BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Kazuya Mishima => Wątek zaczęty przez: Velurian_TLT w Styczeń 28, 2010, 02:10:23

Tytuł: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Velurian_TLT w Styczeń 28, 2010, 02:10:23
Lista: http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-kaz-juggle/
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Furb w Styczeń 28, 2010, 02:37:15
niezla robota

ja moge dorzucic:

b,b+2,2 - to raczej na nieogranych

b+2,4 d/b+2 b! dash b+2,4,1 [81]
b+2,4 d/b+2 b! d/f+3,1,2 [82]
b+2,4 d/b+2 b! cd+4,1 [80]
b+2,2 EWGF, EWGF, EWGF [76]


d/f+1,4 d/f+1,2 cd+4,1 [53]

f,f+3

b+2,4 d/b+2 b! dash 3,1 f+3[72] -> bieg
b+2,4 d/f+1,2 b! HS 1 [73]

WS+2

dash 3,1,4, u/f+3 B! dash 3,1 f+3 [79] -> bieg
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Di w Styczeń 28, 2010, 08:04:17
Tomek, po co je tutaj wrzucasz, skoro są na stronie?

No i dwie uwagi:
1) Na BD używamy za każdym razem slasha przy wypisywaniu skosów, damage zapisujemy w nawiasie kwadratowym - aim to be pro, nie ma miejsca na samowolkę :P
2) Przy wypisywaniu ciosów z danego launchera nie wypisujemy go ponownie, bo po co? o_O

@Furb
Bez damage'u nie wrzucam ;)
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Furb w Styczeń 28, 2010, 12:36:08
poprawione
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Snake w Styczeń 28, 2010, 12:38:48
Ten JS to nie jest przypadkiem b,b+2,2? (pytam, bo może w t6 mu to dodali, a nie mam jak sprawdzić ;p)
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Di w Styczeń 28, 2010, 12:56:53
Tak, to b,b+2,2.
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Furb w Styczeń 28, 2010, 13:13:19
wah, sry, zapomnialem dorzucic b ~~"
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 28, 2010, 16:55:01
Ogólnie to w temacie juggli kazia ciężko coś nowego znaleźć (pisząc nowe nie chodzi mi o dodanie czy odjęcie ze starego juggla jednej jedynki).

Raz że dla kazia_z kaziem wyszło chyba najwięcej CM'ek, kilka pierwszych od rebelijina, ładna sumka od tmn'a i jeszcze kilka od innych graczy. Bedzie tego z kilkanaście filmików.

Dwa że społeczność na tz była dość aktywna w poszukiwaniu gwarantów i oczywiście, nie wszystkie ale co ciekawsze, powypisywali i wrzucili na stronę (t6kaz guide) jednego z nich.
Pozwolę sobie wrzucić linka z tej stronki bo uważam że szkoda czasu na szukanie lub testowanie czegoś co prawdopodobnie już od dawna jest znane.
http://arctic-charge.com/artikkelit/tekken-6-kazuya-guide
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Październik 09, 2010, 13:45:02
Dajcie jakiegoś juggla po ch (3)(1)4, na stronie podanej przez serka nic nie ma. Ja wymyśliłem na szybko- u/f+3 B!, d/f+3,2>1 za 61dmg.
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Grudzień 24, 2010, 20:18:47
ewgf, ewgf, d/f+3, d/f+1,2 B! ewgf, ewgf [78]
Powodzenia  :potter:
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: K' w Grudzień 24, 2010, 20:26:33
ewgf, ewgf, d/f+3, d/f+1,2 B! ewgf, ewgf [78]
Powodzenia  :potter:

Ja tam wolę:

ewgf, ewgf, d/f+3, d/f+1,2 B! 2-3 wavedashe CD+4,1 xD

:potter:
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 24, 2010, 23:26:51
ewgf, ewgf, d/f+3, d/f+1,2 B! ewgf, ewgf [78]
Powodzenia  :potter:
Nie trudne, nawet w cm'ce bym tego nie umieścił : PPP

Ja tam wolę:

ewgf, ewgf, d/f+3, d/f+1,2 B! 2-3 wavedashe CD+4,1 xD

:potter:

No 3 wave'y + cd+4 to na pewno, byś musiał daszować jak harry p. żeby posadzić 4xCD+4 ale spoko ; DDDD.
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Grudzień 24, 2010, 23:50:26
Cheese, ale ja nigdzie nie pisze ze to trudne. Bajer ^^
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 25, 2010, 00:27:47
a jeżeli bajer to niech jest : P
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Grudzień 25, 2010, 00:51:07
ewgf,ewgf, b+2,4, d/f+1,2 B! b+3,1, ewgf [82]
A ten? Tego tez nogami zrobisz? :P
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 25, 2010, 01:33:34
nie wiem nie chce mi się już konsoli włączać, poza tym już widać ze trudniejsze ;]
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Grudzień 26, 2010, 16:34:50
To tam w tym siedzi df1,2 o lol ;) nie zwróciłem nawet na to uwagi, myślałem że zawsze db2 tam zbounduje :)
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 26, 2010, 22:59:49
Siedzi, nie wiem czy na wszystkie postacie bo szkoda czasu sprawdzać, chyba gdzieś to było na którymś z 5 tysięcy cm do kazia. No i siedzi po lekkim ssr.
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Grudzień 26, 2010, 23:47:15
Ta akcja siedzi na prosto stojaca postac.
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 27, 2010, 00:09:22
aha no to w takim razie łatwiej na lekkim ssr

no faktycznie siedzi, musiałem za krótko sprawdzać
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Grudzień 27, 2010, 00:48:15
Aha super :) ja żeby wychylić się na normalu robię el,el, b2,1 db2 B! cd41 i to w totalnym hardzie na biga wiedząc że to zawsze przysiecze :D

el,el, 1, 1, 1, df1,2 B! df12_df1,f+1_ czy cd41 nie ma znaczenia, standard :D punche i elektrony wależności od ściany :D

no i nie ma jak u DJ ściana na bigi ff2,1>4   :) :) :)
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Brutal_KAZ w Luty 21, 2011, 09:15:02
Delikatnie nie ogarniam pewnej sprawy, czy może mi to ktos wytłumaczyć? Dlaczego kiedy robie na bigi:
- ewgf, 3,1,4, d/f+1,4 W! f,f+3 B! b+3,1,4,1 to kroi mniej niż jak zakończe b+3,1,4,3 skoro string podany w JG zrobiony na sucho zabiera więcej?
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Luty 21, 2011, 09:43:15
Bo pewnie ostatni hit b+3,1,4,3 wchodzi za 70%.
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Brutal_KAZ w Luty 21, 2011, 12:21:10
Bo pewnie ostatni hit b+3,1,4,3 wchodzi za 70%.
Nom masz racje:) a ostatni hit z b+3,1,4,1 wchodzi tylko za 30% i dziwi mnie to troszke bo kończąc wallcombosa np. b+3,1, d/f+2(70%) u/f+4,4,4,4(70%) i wszedzie ta relacja damagu jest zachowana a w przypadku opisanym przez mnie nie :( tylko jeżeli zrobimy na ścianie ewgf, b+3,1,4,1 to zkroi o 1 dmg więcej niż string z 3 na końcu. Dziwne troche
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Luty 23, 2011, 00:50:19
Nie wiem co dziwnego w tym, że cios który wchodzi za 70% siły ciosu, zabiera więcej od tego, który zadaje tylko 30 % swojej mocy.
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Brutal_KAZ w Luty 25, 2011, 08:56:47
Nie wiem co dziwnego w tym, że cios który wchodzi za 70% siły ciosu, zabiera więcej od tego, który zadaje tylko 30 % swojej mocy.
W tym akurat nic dziwnego nie ma :) Chodzi o to, że akcja która siedzi tylko w bigi jest słabsza od standartu i to w każdym praktycznie przypadku, wyjatek to rozbicie ściany
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Cezar w Czerwiec 09, 2011, 19:05:05
panowie mam pytanie odnośnie lewej reki czyli 1 uzywanej w jugglach przykaldowo jest jakas wybitka i gosc niesie ta jedna reka az 3 uderzenia np ewgf 1,1,1 i cos tam czy miedzy tymi jedynkami jest jakis dash lub trzeba w odpowiednim miejscu ja wsciskac bo mi przewazne wciskaja sie 1,1 i  sa to bardzo szybkie uderzenia reka a jak wlniej wcsikam 1 to przeciwnik spada. ktos pomoze?
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Czerwiec 09, 2011, 19:09:13
Daszyk między panczami.
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Cezar w Czerwiec 10, 2011, 17:52:45
czyli jakas wybitka i 1 ff,1,ff,1?
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: prm w Czerwiec 10, 2011, 18:55:22
czyli jakas wybitka i 1 ff,1,ff,1?
Właśnie tak.
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Brutal_KAZ w Czerwiec 19, 2011, 10:30:43
nie lepiej użyć 3,1,4 po ewgfi'e? Niesie dalej i wyżej no i kroi więcej
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Czerwiec 19, 2011, 11:54:27
Nie kroi więcej i nie niesie dalej, ale owszem, to bardzo dobra opcja.
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Brutal_KAZ w Czerwiec 19, 2011, 12:34:03
jak to nie ? ? ? kroi 10 dmg więcej w jugglu niż trzy dash punche i niesie dalej bo pierwszy cios podnosi a trzeci podbija więc nie wiem skąd ta teoria, że jest odwrotnie
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Czerwiec 19, 2011, 13:00:19
Aaaaa, nie zczaiłem, że może chodzić o EWGF, punche a nie EWGF, EWGF, punche. Spoko :D
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Brutal_KAZ w Czerwiec 19, 2011, 13:47:19
Cezar pisał o ewgf, punche. Choć to bez różnicy bo ewgf, ewgf, 3,1,4 też kroi więcej [ o 9 dmg] i niesie dalej niż ewgf,ewgf, punche
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Di w Grudzień 29, 2011, 09:40:14
Czy 1+2, (D)EWGF to w końcu gwarant, czy nie? Wydawało mi się, że tak, ale ponoć od roku wiadomo, że można tam zrobić techroll.
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 29, 2011, 09:50:44
No waśnie powinieneś robić techrolla żeby nie wyłapać w razie gdyby przeciwnik się spóźnił. Ale jak się nie spóźni to jest gwarant.
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: Di w Grudzień 29, 2011, 09:56:16
No to powiedz to im: http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showthread.php?postid=4474622#post4474622
Tytuł: Odp: Juggle Kaza
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 29, 2011, 10:36:23
Już im napisałem.
Ale to są jakiś scrubiki więc pewnie i tak będą wiedzieć lepiej, w końcu Rain komuś powiedział że nie działa, więc nie może działać nawet jak działa;d.


Ok jednak ja jestem scrubikiem bo nie chcialo mi się tego dobrze sprawdzić, faktycznie to nie siedzi :f