BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Yoshimitsu => Wątek zaczęty przez: Tenshimitsu w Luty 10, 2010, 20:06:30
-
Jak sama nazwa wskazuje - Wasze top 10 z ciosów Yosha. :) Życzę miłego główkowania :P
-
f,f+4
f,f+4
f,f+4
u/f+3
f,f+4
u/f+3
:P
-
Spodziewałam się czegoś głębszego, a nie wymienienia dwóch karalnych jugglestarterów na mid, którymi nie ugrasz nawet rundy bez odpowiedniego wsparcia i taktyki.
Top 10 Yosha to trudne zadanie, bo wszystko co ma oprócz basiców to ciosy sytuacyjne. Więc może wymienię moje top 10 z basiców.
1. Punche wszelkiej maści
2. d/f+1
3. b+2 i kontynuacje
4. low spins, mid spins
5. f,f+4
6. u/f+4
7. d/f+2(2)
8. Ciosy z SS
9. d+3 i d+4
10. Ciosy z WS
-
To był joke, ale mówienie, że ff4 jest karalne ehh. Poza tym, żadnym pojedynczym ciosem nie wygrasz ani rundy, to chyba oczywiste. Wg mnie w top 10 powinna pojawić się podcinka (FC d/f+1), 3~4, d/f+4.
-
Spytaj się Frizena czy f,f+4 jest karalne :) Na ostatnim turnieju nie zgadywałam dobrze.
-
I give this a try.
1. d/f +4: Good kick move and still one of Yoshi's quickest moves.
2. SS1: Juggle starter on CH, Useful move.
3. u/f + 3: One of Yoshi's key launchers, best juggle starter imo.
4. 3~4: very good approaching attack, but to be used wisely.
5. FC d/f+1: The best attack for any enemy who loves to tech roll.
6. 1+4: Surprise your enemy when they least expect it.
7. d+3+4 ( IND stance ) : I say this attack is best used to get some health back, also has a good mind game, if used right.
8. d/b + 4: Nice cheeky low move.
9. FC d/f+4: when FC d/f+ 1 is too far, use this attack as it covers more range then FC d/f+1.
10. d/b+2+2+2+2+2: Another good approach move and some good ways to follow up after this move.
-
2. 1,1: Another quick move and juggle starter on CH.
This is not true.
-
1,1 to JS? wtf?
-
I just tried it, and it doesnt work :o
-
yea my bad again, must have dust running in my head rather then brains at the minute, deleted those last posts and I find another move for top ten.
Off topic: Frizen check PM please.
Edit: top ten changed.
-
I didnt received any PM from you ::)
-
Check now :)
-
Temat umarł 120 dni temu ale co tam.Yoszowy subject sie nie cieszy popularnością co nie zaskakuje.Anyway:
1,1
3~4
gp+4 - bo przeciwnik nie może z QR oraz leży plecami do góry głową do mnie ^_^
Sword Sweep -używany rozsądnie
G+3+4
f+3+4 [ jako zagranie taktyczne oraz w żąglerce ]
b+1+2 - bo naprawdę mam wrażenie że działa
gp+3- wiadomo.
f,d,dp+1 - mega zasięg plus follow damage [ z największej odległości nie wiem czy ktoś to ukarze w ogóle]
gp+2 - dość szybkie, trafia na low więc nie ma leżenia a na CH daje juggla
W ogóle omg ile Yosz ma teraz okazji na jg to coś pięknego.Może i jego dmg jest średniawy ale doprowadzanie do ściany i iloś wszelakich starterów- godna podziwu.
-
Nudzi mi się, więć też napisze swoje Top 10 Josza. Tym bardziej, że nie wiele dzieje się w tym temacie tak jak pisał yme. No, ale do rzeczy (kolejność losowa):
1. 1,1_1,2_2,2 - podstawowe punche
2. d/f+4 - dość szybkie, fajny zasięg, mid
3. u/f+3 - hopkick to hopkick
4. f,f+4
5. Spiny wszelkiej maści z naciskiem na niezastąpione low spiny ;)
6. d/f+1 - bo fajnie się tym pokuje, nieźle się wcina i podnosi turlających się na juggla
7. d+3
8. 3~4 - za niezły zasięg i możliwość przejścia do DGF
9. d/f+2(2) - jugglestarter i dość fajny whiff punisher
10. FC d/f+1 - nieblokowana podcinka. Co prawda trochę sytuacyjna, ale lubię patrzeć jak przeciwnik ją "blokuje" :D
Oczywiście to nie wszystkie fajne ciosy Joszka, ale miało być Top 10, więc do 10 się ograniczyłem. Myślę, że mógłbym spokojnie wymienić jeszcze kilka, które wg mnie są dobre.
-
Dorzuciłbym
2,1
d/f+2
f+1+2
z postawy bez scyzoryka.