Autor Wątek: Move List Leo  (Przeczytany 7766 razy)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 02, 2010, 20:25:08 »
Problem w tym że KNK~d/f też się stepuje, Leo jest wtedy plecami do przeciwnika... i może odpalić swojego super-ultra-cudownego barka plecami.

A tak na serio, to najszybszy bar w grze! Ma i11 (sprawdzałem to chyba 5 razy bo nie mogłem uwierzyć...) ale strata na bloku fatalna bo -20. Starałem się znaleźć jakiś setup żeby go zastosować... można próbować przeskoczyć tech-rolującego przeciwnika, ale nie działa to tak jak bym chciał (oponent zdąży zabolkować...)

Leo ma kilka zupełnie bezsensownych ciosów z których nie ma pożytku...

2,2 czy choćby ten barek plecami... no albo b+3,1, niby można użyć po B! i kombinować z ~b dala KNK ale Leo jest za daleko dla jakiejkolwiek kontynuacji Już lepiej użyć f,f+3~d i oki z BOK (BOK~d, FC d/f+3_WS+2)


Co do FD to napisałem już wczoraj maila do SDT w którym przesłałem plik, jak tylko dostanę jakieś info zwrotne załatwię kod w html. Na razie nic nie odpisali (ani na TZ ani na maila)


Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 02, 2010, 21:03:55 »
Ja używam 2,2 po d+2 pod ścianą, bo na CH wall splatuje. Wprawdzie po d+2 jest +1 a 2,2 ma i11 więc zbijamy się z przeciwnikiem w przypadku gdy robi punche ale i tak bardzo często siedzi dopóki przeciwnik nie nauczy się że po d+2 to Leo ma przewagę. Co do b+3,1 to tylko i wyłącznie po B! i nic poza tym. Oki po tym jest całkiem niezłe:
d+3+4 na leżących, rolującychi i tych co wstają w miejscu z górnym blokiem.
f,f+4,3 na backrolla (siedzi potem f+4~KNK~d/f~u/f+1...) i wstających z blokiem dolnym aby zablokować stompa.

PS. Kurde teraz sobie przypomniałem że 2,2 ma -15 ::), chyba musze przestać tego używać 8)
PS2. A właśnie, Dae - ile trwa magic 4 Leo?? i11??
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2010, 21:11:43 wysłana przez Cambion »

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 02, 2010, 22:07:41 »
4 ma 12f, się zdziwiłem bo na początku wyglądała jak trzynastka.

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 02, 2010, 22:30:57 »
A po d+2 jest +2  8)

Zauważ też że na inatekken podają że po d+2 na bloku przeciwnik niby miałby być w crouchu a wcale tak nie jest.

Zamiast b+3,1 można zrobić b+2,1+2, te same opcje na oki, a dmg lepszy 8)


Nie wiem czy wiesz ale WS+3_qcf+3 trafia leżących
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2010, 22:44:43 wysłana przez DaeDraug »

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 02, 2010, 23:02:24 »
Jakoś wydaje mi się że po b+3,1 są lepsze recovery ale może to być tylko moje mylne przeczucie. Poza tym mam tak słabego manuala że po b+2,1+2 B! dash b+2,1+2 czasem mi nie siedzi. :P

Co do d+2, to tutaj mnie mile zaskoczyłeś. Ciekawe ile jeszcze niedociągnięć ma ta FD w "krzakach". Co do tego że nie zostawia w FC to sam zauważyłem. Z reszta na żadne inne oznaczenia poza cyferkami się nie patrze.  :- Szkoda tylko że ten cios jest taaaaaak strasznie liniowy :(

Szkoda że 4 ma i12 bo można byłoby na pewniaka polować na CH pod ścianą po d+2. Ale ciekawe jak by wyglądało zbicie się mojego 4 z 1 przeciwnika w tej samej klatce. Cz byłby efekt że oba ciosy wchodzą na CH?? ::)

WS+3 trafiające leżących to kolejne miłe zaskoczenie, dziś posprawdzam ;)
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2010, 23:06:23 wysłana przez Cambion »

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 02, 2010, 23:10:53 »
Jakoś wydaje mi się że po b+3,1 są lepsze recovery ale może to być tylko moje mylne przeczucie.
Chyba ci się nie wydaje, bo ja też mam takie odczucie. Dlatego też zawsze to robię jak chcę oki. Poza tym beznadziejnie byłoby tam robić b+2,1+2, robienie tego samego ciosu dwa razy pod rząd jest dla lamerów -_-
Cytuj
Ale ciekawe jak by wyglądało zbicie się mojego 4 z 1 przeciwnika w tej samej klatce. Cz byłby efekt że oba ciosy wchodzą na CH?? ::)
Lol, no przecież to jest jeden z podstawowych elementów systemu tej gry, przy trejdzie nie ma counter hita. Nigdy się nie trejdnąłeś z Kazem i jego d/f+2? ;p

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 02, 2010, 23:22:15 »
Poza tym beznadziejnie byłoby tam robić b+2,1+2, robienie tego samego ciosu dwa razy pod rząd jest dla lamerów -_-
Jestem lamerem bo wolę zrobić mocniejszego juggle'a  :'(  :'(  :'(

Ehhh i ci lamerzy co robią po CH d/f+2 Kaza EWGF, EWGF...

A tak na serio to najmocniejsza opcja wcale nie wymaga robienia dwa razy tego samego ciosu:

u/f+4, 4, b+1,4~d/f, WS+3, f+1, d/b+2,2 B! b+2,1+2 za okrągłe 70+oki

Może po b+3,1 rzeczywiście nieco lepsze recovery jest, rzadko tym spikuję, najczęściej i tak używam f,f+3~d albo samo f,f+3 w takiej sytuacji (BOK albo FC i mindfuck)


Po B! czasami też używam f+4, KNK 2 jako wall-carry (jesli B! było po b+2,1+2 trzeba chwilkę przytrzymać F przy f+4)

Cambion, tu masz linka do mojej FD w excelu: http://www.sendspace.com/file/8npvee
« Ostatnia zmiana: Marzec 02, 2010, 23:24:50 wysłana przez DaeDraug »

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 02, 2010, 23:34:08 »
Dzięki wielkie!!!

Jesteś pewien, że f+1+2 ma i18?? Bo wydawało mi się że każe ostatni cios z Demo  Paula który jak podają krzaki ma -17. No chyba że osoby z którymi grałem nie blokują po tym albo po demo jest -18.

EDIT: Sprawdzałem WS+3 i trafia leżących tylko od boku, więc według mnie lepiej robić WS+4 które trafia z każdej strony FD i nie trafia tylko w nogi FU
« Ostatnia zmiana: Marzec 03, 2010, 10:35:59 wysłana przez Cambion »

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 03, 2010, 02:44:29 »
Sprawdziłem dokładnie f+1+2 i na 100% jest i18

przykład

FC d/f+2 Paula (w FD z inatekken ma -17)

Karałem b+2 (i17) u/f+3 (i17) ale już b+1 (i18) u/f+2 (i18) i f+1+2 (i18) nie karało.

Pozostaje jeszcze opcja że ostatni hit demo ma -18 w jakiś dziwnych okolicznościach, być może jeśli trafi samiutką końcówką zasięgu, bez "gwiazdek" albo coś w tym stylu. Nie udało mi się tego odtworzyć tzn. nie udało mi się ukarać f+1+2

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 03, 2010, 10:34:43 »
Wydaje mi się raczej że Demo ma te -17, a MTC aka SłońTrąbalski i Sway to pizdy i nie blokowały po Demo, bo myślały że nic ich tam nie sięgnie ;)

EDIT: Sprawdziły sie moje słowa z posta powyżej, f+1+2 nie karze Demo :(. To moi sparing partnerzy byli ciotami i nie blokowali bo myśleli że i tak nic ich nie sięgnie.
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2010, 14:19:44 wysłana przez Cambion »

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 06, 2010, 22:01:35 »
Damo za to karzemy f,f+2, i tak dobrze...

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 08, 2010, 02:55:10 »
Popełniłem głupi błąd pisząc frame date...  :o

Ciosy z notacją f,f powinny mieć o jedną klatkę mniej w nawiasach

np. f,f+2 14(~15) a nie 14(~16)

W nawiasie jest podane jaką minimalną stratę możemy danym ciosem pokarać, a moje 16 było ponieważ podałem tam jak szybko cios można wykonać w polu (tzn. bez bufforowania pierwszego f w recovery po zablokowaniu)

Liczba przed nawiasem to rzeczywisty czas trwania animacji od klatki po wpisaniu 2 do klatki w której cios trafia.

Sorry za pomyłkę :D :D

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 08, 2010, 09:12:31 »
Żaden tam błąd, to jest twoja framedata i ty wybierasz co chcesz dać w nawiasach. Wystarczy tylko podać adnotacje na początku bądź końcu.

Jakbym grał takim Bryanem to bym wolał we framedacie zobaczyć f,b+2 - 14 (16) niż 14 (14). Wolał bym wiedzieć jak najszybciej mogę wykonać cios niż co mogę ukarać bo to drugie można łatwiej samemu sprawdzić.

Inna sprawa że jeżeli faktycznie napisałeś coś typu f,f+2 14(~16) to rzeczywiście jest błąd bo powinno być 14(17).

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 08, 2010, 10:46:28 »
Dlaczego za pomocą f,b+2 Bryana można karać ciosy z taką stratą, z jaką ten cios najszybciej wychodzi czyli -14 a np. do karania f,f+2 trzeba doliczyć jedną klatke??  Czy tak jest ze wszystkimi ciosami z notacją f,b lub b,f??
Liber, kiedyś powiedziałeś że f i n można zbuforować w jednej klatce, a potem że jednak chyba nie, to jak to jest w końcu?? Bo ja jako prosty człowieczek już się w tym gubie :P
« Ostatnia zmiana: Marzec 08, 2010, 14:11:09 wysłana przez Cambion »

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Move List Leo
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 08, 2010, 11:32:22 »
Chodzi to o to że ciosy jak f,b+2 wyjdą jeśli zrobisz je w taki sposób:

F0 - f
F1 - n
F2 - b+2

f,n można bufforować w recovery, więc w pierwszej klatce po recovery wpisane jest f+2 które zainicjuje animację od f,b+2

W przypadku ciosów f,f wyglada to tak:

F0 - f
F1 - n
F2 - F
F3 - 2
F4 - puszczamy F i 2

Jak wyżej, w recovery można wpisać f,n, ale w pierwszą klatkę wpisuje się drugie F a dopiero klatkę później 2 po którym zaczyna się animacja.

Oczywiście masz racje Cheese, powinno być 14(~17) dla f,f+2