Autor Wątek: Continuum Shift - temat ogólny  (Przeczytany 133140 razy)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #255 dnia: Wrzesień 14, 2010, 17:24:03 »
Tylko arcade? Wydawało mi się, że gdzieś przeczytałem o tym, że ktoś znalazł sposób, żeby włączyć coś na miarę trybu treningowego w samej grze, nie przy użyciu trainera.

mace

  • Learn to fly
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 309
  • eloszka
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: opole
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #256 dnia: Wrzesień 14, 2010, 20:21:49 »
podobno na ekranie wyboru postaci naciskalo sie b+c(tak przeczytalem na dustloopie) i gra przerzucala do 'trybu sparingowego' tylko ze to(przynajmniej mi i paru innym osobom) nie dziala :(.
Kejim [16|Paź 20:47 ]:   :kejim:

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #257 dnia: Wrzesień 14, 2010, 21:38:18 »
tyle, ze trainer działa po prostu lepiej, bo tryb sparringowy to afaik walka z CPU przez X czasu, a z trainerem można wybrać 2 playerów i dzięki temu mieć treningową kukłę.
Szkoda tylko, że nie dali rady tego bardziej zhackować, bo taki trening bez ustawień typu block czy force CH szybko okazuje się biedny.

Anyway do grudnia wersja automatowa będzie (nie licząc braku Mu/Makoto/Valka/Platinum) 100% zgodna.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Patosław

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 368
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: PatoslawPL
  • Skąd: Wrocław
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #258 dnia: Wrzesień 14, 2010, 23:19:30 »
Cholera tyle czasu już w CSa gracie, że az plakać mi się chce. Ja kupię na premiere EU i wszyscy będą mnie tłukli :(

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #259 dnia: Wrzesień 14, 2010, 23:34:18 »
That's what you get for buying Xbox. ;)
Moje pięści krwawią śmiercią!

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #260 dnia: Wrzesień 15, 2010, 01:23:52 »
Tylko arcade? Wydawało mi się, że gdzieś przeczytałem o tym, że ktoś znalazł sposób, żeby włączyć coś na miarę trybu treningowego w samej grze, nie przy użyciu trainera.
Hmmm, a nie pomyliło ci się to może z kofem 13? Kiedyś w temacie tej gry o tym napisałem ; )

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #261 dnia: Wrzesień 15, 2010, 17:08:28 »
Hm... może.

Gdzie znajdę ten trailer?

Czy da się skonfigurować pada od PS1/PS2 (przejściówka pod USB)? W trakcie konfiguracji nie jest wykrywany żaden przycisk :/

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #262 dnia: Wrzesień 15, 2010, 17:51:36 »
Mi się udało, przejściówka najzwyklejsza za 10 zł i stick od PS2. Typex_config czytał bez problemu inputy odpalany jako admin na viście 64 sp2.

http://kalfisquine.net/blog/?p=422 -> powinno działać, ale sprawdzaj antywirem itd. ja swój usunałem niestety.

http://forums.ngemu.com/game-console-discussion/131252-blazblue-continuum-shift-running-pcs-2.html tu jest całkiem długa dyskusja o odpalaniu tego cuda.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Kamikaze17

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 62
  • Płeć: Mężczyzna
  • Flowing like the wind
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Grodzisk Maz.
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #263 dnia: Październik 11, 2010, 23:51:39 »
Z drugiego loketestu:


Ragna
- 5B -> 6A is back.
- 5C, 2C -> 6A added.
- Ground Gauntlet can be followed up.
- Blood Kain -> 6D 6D possible.
- 6A weaker (less range, etc.).
- 2C slower.
- 2D doesn't break primers.
Jin
- 5D much faster, comboable from 5C.
Noel
- C Silencer lifts higher, easier to combo from longer distances, harder for longer combos. Added in same-move proration.
- Barrel even faster.
- 6A hits crouchers.
- 5C jump cancelable on block.
- Some Chain Revolver parts faster.
- Hitting with Bloom Trigger on standing opponent will slide them.
- 5D slower.
- Spring Raid hits to edge of screen, can't follow up unless in corner. Does less damage overall.
Rachel
- Pumpkin much faster, can head to edge of screen in an instant. Still disappears on hit.
- Tempest Lobelia buffed, much faster. Can actually combo from 5B.
- 5CC sliding has more untech time.
- Wind recovery starts out extremely slow, but once it starts, will recover fast.
- 6A back to CS version (as opposed to the CT version they switched back on the previous loctest. NOPE).
Tao
- 6B slower, but will combo into 5B on all crouching characters.
- Cat Spirit 2 causes sliding.
- New jB hits mid instead of overhead now (old jB is now j2B).
- Can't cancel into Cat Spirit 2 from jD moves.
- 6C causes slide, can't combo unless in corner (Seems fatal 2C 6C will still wallbounce? No tauntloops either way.)
- You must change up which jDs you use or you'll stop and fall in the middle of your combo.
- j2D stronger, heads downwards more, harder to combo with.
- No 6C to Almost Becoming Two combos.
Tager
- Charge changed to 214D.
- Magnetism pull stronger.
- 6[A] pulls in during hold.
- A Driver combos into Gadget.
- Sledge followup faster and moves him forward.
Arakune
- dunnolol
Bang
- Furinkazan ground movement is shorter.
Karuru
- Anima has super armor, flashes red when hit.
- 3C hits downed enemy towards you. Can combo afterwards.
- 8D breaks primer, air blockable, interruptable.
Lambchops
- 4B faster, less recovery.
- Sickle faster, less recovery, hits 6 times.
- 214 moves changed to stun instead. CH is pretty long.
- Throw throws higher, harder to combo.
Hazama
- 5B 3C 214D~C doesn't connect anymore. Might be replaced with 5B 3C 214D~B since 3C lifts higher now?
- Chain doesn't replenish gauge on block.
Tsubaki
- Grab no longer followable by 6C or 214D.
- Charge puts her in CH-able state.
- j236A faster, knocks upwards, actually usuable in combos.

Hakumen
- All C moves are faster.
- Backthrow has less recovery, can combo afterwards in the corner.
- 3C -> 3C doesn't combo.
- Can't followup after 5D, jD, 6D.
- Renka changed to 236B. Wallbounces, can followup with 6C.
- Hotaru wallbounces, can followup with 6C.
- Enma lifts higher, harder to combo.
- Tsubaki slides, can only followup in corner.
- Changed to 5 primers.
- Slower magatama recovery.
- 6B damage increased.
- 623A cancelable during movement.
- MUGEN: after gauge depletes, will not increase for at least 6 seconds.
- Yukikaze: will only show superflash after a successful counter. Gauge depletes on use either way. AH still has superflash. (Was this in the first loketest? Not sure.)

Litchi
- nope

Arakune
- D bug falls faster, deals less damage.

Lambda
- 4D moves her backwards, harder to combo.
- Throw can't combo into 6A, can followup with 2D.


Mam nadzieję że jak Hazamie nie przywrócą 3C 214D~C w następnym loketeście (kolejne w przyszłe dwa weekendy podobno) to chociaż 3C 214D~B 5D będzie nietechowalne. Przynajmniej po Houtenjinie nadal ma silne comba.
Believe what you want to believe~

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #264 dnia: Październik 13, 2010, 00:20:37 »
http://www.youtube.com/watch?v=BGxHO2gN0SM

http://www.youtube.com/watch?v=6jgQyLiIkDE

http://www.youtube.com/watch?v=BwuCgH7CjaQ

http://www.youtube.com/watch?v=Hf27_47ouWY

http://www.youtube.com/watch?v=AhMD4b52bKY

http://www.youtube.com/watch?v=0FMhLlalZZI

Mnie tam nie kręci, ale może komuś się spodoba.
A te loketesty udziwniają już na siłę. Z drugiej strony to dobrze, będą mieli szersze spektrum komentarzy przy robieniu wersji wyjściowej.
Aha, i zróbcie wreszcie z tej Cubaki normalnego Order Sola...
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2010, 00:23:18 wysłana przez Hiryu »
Moje pięści krwawią śmiercią!

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #265 dnia: Październik 13, 2010, 01:40:41 »
Właśnie miałem zamiar powrzucać linki do tych różnych filmików, żeś mnie uprzedził ; ) Kiedy zobaczyłem jak ta postać wygląda w ruchu i co wyprawia, to pomyślałem tylko "Nie...


...już nawet nie ma sensu sprawdzać i ćwiczyć reszty postaci które miałem zamiar wypróbować. Mam nowego maina!"

Tsubaki
- Charge puts her in CH-able state.
XD

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #266 dnia: Październik 13, 2010, 12:33:57 »
Tsubaki
- Charge puts her in CH-able state.
XD

Nie, nie Snejku. Poprawna forma brzmi:
"Tsubaki

xD"

a z tymi filmikami mieliśmy trochę obsuwy, rzuciłbym wcześniej, ale internet akademicki nie lubi Backdasha i nie ładuje stronki w nocy niewiadomo czemu.
Moje pięści krwawią śmiercią!

sakiu

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 73
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: sakulukk
  • Skąd: Poznan
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #267 dnia: Październik 15, 2010, 11:28:46 »
Podobają mi się zmiany Noel...fajne jest szczególnie 6A, które będzie biło kucających....haha dobre dobre....

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #268 dnia: Październik 15, 2010, 12:17:46 »
Nie licz na to, że zostawią te zmiany.

Ja bym bardzo chciał, żeby nie zmienili Tao nic poza:
-Taunt ma same move proration - nie ma TLa i wszystkie inne, ważne w grze ataki są zostawione w spokoju.
-j.2B = CT Cat2 dla oki
-j.B niezmienione (LOL Mid, nigga please -.-)
-może +1 level do drive, żeby były karalne tylko przez DP/DD

To wystarczy, żeby Tao grało się inaczej (lepiej imo), a nie rzuciłoby jej ani w górę ani w dół tierlisty (max z jedną - dwie pozycje by zyskała).
Moje pięści krwawią śmiercią!

Patosław

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 368
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: PatoslawPL
  • Skąd: Wrocław
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #269 dnia: Listopad 27, 2010, 23:26:28 »
Przez ostatnie dwa miesiące byłem odcięty od świata, brak internetu, brak foruma, brak wszystkiego. Teraz wczodzę na allegro z błyskiem w oku mówie sobie "Kupuje CSa na bank już wydali" i co widzę ? c*** wielki, premiery jak nie było tak i nie ma xD