Media > Kącik filmowy

Chcę grać lepiej i wiem że mnie na to stać ale nie wiem jak się za to zabrać.

<< < (2/6) > >>

Qjon:
Stun działa tak jak to możesz podejrzeć na Practice - czyli buduje się tak jak w innych grach, utrzymuje się tak długo jak jesteś w hit/blokstunie, spada dość szybko do zera po chwili "wytchnienia" dla postaci.
Tak, trzeba pamiętać jakie komba ile zjadają stuna jeśli chce się z tego wyciągnąć najlepszą optymalizację (czyli zestunowanie po 1-2 hitach w kombie) :kevinturtle:

Jeśli zauważasz swój schemat i go akceptujesz, to już połowa sukcesu. Reszta to sprawa twardej psychiki i świadomej gry. :dawajfajke:

Gargooletz:
• Stun

Odpowiedź krótka: stun jest ukryty, więc warto w miarę ogarniać ile nasze combosy go zadają (zwłaszcza jeśli gra się wybuchowymi postaciami). Stun zaczyna spadać po ok. 1 sekundzie, jeśli przeciwnik nie jest dalej bity albo nie jest w blockstunie.

Dłuższa odpowiedź: na srk

• Schematy

Tutaj dam ostrożną poradę, bo sam mam z tym problem i to na pewno w znacznej części kwestia doświadczenia. W każdym razie jeśli chodzi o blockstringi to sam z tym walczyłem ostatnio wykorzystując training mode.
Ustawiasz sobie typka na All Block i za kazdym razem robisz sobie inny string, raz po jumpinie, raz po dashu, z różnych odległości. Do tego dodaj sobie wariacje z przerywaniem blockstringa w różnych momentach. Dla lepszego efektu możesz ustawić blok na random i wtedy confirmować w combiczko albo robić jakiś block string.

mace:
joł, jako iż temat leży to trzeba go ożywić, więc mam następną porcje filmików! :potter:

vs Bison:

http://www.youtube.com/watch?v=2H_KxWeJzq4&

vs Akuma(jak to oglądam, to mam ochotę się zabić):

http://www.youtube.com/watch?v=nVsoE8JTgXo&

vs Zangief:

http://www.youtube.com/watch?v=jA8VMnpuO3k&

no, to czekam na wnioski i rady od silniejszych kolegów nad czym popracować. co do walk to wiem w sumie gdzie i co popsułem, ale możecie też dać jakieś rady odnośnie matchupów.

pozdro!


Qjon:
vs Akuma:
0:18 - nie karaj Akumie zwhiffowanego drugiego hitu far HK c.mk xx dp, tylko confirmem z krauczlajta (lub jak masz reakcje to cl.HP) - tu akurat się udało, bo ziomek nie blokował tylko wciskał, ale lepiej mieć wyrobione poprawne nawyki.
Pierwsza runda zagrana tak, jak się powinno grać Sakurą :4d:

0:59, 1:07 - z takich odległości spodziewając się air Hado nie próbuj nad nim przeskoczyć, tylko dasznij do przodu, c.mk xx dp - przejdziesz pod fajerbolem i złapiesz Akumę na tripguardzie.
1:33 - spodziewając się fajerbola i skacząc z takiej odległości używaj (tak jak często robi to ChrisG) air tatsu - zmieni trajektorię skoku na tyle, że FB by cię w tym momencie pewnie nie trafił, a ty sam może sięgnąłbyś jeszcze Akumy.
W dalszej części rundy już widać, że straciłeś cierpliwość i za wszelką cenę chciałeś zdobyć tego jumpina. Miałeś pasek, miałeś dużo czasu na zegarze.

2:00-2:05 - wiem, że już pamiętasz, ale pamiętaj o s.HP na takie przeskoki :)
W trzeciej rundzie powinieneś tak naprawdę wiedzieć dlaczego przegrałeś, nie ma za bardzo nic do dodania.

mace:
SaNkJu BaSeD QjoN :king:

musiałbym tylko poćwiczyć i posprawdzac to z jakimś akumą

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej