BACKDASH FORUM
Street Fighter => Postacie => Ultra Street Fighter IV => Evil Ryu => Wątek zaczęty przez: HiKrush w Lipiec 17, 2011, 12:15:12
-
Pomimo tego, że wg skośnych tier list Zły Ryju lokuje się gdzieś w lowach, to zdaje się mieć gość fajne narzędzia do bicia. No i przez swoją lowtierowość może będzie mniej popularny.
Teraz pytania: po co jest Ashura Senku?
-
Żeby np. spi****lić na wake upie i nie bawić się w zgadywanki, żeby uciec z cornera, żeby zwiększyć dystans. Tylko trzeba uważać, bo wiele postaci ma narzędzia, żeby to pokarać (czy to na reakcję, czy to option selectem).
PS. Też mi się przypomniało, że ma ograniczone zastosowanie przy baitowaniu reversali jak siedzisz w cornerze.
-
Czyli wnioskuję, że to ma klatki niewidzialności, zgadza się? Tylko kolejny wniosek, to jest karalne, więc ciul z tych klatek niewidzialności.
-
Nie mamy dokładnej frame daty do E.Ryu, ale u Akumy to ten tele jest niewrażliwy od 1 do 40/48 klatki (w zależności od wersji), a potem ma 9 klatek, w których można go walnąć.
Nie ciul, bo niektóre postacie, albo w danych okolicznościach nie są w stanie tego pokarać.
-
Mhm, czyli po prostu trzeba umieć używać. Oki, dzięki :)
-
pełno razy tym spierdoliłem :)
przydatna rzecz, na wake upie, w rogu i w wielu sytuacjach
-
W rogu owszem, ale nie przeciw Rogu. (bad pun intended)
Polecam obejrzeć walkę Tokido vs PR Rog. Postać niby inna, ale przykłady, jak drogo może kosztować zły teleport takie same.
-
Wiem mniej więcej, ile kosztuje zły teleport, Gordaf gra Akumą i już kilka razy zebrał różne rzeczy z Raging Demonem włącznie :D
Jak idzie to combo Mr Napsa, coś tam, coś tam, Hado i tu cancelluje najwyraźniej przy pomocy FADC, bo robi dasha, jakiegoś pancha (chyba hard), lk.tatsu, hp.shoryu. Bierze, sukinsyństwo.
-
Wiem mniej więcej, ile kosztuje zły teleport, Gordaf gra Akumą i już kilka razy zebrał różne rzeczy z Raging Demonem włącznie :D
Jak idzie to combo Mr Napsa, coś tam, coś tam, Hado i tu cancelluje najwyraźniej przy pomocy FADC, bo robi dasha, jakiegoś pancha (chyba hard), lk.tatsu, hp.shoryu. Bierze, sukinsyństwo.
pewnie chodzi Ci o to : *gra footsies* c.mk (to c.mk ma to do tego że nieważne na jakim dystansie jesteś jak dostaniesz c.mk nawet z jego maksimum dystansu to hadoken trafi na hita) xx hadoken fadc s.hp xx mk wheelkick , c.mp xx lk tatsu , srk.
-
c.mk ma to do tego że nieważne na jakim dystansie jesteś jak dostaniesz c.mk nawet z jego maksimum dystansu to hadoken trafi na hita
To już wiem, dlaczego tak lubię c.mk :) c.mp się odznacza chyba takimi samymi właściwościami, prawda?
-
oprócz tego że ma mniejszy zasięg to tak
-
A c.mk u E.Ryu nie liczy się jako low przy okazji?
-
Liczy, bo wrócił mu c.mk z 3s'a
-
Lol, tak jakby c.mk Ryu w sf4 nie trafiało na low. :F
-
Lol, tak jakby c.mk Ryu w sf4 nie trafiało na low. :F
łap za słówka, łap : <
-
(http://backdash.pl/wp-content/uploads/2011/07/ryu_crmk.jpg)
-
Hmm w sumie patrząc na tego hitboxa jako anti air też może być niczego sobie.
-
Można zobaczyć gdzieś tier liste Super Street Fighter 4? :)
---
Bardzo zabawne. ;]
-
Można zobaczyć gdzieś tier liste SSS4? :)
http://www.sss.org.pl/
-
No proszę hondą civic da się jednak coś ujechać.
Kompletnej TL nie ma do AE ale E.Ryu to taki solidny mid IMO. Gdzieś w połowie pewnie będzie.
-
http://www.eventhubs.com/news/2011/jan/30/complete-ssf4-arcade-edition-tiers-daigo-mago-tokido/
http://www.eventhubs.com/news/2011/apr/30/tier-rankings-super-street-fighter-4-arcade-edition-kindevu/
http://www.eventhubs.com/news/2011/may/31/super-street-fighter-4-arcade-edition-tiers-arcadia/
-
W sumie to tylko ostatnia jest pełna i zrobiona prawdopodobnie przez więcej niż jedną osobę. (C tier = half cast wtf).
-
(http://backdash.pl/wp-content/uploads/2011/07/ryu_crmk.jpg)
Przecież to jest Makoto z mordą Ryu.
-
To Ryu z ciałem Makato
-
Po prostu jego głowa nie ma hitable boxa.
EDIT: Ok starczy już ;p Bo warna sobie wstawię zaraz ;p
-
Ostatnio gadałem ze Snejem i chcę usystematyzować wiedzę. qcf+k (wheel kick?) używa się w wersji mk, bo lk jest karalna, recht? I po mk wchodzi np. lk.tatsu, c.mp, tak?
-
c.mp , lk. tatsu
Albo samo hp srk
i to jest hcf+mk (nie ma czegoś takiego jak qcf+K)
-
Nigdy w żadnej bitce nie grałem nikim z ciosami z notacją hcf i się mi myli, sorki :P I dzięki!
-
W Tekkena 6 nie grales?
-
Nie grał postaciami z hcf'ami, a nie w gry z hcf'ami. ;p
-
Jak divekickować, żeby łatwo linkować? Rozumiem, że trzeba divekickiem trafić nisko, żeby móc spokojnie zlinkować jakieś c.lp. Ale na walkach widziałem, że po dajwie linkują raczej standing ciosy. Takie widzimisię danych graczy, czy standingi wchodzą lepiej?
-
Dajwkika używa się głównie na meaty na wakeupie - w polu trzeba trafić poniżej torsu, co jest bardzo trudne, dlatego też w nie używa się go jak typowego dajwkika do bezmyślnego używania.
Na wakeupie podstawowe setapki na kombowalny, safe dajwkik to: fwd.throw, kroczek w tył skok dajkik, back.throw fwd.dash skok dajwkik.
-
Fajny prezent:
jumpin, cl.HP xx M.Stomp, c.MP, far MP xx L.Stomp FADC c.LP, cl.HP xx M.Stomp, c.MP, far MP xx L.Stomp FADC c.LP, cl.HP xx M.Stomp, c.MP xx L.Tatsu, DP
Ponad pińcet żyćka, ponad dziewińcet stunika.
-
Chara specific? Po każdym jumpinie, czy tylko głębokich?
-
Mięsne as duck, jak tylko poczuję się na siłach, to popróbuję :)
-
Jumpin tak naprawdę miał na celu tylko podkręcenie damedżu, kombo trafia zawsze póki trafić można cl.hp, zarówno midscreen jak i pod ścianą, z confirma c.mp, cl.hp itd. Jedynie na mniejsze postaci xx M.Stomp, c.mp (...) musimy zastąpić M.Stomp, c.lp i dalej tak samo.
-
No to słe. Aż chciałbym zjeść.
-
dzięki qjek, będe miał co robić, bo lubię sobie eryjka wziąć na practice i robić słegi, szkoda że w walce tego nigdy nie posadzę :king:
-
Fajny fadc kombo filler kończący się heavy stompem (czyli setapem na anbloczka):
Zamiast robić cokolwiek xx m.stomp c.mp xx l.tatsu, dp fadc h.stomp
robimy
cośtam xx m.stomp, c.lp, far mp xx l.stomp fadc cl.mp xx h.stomp.
Placeholder, w domu sprawdze na kogo siedzi cl.mp, bo inaczej zapomne.
-
No i przez swoją lowtierowość może będzie mniej popularny.
:kappa:
Grałbym nim gdybym miał egzekucję, bo na razie to robię nim to samo co zwykłym Ryju, czytaj: plazma a i tak bez szału.
Wydaje mi się że eryju shk lepiej działa jako AA. Jest troszkę szybszy chyba. No i smk i fmk są zajebiste.
-
s.MK to drugi najlepszy cios e.Ryjka, w niektórych meczapach wręcz podstawa (siema Fei long), wiec tym śmieszniejsze było oglądanie tego, jak większość z domorosłych "erju plejerów" przypomniało sobie o jego istnieniu dopiero po kilku miesiącach grania tą postacią (siema PR Baldrog).