BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Armor King => Wątek zaczęty przez: manieq_TLT w Styczeń 04, 2010, 15:26:29
-
Kilka juggli do Armora :
p,dp+2 , 1+2,2 , d+2 B! iSW - 75 dmg
p,dp+2 , 1+2,2 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! dt+1+3 lub dt+2+4 - 100 dmg ( dt+1+3 i dt+2+4 to rzuty na leżącego więc czasami lepiej robić normalne ściany )
p,dp+2 , 1+2,2 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! d+4,4,4 - 89 dmg
p,dp+2 , 1+2,2 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! dp+2,1,3 - 92 dmg
takie same juggle można po hopkicku robić. Co do t+1 na CH to juz nie ma starego juggla. Zostało coś takiego:
CH t+1, d+2 B! d+4,4,4 - 42 dmg
Innej akcji na razie nie wymyśliłem ani nie widziałem.
Juggle po SS+2,1:
SS+2,1 B! dp+1 , 1+2,2 , p+1+4 - 65 dmg ( ten juggle jest w command liście )
natomiast jak chcesz mieć gościa przy ścianie to robisz tak:
SS+2,1 B! dp+1 , 1 , p+2,1 W! iSW - 79 dmg
SS+2,1 B! dp+1 , 1 , p+2,1 W! p,p+1+2 - 75 dmg
SS+2,1 B! dp+1 , 1 , p+2,1 W! dt+1+3 lub dt+2+4 - 86 dmg
SS+2,1 B! dp+1 , 1 , p+2,1 W! d+4,4,4 - 70 dmg
Kilka juggli po ws+1:
ws+1 , dp+3 , dp+1 , d+2 B! dp+1 , f,hcf+1 - 68 dmg
ws+1 , dp+3 , dp+1 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! dp+2,1,3 - 79 dmg
ws+1 , dp+3 , dp+1 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! p,p+1+2 - 82 dmg
ws+1 , dp+3 , dp+1 , p+2.1 W! dp+2 B! dp+1 , dp+2,1,3 - 88 dmg ( pod kątami nie siedzi dp+2,1,3 z tego co zauważyłem ale mogę się mylić :D )
Po gp+1+2 są fajne juggle ale ten cios jest tak dlugi ze łatwo go ominąć.
gp+1+2 , dp+1 , 1 , p+2,1 W! dp+2 B! dp+1 , dp+2,1,3 - 99 dmg
gp+1+2 , dp+1 , 1 , d+2 B! dp+1 , f,hcf+1 - 79 dmg
gp+1+2 , dp+1 , 1 , d+2 B! dp+1, p+2,1 W! iSW - 97 dmg
gp+1+2 , dp+1 , 1 , d+2 B! dp+1 , p+2,1 W! dt+1+3 lub dt+2+4 - 104 dmg
gp+1+2 , dp+1 , 1 , p,p+1 , p,p+1 , p,p+1 , p+2,1 W! dp+2 B! dp+1 , dp+2,1,3 - 102 dmg
-
CH b+1, d+2 B! 3+4, d+4,4,4
CH b+1, d+2 B! 3+4, d/b+2,3
Po d+2 wskazane jest cc, ale bez też siedzi, tylko timing jest skurwiały. Obrażeń nie zamieszczę bo nie chce mi się sprawdzać.
Staple po hopkicku to 1+2, 2, d+2 B! d/f+1, GS, lub jak chcemy wbić na ścianę to 1+2, 2, d+2 B! d/f+1, f+2,1.
Po u/f+1+2 nie trzeba robić 1, wchodzi d/f+1 za więcej dmg. ;)
-
sorry pomyliłem się miało być d/f+1 , 1 ale zamieniłem kolejność. Już poprawiłem.
To po hopkicku to wiem co tam jest :D a to ch b+1 co podales to mi nie siedzi.
Można jeszcze po CH b+1 zrobić d/b+2,3 które wbija na ścianę.
Wygląda to tak:
CH b+1 , d/b+2,3 W! d/f+2 B! d/f+1 , d/f+2,1,3 - 76 dmg
-
Zamiast tej drugiej 1 też może być d/f+1 o ile dobrze pamiętam.
A tamto siedzi na bank, tylko jak już wspomniałem - Timing jest skurwiały. Jak dziś podłączę tuner to nagram.
Po Dark Upper (f, d, d/f+2) wchodzi drugi DU i juggle jak z hopkicka.
To po hopkicku napisałem dla reszty. ;)
-
to pierwsze zrobilem - 50 dmg a to drugie nie siegam 3 po d/b+2
-
Wyczaiłem to gdzieś na youtubie i siedzi - Mi wyszło może ze 2 razy. ;)
-
jest jeszcze jedna akcja po CH b+1 :
CH b+1 , d+2 B! , d/b+2,3 które wbija na ścianę i można tam śmiało posadzić d/f+2,1,3
-
Co jest najlepszą opcja po d/b+3 ? Czy da się cos posadzić po CH 4 ?
-
CH4, iSW.
-
d/b+3 na CH jest juggle starterem:
CH d/b+3 , WS+4 , d+2 B! , d/f+1 , GS
CH d/b+3 , WS+4 , d+2 B! , d/f+1 , f+2,1 W! , iSW
CH d/b+3 , WS+4 , d+2 B! , d/f+1 , f+2,1 W! , d/f+2,1,3
CH d/b+3 , WS+4 , d+2 B! , d/f+1 , f+2,1 W! , d/b+2+4 lub d/b+1+3
CH d/b+3 , WS+4 , d+2 B! , d/f+1 , f+2,1 W! , d/f+1 , f+1+3
-
CH b+1, d+2 B! 3+4, d/b+2,3 to siedzi ale po ss'ie w prawo
CH b+1 ssr d+2! 3+4, d/b+2,3 52 dmg
Po obejrzeniu filmiku z walk Armora wyczaiłem w miare fajnego juggla
f,d/f+2, 1+2,2 , d+2 B! d/f+3 W! iSW
Trzeba dobrze odległość wyczuć bo to kolano wrzuca takim małym lobem na ścianę z której potem z łatwością można złapać przeciwnika iSW :)
Sprawdźcie sobie jeszcze to :
f,d/f+2, f,d/f+2, d+2 B! d/f+3 GS - animacja jak Armor łapie do GS'a mnie powala :)
-
CH4, iSW.
w versusowej walce? bez kitu, to chyba lepiej skorzystać z jednej z poniższych opcji:
CH 4, f+2,1 [45]
CH 4, f+1+4 [44]
reszta:
f,N,d,d/f+2, d/f+1, 1+2,2, d+2 B! iSW [80]
f,N,d,d/f+2, d/f+1, 1+2,2, d+2 B! f,f, d/f+3, f+1+4 [75]
f,N,d,d/f+2, d/f+2 B! f,f, d/f+1, 1+2,2, f+1+4 [70]
f,N,d,d/f+2, 1+2,2, d+2 B! f,f, d/f+3, f+1+4 [70]
u/f+4 W! 2,1, d+2 B!, d/f+1, d+1, WS+4 [61]
u/f+4 W! 2,1, d+2 B! 1+2,4 [54]
u/f+1+2, d/f+1, 1+2,2, d+2 B! iSW [91]
u/f+1+2, d/f+1, 1+2,2, d+2 B! f,f, d/f+1 W! f,f, d+4,4,4 [91 lub 86 ?]
u/f+1+2, d/f+1, 1+2,2, d+2 B! f,f, d/f+1, f+2,1 [84]
FC,d/f+2, SSL, 1+2,2, d+2 B!, f,f, d/f+1, f+1+4 [69]
CH b+1, d+2 B! 3+4, f+1+4 [49]
CH (b+1),2, d/b+1+2 B! f,f, d/f+1, 1+2,2, f+1+4 [72]
CH f,f,N+2, d+2 B! f,f, d/f+1, 1+2,2, f+1+4 [67]
CH WS+2, d/f+1, 1+2,2, d+2 B! iSW [77]
CH b+2,1,2, d+2 B! f,f, d/f+1, 1+2,2, f+1+4 [84]
1+2+3+4~f,N,d,d/f+2, d/f+3, d/f+1, d/f+2 B! f,f, d/f+1, GS [83]
ten powyższy juggle starter idzie na mid, ale to popierdółka, jak zianie ogniem 8)
dobra ludzie ? może wlepić juggle na oficjalnego linka? Dopiszcie DMG przy tych, które już są, jakoś na PM możemy ustalić wersję pliku txt, którą się prześle do Di.
-
f,N,d,d/f+2, d/f+2 B! f,f, d/f+1, 1+2,2, f+1+4 - Siedzi f+1+2 zamiast d/f+2, nie sprawdzę dmg bo nie jestem w domu.
iSW to najmocniejsza opcja po CH 4 jeżeli dobrze pamiętam.
-
ja wysłałem listę juggli do Di wczoraj. Jak czegoś w niej nie będzie ( a na pewno nie będzie ) to zrobimy wspólną listę brakujących rzeczy i poprosimy o doklejenie do reszty :D
-
u/f+1+2, d/f+3, d/f+1, f+1+2 B! d/f+1, f+1+2 - 80dmg + oki.
-
no no ciekawe
-
Powinno siedzieć też po każdym normalnym launcherze, przy DU pewnie można zrobić DU, DU, d/f+1, f+1+2 B! d/f+1, f+1+2. Jak zabiorę się za Pancerną Kingę na poważnie to pewnie opcje oki też sprawdzę. Chociaż pewnie z GSem na końcu damage jest lepszy, to ja za ch*j nie umiem skutecznie robić d/f+3 lub d/f+1 i GSa po tym. :(
-
Ja na szczescie juz w miare to mam opanowane :D tylko ze tam nie zawsze da sie to zapiac bo to zalezy od odleglosci bo jak za wczesnie go uderzysz to juz mozesz nie zlapac na GS'a
-
u/f+1+2 , d/f+1 , 1+2,2 , d+2 B! d/f+3 f+1+4 = 86
f,N,d/f+2 , d/f+1 , 1+2,2 , d+2 B! iSW = 80
-
CH B+1, backdash, 3+4, 2, d+2 B, d/f+1, f+2,1.
;D
Teoretycznie siedzi tam GS na końcu, mi się jeszcze nie udało - Off-axis sux.
3+4, BT 3 - Dobra ściana z daleka po jugglu z B! w terenie. Nie siedzi na duże postaci. Podejrzewam że można poprzestać na 3+4 i polować na get-up kicki, ale jeszcze muszę to sprawdzić.
Ciekawostka: Shadowstep (d+1+4_d+2+3), 1+2 siedzi na ścianie, i trafia przeciwników w powietrzu. Osom. 8)
Hopkick, SSR, d/f+1, 1+2,2, d+2 B! iSW = 70
DU, SSR, d/f+1, 1+2,2, d+2 B! iSW = 80
Więcej dmg i +5 punktów stylówy za iSW. Pierdole d/f+1, GS, które często randomowo whiffuje. :P
-
ssr ci jest nie potrzebny do tych juggli
-
Po SSR siedzi za każdym razem, bez SSR d/f+1 musi trafić w odpowiednim momencie, inaczej d+2 nie siedzi.
-
3+4, BT+3 musi trafić chwilę przed tym jak przeciwnik może techować, w sam raz na ścianę z daleka. :P
-
ja tam trafiam bez ssr ;p
-
No to masz dobry timing.
-
a o to juggle z CH b+1
CH b+1 , backdash , 3+4 , 2 , d+2 B! d/f+1 GS = 64
lub
CH b+1 , backdash , 3+4 , 2 , d+2 B! iSW = 64
do tego jeszcze dochodzi opcja wbicia na ściane
CH b+1 b backdash , 3+4 , 2 , d+2 B! d/f+1 , f+2,1 W! plus opcje :P
-
Hopkick/DU, 1+2,2, d+2 B! 3+4, GS - SIEDZI! Z DU za 78, z hopkicka za 68.
Z hopkicka znacznie trudniej, często postać jest przerzucana na drugą stronę - Jeszcze nie wybadałem z jakiego powodu i jak tego uniknąć. Siedzi również bar i f+2,1 po 3+4. Teoretycznie powinno siedzieć też iSW, ale za cienki w tym jestem... Za to musi wyglądać zajebiście.
Armor King m/
-
Mała ciekawostka, otóż niedawno oglądałem kolejne combo do AK i zobaczyłem coś na co wcześniej nie zwróciłem uwagi. W jugglu zaczynającym się od [CH] d/b+3 można podnieść przeciwnika d/f+1 i dalej robić juggla lub odrazu go zboundowac d/f+2 i dalej pociągnąć akcje :) Ciekawa alternatywa, bo zamiast po d/b+3 ciągle robić ws+4 można w zależności od sytuacji zmienić nieco koncepcje.
-
Oto juggle , które zrobiłem przy pomocy przebicia ściany na planszy temple grounds :
u/f+1+2 , d/f+1 , 1,2 , f,f+4 (wall break) , ss+2,1 B! , d/f+3 W! iSW
u/f+1+2 , d/f+1 , 1+2,2 W! d+2 B! f+1+4 (Wall break), 1 , iSW
Opcji na przebijanie ściany jest aż za dużo więc możecie sami popróbować różne warianty.
-
Z shitu ktory sie nagral, ale przepadl. ;p
DU, DU, 2, DU W! ss+2,1 B! costam WB! DU W! iSW
Siedzi pod wlasciwym katem.
-
Najs:) te moje też tylko pod dobrym kątem ale to chyba było oczywiste więc nie pisałem :)
Oglądałem combo movie do AK na którym koleś bez problemu robił iSW po d/f+1 po boundzie. O.o
Edit.
Ciekawe combo do AK. f,f,n,2[CH] , 3+4 , 1 , 1+2,2 , d+2 B! , 3+4,2 = 77 dmg
Juggle po low parry : 3+4 , 1+2,2 , GS = 46 dmg ( stojąc z lewej strony robimy mikro ssa w górę, a z prawej w dół )
Udało mi się posadzić takiego juggla : [CH]d/b+3 , ws+4 , d+2 B! d/f+1 , iSW. Działa na każdego ale timing jest straszny.
-
Nie widziałem wcześniej, po low parry, całkiem do zrobienia:
Low parry, d/f+1, 1, 1, 1, iSW za czterdzieści jeden kropek.
-
to jest standard po low parry. Spróbuj zrobić to moje z 3+4, 1+2,2 , GS :) wkurzyć się można na timing i mikro stepy :)
-
Sugerowałem się tutorialami, w których tego nie było, pardon.
Totalnie nie podoba mi się żadna opcja z GSem. Nic nie poradzę. Ale jak na razie ta Twoja opcja kroi najlepiej.
-
opcje z GS'em są dość dobre ze względu na oki jakie można po tym mieć :). Wszystko jednak zależy od sytuacji.
-
Manieq ;) Jeśli jeszcze tutaj czasem zaglądasz ;D
sprobuj zrobić tak:
uf+4, 1+2,2, d+2, B! d/f+1, iSW ;)
myślałem że udało mi się zrobić najmocniejszego juggla po hopkicku bez ściany... ale niestety okazało się że (chyba) łatwiejsza opcja też zabiera 70dmg :/
(a mianowicie: uf+4, d/f+1, 1+2,2, d+2, B!, iSW.)
Probuję zrobić teraz właśnie tą opcje, gdzie iSW było by poprzedzone d/f+1... ale coś mnie się wydaje że to już nie wejdzie :/ )
-
Chyba najlepiej zawsze robić:
u/f+4 ssr d/f+1 1+2,2 d+2 B! 3+4 1+4
Chory DMG i możliwość resetu po 3+4...
-
Na którymś CMV widziałem uf+4, d/f+1, 1+2,2, d+2, B!, d/f+1, iSW
-
Masz rację K' :)
ale wiesz, tak się bawiłem w jakieś hardy ;p (a praktycznie nie potrafie robić iSW po boundzie :/ )
-
iSW w jugglach z tego co widziałem najlepiej bawić się na ścianie po B! (choć tu i tak chyba lepiej lecieć na coś z setupem) lub np. w akcjach typu: jakiś filler d/f+1 dash 1 iSW. Najlepiej zresztą odpuść iSW w jugglach, bo zawsze można też być mega fancy i mixować iSW z wavedasha : D (Jeśli jeszcze tego nie stosujesz ; ) ).
-
Widzialem ostatnio w walce jak koles zrobil AK CH b+1 3+4d/f+1 itd. ale mi po b+1 nigdy nie wchodzi 3+4 bo podbija postac za slabo ktos wie co jest zle?
-
po CH b+1 rób zawsze backdasha i dopiero 3+4, wtedy zawsze siedzi kontynuacja :)
-
Jak najlepiej trenowac/robic iSW Armorem ? Bo z bliskiego dystansu lub w jugglu wyjdzie mi 1/10 ;/
i co najlepiej robic po hop kicku i po DU ?
-
hopkick 1+2,2 d+2 B! d/f+1 GS, po DU ja robię to samo a przy ścianie d/f+1 f+1+4.
IMO Armora iSW nie ściąga tyle ile to od Kinga. Lepiej robić GS na koniec, przynajmniej mamy przeciwnika przy sobie.
-
hopkick 1+2,2 d+2 B! d/f+1 GS, po DU ja robię to samo a przy ścianie d/f+1 f+1+4.
IMO Armora iSW nie ściąga tyle ile to od Kinga. Lepiej robić GS na koniec, przynajmniej mamy przeciwnika przy sobie.
a tam przed d/f+1 trzeba robić jakiś mały kroczek bo mi to nie sięga normalnie, nawet d/f+3 tam nie sięga, czyli coś chyba trzeba się przybliżyć.
-
Tak, przed d/f+1 robisz dasha, tylko musisz uważać żeby Ci nie wszedł Shadow Lariat.
-
Ja tam zawsze zamiast d/f+1 robię dwójeczkę.
-
1/15 razy uda mi sie b+1 potem dash do tylu i 3+4 zawsze albo uderzy mu w plecy albo go za slabo wybije nie moge tego zrobic. przy d/f+1 w jugglu robie dasha ale po tym d/f+1 przeciwnik daleko mi odlatuje i GS go nie siega.
-
Najpewniejsza opcja po b+1 jest dash do przodu, 1, d+2. Zadaje pare punktow mniej ale przynajmniej zawsze siada.
-
dobra z tym b+1 jakos sobie poradze ale jezeli chodzi o d/f+1 i GS to czytalem o bufferowaniu jak da sie zbuferowac d/f+1 i GS moze ktos opisac co zrobic?
-
Ja jak gram offline to nie bufferuję, tylko normalnie to wykręcam i siada w 100 %.
-
bufforujesz bufforujesz, chocby pierwsze 2 inputy, ale bufforujesz :)
Leito, do df+r gs musisz zrobic bardzo glebokie podejscie po boundzie, a i pamietaj o tym ze im wiecej hitow przed boundem tym trudniej bedzie zrobic ta koncowke.
Bufforowanie: robisz df+1 i jeszcze zanim skonczy sie animacja df+1 juz wciskasz inputy do gsa, czyli f, b, bd, d, df, i w momencie kiedy skonczy sie recovery po df+1, wciskasz f+1... Oczywiscie nie mozna tego robic takim robotycznym ruchem gdzie zastanawiamy sie nad kazdym imputem, trzeba poprostu zaraz po wcisnieciu df+1 wcisnac f, i wykrecic polkole ktore konczysz krecic w momencie kiedy konczy sie animacja df+1
Rozpisalem sie jak dzik, a nie wiem nawet czy dobrze zrozumialem, czy pytales o to JAK zbuforowac gsa :p
-
Gs możesz też zrobić inputem "f d/b f". Ja i tak kręce hcf bo gram na sticku. Ale na padzie wolałem skrócona wersje. Btw to juggiel po b1 siedzi zawsze i nie trzeba robić żadnych słabszych wersji.
-
Ok dzięki za info. Wczoraj pograłem w nocy i pare razy wyszło d/f+1 GS tylko czasami mi się wydaje że za szybko kręce GS'a i mi wchodzi f+1 czy coś w tym stylu. Co do B+1 to mówicie że zawsze wchodzi, ja robie 1 kliknięcie do tyłu po b+1 próbowałem 2 razy b i dalej jak robię 3+4 to albo wskakuje mu na plecy i leży plackiem, albo wybija go za nisko także no coś tego zrobić nie mogę nie wiem czemu. Może macie jakiś tutorial z tym samym jugglem czy coś było by miło ^^
Pozdro.
-
po ch b+1 rob zawsze backdaha, czyli 2 szybkie "klikniecia" do tylu, tak zeby postac odskoczyla do tylu, dopiero wtedy 3+4 i kolejna rzecz ze po 3+4 latwiej jest wklepac 2 niz 1 wiec zawsze probuj dwujke :) (mozliwe ze za pozno naciskasz pancza po 3+4, po tym mozesz bardzo szybko wklepywac nastepny input. )