BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Marshall Law => Wątek zaczęty przez: Ryld-PL w Styczeń 10, 2010, 03:19:35
-
Lista juggle'i: http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-law-juggle/
Oczywiście zapraszam do dyskusji.
-
czesc.
b/d+4,
z tego mozna wyciagnac 77% DMG
musze tylko sprawdzic na mniejsze postaci jak Xiao.
piona.
-
Możesz sprecyzować o czym mówisz ? Jakiś tajny juggle po dragon tailu ?
-
Możesz sprecyzować o czym mówisz ? Jakiś tajny juggle po dragon tailu ?
Może chodzi o wall splat, tam się chyba da kontynuacją wrzucić przeciwnika na ścianę.
A swoją drogą jaka jest najlepsza akcja po power wallsplat(np.ff+3 W!)? Mi na myśl przychodzi tylko:
W! b,b, 4,3~DSS 2 B! 4,3~DSS f+3_db+4,4
Kilka pytań:
- nie sprawdzałem bo samemu w Practice się nie da, ale widziałem ze Koreańczycy robią: b+1+3~DSS 2, db+4. To chyba gwarant?
- po UB_U+4 można przytrzymać B, żeby wyszło przejście do DSS o specjalnej animacji. Niestety, po UF+4 nie ma takiej opcji. Jakieś zastosowania dla tego, jakieś inne, nowe, użyteczne przejścia do DSS o których nie wiem?
-
siekma.
wiec tak..
wallsplat ten co podałeś jest niemożliwy do wykonania.
znaczy wchodzi ale raz na milion. jest jakiś z bug'owany, dlaczego? ponieważ przeciwnik opada szybciej niz po normalnym B! dlaczego, nie mam pojęcia.
moj ulubiony to:
W.S. ws+3~dss 2, d/f+3,3,4 _ f4,3~dss f3
po parry (b+1+3)robie dss+f1 - co wrzyca na sciane badz 1~4 ze środka areny.
a podcinka b/d+4 wchodzi na wszystkich, tylko jest bardzo trudna i zabiera 77% bez sciany :D
a jak idzie.... popróbujcie sami!!! ciekawym podam pod koniec dnia :)
-
Stary dawaj teraz bo idę na nudne zajęcia i będę się bawił na psp ;]
JA ostatnio mam fazę na juggle z dss f+3 wysyłającym na ścianę . Przykład :
CH 4 , b+2,3,4 ,dss f+3 W! dash , f+1+2 B! ss 4,3 dss f+3 [ MEGA dmg z magic 4]
Niekiedy przy dobrym timingu można spróbować (np. na practisie) :
CH 4 , b+2,3,4 ,dss f+3 W! dss 3+4 .. (tak to trafia :P )
Ostatnio odkryłem coś takiego [wiedzieliście ?] że na jacka siedzi :
d/f+2 , 4,u+3 dash b+2,3,4
Można się pokusić o kilka ciekawych akcji na practisie np.
ws+2 , 4, u+3 , dash b+2,3,4 dss 3 W! b+2,2 , B!, f,f+2,3 (temple grounds , rozwalająca się ściana ) . Oczywiście tą akcję możemy modyfikować i się pokusić o dużo lepsze komplety a nawet o bounda :
d/f+2 , 4,u+3 dash b+2,3,4 (w!) dss+2 b! ..
Co do dragon taila to przestałem go na zawsze używać ;p Ale niekiedy jak przeciwnik jest niedaleko ściany i tańczy sidestepami można się pokusić bo :
d/b+4,4 , b+4,3 W! dash f+1+2 b! ...
p.s a wiecie o tym że po ss+1,2,12 można przejść do dss ? Po każdej pięści z osobna jest to możliwe :D
Co do przejścia do dss po u+4 to jaka jest najlepsza akcja jeżeli już do dss wejdziemy ? Bo standard to : u+4 cc 4,3,4 dss 2 , B! ...
Niestety ja z reguły wchodzę do tego dss i robię f+2,2,2 b!
Moje pytanie : Co posadzić jak wejdzie drugi hit tylko z kombinacji (3),4 ? Przeciwnik dostaje takiego specyficznego stuna .
Wogóle ostatnio mój standard z ws2 pod ścianą został zmodyfikowany bo robiłem :
ws+2 W! 4,3 dss 2 B! ss 4,3 dss f+3
teraz robię czasami :
ws+2 W! 3,4 , f+1+2 B! ss 4,3 dss f+3
Narazie tyle :]
-
Co do przejścia do dss po u+4 to jaka jest najlepsza akcja jeżeli już do dss wejdziemy ? Bo standard to : u+4 cc 4,3,4 dss 2 , B! ...
Niestety ja z reguły wchodzę do tego dss i robię f+2,2,2 b!
Można po u+4 DSS robić f+2, 4,3, DSS+2 B! ... i kroi to jeśli dobrze pamiętam tyle samo co akcje którą ty napisałeś, sprawdzę to dokładnie wieczorem ;)
-
po parry (b+1+3)robie dss+f1 - co wrzyca na sciane
Z tego co mi wiadomo DSS f+1 po parry to nie jest gwarant.
Po bezpośrednim wrzuceniu na ścianę można kombinować też z SS+3+4 f+1+2 4,3 DSS f+3
Po U+4_U/F+4 - chyba najkorzystniej wejść do DSS'a ponieważ niektóre postacie bez tego mogą nas po tym ukarać, ewentualnie bronimy się przed momentalną karą na whiffie - pierwsze klatki DSS'a mają wbudowane auto parry.
Posadził ktoś z was ścianę po: d/f+2 4 u+3 dash 4,3 DSS f+3 ? Mi wychodzi na to, że nie można tam tego stosować i trzeba uderzać z d/f+2 4 u+3 dash b+1,2,2.
-
co do juggli u U+4:
cc b+2,3,4 DSS 2 B! ... 52dmg
cc 4,3,4 DSS 2 B! ... 51dmg
DSS f+2, f+4,3 DSS 2 B!... 50dmg
Podkreślam że testowałem to na Paulu i po U+4 a nie U/F+4- które kroi o 4 dmg więcej.
Po każdej z tych opcji można spokojnie posadzić końcówkę- dash f+4,3 DSS f+3 :D
-
d/f+2 4 u+3 dash 4,3 DSS f+3
To nie siedzi tzn bound po tym nie siedzi .
edit:Zapomniałem napisać że ma to świetne zastosowanie na ścianie w temple grounds .
-
raz ponownie Czesc.
ja od czasu t5 i DR nie zmienilem stylu gry.
wciaz uzywam Dragon Upp. czesciej niz Wslizgu badz bezpiecznego d/f2.
znacznie wiecej uwagi przykuwam do back_dasza - ktory pozwala na bez stresowa gre.
do gry zalicze kilka moich zagran ktore na pewno znacie:
plecami do przeciwnika: CH 2, ws4~dss2, B! 4,3,4~dssf3 74 Dmg.
CH f12, ws4~dssf2, 2, b2,2 B! 4,3~dss f3 75Dmg.
b2,3,4 ~dss2, B! 4,3,4~dssf3 93 Dmg - w plecki jak zloto :D
Ch d2,3 b2, 2, 4,3~dss2, B! d1,3 82Dmg - moj ulubiony.
bd4,4 df2, b2,2 B! 4,3~dssf3 77Dmg B.Trudne - nie stosowac w "vs" mode :D
b3 - jest karalne pod sciana - plus, minus -13 :/
34 - bardzo przydatne z dustansu, oraz jugle,
ws1,2 - jeszcze tego nie umiem stosowac, ale szybko sie ucze.
middle parry dss f1 - mysle ze to gwarant, zresztą jak cos wchodzi to trzeba ciagnac to do konca.
U4 - nie używam, zamiast tego odpalam BU4 np. przy starcie rundy. bezpieczne.
ciekawosta!
do najsilniejszej sciany Law'ka nie trzeba umieć DSS - dla mnie to bzdura bo wyciaga az 81Dmg.
ws2 W! 4,3,4 f12, B! bd3,3 _ 4,3~dssf3 - druga wersja 88Dmg przy jednym wejsciu do DSS.
ffF3~1234, - nadużywając.
Law jest mocny ale ograniczony.
przyklad:
UF4, W! cc 4,3~dss2, 4,(3) - z tym ze 3 miss'uje, raz na milion trafi, kiedy Nina i Bruce zawsze trafiaja.
podsumowanie.
robie krotkie i mocne akcje bez zbednego ryzyka.
wiecej na glowie, wieksze prawdopodobienstwo omylki.
moja sciana wyglada zatem tak:
ff2,3 W! ws3~dss2, B! bd4,4 84Dmg z niczego.
aha...
Chiclabym z wami pograc, jesli lacze na to pozwoli.
MEVEK_MARSHALL - moze ktos mnie zaprosi do siebie (:
Czesc.
-
bd4,4
Nie to żebym się czepiał ale to po prostu kala moje oczy :P
-
pod b+2,3,4 w plecy najlepiej walnąć 4,u+3 - magicznie obraca przeciwnika. Po tym już kończymy jak tam nam się podoba przykładowo b+2,3,4 4,u+3 dash 2 b+2,2 B! 4,3 DSS f+3 = 102 dmg :D
-
bd4,4
Nie to żebym się czepiał ale to po prostu kala moje oczy :P
b/d+4,4
teraz lepiej :)
-
pod b+2,3,4 w plecy najlepiej walnąć 4,u+3 - magicznie obraca przeciwnika. Po tym już kończymy jak tam nam się podoba przykładowo b+2,3,4 4,u+3 dash 2 b+2,2 B! 4,3 DSS f+3 = 102 dmg :D
Bardzo dobre i mocne - z tego co widze, ale moj jest uniwersalne oraz ladnie siada :)
swoja droga jugle a gra, to 2 odmienne od siebie czynnosci.
na przykladzie filmik "Game of Death" - By Dragon_LAW, sa naprawdę swietne, godne uwagi, co nie znaczy, ze osoba ta umie grac z zywym przeciwnikiem.
Gralem z nim zaraz po zamieszczeniu przez niego filmiku na sieci i niczego sie nie nauczyłem.
bylem rozczarowany, szczerze powiedziawszy, a nikogo bardziej sie tak nie obawiam, jak tylko
drugiego Law Playera - tak to juz jest.
p.s
nikt nie chce za mna zagrac?
skoro tak, to sam pozwole sobie wyslac zaproszenie.
sami zdecydujecie.
-
bd4,4
Nie to żebym się czepiał ale to po prostu kala moje oczy :P
b/d+4,4
teraz lepiej :)
A jakby tak zamienić miejscami "b" i "d" to już byłaby zupełna fachurka 8)
-
bd4,4
Nie to żebym się czepiał ale to po prostu kala moje oczy :P
b/d+4,4
teraz lepiej :)
A jakby tak zamienić miejscami "b" i "d" to już byłaby zupełna fachurka 8)
wlasnie tego nie kumam dlaczego?
K' jak Kuba, czyz nie ;)
-
K' jak Kuba, czyz nie ;)
W tym przypadku nawet nie wiesz jak bardzo ;)
Co do b+2,3,4 w plecki obadajcie
b+2,3,4 w plecy 4,u+3 b+1,2,2 W! f+1+2 B! f+4,3 dssf+3 - 130 dmg :D
-
bd4,4
Nie to żebym się czepiał ale to po prostu kala moje oczy :P
b/d+4,4
teraz lepiej :)
A jakby tak zamienić miejscami "b" i "d" to już byłaby zupełna fachurka 8)
wlasnie tego nie kumam dlaczego?
Bo tak się przyjęło? tak jak zawsze mówi się np. północny-zachód, a nie zachodnia północ, tak też tutaj zaczynasz od określania "u" bądź "d", a potem dodajesz stronę... Jak widzisz nie tylko Cambion'owi to przeszkadza, mi także. Ciężko się czyta gdy zapisujesz na odwrót. ;)
-
Dyskusja przeniesiona.
http://backdash.pl/forum/index.php?topic=494.0
-
Ot, taki kombosik: (przeciwnik plecami do ściany, blisko nas) f+1+2~D, WS+3~DSS 2 B! db+4,4 [71] ;D Niestety, nie siedzi w małe postacie. Testowałem na Larsie, który jest chyba medium size?
-
Tak
-
Blisko Sciany...
f12~D, ws4~dss2, db4,4 70 Dmg.
wchodzi na Jin'a Kazam'e jak zloto.
jest tez minus!
wchodzi raz na 13 razy :(
-
Ot, taki kombosik: (przeciwnik plecami do ściany, blisko nas) f+1+2~D, WS+3~DSS 2 B! db+4,4 [71] Niestety, nie siedzi w małe postacie. Testowałem na Larsie, który jest chyba medium size?
Troszkę na tym posiedziałem i stwierdzam co następujące :
-Samo zagranie siedzi jak złoto w bigi a nawet można się pokusić o
f+1+2~D, WS+3~DSS 2 B! WS+3~DSS 3 .
-Z postaciami średniej budowy lepiej zrobić dużo prostsze
f+1+2~D, WS+3~DSS 3
-
albo jeszcze f12~D, ws4,3 na xia
-
Można też:
- f+1+2, WS+4~DSS 2 B! iWS+4~DSS f+3 - w większe postacie, siedzi za 80 dmg z clean hitem.
Można się też pobawić:
- WS+3~DSS f+1 W! iWS+4~DSS 2 B! iWS+4~DSS f+3 [95/105(clean)]
Nie wiem czy to siedzi na sto procent, bo nie mam z kim sprawdzić o tej porze, a practice jest, jak wiadomo upośledzony :P, ale coś takiego:
- (przy ścianie) CH WS+4~DSS 2 (przeciwnik próbuje wstać, blokować) WS+4~DSS 2 B! iWS+4~DSS f+3
Leżenie i sideroll oczywiście zapewnia bezpieczeństwo, ale można zawsze zrobić db+4_uf+3+4. Muszę sprawdzić jutro z żywym przeciwnikiem w jakich sytuacjach to siedzi. Fakt, że mało przydatne w walce, ale...STYLISH! W ogóle, WS+4~DSS jest w CH** STAJLISZ! :D