Autor Wątek: STREET FIGHTER x TEKKEN  (Przeczytany 270640 razy)

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #645 dnia: Luty 23, 2012, 15:46:57 »
Nie ma to jak gadać bzdury ;)

Wiele razy już było mówione, że jest bardzo małe okno na trafienie tego countera i przy okazji jest ryzyko, bo musisz puścić blok i jak nie trafisz w timing  (czy cie ktoś zbaituje) to ci wyjdzie strasznie karalny na bloku launcher.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #646 dnia: Luty 23, 2012, 15:54:51 »
To teraz już wcale nie rozumiem...

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #647 dnia: Luty 23, 2012, 15:58:00 »
No patrz. Zablokujesz cios i teraz jakiś misiek sadzi ci całego blockstringa, więc możesz trafić w timing jego ciosu i zamiast dawać się mixupować blockstringiem, który może mieć high low mixup, albo setupować tick throwa to odpalasz countera i bzium - dzieje się coś fajnego.

Postaram się sprawdzić te informacje.

Kot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 935
  • Płeć: Mężczyzna
  • no-life 4life
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Nekonushi
  • Skąd: Warszawa
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #648 dnia: Luty 23, 2012, 15:58:44 »
Czyli jednak to trzeba wytime'ingować jak parry, w takim razie źle zrozumiałem.
smh tbh fam

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #649 dnia: Luty 23, 2012, 16:08:05 »
09:45 mamy przykład użycia tego wynalazku i też Max wspomina, że nie ma lekko

Nie jestem tylko pewien, czy można np. zablokować pierwszy cios i od razu to walnąć. Pewnie tak, bo czemu nie.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #650 dnia: Luty 23, 2012, 16:14:01 »
Chyba tak, ale to pewnie zależy od samego ataku, bo jeśli  będą pore przerwy (np. Tatsumaki), to może być trudniej.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #651 dnia: Luty 23, 2012, 16:17:00 »
Di, a miałeś szansę sprawdzić jak działa ten Cross Assault (tak się nazywa atak dwoma ludkami?)? Druga postać jest sterowana przez CPU w final buildzie? I ma to jakiś pattern, czy randomowe akcje robi komp?

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #652 dnia: Luty 23, 2012, 16:19:53 »
Di, a miałeś szansę sprawdzić jak działa ten Cross Assault (tak się nazywa atak dwoma ludkami?)? Druga postać jest sterowana przez CPU w final buildzie? I ma to jakiś pattern, czy randomowe akcje robi komp?
CPU steruje
Valle chyba cos mruczyl o tym ze cpu ma patterny, ale moge sie mylic
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #653 dnia: Luty 23, 2012, 16:31:53 »
Nie miałem okazji, ale jeśli uda mi się uzyskać egzemplarz przed premierą, to przemagluję ten system, bo wydaje się przebogaty.

rifi28

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Rifi2814
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #654 dnia: Luty 23, 2012, 17:34:15 »
Alpha Counter jest bardzo podobny do systemu z SF Aplha 2/3. Tam też była możliwość parrowania 1 ciosu kosztem paska. Nawet input jest podobny. :P

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #655 dnia: Luty 23, 2012, 22:00:37 »
Lololol gadacie jakby guard canceli nie było już wcześniej w milionie innych gier. XD

Po prostu podczas blokowania wpisujemy daną kombinację, a nasza postać wychodzi z blockstuna i wyprowadza określony atak. To czy przeciwnik go nam przerwie/zablokuje/dostanie nim zależy od dziesiątek różnych rzeczy w zależności od gry. Z tym że w sfxt okienko na alpha countera podobno jest bardzo małe (i chyba występuje gdzieś na początku blockstuna), dlatego używanie tego będzie bardziej ryzykowne, no i będzie można to dużo łatwiej baitować.

Kejim

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 212
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Kejim
  • Skąd: Krak�w
  • Steam ID: Kejim
:kejim:

rifi28

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Rifi2814
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #657 dnia: Luty 24, 2012, 09:10:55 »
King <3

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #659 dnia: Luty 25, 2012, 00:20:36 »
Wkurwia mnie już na starcie, że Marduk nie będzie miał czym unikać projectile'i :(