'a, no i te d+4,3 i d/b+3 jest do ch... nie podobne...  :'(

Ryld-PL

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 664
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gram w GG
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Ryld-PL
  • Skąd: z Nienacka ^^
Odp: Zmiany TK5:DR => TK6:BR
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 11, 2010, 22:26:20 »
Po większości kombinacji z rąk i po kombinacjach/ciosach:
4,3
4,3,4
4,u+3
f,f+3
WS+3
WS+4
no i po słoneczku.

A co do jego pokingu nie jesteś pierwszy który na niego narzeka...
Z takich porad do Lawa mogę tylko powiedzieć że po f+1+2 jeśli Law zejdzie do croucha to ma tylko jedną klatkę przewagi więc można mu próbować przerwać WS+4 przy pomocy d+1.

Co za ponury absurd... Żeby o życiu decydować za młodu, kiedy jest się kretynem?
Cytat: Kują
virtua jest bardziej sucha niz kot na streamie :dansgame: