Jakieś tam bnb dla Chrisa i potomnych...
Podstawowy confirm to jakaś kombinacja c.lk i c.lp, które można wzajemnie chainować. Zazwyczaj zaczynasz c.lk (bo low) i kończysz c.lp (bo advantage i można linkować dalej).
Więc po takim np. c.lk > c.lp > c.lp można sobie linkąć co się podoba. Najłatwiej c.mp lub c.hp (c.hp może być poza zasięgiem po takim długim confirmie, wiec można skrócić do c.lk > c.lp, c.hp itp.). Można też wcisnać c.mk albo c.hk. C.mk raczej rzadko się widzi po confirmie, ale c.hk to solidny wybór ze względu na hard knockdown i łatwy safe jump po tym.
No to dla przykładu:
• c.lk > c.lp, c.mp xx hado - gówniana opcja, ale najłatwiejsza
• c.lk > c.lp, c.mp xx tatsu - dobre corner carry, ale musisz confirmowac, czy postać stoi, bo tatsu whiffuje na kucających
• c.lk > c.lp, c.mp xx hp srk - dmg
• c.lk > c.lp, c.mp, c.hk - hard knockdown, bardzo popularne
• c.lk > c.lp, s.lp, c.hk - podobnie
itd.
po c.mp można sobie wsadzić wszystko to co po c.lp, więc mocniejsze combiczka będą wyglądać bardziej np. c.mp, c.mp, c.hk
Punishe i sytuacyjne
• f.hp, hp srk - spoko punish
• f.hp, c.hp xx hp srk - bardziej legit wersja z 1 frame linkiem (można zastapic srk tatsu dla carry itd)
• c.mp, c.hp xx srk/tatsu - spoko punish
Jak c.mp/c.hp nie sięga to wiadomo - zastępujemy c.mk i cancel w tatsu itp.
W rogu nie robimy hk tatsu (zeby nie wsadzic sie do cornera) tylko lk tatsu, po którym jugglujemy mp srk.
• c.mk xx hado - podstawowe combiczko
ULTRA COMBOS
• srk fadc u1 - to polecamy szybko ogarnać. Zawsze można tym extendować wcześniej wymienione comba. Z lp srk największy dmg mamy, mp srk najwięcej inva, hp srk się nie da fadcować.
• ex hado, u1 - blisko cornera
• ex tatsu, u1 - blisko cornera
• a2a j.mp, u1
• a2a j.mp, ex hado
• a2a j.mp xx hk tatsu