Autor Wątek: Leo - Dyskusja ogólna  (Przeczytany 11930 razy)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 06, 2010, 23:42:31 »
Nie mogłem tym pokarać f,f+4 Lili ani f+1,d+4 Asuki...


Oba mają -13

Może to być wina mojej metody (Brak drugiego gracza pod ręką, więc procedura Defensive Training -> Blok -> Free Style z kukłą ustawioną na Guard All) ale do tej pory taki sposób dawał dobre wyniki...

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 06, 2010, 23:44:47 »
Uwierze jak sprawdze to z żywym człowiekiem bo jak już mówiłem nie ufam hit analysis 8)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 06, 2010, 23:54:43 »
Nie trzeba, wystarczy zablokować cios, wyprowadzić karę zapauzować tuż po jej wciśnięciu i przestawić w opcjach komputerowi na guard all. I powtarzać to dopóki dopóty będzie się pewnym.

O, Dae ma bardzo podobną metodę : PP.

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 07, 2010, 13:06:34 »
Jeszcze jedna mała rzecz.

Lista ciosów w które można się schylić itd.

1,1[d]2 - oznacza to że można się schylić między drugim a trzecim ciosem.

[ss] - side step
[rev] - reversal
[hc] - high crush
[lc] - low crush
[i10] - można wciąć się ciosem, w tym wypadku maksymalnie dziesięcio-klatkowym.




1,2,[d]1
2,[d]3,3_4
f+2,[rev]2
d+4,[d]2 - nawet gdy d+4 trafi!
d/b+2,[rev]2
d/b+1+2,[rev]1
b+2,[d_hc_rev]1
b+2,[rev]1+2
u/f+1,[rev]2
u/f+2,[i11_rev]1
WS+3,1,[d]2
2,1,[d]3

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 03, 2010, 18:49:13 »
Potrzebuję małej porady, jak sobie radzicie z ŻAŁOSNYM zasięgiem u/f+4?
Na początku grania Leo tak mi to nie doskwierało ale brak porządnego low crusha coraz bardziej mnie irytuje...

Mamy niby f,f+4 i u/f+2,1 ale oba crashują późno, nie chce mi się już liczyć ile razy przeciwnik strącał mnie lowem.
Typowy scenariusz to wyjmowanie get up 3 prosto w f,f+4 odpalone ze sporego dystansu (tak 2-3 backdash'e)


Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 03, 2010, 19:28:03 »
Tam gdzie nie ma zasięgu na u/f+4 robie d/f+2 ale jeśli chodzi o jakiegoś low crasha na GU3 to właśnie robie tylko hopkicka bo takie f,f+4 jest mega c***owe ::). Oczywiście tam gdzie spodziewam się że nie sięgnę z u/f+4 robie u/f+3 - zasięg dwa raz lepszy, bezpieczne i... wbija na ścianę  :-* co czyni to obowiązkowym ciosem na oki pod ścianą 8)

PS. nie przesadzałbym z tą żałosnością u/f+4 Leo, według mnie jest to najlepszy hopkicka zaraz po kolanku Kinga i u/f+4 Fenga (nie licze tu u/f+3 mishimy z ADHD)
« Ostatnia zmiana: Sierpień 03, 2010, 19:31:43 wysłana przez Cambion »

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 03, 2010, 19:34:43 »
PS. nie przesadzałbym z tą żałosnością u/f+4 Leo, według mnie jest to najlepszy hopkicka zaraz po kolanku Kinga i u/f+4 Fenga (nie licze tu u/f+3 mishimy z ADHD)
Sprawdź u+3 Pandy.

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 03, 2010, 19:57:57 »
u/f+4 Leo ssie i ma głupią animację :P

u+3 Pandy się nie liczy, nikt tego nie robi  :D

No tak, zapomniałem o u/f+3, najbardziej oczywiste rozwiązanie problemu mi umknęło XD


Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 03, 2010, 20:33:28 »
Sprawdź u+3 Pandy.
Akurat w tym przypadku na plus jest to że ma jedynie -10 ale zasięg moim zdaniem już nie ten co np. u Fenga, ale przebija równie wybornie.

Co do animacji u/f+4 Leo to wygląda dokładnie tak samo jak Fenga

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 03, 2010, 20:34:40 »
Teoretycznie nie, ale przy odpowiedniej odległości to zagranie przebija nawet punche. No ale to nie temat o Pandzie ;)

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 03, 2010, 20:45:26 »
Każdy hopkick według mnie w odpowiednich klatkach przebija punche

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 04, 2010, 01:04:41 »
Właśnie "odkryłem" że u/f+2 trafia z daleka w 19stej klatce a nie w 18.

Próbowałem to posadzić po nie techrollowanym ws+1+2, powinno siedzieć bo wg. mojej frame daty i tej na inatekken u/f+2 jest i18 a tu zonk. Pod ściana siedzi więc to kwestia dystansu.

Velurian_TLT

  • TLT
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 264
    • Zobacz profil
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 04, 2010, 06:36:45 »
No jeszcze zawsze można próbować jako HC hard kicka bo zasięg lepszy ale nawet nie wiem jaką ma karę bo mnie nie bolało jakoś to że Hop ma aż tak mały zasięg, fakt że nie jest za dobry( zasięg) ale jednak zazwyczaj jak ktoś chce ci dać w ryj to się z ciosem przybliża i wtedy prawie zawsze działa, a o do uf+3 to ja też tego nadużywam:)

Dae ty grasz coś online?? bo masz imponującą wiedzę o Leo, z chęcią bym się z tobą zmierzył:)
Pozdro:)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 05, 2010, 22:52:28 »
Mnie od u/f+3 odstraszał kijowy tracking...

Oj ja na online nie grywam (brak "dużej" konsoli) będzie można się na mirrora umówić w Poznaniu na L99 jeśli będziesz. A co do wiedzy to jakoś tak wyszło. Stosunkowo mało osób się tą postacią interesowało na Zaibatsu a od początku chciałem wziąć Leo na przysłowiowy warsztat.

Btw, właśnie pracuję nad krótkim filmikiem ze zbiorem anti-strats na Leo. Raczej nic odkrywczego tam nie będzie ale pewnie zapostuję też na BD, choć nie wiem czy komuś się przyda :P :P

Edit: Oto i gotowy filmik/tutorial:

http://www.youtube.com/watch?v=_OuKbB3NLiw

Jest tu prawie (podkreślam) wszystko co warto wiedzieć grając przeciwko Leo. Celowo pominąłem oki i kilka innych detali.
Osoby grające Leo też pewnie skorzystają, warto wiedzieć że niektóre nadużywane zagrania nie są w pełni bezpieczne.

 chinasmile

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Leo - Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 05, 2010, 23:54:17 »
Świetny film!

Przyczepię się jednak to tego, że na początku akcje są pokazane trochę za szybko i można się pogubić ;)