Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - PePe

Strony: 1 [2] 3 4 ... 57
16
SOULCALIBUR V / Odp: SOULCALIBUR: Lost Swords
« dnia: Wrzesień 23, 2013, 21:27:03  »
To ma być single player only więc się przedwcześnie nie napalajcie ;)

17
Jeśli mi zdrowie pozwoli to pojawię się na SC V :) Trzeba jakoś wcześniej się zapisywać i robić przedpłaty czy wszystko można na miejscu załatwić?

18
Soulcalibur II / Odp: Soul Calibur 2 HD Online
« dnia: Lipiec 20, 2013, 14:42:58  »
Szkoda, że określenie HD jest mocno na wyrost. Mogli chociaż użyć modeli postaci i tekstur z SC IV / SC V. Te modele z ps2 będą wyglądać mega topornie na dużym ekranie...

19
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: Tekken Revolution
« dnia: Czerwiec 10, 2013, 23:14:36  »
Moim zdaniem ruch NAMCO jest w miarę zrozumiały. Prawda jest taka, że bijatyki podobnie jak wyścigi to gatunek gier który szybko się "nasyca". Nie licząc bardziej zaangażowanych graczy (jak ludzie tutaj obecni, którzy stanowią jednak śmiesznie mały procent wszystkich kupujących) większości ludzi wystarczy mieć jeden dany "tytuł" na danej generacji sprzętu. Tzn ktoś kupił T6 na PS3, nie ma potrzeby zakupu TTT2, bo przecież "już ma Tekkena na PS3". Najlepszym tego dowodem jest słabsza sprzedaż SC V i TTT 2 (w porównaniu do SC IV i T6). Z tego samego powodu dziwię się SONY, że wydaje GT6 na PS3. Większość ludzi tego nie kupi bo przecież ma już GT (5) na PS3. Do tego będą w tyle za MS, bo ten śmieszny DriveClub na pewno nie będzie miał żadnego startu do Forzy. Wracając do tematu - uważam, że TR to próba wyciągnięcia jakiejkolwiek kasy od ludzi, którzy nie kupili TTT2. Teraz będą mogli za darmo ściągnąć "fragment" TTT2 i może im się spodoba i zdecydują się na zakup chociaż paru extra postaci lub gadżetów... Co do samej gry to obstawiam, że będzie to lekko zmodyfikowany TTT2. PEwnie bez trybu Tag i z jakimiś nowościami... Ale grafika, postacie, plansze - prawie wszystko będzie wzięte z TTT2.

20
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Maj 26, 2013, 01:46:39  »
Ja się tam nie znam na tekkenie, ale zabawnie to wygląda jak gościu Heńkiem przez 90% czasu robi jeden i ten sam cios ^^

21
King / Odp: King Combos
« dnia: Maj 01, 2013, 17:52:01  »
Hej. A co proponujecie pod ścianą? Jakimi ciosami wrzucać na ścianę? Czym doprowadzać do ściany w juggle'ach? Jakieś wall combo? Najlepiej proste :)

22
Dead or Alive / Odp: Dead or Alive 5 - news & info
« dnia: Marzec 06, 2013, 22:21:32  »
Jeśli chodzi o aspekt techniczny to na pewno warto żeby konkurencja nauczyła się od DOA techniki ładowania gry... W TTT2 nawet głupi "rematch" powoduje loading screen, a w DOA5 np. w trybie ARCADE przechodzi się od walki do walki (czyli nowa plansza + nowy przeciwnik) bez żadnego loadingu!!!

BTW. Jeśli ktoś nie wie to informuję, że od dziś gra jest w PS PLUS za free

23
Hardware / Odp: Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« dnia: Styczeń 24, 2013, 00:33:05  »
Boshe jak czytam te wasze komentarze to nawet nie chce mi się nic odpisywać. No spoko fajnie, że jesteście "pro" i w ogóle myślicie tylko o grywalności (a nie o grafice), ale mimo wszystko w przypadku nowego sprzętu zazwyczaj się dyskutuje o... Sprzęcie??? Fajnie, że macie super-duper PC, ale miejscem na chwalenie się tym jest benchmark.pl... Jeśli te wszystkie cyferki są nikomu do niczego nie potrzebne to po co w ogóle wydawać nową generację? Może lepiej przez 100 lat grać na PS2? Tak samo komentarze odnośnie rzeczywistych/teoretycznych mocy PS3/XBOX360 są raczej żałosne..

24
Hardware / Wiarygodne przecieki specyfikacji PS4 oraz XBOX720
« dnia: Styczeń 22, 2013, 21:02:27  »
Aż dziwne, że nikt jeszcze o tym nie napisał - w sieci znalazły się wiarygodnie wyglądające przecieki odnośnie specyfikacji konsol następnej generacji:

W skrócie (dla ludzi którym nie chce się czytać) przedstawia się to następująco...

Nowe Playstation:
  • CPU - Architektura AMD x64, 8 rdzeni, taktowanie 1.6 [GHz]
  • GPU - AMD Radeon, 18 jednostek obliczeniowych, taktowanie 800 [MHz]
  • RAM - 4GB GDDR5, z tego 512MB zarezerowane dla OS

Nowy XBOX:
  • CPU - Architektura AMD x64, 8 rdzeni, taktowanie 1.6 [GHz]
  • GPU - AMD Radeon, 12 jednostek obliczeniowych, taktowanie 800 [MHz]
  • RAM - 32MB ESRAM (102 GB/s) oraz 8GB GDDR3 (68 GB/s), z tego ponoć aż 3GB zarezerwowane dla OS

Mój komentarz:
  • Pierwszą rzeczą jaka rzuca się w oczy jest procesor. Wygląda na to, że obie konsole będą miały identyczne CPU. Prawdopodobnie będą to 2 "sklejone" ze sobą procesory typu "Jaguar" od AMD. Warto tutaj zauważyć, że o ile liczba rdzeni napawa optymizmem o tyle taktowanie oraz architektura już nie bardzo - technologia "Jaguar" to rozwinięcie technologii stosowanej do tej pory w netbookach i tym podobnym sprzęcie. Porównując to do rozwiązań Intela zdecydowanie bliżej temu procesorowi do Atoma niż do np. Core i3. W połączeniu z wolnym taktowaniem wygląda to nieciekawie. Co prawda rdzeni jest dużo, ale nie wszystko da się przecież robić równolegle. Jedynym pocieszeniem jest fakt, że dotychczas używane w konsolach CPU też nie były uważane za zbyt wydajne, a mimo to developerzy jakoś sobie radzili. Jeśli ta informacja się potwierdzi to jestem ciekaw jakie były przesłanki ku temu rozwiązaniu - czy AMD nie bardzo chciało sprzedać licencję na swoje "normalne" procesory czy jednak zdecydowali o tym twórcy konsol, stwierdzając, że taka moc będzie wystarczająca, a zaoszczędzą dużo kasy na powierzchni krzemu oraz unikną problemów z chłodzeniem.
  • Jeśli chodzi o GPU to wielkich niespodzianek nie ma - od dawna się mówiło o współpracy SONY oraz MS z AMD (dawne ATI), zwłaszcza że firma ta świetnie się spisała z GPU dla XBOX360 (wyraźnie lepszym od GPU Nvidii w PS3). Jestem pozytywnie zaskoczony specyfikacją GPU w wersji na PS3 - głowy nie urywa, ale obawiałem się czegoś troszkę słabszego, bliższego Radeonowi 7770. Z drugiej strony dziwi potencjalna duża różnica w mocy między obiema konsolami - czyżby MS aż tak się skupił na casual'ach, że pozwolił sobie na wyraźnie mniejszą moc GPU?
  • Ciekawa jest też sprawa pamięci. Jak zwykle podejścia SONY i MS się tutaj trochę różnią. Dziwi mnie duża ilość pamięci w nowym XBOXie oraz zużycie jej na OS. Czytałem dużo artykułów na temat obecnej generacji i jeśli dobrze pamiętam OS w X360 bierze jakieś 32MB RAMu! Jeśli MS pozostałby przy zbliżonej technologii tylko dodał dużo nowych funkcjonalności trudno sobie wyobrazić aż 100-krotny przyrost zużycia pamięci! Innymi słowy na podstawie tej specyfikacji można wysunąć wnioski co do daleko idącej integracji nowego XBOXa z WINDOWS 8. Oczywiście w "ósemki" w jakiejś specjalnej, poobcinanej i dostosowanej wersji. W przypadku nowego Playstation sprawa wydaje się prosta - 4GB szybszej pamięci GDDR5 wydają się być w pełni naturalnym i wystarczającym upgrade'em. 512MB na system sugeruje rozbudowane możliwości w stylu PS VITA - zapauzowanie gry i wejście do PS STORE, przeglądanie WWW, cross-game video chat itp.
  • Ostatnie moje przemyślenia dotyczą ceny. Patrząc na powyższe specyfikacje uważam, że nie ma podstaw by konsole na start kosztowały więcej niż 400 EURO albo jeszcze mniej np. 350 EURO. Nie licząc GPU z GDDR5 reszta komponentów jest na serio tania. Składając taką konsolę z części dostępnych w sklepach zapłacilibyśmy niewiele więcej, a przecież proces produkcji takiej konsoli jest dużo bardziej efektywny pod względem kosztów niż składanie z gotowych komponentów.
PS. Jeśli chodzi o CPU to boję się, że taka równoległa praca na wolniejszych rdzeniach bardzo utrudni robienie gier chodzących 60 klatek na sekundę. W przypadku bijatyk nie ma większych obaw - tutaj CPU nie jest jakoś mega obciążony, ale w przypadku innych gatunków różnie może z tym być.

25
Chodzone bijatyki i slashery / Odp: Devil May Cry
« dnia: Styczeń 22, 2013, 18:57:32  »
Ja jeszcze nie grałem, ale kuzyn coś tam grał i twierdzi, że nowe DmC do DMC4 nie ma startu i ja mu wierzę...

26
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Styczeń 07, 2013, 00:39:27  »
TTT2 jest spoko, natomiast mniej spoko są ludzie... Boshe w Soulu mi się to praktycznie nie zdarzało, a tutaj co chwile ktoś mi pisze jakieś hate maile. Co więcej nawet jak goście wygrali, ale mieli trudności w jakiejś rundzie (bo np. są nieograni na Lili i nie umieją przy niej wstawać) to potem piszą "lili spamer" :P Rozumiem, jakby były jakieś mega lagi i gościu by przegrał a był ewidentnie lepszy... Ale goście wygrywają, w sumie nieraz grając mocno przeciętnie i jeszcze piszą takie rzeczy O_o

27
Na wesoło / Odp: suche żarty czyli tekken na wesoło
« dnia: Grudzień 31, 2012, 17:01:51  »
Pewnie wszyscy znają no ale co tam ^^
"Twoja stara zna wszystkie ciosy Mokujina" :)

28
Hardware / Odp: Pozycze/wydzierzawie przejsciowke z DS3 na X360
« dnia: Grudzień 14, 2012, 22:33:34  »
To jest ta przejściówka:
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0089OBLDO/ref=oh_details_o00_s00_i00

Tak - wpinam DS3 w miejsce pada z xboxa360. Nie pytajcie mnie tylko jakie ma lagi i czy gubi inputy :) Przede wszystkim to ja gubie inputy hehe :P No i nawet jeśli nie jest idealna to i tak to lepsze niż granie w bijatyki na padzie od xboxa...

29
Hardware / Odp: Jaka przejściówka?
« dnia: Grudzień 14, 2012, 22:17:56  »
Swoją drogą tak sobie myślę, że ta przejściówka "z certyfikatem" pewnie jakoś całkiem na lewo była robiona :) Nie sądzę by MS im oficjalnie sprzedał licencję z myślą o przejściówce :) Pewnie jakiś hacking był robiony albo inny przekręt :P

30
Hardware / Odp: Pozycze/wydzierzawie przejsciowke z DS3 na X360
« dnia: Grudzień 14, 2012, 22:13:26  »
Większość przejściówek wymaga przewodowego pada do xboxa 360. Może być ten dla PC/Windows (działa też z konsolą, po prostu dodają do niego extra płytę ze sterowanikami). Ja mam przejściówkę wymagającą pada i jak najbardziej działa z DS3.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 57