BACKDASH FORUM

Tekken => Tekken Tag Tournament 2 => Wątek zaczęty przez: Di w Wrzesień 24, 2012, 00:26:44

Tytuł: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 24, 2012, 00:26:44
Temat dla każdego, kto ma konkretne pytanie związane z TTT2 (najlepiej dotyczące systemu).

---

Ile na bloku ma midowa noga ze wstawania? Cały czas -12?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Tokis_TLT w Wrzesień 24, 2012, 00:43:32
Co najmniej -12 wciąż, ja łykam kary za to od Bruce'a i Larsa.

Moje pytanie - jak wygląda sytuacja na bloku po Tag Crashu? Na pewno postać spadająca ma stratę i zostawia przeciwnika w FC, ale dokładniejsze info by się przydało. Poza tym, balkonik przebija się tymi samymi ciosami co walla? No i czy jak nie było bounda przed przebiciem balkonu to czy mogę go zrobić jeszcze na dole?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Furb w Wrzesień 24, 2012, 00:51:54
Z balkonem to wydaje mi sie, ze wszystkie wallbreak'i przebijaja balkony. Z boundem powinno byc tak jak piszesz, czyli mozliwosc zrobienia na dole, ale koniecznie musisz wczesniej zgarnac panczami czy czyms tam do juggla. Jakby ktos to potwierdzil to bylo by super.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 24, 2012, 07:54:26
Jeśli wierzyć praktisowi, wstajace kopy mają teraz -13.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Zenson w Wrzesień 24, 2012, 08:41:42
wstajace kopy juz w t6 z tego co wiem mialy rozne straty zaleznie od tego z jakiej pozycji wstajesz, byl post na zaibatsu o tym z konkretnymi cyframi, co do balkonu to furb ma racje, jesli zlapiesz przed dotknieciem ziemi to mozesz zrobic B/TA czy co tam sobie wymazysz
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 24, 2012, 08:47:27
KND (face up & feet towards – FUFT)

Move Dam Spd Blk Hit CH Total Frames Notes

4: 10 22 -12 +5 D 50

3: 12 22 -12 +5 D 50

u~4: 12 31 -12 +5 D 59 (delay kick)

u~3: 12 31 -12 +5 D 59 (delay kick)

f~4: 12 47 -12 +5 D - (D on clean hit)

f~3: 12 49 -12 +5 D - (D on clean hit)

b~4: 12 43 -12 -3 D -

b~3: 12 43 -12 +5 D -

d+3_4: 7 13 -19 -7 -7 48

b~f+1+2: 18 10~40 -5? D D (30 active frames)

f~1+2: 18 18~38 +2? D D (20 active frames)

~f: 4 33 0 0 0 (back spring immediately after KNK)

FCD (face down & feettowards – FDFT)

Move Dam Spd Blk Hit CH Total Frames Notes

4: 12 24 -14 -5 D - (D on clean hit)

3: 12 22~27 -14* -3 D - (*-14 ~ -17) (D on clean hit)

u~4: 12 24 -14 -5 D - (D on clean hit)

u~3: 12 24 -14* -3 D - (*-14 ~ -17) (D on clean hit)

f~4: 12 46 -15 -4 D - (D on clean hit)

f~3: 12 46~49 -12 +5 D -

b~4: 12 54 -14 -3 D -

b~3: 12 58 -12 +5 D -

PLD (face up & feet away – FUFA)

Move Dam Spd Blk Hit CH Total Frames Notes

4: 12 16 -14 D D -

3: 12 18 -13 +4 D -

u~4: 12 29 -15 D D - (D on clean hit)

u~3: 12 39 -10 D? D - (redundant note 'DOCH' may have error)

f~4: 12 39 -12 +5 D - (D on clean hit)

f~3: 12 43 -12 +5 D -

b~4: 12 47 -14 -3 D - (D on clean hit)

b~3: 12 51 -12 +5 D -

SLD (face down & feet away – FDFA)

Move Dam Spd Blk Hit CH Total Frames Notes

4: 12 26~28 -19 -10 D - (D on clean hit)

3: 8 26 -22 -8 D -

f~4: 12 53 -12 +5 D - (D on clean hit)

f~3: 12 55 -12 +5 D -

b~4: 12 47 -14 -3 D -

b~3: 12 47 -12 +5 D -
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 24, 2012, 09:02:45
Qjon saves the world :potter:.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Taz_Thrash w Wrzesień 25, 2012, 20:23:23
Świetny temat Di. Ja mam mnóstwo pytań:

Co to jest iSW ?

Jeśli w jugglu jest zapisany counter hit CH, to jak mam go rozumieć ? Mam wyprowadzić cios w odpowiedzi na cios przeciwnika ?

Nie mogę posadzić Paulem D+4,2, 1+2. Nie wchodzi mi 1+2. Próbowałem różne tajmingi, nawet mashować. Co robię źle ? 1+2 mam ustawione pod R1 na padzie.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Snake w Wrzesień 25, 2012, 20:32:11
iSW - instant shining wizard, czyli rzut z biegu wykonywany natychmiastowo. Mają go King, Armor King i Lars.

Counter hit to trafienie przeciwnika podczas startupu jego ciosu, czyli tak jak napisałeś.

Przy demo nie tylko 1+2 rób z odpowiednim timingiem, ale też 2 (w momencie trafienia d+4). Powinno siąść.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Leito_PL w Wrzesień 25, 2012, 21:06:57
iSW - instant shining wizard, czyli rzut z biegu wykonywany natychmiastowo. Mają go King, Armor King i Lars.

Teraz także Jaycee no i Jinpachi ma rzut w locie tylko że bez fff po prostu z miejsca.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Pat007 w Wrzesień 25, 2012, 21:46:42
Shining Wizarda ma jeszcze Michelle jakby kogoś interesowało :)
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 25, 2012, 22:03:47
Tak na prawdę to Shining Wizard to rzut Kinga i tylko Kinga na stojącą postać. Nazwa pochodzi od zagrania z japońskiego wrestlingu (wejście przeciwnikowi na kolano a następnie uderzenie go swoim kolanem prosto w ryj).
iSW (instant Shining Wizard) przyjeto nazywać f,f,f+2+4 robiony jako AT (air throw) co oczywiście jest dużym błędem bo iSW można też robić na stojącego, gdyż chodzi o taki bufor f,f,f aby nie było widać animacji biegu.
Można więc powiedzieć że iSW ma King, AK i Lars

Taz -> tak swoją drogą Tekken to nie MK i tutaj nie ma aż takich mega buforów
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Snake w Wrzesień 25, 2012, 22:11:25
Czyli właściwie tak, jak napisałem. ;p
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 25, 2012, 22:36:03
Czyli właściwie tak, jak napisałem. ;p
Dokładnie tak, tylko moja wersja była trochę bardziej rozbudowana :cool:
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Taz_Thrash w Wrzesień 25, 2012, 23:46:31
Dzięki Panowie :) Od razu wszystko robi się prostsze :)
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Fredder w Październik 02, 2012, 10:21:57
kiedy i po co są naliczane chicken points? jak się ucieknie z revelsala to raz a reszta? i to jest po to żeby pokazać kto lami czy kto rządzi :P
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Październik 02, 2012, 12:07:34
Dostajesz je jak zabijesz przeciwnika który próbuje się wytagować.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Październik 02, 2012, 12:31:32
Chicken pointy dostajesz nie za to co napisał Nevan. Dostajesz je za "agresywną grę", korzystanie z różnych taktyk na pokonanie przeciwnika, za akcje tagowe - juggle z TA! lub FAST TAG-iem.

Źródło:
http://web.tekken-net.org/tag2/doc/greatchickenmark_top.html
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Hobbith w Październik 02, 2012, 13:34:20
Jak się gra ranked matche? Nadal ludzie się rozłączają na potęgę? Czytałem że jak się taki koleś rozłączy w trakcie walki za pomocą tej "bezpiecznej metody", to nie dość że nie pokazuje mu się to w statystyce rozłączeń (disconnection xx%), to jeszcze ta kara przechodzi na jego przeciwnika i to on ma w statach info, że się rozłączył. BTW na Tekken Zaibatsu piszą, że Polacy się często rozłączają :/
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Pychu w Październik 02, 2012, 14:24:17
Jak się gra ranked matche? Nadal ludzie się rozłączają na potęgę? Czytałem że jak się taki koleś rozłączy w trakcie walki za pomocą tej "bezpiecznej metody", to nie dość że nie pokazuje mu się to w statystyce rozłączeń (disconnection xx%), to jeszcze ta kara przechodzi na jego przeciwnika i to on ma w statach info, że się rozłączył. BTW na Tekken Zaibatsu piszą, że Polacy się często rozłączają :/
powinien być ban na PSN na conajmniej miesiąc za takie zabiegi
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Październik 02, 2012, 14:27:29
Ja ostatnio grałem i sąsiadowi, od którego mam kabel z internetem, wyebao korki i się mi rozłączyła walka. Dostałem za karę 3,3% dissconnection rate i chwała Bogu i partii, że nie rozdają banów za wypierdzielone korki, bo to się zdarza i jest nie do przewidzenia.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Pychu w Październik 02, 2012, 14:34:42
wiesz nie mowie o sporadycznych przypadkach, mowie o przypadkach gdzie jakiś lamus przegrywa 10 walke z rzędu i odłącza kabel z konsoli by nie zaliczyło przegranej
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Październik 02, 2012, 14:35:58
Jasne, ale tacy mają dissconect rate rzędu 10% (widziałem klienta z 9,6, ale nie zdążył się rozłączyć :P ).
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Furb w Październik 02, 2012, 14:50:25
Ja mialem fajty gdzie prowadzilem 2:0 w rundach, idzie wybita i dc. A potem patrze, ze mam jakis tam % dc... Taaaaa ~~".
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Reiko w Październik 02, 2012, 15:19:24
Czy okienko na wyrwanie się z rzutu tagowego jest większe czy mniejsze względem standardowych?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Hobbith w Październik 02, 2012, 16:00:31
Ja mialem fajty gdzie prowadzilem 2:0 w rundach, idzie wybita i dc. A potem patrze, ze mam jakis tam % dc... Taaaaa ~~".

Nooo czytałem o tym. To "bezpieczne rozłączenie się" ma to do siebie, że nie dość że rozłączający nie ma kary za ten cały tchórzliwy proceder, to jeszcze jego przeciwnikowi się dodaje to dc % :/
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Komandos w Październik 02, 2012, 17:26:26
Też już miałem kilka takich przypadków, ale na szczęście nie tyle co w T6 (tam to była plaga). Oby namco coś z tym zrobiło w końcu.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Październik 02, 2012, 19:13:31
Właśnie grałem z jakimś agentem który miał Ancient Ogra w teamie, przegrałem dwie rundy łykając infinita pod ścianą, a jak już miałem go wykończyć to w ostatniej rundzie kulturalnie się rozłączył.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Pat007 w Październik 02, 2012, 20:02:50
Właśnie grałem z jakimś agentem który miał Ancient Ogra w teamie, przegrałem dwie rundy łykając infinita pod ścianą, a jak już miałem go wykończyć to w ostatniej rundzie kulturalnie się rozłączył.

Ną, pełna kultura  :kappa:

Mam dwa pytania. Czy da się gdzieś sprawdzić swój disconnection rate i czy do tego dopisuje się rozłączenie przy "Synching" Zaraz przed rozpoczęciem walki (Communication error occured).
Z góry dzięki.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Jaco w Październik 03, 2012, 13:35:03
Wracając do chicken marków. Czerwony kurczak to nie koniec, są jeszcze dalsze.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Październik 03, 2012, 14:12:04
Są, są - ja ostatnio miałem czerwonego w czarnych sanglasysach.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Październik 03, 2012, 16:55:25
Dzizas a ja nawet nie mam jednego.
 
Ale by pasowało co do wytycznych z wcześniejszego linka, za dużo bakdaszuje, za mało atakuje i gram słabo xD.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Solo w Październik 03, 2012, 17:07:33
pojań troche:D
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: MaDJaRwAL w Październik 04, 2012, 11:44:04
Siema dawno mnie nie bylo na BD XD to ze wzgledu na BF3 XD Male pytanko:jak najlepiej ustawic opcje szukania Online bo mi szuka bardzo dlugo a jak juz znajdzie to jakiegos spamera co g/p+4,4,4,4 nagina kazem i zbic nawet nie moge :/ bo tak mi laguje .Na 5 krech to rzadkosc :( pozdro
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Październik 04, 2012, 12:27:26
Nie graj Rankedów, one tak działają.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: MaDJaRwAL w Październik 04, 2012, 12:29:37
No widzisz nawet razem grac nie moglismy ostatnio bo polaczyc nas nie chcialo :(
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: ZajcewWerewolf w Październik 22, 2012, 21:17:28
WTF?! jeszcze nigdy się nie rozłączyłem online a mam ten rate 6,7% ktoś mi może wytłumaczyć jakim cudem???
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Furb w Październik 22, 2012, 21:26:02
Przez jakis czas gra nabijala DC rate obydwu graczom (i pewnie nadal tak robi jak nic sie nie zmienilo). Jesli grales z kims kto uciekal to... jestes karany razem z nim  :stayfree:
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Tenshimitsu w Październik 23, 2012, 22:24:16
Pytanko: skąd ludzie mają flagi na plecy?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Październik 23, 2012, 22:27:50
Odblokowują sobie z tych skrzynek po walce, potem masz je w Equip Item.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: kolorowy w Październik 24, 2012, 19:05:08
male pytanko jak sie wytagowac w szybki sposob ,chodzi mi o to wytagowanie kiedy postac szybko wskakuje a druga sie szybko ewakuje
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: keNzo w Październik 24, 2012, 19:50:57
male pytanko jak sie wytagowac w szybki sposob ,chodzi mi o to wytagowanie kiedy postac szybko wskakuje a druga sie szybko ewakuje

Gdy Twoja jedna postać leży na ziemi a druga ma raig'a wciskasz 2+tag
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: szturman w Październik 25, 2012, 08:20:38
Siema. Jak zrobić special throw Miharu w którym strzela foto ?
 Pytanie 2. Jak zrobić special tag throw parą xiao-miharu
Z góry dzięki
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: keNzo w Październik 25, 2012, 15:56:16
Siema. Jak zrobić special throw Miharu w którym strzela foto ?
 Pytanie 2. Jak zrobić special tag throw parą xiao-miharu
Z góry dzięki

Żeby zrobić rzut Miharu z fotką musisz mieć item. To taki plecak który w itemach ma tylko Miharu i wtedy ma dodatkowy rzut u+1+4
Żeby zrobić tagowy rzut Xao i Miharu: Zaczynasz Miharu i robisz rzut d/p+1+2~tag (działa tylko gdy zaczyna Miharu u Xao to już inny rzut.)
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: ranus maximus w Październik 26, 2012, 10:09:38
Dwa pytanka

Po pierwsze

Czym dokładnie jest great combo. wiem że można jest w dosyć prosty sposób wykonać parą Marshall/ Paul i chyba również Jinpachi/ Heniek albo Kazuya.
Kto może to wykonać każda para czy tylko wybrane tak jak w wypadku tag team throwes.

Po drugie

Miałem taką sytuacje grałem przeciwko graczowi który grał teamem Marduk/Alex. Koleś wygrał walkę w ten sposób że na koniec ostatniej rundy zrobił mardukiem reversala z przejściem do parteru i okładając mnie w parterze zjechał mi do końca pasek energii. W tym momencie rozległ się bokserski gong podbiegł Alex i niczym ringowy sędzia zaczął odciągać na bok rozwścieczonego mardona.
Co to było?? Item move, tag team throw czy tylko specjalna zwycięska poza????
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Październik 26, 2012, 10:51:32
Great combo - to nic innego jak specjalne akcje tagowe, mają je Law i Paul, Kaz i Jinpachi, Jin i DJ, Anna i Nina, Jin i Asuka, Bryan i Jack-X.

Po drugie:
To jest item move.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Furb w Październik 26, 2012, 12:57:32
Marduk musi miec jakis item. Tak mi sie zdaje.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: karsh w Październik 27, 2012, 19:29:08
Marduk musi miec jakis item. Tak mi sie zdaje.

Bardzo możliwe, że musi to być mega wypasiony pas :)
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: ZajcewWerewolf w Październik 27, 2012, 19:49:11
Trzeba mieć nałożony taki hełm z rogami u Marduka. Miałem już 3 razy kurczaka w okularach przeciwsłonecznych i nic więcej, widział ktoś co jest dalej?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Październik 27, 2012, 20:15:06
Marduk musi miec jakis item. Tak mi sie zdaje.

Bardzo możliwe, że musi to być mega wypasiony pas :)

Dokładnie. Nie żaden hełm ale pas i trzeba zabić postać za pomocą 1+3 z Mount'a. Jest to item move
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: pilot w Październik 27, 2012, 22:18:23
Czy jest szybki sposób wyturlania się z pod ściany?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Mevek_Marshall w Październik 27, 2012, 23:48:09
co trzeba zakombinować, by osoba wbiegająca zeskoczyła z góry na panterke, jak to czesto widze na filmikach?
fajnie to wygląda, a zarazem praktyczne, bowiem wchodzi kolesiowi za plecy.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: szturman w Październik 28, 2012, 10:20:02
co trzeba zakombinować, by osoba wbiegająca zeskoczyła z góry na panterke, jak to czesto widze na filmikach?
fajnie to wygląda, a zarazem praktyczne, bowiem wchodzi kolesiowi za plecy.
http://backdash.pl/forum/index.php?topic=2059.msg76513#msg76513
Pozdr
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Październik 29, 2012, 23:08:44
Jest gdzieś dostepna aktualna frame data wraz z postaciami DLC?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Październik 29, 2012, 23:59:46
Jest na ina.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Bati w Październik 30, 2012, 08:29:27
Ktos pytal co jest po kurczaku w okularach przeciwslonecznych, rozumiem ze chodzilo o czerwonego kurczaka. Jesli tak, to dalej jest czarny kurczak w okularach przeciwslonecznych ;D
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: ZajcewWerewolf w Listopad 01, 2012, 11:21:23
Wbiłem wczoraj pod rząd 31 walk ale w moim teamie pokazuję że jednak więcej ma Matt bo 14;] ktoś wie o co tu biega?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Listopad 01, 2012, 11:28:07
WTF miało ostatnio przerwę konserwacyjną, może nie wszystko się poprawnie odświeżyło.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Listopad 05, 2012, 00:10:01
Mam pytanie odnośnie działania ciosów, które sa homingami na low. Debugger Jacka jest takim ciosem i często zdarza mi się taka sytuacja, że gdy ktoś roluje w bok i wstaje od razu a ja w tym momencie robię debuggera, to nie trafiam przeciwnika. Może mi ktoś wytłumaczyć czemu? Gdyby przeciwnik zrobił rola w bok i nie wstał to by dostał, ale jak wstaje to cios w ogóle go omija pomimo ze nawet animacja ciosu przechodzi przez postać...
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Di w Listopad 05, 2012, 00:39:13
Nietykalność podczas rolla, obecna w Tekkenie od dawna.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Listopad 05, 2012, 09:16:31
Przeciez to jest podstawa podstaw :| Ale pamietam kiedys u Tokisa ewidentnie mnie jakims cudem z rolla wyciagnal, to sie ladnie zdziwilem :D
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: PePe w Listopad 07, 2012, 21:32:24
OK ja mam parę pytań odnośnie systemu. I od razu uprzejmie proszę - nie odsyłajcie mnie do Level Up Your Game na YT... Po pierwsze nie bardzo mam ochotę i czas przebijać się przez 2h godziny materiału w celu znalezienia dwóch czy trzech informacji, po drugie uważam że jakość ich filmów jest żenująco słaba pod względem "technicznym" - na serio tam ledwo słychać co gościu mówi, jakby mikrofon był gdzieś na drugim końcu sali, a w tle jeszcze odbywały się roboty budowalne... Pomijam już takie niuanse jak ogólnie słaby "montaż" i mega nudny styl prowadzenia tego programu.

Tak czy siak wracając do pytań:
- czasami w czasie gry pojawia się na postaci coś w rodzaju pierścienia z Lost Odyssey - co to właściwie jest i co trzeba o tym wiedzieć?
- jak właściwie działają juggle z tagiem? ot tak po prostu wymieniamy postacie w czasie juggla czy jest do tego jakaś większa teoria?
- czy juggle z tagiem są różne w zależności od tego kogo mamy jako "asystenta" i w związku z tym istnieją "miliony kombinacji" czy raczej ważniejsze jest kto zaczyna juggla, a druga postać wpada tylko na chwilę zadać jakiś pojedynczy cios?
- gdzie znajdę jakieś juggle? Chociażby dla Lili i Larsa? na BD tematy o postaciach świecą pustkami...
- widziałem że ludzie robią jakąś akcje polegającą na tym że jak jedna postać leży to druga wbija się na planszę w dosyć "agresywny" sposób przerywając przeciwnikowi próby ataku leżącego - jak się to nazywa, jak się to robi, jakie ma zastosowanie i wady?
- czy mi się zdaje czy teraz już nie ma bounda na ścianie (albo działa jakoś inaczej)? jak próbowałem różne wall combos Larsem to coś wydawało się być nie teges... Ściana Lili było trochę bardziej zbliżona do tej z T6...
- może jest coś jeszcze o czym powinienem wiedzieć a nie zapytałem? będę wdzięczny za wskazówki, chodzi mi przede wszystkim o nowości występujące w TTT2 (głównie zwiazane z systemem tag, chociaż jak w czymś innym są różnice też chętnie się dowiem).

Z góry dzięki za odpowiedzi :) Może to i noobowskie pytania, ale jak wiecie nie jestem jakimś mega entuzjastą i nie mam czasu ani sił na rozkminianie samemu wszystkiego, tym bardziej, że gra zdaje się nie oferować żadnej pomocy w tym temacie... No a poza tym chyba w takim właśnie celu ten temat został stworzony :P

PS. Di może umieścisz na BD albo poślesz mi na priv jakieś juggle dla twojego teamu?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Di w Listopad 07, 2012, 21:41:26
O który team Ci chodzi?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: PePe w Listopad 07, 2012, 21:55:45
No Ty chyba grasz Lars + Jinpachi :P
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Di w Listopad 07, 2012, 23:16:58
Grałem, a juggle do tego teamu wrzucilem na forum.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: PePe w Listopad 07, 2012, 23:32:09
SZukając w necie odpowiedzi na swoje pytania znalazłem taką stronkę, chyba niezła:
http://www.avoidingthepuddle.com/news/2012/9/9/ttt2-beginners-guide-unit-5-tag-system.html
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Listopad 08, 2012, 10:03:10
Masz tam w zasadzie odpowiedzi na wszystkie twoje pytania. Jak czegoś nie ogarniasz to pytaj.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Tokis_TLT w Listopad 08, 2012, 11:52:52
Ja nie ogarniam, bo jeszcze chyba tego nie widziałem - czym jest "Special Tag Team Combo". Rozumiem, że niektóre pary mogą to wykonać, ale czy daje to jakieś lepsze opcje, większy dmg/lepsze wall carry/światełka czy dźwięki? Jakoś specjalnie to się robi?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Listopad 08, 2012, 11:58:36
Ogólnie te comba są mniej lub bardziej przydatne, zresztą sam to oceń:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SC3j2iOuEas
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Listopad 08, 2012, 12:20:12
5 klepanych na pałe inputów o mocy normalnego juggla - wot kolejne ułatwienie dla casuali w stylu AutoTagAssault ;)
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Listopad 08, 2012, 13:34:04
Nawet lepsze niż tag assault bo ściąga czerwoną energię.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Pychu w Listopad 08, 2012, 16:34:22
dlaczego ta gra tak szybko mi sie znudziła? :(
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Listopad 08, 2012, 16:38:39
Bo jesteś słaby. :stayfree:
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Snake w Listopad 08, 2012, 16:45:23
Bo zaznałeś mahvela. :swag:
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: PePe w Listopad 09, 2012, 18:21:52
Z tego opisu pod linkiem wynika, że w większości sytuacji TA to jakaś lipa (tracimy czerwony pasek, nie zabieramy czerwonego paska przeciwnikowi, przeciwnik dostaje rage'a), za to "zwyczajne" tag juggle powinny być OK. Obstawiam, że ze względu na czas potrzebny na zmianę postaci robimy je głównie po jakiś wysokich wybitkach w stylu d+3+4 Lili czy się mylę?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Listopad 09, 2012, 18:40:28
Robimy je po prostu po wybitkach, które pozwalają na tagowanie wbuforowane; nie robimy tagjuggli robiąc wybitkę, a następnie ręczny tag.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: PePe w Listopad 09, 2012, 20:02:28
Oki dzięki :P
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Listopad 09, 2012, 21:48:48
Z tego opisu pod linkiem wynika, że w większości sytuacji TA to jakaś lipa (tracimy czerwony pasek, nie zabieramy czerwonego paska przeciwnikowi, przeciwnik dostaje rage'a), za to "zwyczajne" tag juggle powinny być OK. Obstawiam, że ze względu na czas potrzebny na zmianę postaci robimy je głównie po jakiś wysokich wybitkach w stylu d+3+4 Lili czy się mylę?

Kwestia rozpoznania sytuacji i tego co Ci się w danej chwili opłaca.

1) Jeśli wybiłeś przeciwnika który już ma rage'a to Twoje TA mu go wyłączy i da postaci za ekranem
2) Jeśli skroiłeś już ponad 60% przeciwnikowi to dałbyś jego drugiej postaci rage tak czy siak
3) Jeśli Twoja postać za ekranem ma dużo czerwonego paska to TA nie ma większego sensu, chociaż czerwona energia w tym tagu strasznie wolno się regeneruje
4) Jeśli Twoja postać znajdująca się za ekranem ma rage to po skończeniu TA go straci
5) Juggle z TA więcej kroją i dalej niosą. Jeśli wiesz, że zabiłbyś tylko jugglem z TA to czemu by nie. Z drugiej strony, dajesz przeciwnikowi możliwość ucieczki z większości gwarantów.

Co do bufforowanych tag launcherów, to praktycznie wszystkie generic uppery (df+2) i hopkicki nie są dają możliwości tag buffera, za to WS launchery już tak. Każda postać ma swoje specjalne akcje (niekoniecznie dające juggla) gdzie można dorzucić tag zaraz po inpucie.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Leito_PL w Grudzień 04, 2012, 19:21:37
Jaki jest najefektywniejszy sposób wstawania jeżeli Dr. B. spamuje slajdem na tyłku ?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Maga w Grudzień 04, 2012, 21:12:56
Jaki jest najefektywniejszy sposób wstawania jeżeli Dr. B. spamuje slajdem na tyłku ?
Primo, to nie daj się slajdować. Larsem d/b+2,1 ściągnie  doktora z dupki na juggla. Jak już Cie trafił, to rolluj. On musi się obrócić zanim znowu slajdnie, więc masz miejsce na d/b+2,1.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Pat007 w Grudzień 05, 2012, 09:25:52
Z tym, że doktorek ma jeszcze atak z bańki (ZEN 2 bodajże), który jest midem i jest ciężki do rozróżnienia z dupoślizgiem, takie małe 50/50  :kappa:
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: FuBuxian w Grudzień 06, 2012, 13:33:55
CHICKEN?
Ostatnio gdy grałem z kolegą zadziała się dziwna rzecz. Robiąc jun  b,3+4 postać przeciwnika wpadła w pułapke dostała 2 ciosy po czym zadała jun boska w twarz co zakończyło jej kombinacje+ usłyszałem "CHICKEN!" Jak to możliwe?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Pychu w Grudzień 06, 2012, 16:57:29
CHICKEN?
Ostatnio gdy grałem z kolegą zadziała się dziwna rzecz. Robiąc jun  b,3+4 postać przeciwnika wpadła w pułapke dostała 2 ciosy po czym zadała jun boska w twarz co zakończyło jej kombinacje+ usłyszałem "CHICKEN!" Jak to możliwe?

Wygląda na to że jakiś szaman zaklął Twoją kopię gry  :swag:
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Maga w Grudzień 06, 2012, 20:59:10
Z tym, że doktorek ma jeszcze atak z bańki (ZEN 2 bodajże), który jest midem i jest ciężki do rozróżnienia z dupoślizgiem, takie małe 50/50  :kappa:
Dlatego dobrze jest nie dopuścić do sytuacji, w której będziemy zmuszeni zgadywać. Dobrze wyczaić zasięg dyńki i trzymać się poza jej zasięgiem, wtedy zostaje tylko dupoślizg.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Grudzień 06, 2012, 21:58:13
Blok - kara jak na wślizg lawka. Recepta na to.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Maga w Grudzień 06, 2012, 22:29:07
Z tego opisu pod linkiem wynika, że w większości sytuacji TA to jakaś lipa (tracimy czerwony pasek, nie zabieramy czerwonego paska przeciwnikowi, przeciwnik dostaje rage'a), za to "zwyczajne" tag juggle powinny być OK. Obstawiam, że ze względu na czas potrzebny na zmianę postaci robimy je głównie po jakiś wysokich wybitkach w stylu d+3+4 Lili czy się mylę?

Kwestia rozpoznania sytuacji i tego co Ci się w danej chwili opłaca.

1) Jeśli wybiłeś przeciwnika który już ma rage'a to Twoje TA mu go wyłączy i da postaci za ekranem
2) Jeśli skroiłeś już ponad 60% przeciwnikowi to dałbyś jego drugiej postaci rage tak czy siak
3) Jeśli Twoja postać za ekranem ma dużo czerwonego paska to TA nie ma większego sensu, chociaż czerwona energia w tym tagu strasznie wolno się regeneruje
4) Jeśli Twoja postać znajdująca się za ekranem ma rage to po skończeniu TA go straci
5) Juggle z TA więcej kroją i dalej niosą. Jeśli wiesz, że zabiłbyś tylko jugglem z TA to czemu by nie. Z drugiej strony, dajesz przeciwnikowi możliwość ucieczki z większości gwarantów.

Co do bufforowanych tag launcherów, to praktycznie wszystkie generic uppery (df+2) i hopkicki nie są dają możliwości tag buffera, za to WS launchery już tak. Każda postać ma swoje specjalne akcje (niekoniecznie dające juggla) gdzie można dorzucić tag zaraz po inpucie.
Ja bym jeszcze dorzucił, że niektóre postaci bez TA po prostu nie biorą paska (vide Jin), albo niektóre pary mają taką synergię, że dmg juggla zwiększysz nawet o 20+ kropek, co jest nie w kij dmuchał i po prostu warto. No i są momenty, gdzie TA się opłaca też dlatego, że z nim dana akcja jest bardziej consistent/obraca przeciwnika normalnie, jak w przypadku b+2 Stifa.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: FuBuxian w Grudzień 07, 2012, 19:12:28
Pychu chcesz przez to powiedzieć że coś takiego za nic w świecie nie powinno wystąpić? Czy jest to tak proste i głupie pytanie że powinienem znać na nie odpowiedź? Bo nie mam pojęcia jak to się stało,jak tak zrobić.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Maga w Grudzień 07, 2012, 20:21:53
Zrobiłeś reversal reversala, czyli chicken. Reversalujesz przez b+rzut, chickenujesz przez f+rzut lewy/prawy w zależności którą kończynę Ci zreversalowali, podczas animacji reversala. Jak Ci się to uda, to usłyszysz CHICKEN i Twoja postać wycedzi z dyni/kolana/łokcia postaci reversalującej.

Sorki Pychu za popsucie zabawy ;) -Hajcek
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Pychu w Grudzień 08, 2012, 11:25:42

Sorki Pychu za popsucie zabawy ;) -Hajcek

Gnido jesteś u baby z majzy i masz przesrane z geometrii...
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: badboy123grk w Grudzień 24, 2012, 23:45:26
Mam pytanie, w sumie kilka, o co chodzi z tymi danami, i rankami w TTT2, jest to jakieś zależne od siebie czy coś np. żeby mieć wariorr trzeba mieć powyżej 11dan itp? i czy jest jakaś reguła kiedy wpadają promotion/demotion mecze? czy jest to po prostu losowe?

PS. mam dziwną sytuacje, gdzie gram już jakiegoś 30 fighta i nie mam żadnego ranking mecza
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: AKI_WROC_PL w Grudzień 24, 2012, 23:54:16
Mam pytanie gdzie jest Kati ???? Pytam się ??? :)
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Grudzień 25, 2012, 00:09:43
Mam pytanie, w sumie kilka, o co chodzi z tymi danami, i rankami w TTT2, jest to jakieś zależne od siebie czy coś np. żeby mieć wariorr trzeba mieć powyżej 11dan itp? i czy jest jakaś reguła kiedy wpadają promotion/demotion mecze? czy jest to po prostu losowe?

PS. mam dziwną sytuacje, gdzie gram już jakiegoś 30 fighta i nie mam żadnego ranking mecza
Trzeba grać (wygrywać) jak najwięcej w obrębie własnej rangi +/- 2 poziomy.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: badboy123grk w Grudzień 25, 2012, 00:27:03
Czyli wiesz tyle co ja Qjon :)
Co do rangi się zgodzę, natomiast jeśli chodzi o te zwycięstwa to nie ma reguły, bo tak czy siak wpadają/lub nie rank mecze.
Jeśli chodzi o dany, i rangi  znalazłem takie coś

http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showthread.php?threadid=123093

Natomiast z tego wynika że dany przypisane są do każdej rangi i nie można mieć np 12 dan i avangera jeżeli dobrze rozumiem
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Grudzień 25, 2012, 00:34:58
Jeśli chodzi o dany, i rangi  znalazłem takie coś

http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showthread.php?threadid=123093

Natomiast z tego wynika że dany przypisane są do każdej rangi i nie można mieć np 12 dan i avangera jeżeli dobrze rozumiem
Uh, ale w czym problem? W tej części po prostu każda ranga ma też numerek Dana jako alternatywną nazwę.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: badboy123grk w Grudzień 25, 2012, 00:47:32
nie ma problemu, jestem ciekawy to pytam, jak masz problem to nie odpowiadaj
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Komandos w Grudzień 25, 2012, 13:29:26
Qjon dobrze napisał. 13 dan i Avenger to jedno i to samo, czego tu można nie rozumieć? W prawdziwym nazewnictwie w Japońskich sztukach walki wygląda to tak samo, np.1 Dan to Shodan, 7 Dan - Shihan.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Grudzień 25, 2012, 20:22:06
No a setny dan to oczywiście True Tekken God. Kto by tego nie wiedział....
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: grungers w Styczeń 21, 2013, 08:55:31
witam-co oznaczają te kułka(pierścienie) które na chwile pojawiają się podczas walKi na postaci i jeszcze nie wiem o co chodzi z tym zapalaniem dłoni na żółto?Proszę o odp.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Antrax w Czerwiec 19, 2013, 01:36:27
Ogółem szukam mentora/sparring partnera (Łódź) w temacie jestem całkiem od niedawna, więc... jeśli ktoś byłby chętny to świetnie 
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Czerwiec 19, 2013, 02:32:00
Łódź to jedne z lepszych miast jeżeli chodzi o Tekkeny, doskonale trafiłeś. Zapewne niedługo ktoś z Łodzi Ciebie przechwyci : )
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: kinetiKc w Sierpień 10, 2013, 15:55:23
Postanowiłem, jako że dziś zrobiła się jesień i temperatura spadła 15*C, wrócić do Tekkena. Pewnie nie wkręcę się jak za czasów trójki, ale nadal! W związku z tym pograłem trochę po sieci i przeszedłem Fight Lab jeszcze raz. Teoretycznie, wszystko gra, praktycznie - nie do końca. Stąd moje pytania!
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Snake w Sierpień 10, 2013, 16:29:14
Input wyrwania jest zależny od rzutu, 1+2 techuje tylko rzuty z dwóch rąk, jest jeszcze rzut z lewej ręki i rzut z prawej ręki, z których wyrywa się 1 albo 2. Żeby rwać się skutecznie trzeba umieć rozpoznawać którą rękę wystawia przeciwnik przy startupie rzutu, co wymaga trochę treningu. Z rzutów od boku wyrywa się wciskając 1 albo 2 zależnie od strony z której jesteśmy rzucani. Rzutu w plecki nie da się stechować.

Proste postacie nadające się na początek to imo Alisa, Paul, Lili, Miguel, Feng, Wang, Bruce, Ganryu (mogłem o kimś zapomnieć albo moje info jest już nieaktualne ;p).

Zawsze warto opanować chociaż te podstawowe juggle (zwłaszcza że u większości postaci są one dosyć proste), żeby przy uczeniu się podstaw samej gry już utrwalać sobie robienie ich dobrze w walce zależnie od sytuacji (damage/oki/wall carry itd.). Popracuj nad movementem i zaznajom się z najważniejszymi narzędziami swoich postaci (np. przy pomocy tematów top 10 moves na Zaibatsu w dziale każdej postaci).
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Sierpień 10, 2013, 16:35:45
Może pomóc
http://www.youtube.com/watch?v=0uPf6Rizio8

Wyrwać się z rzutu możesz na 3 sposoby, zależy od rzutu. Musisz widzieć czy wychodzi z lewej, prawej czy z obu. To musisz po prostu wyćwiczyć.
Naucz się juggli, nie widzę powodu aby czekać ;d
Tu masz juggle
http://ttt2combo.kagewebsite.com/
Also imho : graj kim chcesz. Im więcej grasz daną postacią tym więcej rzeczy odblokujesz dla niej, zwłaszcza męcząc ghost battle i wybierając duchy ze złotą ramką.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: kinetiKc w Sierpień 10, 2013, 23:20:58
Dzięki za info o tych rzutach. Póki co - za ciężko mi wypatrzeć, która ręka chwyta, bo dzieje się to za szybko. Ale staram się na to patrzeć i pewnie się uda.

Co do postaci, to Paula w sumie zawsze chciałem się nauczyć, popróbowałem trochę i Kaz/Hei jednak idą mi najlepiej, więc chyba przy nich zostanę.

No i dzięki za serię filmików :)
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Lutek w Luty 28, 2014, 20:12:54
Witam. Jestem jeszcze za zielony, albo jakiś ułomny, ponieważ nie mogę sobie dać rady z tag'owaniem, tzn.: gram głównie solo i nawet nieźle mi idzie, i chociaż bardzo bym chciał grać dwoma zawodnikami i nawet próbowałem, to za chiny nie umiem. Chodzi mi konkretnie o to, że robie comba, jug itp wieloma postaciami, ale jednej rzeczy nie mogę za nic zrobić, mianowicie podczas któregokolwiek jugla i po wciśnięciu tag, gdy następuje zmiana zawodnika jest wszystko ok, ale jedyne co mogę wtedy zrobić to 1-2 ciosy i przeciwnik odlatuje ode mnie tak daleko, że nie mogę nic już więcej zrobić. Moje pytanie w takim razie to jak to zrobić, czy ewentualnie jak poruszać się drugą postacią tak zeby podbiegała podczas ciosów pierwszej. Sorry za takie pytanie pewnie sie osmieszylem, ale nie moge sobie z tym poradzic i nigdzie nie moge znalezs pomocy. Pozdrawiam
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Luty 28, 2014, 21:11:13
Musisz wszystko robić z automatu, nie starać się "myśleć" czy czekać na wizualną wskazówkę (błysk) mówiący, że możesz z powrotem działać pierwszą postacią; wciskasz TAG, klepiesz wybraną kombinację wtagowaną postacią i natychmiast daszujesz/robisz to co byś chciał postacią pierwotną, nie czekasz na nic.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Lutek w Marzec 01, 2014, 09:00:38
No dzięki za odp, ale chyba ktoś musi mi rozłożyć na czynniki pierwsze jak dziecku, bo po przeczytaniu twojej solucji, siedziałem 5 godz. do 2:00 i zonk. Może pomoże jak ktoś mi to pokaże w praktyce na żywo, o ile znajdę kogoś kompetentnego, bo w mojej okolicy jestem "najlepszym" graczem hłe hłe, a jestem cienki,  np. mój poziom online w ranked to 'warior' :o.  Nigdy nie walczyłem z graczem na poziomie, który by siedział obok mnie i coś by mi podpowiedział, i wszystko w temacie.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Młody w Marzec 01, 2014, 10:11:33
Zacznij od prostych juggli typu: wybitka, cios boundujący+tag, najlepiej przytrzymaj sobie tag i wtedy wchodząca postać po boundzie zrobi coś automatycznie, a na końcu wracającą postacią posadź coś jedno hitowego mocno na koniec.


a teraz poziom średnio zaawansowany:
wybitka->filler (czyli np. jakiś dwuciosowy string, który siada na przeciwnika będącego w powietrzu)->cios boundujący+tag-> wchodzącą postacią wrzuć jakiegoś dwu lub 3-hitowego stringa, najlepiej jak przeciwnik zostaje jeszcze bardziej wybity w powietrze-> zaraz po wklepaniu stringa postaci wchodzącej, zrób frontdasha pierwszą postacią (wtedy nie będzie tak daleko od wiszącej w powietrzu postaci) i odpal jakąs mocną kończącą akcję.

Tu w miarę prosty juggiel:
Ancient Ogre / Bob:
AO: u/f+4 (wybitka), 3,2 (filler) d+1~TAG(cios boundujący+tag), BOB: u/b+3+4 (dwu ciosowy string, który wyrzuca przeciwnika w górę), AO: f,f, u/f+3,4,3+4 (frontdash + kończąca akcja)
w skrócie zapisana tak:
u/f+4, 3,2, d+1~TAG, u/b+3+4, u/f+3,4,3+4

Pamiętaj, że postać wchodząca po boundzie może wykonać tylko stringa, czyli zaprogramowaną sekwencję ciosów (taką jak w command liście), nie możesz zrobić nią zwykłego puncha i coś jeszcze, ponieważ po punchu automatycznie wraca już postać pierwsza. Wyjątkiem jest przejście do postaw, które pozwalają na kontynuowanie jugglowania przeciwnikiem w powietrzu wchodzącą postacią po boundzie. Np. stevem d/f+1,2,1~B FLK f+3,1 - całość siedzi po wejściu, ale oczywiście postać wracająca ma już ciężej cos trafić ponieważ, postać nie jest tak wysoko, a na dodatek jest dość mocno oddalona, więc trzeba zrobic, zaraz po wklepaniu kombinacji stevem, błyskawicznego frontdasha i combo ender
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Lutek w Marzec 02, 2014, 23:49:34
o, supeer, to już bardziej coś mi mówi, tylko co to jest ten frontstand :rabbi: . DZIĘKI JESZCZE MOŻE JAKIEŚ TAG JUGLE DLA Miquel/ dragono0v
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Lutek w Marzec 02, 2014, 23:51:34
eee i co to je 'string'
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Marzec 03, 2014, 08:42:57
Combo zaprogramowane przez twórców gry. Miguelem masz na przykład 1,2,4 - string, w którym pierwsze dwa ciosy to Natural Combo.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Lutek w Marzec 04, 2014, 17:15:27
mhm, dzięki, tylko jak ja mam te combo twórców gry wączyć?
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: lopi69 w Marzec 04, 2014, 18:01:26
Na practice mode masz comand liste z combosami. Każdy z nich to string.
A to co napisał HiKrush, czyli 1,2,4 , to nic innego jak left punch, right punch, right kick. Ale co do tego to odsyłam do legendy np. http://www.tekkenzaibatsu.com/ (http://www.tekkenzaibatsu.com/) masz na górze z prawej strony.
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: Lutek w Marzec 04, 2014, 18:45:18
dzięki dzięki
Tytuł: Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Marzec 05, 2014, 14:06:22
Bezczelnie przypominam się z 5 odcinkowym poradnikiem do Taga w naszym języku.
https://www.youtube.com/watch?v=0uPf6Rizio8