Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Młody

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 18
31
Dla formalności jakby ktoś jeszcze nie wiedział.

TTT2:
1. Frizen
2. Matt
3. Devil
4. Nevan
5/6. Muflon, Tokis
7/8. Gajda, Tenshi

Cała drabinka tutaj: http://challonge.com/25mfk_ttt2


32
Jak frekwencja i jakie wyniki?

33
Jeszcze jakby pojawiło się info w co kiedy gramy i od której zaczynamy, to będzie git.

35
Tekken x Street Fighter / Odp: Tekken x Street Fighter - temat ogólny
« dnia: Czerwiec 07, 2014, 12:46:16  »
IMO bardzo kontrolowany leak, pokazane tylko to co chcieli pokazać

36
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« dnia: Marzec 01, 2014, 10:11:33  »
Zacznij od prostych juggli typu: wybitka, cios boundujący+tag, najlepiej przytrzymaj sobie tag i wtedy wchodząca postać po boundzie zrobi coś automatycznie, a na końcu wracającą postacią posadź coś jedno hitowego mocno na koniec.


a teraz poziom średnio zaawansowany:
wybitka->filler (czyli np. jakiś dwuciosowy string, który siada na przeciwnika będącego w powietrzu)->cios boundujący+tag-> wchodzącą postacią wrzuć jakiegoś dwu lub 3-hitowego stringa, najlepiej jak przeciwnik zostaje jeszcze bardziej wybity w powietrze-> zaraz po wklepaniu stringa postaci wchodzącej, zrób frontdasha pierwszą postacią (wtedy nie będzie tak daleko od wiszącej w powietrzu postaci) i odpal jakąs mocną kończącą akcję.

Tu w miarę prosty juggiel:
Ancient Ogre / Bob:
AO: u/f+4 (wybitka), 3,2 (filler) d+1~TAG(cios boundujący+tag), BOB: u/b+3+4 (dwu ciosowy string, który wyrzuca przeciwnika w górę), AO: f,f, u/f+3,4,3+4 (frontdash + kończąca akcja)
w skrócie zapisana tak:
u/f+4, 3,2, d+1~TAG, u/b+3+4, u/f+3,4,3+4

Pamiętaj, że postać wchodząca po boundzie może wykonać tylko stringa, czyli zaprogramowaną sekwencję ciosów (taką jak w command liście), nie możesz zrobić nią zwykłego puncha i coś jeszcze, ponieważ po punchu automatycznie wraca już postać pierwsza. Wyjątkiem jest przejście do postaw, które pozwalają na kontynuowanie jugglowania przeciwnikiem w powietrzu wchodzącą postacią po boundzie. Np. stevem d/f+1,2,1~B FLK f+3,1 - całość siedzi po wejściu, ale oczywiście postać wracająca ma już ciężej cos trafić ponieważ, postać nie jest tak wysoko, a na dodatek jest dość mocno oddalona, więc trzeba zrobic, zaraz po wklepaniu kombinacji stevem, błyskawicznego frontdasha i combo ender

37
Count me in :)

38
Można też robić jakiś cykliczny streamowy poradnik, tylko po polsku.
W dobie youtube'a, kiedy masa młodzieży (żeby nie mówić gimbazy ;) ) ogląda multum różnych tzw. let'splayerów, warto by spróbować zainteresować inicjatywą którąś z takich osób posiadających multum subskrypcji (np. gracz ze sceny będzie tłumaczył, a ten youtuber się uczył na bieżąco). Wyświetleń takiego polskiego LevelUpYourGame od razu byłoby sporo, bo jakby zaczynać tak od zera to będzie za słaba siła przebicia (co zresztą widać po filmach Nerobianco (PS. szacun za te poradniki)).

39
1. Zapraszanie gwiazd z Europy, może nawet Korea :P

2. Duże wsparcie sponsorów. Jak widać atrakcyjne nagrody i brak wpisowego i od razu brało udział dużo przypadkowych graczy, a nie tylko zamknięta grupka sceny. Nagrody na ósmym TEJ-u to bardzo wysoki poziom, nie pamiętam, kiedy ostatni raz tyle było do zgarnięcia, więc oby tak dalej.

3. Dostęp do lokalizacji oraz sprzętu. Coraz łatwiej udaje się nam znaleźć lokalizacje do turniejów, ale cały czas to scena musi o to sama zadbać. Również często sami musimy kombinować konsolę i TV, aby turniej mógł się odbyć.

4. Turnieje sponsorowane. Czyli eventy organizowane bezpośrednio przez wydawcę gry, na każdej większej imprezie w jakikolwiek sposób związanej z grami czy e-sportem (np. marzy mi się turniej na IEM w Tekkena) jednak dobrze by było żeby prowadzenie turniejów stało jednak już po stronie doświadczonych osób ze sceny (praktycznie w każdym dużym mieście w Polsce są osoby, które mają już doświadczenie w prowadzeniu takich imprez, więc nie byłoby z tym problemów).

5. Reklama, marketing. Profesjonalne zwiastuny, plakaty, reklamy na wszystkich stronach gamingowych, jak i informacje na portalach na stronie wydawcy/developera i różnych ich miejscach społecznościowych.


To tak co pierwsze przychodzi mi na myśl.

40
Dzięki za gierki no i Guardian dla Ciebie big thx za przenocowanie naszej 3jki :) Ale co do Pair Play to poćwicz jeszcze :P.
Kojarzyłem moment i aż musiałem poszukać :p
http://www.twitch.tv/angro_/b/471848482
od 01:42:30  :D

41
Nagrody mega konkret.
Jedzie ktoś może autem w Sobotę i będzie przejeżdżał przez Katowice? Chętnie się zabiorę :)
PolskiBus nie kursuje na tej trasie (albo już nie ma wolnych miejsc), a PKP to szkoda gadać jeżeli chodzi o połączenie.

42

Najprawdopodobniej w pubie będzie można pograć w Tekkena - jednak trzeba przynieść przejściówki ps3->xbox. Ja mam jedną, ale wymaga ona przewodowego pada xbox, czy ktoś ma jeszcze jakieś? Jeśli tak, przynieście proszę :)

Jeżeli przyjadę, a na to się zanosi, to wezmę ze sobą obie bezlagowe przejściówki, nie wymagające przewodowego pada x360 :)

43
Srsly taka bieda? Sponsorzy musza byc zachwyceni :D

44
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 30, 2013, 12:10:56  »

Poradźcie - kto jest w miarę silny, nie wymaga dużo nauki, i dobrze by się z Jackiem mu grało ;)
Finix

45
Witamy :)

Wraz z Młodym jedziemy samochodem w sobotę z samego rana. Mamy 3 miejsca wolne. Auto na gaz więc wyjdzie jak za litrowe wino.
Możemy zgarnąć 3 osoby z okolic śląska (najlepiej miasta koło Dąbrowy Górniczej, Katowic).

Ktoś chętny ?
Niestety temat juz nieaktualny, ponieważ Piotrka zatrzymują sprawy firmowe i nie może jechać, więc sam również poszukuje środka transportu do Łodzi.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 18