Autor Wątek: "All right! It's go time" Maxi Top Moves  (Przeczytany 3147 razy)

TheStormIsOver

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Hamtaro
    • Zobacz profil
    • Jak się bawić, to się bawić...
  • Skąd: Miami Beach Marina
"All right! It's go time" Maxi Top Moves
« dnia: Maj 02, 2012, 17:00:39 »
6A+B - od tego zacznijmy. Fenomenalny cios o wielu wlasciwosciach. W miare bezpieczny na bloku, dobry brake guard, duze mozliwosci damageu szczegolnie za sprawa LI i kontynuacji z tej postawy, a także kombinowanie z PSL 2 w combach

6A - podstawa w ofensywie. Szczególnie kontynuacja z A,K gdzie dobrze wchodzi na CH. Wiekszosc najlepszych atakow zaczyna sie wlasnie od tego ciosu. Dobrze zbiera z obejscia, mega szybki, bezpieczny w razie bloku, praktycznie nie ma wad.

2A+B - stara dobra podcinka. Troszke wieksza szybkosc i damage niz w poprzednich odslonach serii, ring outuje, mozliwosci ataku z FC i WS, niestety duze recovery.

66B+K - stary i nadal efektowny uppercut na mid, zbiera lezacych, ma duzy zasieg, ring outuje, guard crush, w miare bezpieczny, duzy damage

1B - bezpieczny mid po ktorym wchodzimy w RO, dobry na mixupy, trafia lezacych, duze mozliwosci ataku na CH

cdn...

TheStormIsOver

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Hamtaro
    • Zobacz profil
    • Jak się bawić, to się bawić...
  • Skąd: Miami Beach Marina
Odp: "All right! It's go time" Maxi Top Moves
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 10, 2012, 12:26:21 »
LI A, WS B - dwa bardzo blizniacze do siebie ciosy. Mega punch ktory jesli dosiegnie celu zawsze powoduje knock down, zadaje bardzo duzy damage oraz powoduje ring out przy krawedzi areny albo wbija na sciane po ktorej mamy gwarant. Przeciwnik czesto sie lapie na ten cios gdyz jest bardzo niepozorny za sprawa malego odstepu czasu aby przejsc do LI. Wada tych ciosow jest  duze recovery w przypadku zablokowania ciosu. Ja uzywam najczesciej po 6A+B BE jako gwarant.

11_77A - bardzo ciekawy cios na low ktory jest jednym z moich ulubionych. Kiedy przeciwnik probuje 8wr lezac na ziemi po zalapaniu kilka razy tego ciosu na pewno szybko przestanie, dodatkowym plusem jest postawa BL po tym ciosie po ktorej mamy swietne mozliwosci i mindgame u przeciwnika.

22_88A - to jest cos!, smiem twierdzic ze to jeden z lepszych ciosow w grze po ktorym mamy ogromne mozliwosci ale po kolei. Fenomenalny step stopper i do tego miazdzacy ofensywny starter do naszych najlepszych kombinacji z postawy LI. Po LI mamy A co jest nad zywczaj ryzykowne ja polecam LI K ktore swietnie sie tutaj uzupelnia. Az dziwne ze ten cios ma az taki zasieg, w starciach na priorytet jest niezastapiony. Ma tez jedna wade: Max dlugo sie do niego zbiera ale kwestia wyczucia i timingu.

A+B (A+Bg) - jeden z moich ulubionych ciosow czyli stare dobre Serpent's Pleasure. Cios bardzo dobry ktory po pierwszym hicie mozemy cancelowac po wcisnieciu bloku ale to nie wszystko, kiedy jest cancel jestesmy w RC po ktorym mamy A, B ktore mozemy opozniac oraz po B mozemy zaladowac BE! Ten cios dziala wspaniale po LI K az dzwine ze przeciwnik sie na to lapie. Cios ma takze swietne wlasciwosci ringoutujace i lapie SS za sprawa drugiego hita,oraz wchodzi jako gwarant na CH ale niestety ma minimalne recovery.

BL K,K - piekne dwuhitowe uderzenie na low potem mid. Kiedy pierwszy trafi drugi idzie na gwarant, cios bardzo przydaje sie do zaskakiwania przeciwnika kiedy zmieniamy postawe szczegolnie przydatny w combosach a lista kombinacji po ktorym mozemy wsadzic ten cios jest zadziwiajaco duza. Swietna zaleta tego ciosu jest to ze na lewa strone ringoutuje lub posyla na sciane do tego mozliwosc BE po pierwszym hicie. Podsumowujac ten cios jest wspanialy!

WS B+K - fajna kombinacja poteznego ciosu ze SS, mozliwosc cancelowania aby przejsc do RO ale jesli ten cios wejdzie to jestesmy w BL po ktorym lecimy z gwarantem K,K. Cios jest identyczny jak LI B z ta roznica ze nie ma tu GB.

cdn...
« Ostatnia zmiana: Maj 10, 2012, 22:13:08 wysłana przez TheStormIsOver »

Ring

  • 214B
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1431
  • You won't suffer... much
    • Zobacz profil
    • The Ring Community
  • PSN ID: Ring_PL
  • Skąd: Warszawa
Odp: "All right! It's go time" Maxi Top Moves
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 10, 2012, 13:03:17 »
O kurde, Hamtaro Ty w to jednak grasz? ;)

WS B+K z tego co pamiętam jest strasznie przerąbane. Szczególnie jak sie uzywa tego ciosu z leżenia (coś jak dawne WS B BE Leixii), unika wakepu z verticalami, a poza tym jest niemal bezpieczny na bloku i silny gwarant.

TheStormIsOver

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Hamtaro
    • Zobacz profil
    • Jak się bawić, to się bawić...
  • Skąd: Miami Beach Marina
Odp: "All right! It's go time" Maxi Top Moves
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 12, 2012, 13:50:51 »
Jasne gram sobie troche glownie na sieci, ale niestety z racji braku ps3 nie moge uczestniczyc w pojedynkach online w srody bo gram na x360 niestety a chetnie bym z wami pogral bo zawsze jest okazja do potrenowania i nauki.
Dobrze ze dodales cos od siebie odnosnie charakterystyki ciosow i taka prosba do innych aby jesli cos chcieli uzupelnic to smialo mozna pisac w tym temacie.

11_44_77K - ciekawy cios, jeden z nowych ciosow w arsenale Maxa. Swietny jako okizeme i zadziwiajaco potezny o calkiem sporym zasiegu, do tego +2 na bloku. Jako ze to cios wertykalny strasznie latwo go obejsc z ta roznica ze nawet jesli przeciwnik obejdzie to nie jestesmy obroceni plecami.

11_77B - niedoceniany i niepozorny cios ktory moze sie podobac, zauwazylem ze nikt go nie uzywa i dziwie sie strasznie bo potencjal ma przeogromny. Swietnie nadaje sie na poczatek rundy, kroi fajny damage i zawsze powoduje knock down, na bloku mamy praktycznie u wiekszosci postaci zerowe opoznienie a i zasieg ma calkiem niemaly.

44B - super! cios ktory na poldstansie zamiata. Zbiera z ziemi, skoczkow oraz kucajacych powodujac ogluszenie do tego wspaniala kontynuacja z nastepnym B ktore powoduje hit stun. Po stunie najlepszym wyborem okazuje sie lokiec z kontynuacja czyli stare dobre A,B (BE). Ta kombinacja jest zabojcza dla przeciwnika, wada jest niestety obejscie tego ciosu dlatego polecam go sotosowac kiedy przeciwnik podnosi sie z ziemi ewentualnie cos tam probuje kombinowac z odleglosci.

FC 3A - kolejny cios ktorego nikt nie uzywa a ma potencjal. Kiedy mamy problemy z szarzujacym na nas przeciwnikiem z bliska mozemy go poczestowac tym ciosem ktorego hitbox regulujemy. Ciezko go obejsc, jest bezpieczny i nie wazne czy przeciwnik go zablokuje czy nie po jego animacji jestesmy w RO w ktorym mamy swietne wlasciwosci ofensywne.

cdn...

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: "All right! It's go time" Maxi Top Moves
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 12, 2012, 20:25:52 »
6A - to jest chyba jeden z najbardziej upierdliwych step i często backdash killerów w grze. Masakra - taka popierdółka z gwarantem na CH, ALE moim zdaniem wcale nie jest tak bezpieczny, jak i większość ciosów przenoszących do tej postawy, bo ograny przeciwnik zawsze po nim wejdzie z jakimś 2A które chyba przebija każdą kontynuację (A jest chyba trapem, ale 2A jest TC). Ale w dalszym ciągu jest to znakomity (z uwagi na brak stepG) cios.

Hamtaro - wracam niedlugo na XBL więc będziemy znowu grzać;].
"Don't f%ck with a witch"

TheStormIsOver

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Hamtaro
    • Zobacz profil
    • Jak się bawić, to się bawić...
  • Skąd: Miami Beach Marina
Odp: "All right! It's go time" Maxi Top Moves
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 12, 2012, 21:23:38 »
6A - to jest chyba jeden z najbardziej up***dliwych step i często backdash killerów w grze. Masakra - taka pop***dółka z gwarantem na CH, ALE moim zdaniem wcale nie jest tak bezpieczny, jak i większość ciosów przenoszących do tej postawy, bo ograny przeciwnik zawsze po nim wejdzie z jakimś 2A które chyba przebija każdą kontynuację (A jest chyba trapem, ale 2A jest TC). Ale w dalszym ciągu jest to znakomity (z uwagi na brak stepG) cios.


Dobrze mowisz i zgodze sie z tym. Poki co mialem takie sytuacje na sieci ze po 6A ktore nie weszlo na CH gosc grajacy Cervantesem (swoja droga bardzo dobry gracze ze Szwajcarii) wcinal sie szybkim A~B. Zakladam ze jest o wiele wiecej takich zagran u innych postaci juz pomijajac fakt ze po 6A zawsze idzie A pod ktorym mozna sie schylic.

BTW wracaj, wracaj bo nie mam z kim grac ;)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: "All right! It's go time" Maxi Top Moves
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 12, 2012, 21:31:27 »
Jeśli teoria (FD na 8WR) jest prawdziwa, to 6A daje na trafieniu +11, a RO A wychodzi w 14 klatek, więc jest nieprzerywalne. Być może spóźniłeś się, bądź była to kwestia odległości.