Autor Wątek: Pulpet ogólnie  (Przeczytany 2320 razy)

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Pulpet ogólnie
« dnia: Grudzień 12, 2012, 12:14:47 »
Mam kilka pytań i spostrzeżeń. Pierwej spostrzeżenia.

Slim Bob ma gorszy hitbox. Tam, gdzie gruby sięga łatwo, tam Slimem jest ciężko, albo nie da się wcale. Główna różnica to juggiel

JS, d/b+2, d+2,3, 1, f,f+2 B!

Bobem robi się go dosyć łatwo, Slim Bobem jest trudny, niewielkie zmiany kąta mają wielki wpływ na jego wykonanie i ogólnie nie opłaca się w to pakować. Drugi jest juggiel

d/b+1+2, 1+2 B!

Różnica jest taka, że Bobem się to da zrobić, a Slimem nie.

Ściana po brzuchu u Boba jest prosta, natomiast u Slima musimy mieć trochę farta. Jak wbijemy brzuchem na ścianę, jesteśmy w krołczu, więc najpierw musimy przytrzymać klienta dółpanczem, żeby go zresplatować, a później wcisnąć WS+2,1 i mieć nadzieję, że siądzie. Jak nie było jakiegoś dziwnego kąta, to powinno siąść.

Poza tym Slim ma mniejszy hitbox na WR+3+4 i w kilku innych miejscach. O oczywistych różnicach w klatkach nie piszę, bo wiadomo, że po brzuchu mamy gorzej.

Teraz pytanie: na ile (oprócz d+1) frame data z T6 pokrywa się z TTT2? Sprawdzał ktoś?
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Szyper

  • Bezkitu Team
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 406
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Poznań
Odp: Pulpet ogólnie
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 24, 2012, 14:44:02 »
Ściana slimem po brzuchach to chyba dół punch cc b4,1. Devil mówił że w ogóle tam zawsze coś wchodzi.