Autor Wątek: STREET FIGHTER x TEKKEN  (Przeczytany 270476 razy)

Tundra

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #405 dnia: Grudzień 02, 2011, 15:57:11 »
Mi się tylko gemy nie podobaja bo to jest idiotyzm. Toro i Kuro to beda moje mainy:) Gra jest z jajem, z tego co widze jest prosta i dobrze. Bedzie miodna gra, jesli online bedzie dobry a pewnie bedzie to super:D Nie moge sie doczekac;p

Chris

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Płeć: Mężczyzna
  • Batista do WWE
    • Zobacz profil
  • PSN ID: NM_Chris_PL
  • Skąd: Kraków
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #406 dnia: Grudzień 05, 2011, 14:43:26 »
Tundra, w Marvel Super Heroes tez byly gemy, choc mozna je bylo wylaczyc gdy obaj gracze trzymali start przed walka (chyba)

Tundra

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #407 dnia: Grudzień 05, 2011, 15:06:47 »
W tej grze nie bedzie mozna gemow wylaczyc. Jasno to tworcy dali do zrozumienia;/

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #408 dnia: Grudzień 05, 2011, 15:16:16 »
Nie mówiąc o tym, że gemy z MSH i z SFxTk to tylko nazwą mają coś ze sobą wspólnego.

Chris

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Płeć: Mężczyzna
  • Batista do WWE
    • Zobacz profil
  • PSN ID: NM_Chris_PL
  • Skąd: Kraków
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #409 dnia: Grudzień 05, 2011, 17:02:08 »
racja Gargooletz, tamte gemy - po ich aktywowaniu, nie dzialaly przez kilka, kilkanascie sekund, nie podwyzszaly sily fizycznej postaci, badz jej obrony, badz szybkosci, badz napelnialy pasek specjali.  >Przeciez to ten motyw byl inspiracja dla capcomu by wprowadzic urozmaicony system gemowo w sfxt! <

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #410 dnia: Grudzień 05, 2011, 17:27:23 »
No i oczywiście tamte gemy kupowałeś za kasę, wybierałeś je przed walką, miały zawiłe warunki aktywacji, była ich setka i dawały takie akcje jak autoblok.

Nikogo nie przeraża sam pomysł buffujących gemów tylko niepokojące pytania, które nasuwa system w obecnie zaprezentowanej formie.

Tundra

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 449
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #411 dnia: Grudzień 05, 2011, 17:34:53 »
Wydaje mi sie ze tu chodzi tylko o kase. Rozne paczki gemow sa, a niemozliwosc wylaczenia ich sprawia, ze jesli ktokolwiek chcialby w to organizowac jakiekolwiek rozgrywki, musi kupic wszystkie. Rozne preordery sa oferowane, w sumie nie zostalo jeszcze dokladnie przedstawione jak to dziala, gameplaye sa bez tego. Sam pomysl moze nie jest zly, ale brak konkretnych informacji o tym sprawia, ze sam Capcom tego nie ogarnal. Widac tylko ze Gemy musza byc, a reszte sie pozniej sklecie lol.. Powoli tworcy gier i sprzetu naprawde zaczynaja wbijac sobie gwozdzie do trumny.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #412 dnia: Grudzień 05, 2011, 17:59:25 »
W założeniu to by mógł być niezły system bezpatchowego balansowania postaci w formie uzupełniania im braków przy pomocy dobrego ustawiania gemów. Albo wzbogacenie rozgrywki o element taktyczny przed rozgrywką właściwą.

W praktyce to ma dużą szansę na odniesienie na polu gier turniejowych fiaska większego niż SC4 i TK4 razem wzięte. Za to gracze online - jeżeli ten będzie dobry - będą wniebowzięci, bo in essence to prawie, że LOL.

Prawdę mówiąc, to również mam nadzieję, że to będzie słabe i nie sprawdzi się na turniejach, bo nie chce mi się i nie mam czasu ogarniać kolejnej gry.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #413 dnia: Grudzień 05, 2011, 18:04:03 »
Prawdę mówiąc, to również mam nadzieję, że to będzie słabe i nie sprawdzi się na turniejach, bo nie chce mi się i nie mam czasu ogarniać kolejnej gry.
Ja mimo wszystko mam nadzieję ze jakoś im wyjdzie ta gra mimo że narazie sam srednio to widze.
Imo od tej gry ( i kilku innych ) bedzie zalezalo, czy znow dojdzie do letargu jak circa 2001 rok
+lubie jak gry sa dobre i nie ciesze sie gdy sa slabe : (
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #414 dnia: Grudzień 05, 2011, 18:15:57 »
Co ty, Van? Gootecksa się nasłuchałeś? ;)

Jeśli SFxTk będzie porażką to otworzy się może szansa dla innych dobrych gier, na które ludzie zwyczajnie nie mają czasu. Zresztą wyszło i wyjdzie teraz tyle ciekawych produkcji, że upadek jednego skoku na kasę będzie imo niezauważalny. Może jedynie być przestrogą dla pozostałych twórców.
UMvC jest świeżutkie i już było widać, że vanilla mogła spokojnie się bronić przez długi czas, więc z dodatkowymi postaciami powinno być tylko lepiej. AE 2012 na pewno też jeszcze trochę pożyje. Mamy KoFXIII, który wygląda świetnie, nachodzące TTT2, SCV, Skullgirls, DoA dla casuali. Ja bym się nie martwił ;)

Może w końcu będziemy mogli zmasterować gry do końca nie przesiadając się nerwowo na kolejną wersję.

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #415 dnia: Grudzień 05, 2011, 18:23:34 »
Czemu Gootecksa?: P

Może faktycznie masz racje a ja tylko panikuje. Ja odnosze wrazenie ze ssf4 umiera powoli, a marvel to marvel, ono pewnie przezyje tak samo dlugo jak i mvc2, ale z czasem moze stac sie niszowo-subkulturowa gra - tak samo jak bylo w przypadku dwojki po latach. Mimo wszystko mam nadzieje ze ludzie naprawde sie przesiada do tych nowych gier o których pisałes - szkoda byłoby to zmarnowac : )
Mimo wszystko ja nie życze żadnej bijatyce żeby była c***owa i nie miała swoich graczy

(W ogóle : cvs2- sfxt, mvc2-mvc3, 3s-sf4)
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

TheStormIsOver

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Hamtaro
    • Zobacz profil
    • Jak się bawić, to się bawić...
  • Skąd: Miami Beach Marina
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #416 dnia: Grudzień 05, 2011, 18:24:32 »
Cytuj
Jeśli SFxTk będzie porażką to otworzy się może szansa dla innych dobrych gier

CvS3 aka Capcom vs SNK 3 chinasmile

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #417 dnia: Grudzień 05, 2011, 18:31:23 »
Bo Gootecks w ostatnim Cross Counter Live tak samo prorokował jak ty ;)

Cytuj
(W ogóle : cvs2- sfxt, mvc2-mvc3, 3s-sf4)

Hmm? O co kaman? Mamy sobie porównać jakie są scrubowe gry dzisiaj w porównaniu do klasyki?

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #418 dnia: Grudzień 05, 2011, 18:32:02 »
Nienie, to gry które dominowały przed upadkiem i jakie teraz dominują.
Choć zapomniałem ze MK też dominuje : )
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« Odpowiedź #419 dnia: Grudzień 05, 2011, 20:40:26 »
Skullgirls będzie IMO jedynie ciekawostką. DoA4 nawet nie będzie ciekawostką, SCV - daj nam Świętopełku, żeby to było dobre, ale prawdę mówiąc pieniędzy bym na to nie postawił (ZWEI, Viola...). SF było i jest zbyt trudne, żeby przekonać do siebie szersze grono, UMvC3, no cóż, to jest fajna gierka, ale nie przyjmie się tak samo, jak MvC3, bo mało kto traktuje tą grę poważnie. Mortal Kombat 9 miał i nadal ma spore szanse na przedostanie się do masowej świadomości i jeżeli nowa kampania antygrowa zrobi mu odpowiednią reklamę, to ma szanse i prawdę mówiąc jestem za, bo to pod wieloma względami jest naprawdę fajna gra, praktycznie idealne wyważenie między łatwością egzekwowania rzeczy jak w TK i ilością tych rzeczy jak w SF. KOF jest fajny, ale też nie przejdzie z tą jego grafiką jak na automatach piętnaście lat temu.

Z tego wszystkiego niewzruszony na swoim tronie siedzi jedynie Tekken i nic nie zapowiada zmian. Ale on sam na swoim fejmie SFxTK nie udźwignie. Jeżeli ta gra będzie noob friendly jak Skullgirls, to sieciowi wymiatacze będą kupowali gemy, ale to raczej nie przekona "proplejerów".

Zaraz pointa, najpierw policzmy:

Tekken, MK9, UMvC3, SSF4AE, SSF3rdO, Skullgirls, SCV, DoA, KOF, SFxTK.

10, słownie dziesięć gier. Jesteś pełnoletni, w liceum, albo zaraz po. Niedługo pójdziesz na studia, albo już studiujesz. Masz dziewczynę, życie, pracę, znajomych, lubisz wyjść, nie masz Maga na 80 lvlu. Jeżeli zgadzasz się chociaż z dwoma stwierdzeniami z poprzedniego zdania, to na pewno nie masz, albo już niedługo nie będziesz miał czasu na granie w więcej niż dwie z tych dziesięciu gier. Przy założeniu, że tylko Tekken i SyF są grami, które są dobre ponad wszelką wątpliwość, wybierasz właśnie te. Jeżeli SF jest dla Ciebie za trudny (co nie jest niczym złym, bo to są trudne gry) zamienisz go na Mortala. Ale poza tym, że to są gry dobre, są to też gry relatywnie na tą chwilę tanie.

I teraz pytanie: czy biorąc powyższe pod uwagę rzesza graczy, którzy pasują do wystosowanego przeze mnie rysopisu, a przy okazji chcą grać w gry turniejowe, zainwestują swoje ciężko zarobione/otrzymane na mikołaja tauzeny na coś, co nie dość, że ma szanse okazać się niewypałem, to na dodatek nie będzie grane na turniejach przez jakieś durne gemy? No mnie też się nie wydaje.

I teraz pointa. Nie rzecz w tym, że ta gra może okazać się słaba, bo to akurat najmniej straszna rzecz, która się może grze przytrafić, vide TK4, czy MK9. Rzecz w tym, że tą grę może zabić w przedbiegach zbyt wcześnie i zbyt zawile konstruowany przez producentów hype, który własnie zaczął się przeradzać w "no, nie wiem". Harada i Ono zachowali się trochę jak nieumiejętni akwizytorzy, którzy zamiast sprzedać towar właśnie zajawionemu potencjalnemu kupcowi, zaczęli mu opowiadać o towarze coraz więcej i coraz więcej przy tym pokazali potencjalnych wad.

Jasne, że ja tu nie przedstawiam żadnego ogółu, bo w sumie tylko moje odczucie. Ale tak to się mniej więcej u mnie kreowało. W pierwszych dwóch miesiącach wziąłbym tą grę od strzała. Natomiast gdyby wyszła teraz, to zaczekałbym przynajmniej dwa miechy, żeby pooglądać gamepleye, poczytać opinie i zobaczyć na YT jakiś turniej. I naprawdę mam nadzieję, że ta gra będzie słaba, bo o wiele bardziej wolę TKxSF i o wiele większe w nim nadzieje pokładam. A w tej chwili na plus SFxTK zaliczam tylko to, że supery trwają relatywnie krótko, nawet te tagowe.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.