BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Steve Fox => Wątek zaczęty przez: Snake w Styczeń 03, 2010, 01:04:09
-
Myślę, że nie trzeba wyjaśniać o co chodzi ;] Na początek podam moje typy, uzasadnienia postaram się dopisać w najbliższym czasie, ale niech dyskusja się już zacznie :)
- 1,1,2
- 1,2,1
- d+2,1,2
- d/f+1,2
- f,f+2
- d/f+1+2 aka SF
- b+1
- d/b+3,2
- FLC 1,d+1
- dck+2
Ale Stevem opłaca się używać większości zagrań, mało ma tak naprawdę bezużytecznych ciosów.
-
d/f+1 - wiadomo
d+2,1... - podstawa mieszania
d/b+2 - dziwnie czesto trafia, a pod sciana jak niszczy :)
QCF+1 - nadal zasieg, animacja, oraz predkosc czynia ten cios niezbednym
b+1 - hehe, jań a bedzie ci (CH) dane :P
WS+1+2 - wreszcie normalna wybita z WS
f,f+2 - zmiana inputu ograniczyla ten cios do roli punishera ciosow w powietrze
d+1 - od czasu do czasu wejdzie
nowa postawa - przydaje sie, choc zbyt rzadko
u/f+1 - ...mam slabosc do tego ciosu ^^
...i crashuje :D
STV usztywnil sie niczym Gołota po pierwszym TKO, mimo wszystko to nadal maszynka do miesa.
-
b+1
2,1~fck
d+2,1...
d/f+1,...
d/f+2
u/f+1
dck+2
d/b+3,2
qcf+1
flc 1,d+1 (do wymiany z f+1)
-
d/f+2
Mi się wydaje, czy to jest szybszy, ale za to mniej trackujący, bezpieczny na bloku odpowiednik d/f+2 Kazka?
-
Szybszy raczej nie, bo wychodzi w 16 klatek (d/f+2 Kazia jest i14, w t6 chyba nic nie zmieniali, nie?), ale za to tak samo albo lepiej trackujący, w końcu to homing ;] Zdecydowanie jeden z najlepszych ciosów Steve'a w tej części.
-
A wyglądał na szybszy. Do tego jak siądzie na kancie, to ciągniemy akcję za 2/3 paska, yes?
-
Ze sciana z dobrej odleglosci.
-
b+1
d/f+2
qcf+1
barki, szczególnie prawy
1,1,2
f,f+2
d/f+1+2
d/b+3,2
u/f+2
albatros