BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Marshall Law => Wątek zaczęty przez: Ryld-PL w Styczeń 11, 2010, 21:17:59
-
Zapraszam do dyskusji na temat najlepszych ciosów u Lawa ^^
Poniżej moje typy:
1. 4- 11 klatkowy JS na CH, high, bezpieczny na bloku z możliwością kontynuacji, strasznie lubię ten cios.
2. 1,1,2- 10 klatkowy NC, high, świetny w polu pozwala na kombinowanie.
3. d+4,3- to chyba nie podlega dyskusji.
4. d/f+2- świetny i szybki JS, mid
5. 3,4- doskonały dwunastoklatkowy natural, high, high
6. 3+4- mój ulubiony wiff punisher, mid, mid
7. d/b+3- low na przewagę (niewiele postaci może go solidnie pokarać)
8. f,f+3+4- rzut na juggle, nic dodać, nic ująć
9. b+1+3~DSS_2+4~DSS- świetne parry z fajnymi gwarantami
10. DSS f+1- szybki mid, high crushuje po przejściu do DSS.
-
1. d/f+2 - świetny js bezpieczny zgarnia czasem zwykłe ss, jedyny minus to to, że nie wybija kucających.
2. d/b+3 - świetnie zgarniający z ss low bardzo słabo karalny.
3. 3,4 - znakomita kara na -12 dająca wallsplata
4. f,f+2,3 - hit confirmowalna seria wrzucająca na ścianę, bez opóźniania jailuje, maxymalnie opóźniony 2 cios może czasem nie trafić...
5. 4,3 DSS - znakomita seria zmuszająca przeciwnika do zgadywania, jednak tylko na hicie..., na bloku ograny przeciwnik przerwie nam większość kontynuacji, mimo to warto od czasu do czasu użyć.
6. b+2+4 DSS - parry na większość ciosów mid, high - świetna rzecz
7. ws+1,2 - kara z ws na -13 bądź zgadywanka z fc po której mamy 2 mocne możliwości oki
8. 1,1,2 - nc na hicie zostawia nas w dogodnej sytuacji - jednakże z maksymalnej odległości ostatni hit potrafi zostać zablokowany (kilka razy mi się tak zdarzyło, że po hicie pierwszej 1 seria nie zostało potraktowana jako nc cóż tekkenowy random...), zawsze można zamiast tego grać na 2,f+2,2, ale przyzwyczajenia z T5 zostają...
9. f+1+2 - przewaga, na bloku, na nh dobre oki, na ch mocne juggle
10. b+2,2 - dobry punisher z dużego zasięgu z możliwością przejścia do dss
No i bym zapomniaj już tak poza listą d/f+1 !! :D
-
K' - z tym 1,1,2 nie jest czasem tak, ze mozesz opoznic czyli 1>1,2 i wtedy nie masz nc. zwykle punche mozna minimalnie opozniac (czy np. 2,4 u Lili), zapewne nie jest to tekkenowy random tylko tekkenowa wlasciwosc: p.
-
Z tym 1,1,2 to rzadko mi się to przytrafiało, ale raczej nie opóźniałem drugiej jedynki bo nigdy tego nie robię i chyba nie można tej drugiej jedynki opóźnić, a zdarzyło mi się to właśnie przy sytuacji gdzie ledwo musłem pierwszą 1 na hicie przeciwnika stąd moje może niesłuszne spostrzeżenie, ale cóż mogę się mylić :D
-
Akurat co do 1,1,2 to nigdy mi się nie przydażyła taka sytuacja...
Z ciekawostek napiszę że po WS+1,2 jest malutki setup, na trafieniu przechodzimy do DSS i lecimy z 3+4 za przeciwnika, przeciwnik nie sięgnie nas żadnym wake-up kickiem a my możemy dzięki temu posępić na BT 2,2_d+4.
A tak na marginesie: też zapomniałem o d/f+1 w moim top 10, najczęściej zapomina się o sprawach oczywistych :D
-
To nie jest kwestia opóźniania, tylko kąta spod jakiego trafiliście postać (lekko ssl). Sprawdźcie sobie 1,1,2 od Kaza, Heńka i DJta - dwa pierwsze hity wejdą a trzeci zostanie zablokowany.
-
Czyli cos jak o Foxa i jego nadepniecie + punch NC, ktore pod pewnym kontem nie jest NC (raz na "chinski rok")
-
A tak na marginesie: też zapomniałem o d/f+1 w moim top 10, najczęściej zapomina się o sprawach oczywistych :D
wciaz mocne, ale juz bez przewagi na Block'u :/
niedlugo dolacze swoja tier liste :) Czesc.