Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Brutal_KAZ

Strony: [1] 2 3 ... 8
1
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Szczecin GameShow 25-27 listopada
« dnia: Listopad 18, 2011, 20:26:42  »
Powiedz mi kolego kiedy dokładnie jest ten tekken? czy to codziennie od 10 -13? czy sa jakies free playie przewidziane? czy macie mozliwość zorganizowania tam noclegu itp. itd z pradem i tv zeby ewentualnie wlasna konsole wniesc na pokoj i tam dalej nawalać? Czy można być delikatnie nietrzezwym? Czy wpuszczacie w dresie? No i ile ewentualnie za ten nocleg?

2
Tekken 6 / BR / Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« dnia: Wrzesień 05, 2011, 20:06:09  »
Plus za same chęci i założenie tematu. Ogólnie to nie potrzebna krytyka. To, że się samym movementem nie wygra wiadomo było od zawsze. To, że samymi jugglami się nie wygra też było od zawsze wiadomo. To, że rage jest z****ny i wk*****jacy też było zawsze wiadomo. Z tym, że jeżeli umie się to wszystko połączyć w jedna całość wychodzi masakra. Jak ktoś wcześniej zauważyl to tylko jedno z wielu narzędzi w tej grze. Od zawsze też wiadomo, że najlepszą obroną jest ATAK. Co z tego, że Stefan na b+1 z kontynuacją na ścianie za 3/4 paska albo i więcej skoro zostawia przeciwnika na ragu i akcje trzeba ponawiac. Kaziem na tej planszy zrobisz przynajmniej 5 albo 6 akcji z 4 JS za nieco ponad 100 dmg i nie zostawiasz przeciwnika na ragu a na zgadywance 50/50 która w BRUTALNY spośob kończy zawody a koleś lata ze ściany na ściane bez B! i nie wie nawet, że tak można. Practice w teksie da Ci czucie planszy i dystansu. Pozwoli nauczyć sie po niej poruszać i wykorzystywać to co dana postać ma do zaoferowania ale nie nauczy Cię wygrywać. Bo to co możesz zagrać to to na co pozwoli Ci przeciwnik lub to co sam wypracujesz, i TYLE. MINDGAME liczy się w wygrywaniu a movement pozwala to lepiej wykorzystać. Moje jakże skromne zdanie :)

3
Kazuya Mishima / Odp: Juggle Kaza
« dnia: Czerwiec 19, 2011, 13:47:19  »
Cezar pisał o ewgf, punche. Choć to bez różnicy bo ewgf, ewgf, 3,1,4 też kroi więcej [ o 9 dmg] i niesie dalej niż ewgf,ewgf, punche

4
Kazuya Mishima / Odp: Juggle Kaza
« dnia: Czerwiec 19, 2011, 12:34:03  »
jak to nie ? ? ? kroi 10 dmg więcej w jugglu niż trzy dash punche i niesie dalej bo pierwszy cios podnosi a trzeci podbija więc nie wiem skąd ta teoria, że jest odwrotnie

5
Kazuya Mishima / Odp: Juggle Kaza
« dnia: Czerwiec 19, 2011, 10:30:43  »
nie lepiej użyć 3,1,4 po ewgfi'e? Niesie dalej i wyżej no i kroi więcej

6
Kazuya Mishima / Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« dnia: Maj 21, 2011, 20:40:20  »
Brutalkazie, co ty w ogóle tutaj wypisujesz za nikomu niepotrzebne cyferki, najlepiej porób i powrzucaj screeny, przecież w ścianie chodzi tylko o to, żeby ładnie wyglądała.

Nie wiem co w Twoim miemaniu oznacza "żeby ładnie wygladała" bo w moim to znaczy mniej więcej tyle, że ma maksymalnie dużo wpier****ć energii. Im więcej zabiera dmg tym trudniej się robi, im trudniej się robi tym jest bardziej pro, im bardziej jest pro tym ładniej wygląda. Takie jest moje zdanie. Co do cyferek to miały uzmysłowić, że nie trzeba zawsze kończyć wallcombosa b+3,1, d/f+2 żeby dużo schodziło z paska bo można zrobić (1),2,4,3 i też bedzię wyglądać i kroić tyle samo, choć nie wiem jeszcze czy w najmocniejszych opcjach Kazia po ewgf'ie te wallcombosy będa równe w dmg.

mi rzeczywiście chodzi głównie o to, żeby to miało wygląd ;)

To ma wygląd i dmg czyli przyjemne z pożytecznym :)

7
Kazuya Mishima / Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« dnia: Maj 02, 2011, 16:14:15  »
Kiedy na ścianie siada 1,2,4,3?
Nigdy. Ten string w pełni siada tylko przed boundem np. ewgf,ewgf, 1,2,4,3 W! Ewentualnie może siąść jeżeli odbijemy przeciwnika od ściany i złapiemy go tym w powietrzu ale to troche karkołomne żeby to sprawdzać :)
Zaś jeżeli chcesz kończyć tym akcje na ścianie to musisz wiedziec, że jeżeli trzy pierwsze hity wejdą to nie wejdzie ostatni but. Żeby wszedł musisz nie trafić pierwszego hita.
np. zaczynasz runde w "światyni":
ewgf, ewgf, u/f+3 B! d/f+3, d/f+1,4 W! (1),2,4,3 i masz 9 hitow za 95 dmg
jeżeli nie trafisz 1 bo jeżeli trafisz to 3 nie wejdzie
Co do ściany to ilość hitów nie ma znaczenia bo i tak jeżeli użyjesz innego bounda niż f+4 to nie wejdzie, np. ewgf W! 2,2, f+4 B! (1),2,4,3  7 hitow za 83 dmg
Z tym że na ścianie nie trzeba celować bo z automatu whifuje 1 a resza wchodzi.
Jeżeli zaś chodzi o akcje powyżej dyszki i stówki za razem to można coś takiego:
"fontanna" początek rundy i jedziesz
ewgf, ewgf, b+2,4, d/b+2 B! d/f+3, d/f+1,4 W! (1),2,4,3  11 hitow za 103 dmg

8
Tekken 6 / BR / Odp: O przyrodzie
« dnia: Kwiecień 19, 2011, 19:51:08  »
No to grubas widze :) zaraz wyjdzie na to, że tiery nie istnieją bo pandą można pokonać larsa... Tylko to, że każdym można wygrać z każdym było wiadome od zawsze. Ktoś kto twierdzi, że każdą postać ogarnia w tydzień powinien zauważyć subtelną różnice pomiedzy larsowymi JG ze ścianą za ponad 100 dmg a brakiem takich zagrań ze strony pandy. Dlaczego? Niezła zagadka :)

Wygrywa ten kto popełnia mniej błędów i lepiej wykorzystuje błędy przeciwnika a w przypadku kiedy jeden i drugi zawodnik popełniają ich mało znaczące jest to jak bardzo potrafią bądz poprostu mogą je wykorzystać.

PS. Zamiast ręki, powiedz koleżance, że chcesz przeżyć rodeo ;) Będzie łatwo,szybko i skutecznie

9
Offtopic / Odp: Słodki kryzys
« dnia: Kwiecień 02, 2011, 12:36:29  »
I ot kryzys zażegna się sam :) a swoją drogą to wacha mogłaby potanieć, przynajmniej gospodarka byłaby prężniejsza

10
Offtopic / Odp: Słodki kryzys
« dnia: Kwiecień 02, 2011, 12:18:06  »
podwyżka cukru to reakcja łańcuchowa, choć fakt że kryzys jest conajmniej śmieszny :) Skoro mieliśmy grubsza powódz to część plonów została zniszczona. Więc buraki cukrowe poszły w góre dodatkowo podwyżka benzyny więc i transport tegoż buraczka wzrósł. No i przetworzony już buraczek trafia do cukierni [ kolejny transport :) ] tam wzrastają ceny wyrobów cukierniczych bo trzeba odbić wcześniejsze podwyżki no i trzeba ten towar rozwieść po sklepach. W taki sposób płacimy trzy razy za podwyżke wachy i dwa razy za podwyżke cukru w którym dodatkowo jest cena transportu. I w taki sposób widzimy cene cukru na połkach 5zl :) i niezbyt ogarniętego ministra rolnictwa w telewizji co to mówi że skoro możemy kupowac taniej cukier w niemczech albo w czechach to kupujmy. Tylko co będzie wtedy z cukrem wyprodukowanym w Polsce???

11
Offtopic / Odp: Pytanie o fury
« dnia: Kwiecień 02, 2011, 12:01:00  »
acha :) w takim razie jeżeli zdecydujesz się na bejke to pierwsze co obejrzyj podwozie. Czy plastiki są orginalne, czy nie było nic tam spawane dodatkowo i czy jest symetryczny. nie słyszałem o trefnych seriach ani jakiś akcjach naprawczych 328 a ludzie chwalą sobie te silniki. co do lexa nie bedę Ci mieszał bo poprostu mam znikome pojecie o tej marce i nigdy nie jechałem takim czymś :)

12
Offtopic / Odp: Pytanie o fury
« dnia: Marzec 31, 2011, 20:21:16  »
widze że preferujesz auta raczej z napędem na wszystkie kapcie :) którymi można pocisnąć tłukące się po naszych drogach kopcące diesle i w miare wygodne. Mi na myśl przychodzi lancer evo. Będzie taniej zarejestrować bo 2 litry motor. Będzie mniej jadł, jak nie będziesz cisnął żeby się turbo załączało :) no i ma bardziej dopracowane 4x4 niż bema i lex. Możliwe też że insignia 2.0T by się nadawała ale nie wiem jak ten jej 4x4 bo nie jezdziłem taką. Zależy też jakie skrzynki preferujesz? automat czy lubisz pomieszać wajchą ;) no i czy wolisz większy motor czy mniejszy z turbo

13
Kazuya Mishima / Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« dnia: Marzec 24, 2011, 19:15:02  »
ewgf, ewgf, ff+3B! 3,1,4, dewgf [ 80 dmg ]

A co do ściany to fakt, przepięknie z niej zbiera :) i można z daleka sięgnąć

14
Kazuya Mishima / Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« dnia: Marzec 24, 2011, 19:00:03  »
kazikiem można jeszcze boundować za pomocą f,f+3 więc to pięć opcji :)

15
Kazuya Mishima / Odp: Dyskusja ogólna o Kazie
« dnia: Marzec 24, 2011, 12:36:04  »
Ja tam wole ewgf, dewgf, d/f+3, d/f+1,2B! 3,1, dewgf albo b+3,1, dewgf
W miare kroi [ 77 dmg ] można go schrzanić ogólnie w trzech miejscach i i tak wyjdzie albo w dwóch podczas jednego juggla i nadal wszystko siądzie :)
ewgf, 3,1,4, d/f+1,2B! b+3,1, dewgf
Kroi tyle samo niesie o wiele dalej i nie jest jakiś mega trudny no i 9 hitów :)

Kazem siedzi we wszystkich ewgf,ewgf,b+2,4,d/f+1,2 B! b+3,1, ewgf. (9 ciosow)
Czy da się tam jakoś zamienić tego drugiego ewgf'a na dewgf'a żeby nie dashować przed b+2,4 no i żeby d/f+1,2 siadło. Bo rozumiem, że po b+2,4 dash raczej musi być

Strony: [1] 2 3 ... 8