BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Roger Jr. => Wątek zaczęty przez: Di w Marzec 29, 2010, 09:34:15
-
W zasadzie jedynym minusem Rogera jest mały zasięg ramion Co mają kangury?
1,2<1 - h,h,m, seria podobna do tej, którą ma Bryan (juggle po CH (1,2),1)
1,2,2 - h,h,h, NCc za ~50 punktów, dające KND/wallsplata
2,1 - h,m, z bliska można nadużywać; na bloku blisko równowagi, a na trafieniu przewaga; świetne do karania hopkicków
d+2 - L, na trafieniu przewaga, na bloku -13; high crush
1+2 - h,h, co prawda można kucnąć, ale kangurowy Lariat nieźle zgarnia ze stepa, a na dodatek daje +1 na bloku;
f+1+2,2 - m,m, dobre NC do karania whiffów z daleka; KND (można zrobić szybkiego backrolla) lub wallsplat; na bloku niestety słabo
d/f+1<2 - m,m, NC za 32, które bardzo trudno obejść; jeśli dobrze opóźnimy, to na bloku drugi cios będzie miał -9, a seria wciąż będzie NC; na trafieniu kolejne d/f+1,2 jest nieprzerywalne; od pewnego momentu high crush; chleb i masło, jak to mówią Amerykanie
d/f+2 - m, i15, bezpieczny, na CH juggle; zgarnia trochę na boki; ma zdradziecki zasięg ;)
u/f+1+2 - m (czasem trafia leżących), przewaga i FRC na bloku, na trafieniu mocne juggle; uwaga na zasięg i step
3~4 - m, juggle starter pozwalający na mocne juggle; low/mid crush
d/b+3 - L, niewidzialny, juggle'ujący low, którego nie można parować; na bloku lecimy
d/f+3 - m, homing move (chyba i19), -9 na bloku, ale KND na CH (+ wallsplat); świetny zasięg
d/f+4 - m, świetny poke, po którym możemy zrobić GS-a, DDT albo d/f+1<2; można obejść w prawą stronę
d+3+4_FC d+3+4 - zasięgowe lowy, coś jak b+1+2 Zafiny; wersja z FC jest wolniejsza, ale wchodzi na cleanie, więc zabiera więcej punktów; na bloku lecimy; brak możliwości low parry; high crush
SS+4 - L, na bloku kara na wybitkę, ale ten cios po prostu znakomicie crushuje (nie tylko zagrania na high, ale i na mid)
u/f+4 - m, po prostu hopkick
WS+3,3 - m,h, nieopóźniona wersja jest naturalem; w przypadku wersji opóźnionej drugi cios staje się midem, który daje FRC i przewagę na bloku; świetne z WD na backrolla, bo bounduje
ROC 3 - L, niekaralny low za 19 punktów; przy ROC lepiej nie kucać, bo tam jest też...
ROC 3+4 - m, KND/wallsplat, +4 na bloku; szybka bara
GS, DDT, TS - fajne rzuty ;)
To chyba tyle, jeśli chodzi o najważniejsze zagrania kangurzątka i jego mamy.
-
rozumiem ze trzymanie sie na dystans i karanie whiffow to najlepsza bron na kangura?
-
Taa, Roger zdecydowanie przednia postać! BTW - jak to jest, że zwierzak posiada tyle zagrań z repertuaru Kinga, ćwiczyli razem czy co? :) No i dlaczego bijemy się jako samica, skoro to imieniem młodego nazwano tą postać? :P
A na temat: póki co, problemem w graniu przeciwko kangurowi będzie z pewnością brak ogrania, co zauważyłem po pojedynkach z Di oraz na turnieju we Frankfurcie, gdzie Matt przegrał w DE z naprawdę dobrym operatorem torbacza. Faktem jest jednak, że Roger to postać, jakby nie patrzeć, kompletna - dobre serie, niezłe lowy(w tym JS!) + pokaźny zasób crushy, z karaniem też sobie nieźle radzi, dodajmy do tego konkretne rzuty i parę fajnych myków(m.in. cios boundujący leżącego, dobre frametrapy) i okazuję się że kangurek spokojnie się mieści na górnej półce tierów i jest poważnym zagrożeniem nawet dla doświadczonych przeciwników! Fajny, nie ma co, w DR sam coś nim tam pogrywałem, a z tego co widzę w T6 jest zdecydowanie lepszy.
-
Właśnie, kto w tym Frankfurcie grał Rogerem?
-
Właśnie, kto w tym Frankfurcie grał Rogerem?
Wydaje mi się że typek miał ksywkę Sizzla Caloni(?)[FRA]. Naprawdę fajnie grał, mimo że widać było iż brak mu ogrania turniejowego. Ale wygrać z Mattem to nie byle co!
Czy ktoś oprócz Rogera posiada cios boundujący leżących? Bo jest coś takiego, chyba z Rocket Stance?
-
Wydaje mi się, że ROC 1+2 to jedyne tego typu zagranie w grze.
Ten Francuz nazywał się Shizzla Kalonji :)
-
Czy ktoś oprócz Rogera posiada cios boundujący leżących?
Marduk ma znacznie lepiej, bo... ma rzut jugglujący leżących 8)
-
Bryan może kopnąć kogoś na ziemi np d+4 za 7 dmg, 8)
-
Czy ktoś oprócz Rogera posiada cios boundujący leżących? Bo jest coś takiego, chyba z Rocket Stance?
JD'owe HS4 pod ścianą bounduje ale można przed drugim ciosem techrollować.
Dadrot skąd masz tego gifa xD?
ok masz podlinkowanego:P.
-
Wywalone w kosmos te sprajty, nie mogę się doczekać nowego kofa, oby go poprawili bo GG, balzblue, arcana itp to nie mój klimat zdecydowanie, a kof był super :)
-
Nie ma tematu o juggle'ach więc napiszę tutaj.
Kiedy boundujemy 3cim ciosem po wybitce można zrobić F+3, d/f+1,2, d+3+4 jako post B! ender.
np.
u/f+4, f+4,3,2 B! F+3, d/f+1,2, d+3+4 za 63dmg
Przyznaję się bez bicia że nie potrafię posadzić u/f+4, b+3+4~1, WS+3,[3] B! ale gdyby F+3, d/f+1,2, d+3+4 po tym siedziało to byłby to zdaję się najmocniejszy juggle po hop kicku...
Mógłby ktoś to przetestować?
3~4, b+3+4~1, WS+3,[3] B! F+3, d/f+1,2, d+3+4 siedzi i jest za 84 dmg (testowałem to dla pewności na Xiao)
Czy ten B! ender był znany? Nie orientuje się w CMV'kach i staplach kangurka ;)
EDIT
u/f+4, b+3+4~1, iWS+3,[3] B! F+3, d/f+1,2, d+3+4 kroi 71 dmg sprawdziłem na Xiajce.
EDIT2
Hmmm... posadziłem to combo raz i nie jestem w stanie tego powtórzyć...