Autor Wątek: SSF4 dyskusja ogólna  (Przeczytany 483234 razy)

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1800 dnia: Kwiecień 19, 2011, 11:53:58 »
źródło: http://iplaywinner.com/news/2011/4/19/super-street-fighter-4-arcade-edition-console-version-detail.html

Cytuj
- The console version of Arcade Edition is a perfect port of the version currently in arcades, so don’t expect any new balance changes.

zaskakujące, ale zrozumiałe (lenistwo)

Cytuj
- Super Street Fighter 4 players who do not upgrade to Arcade Edition can’t play against the new characters.  However, they do get the benefits of the upgraded replay system and can also watch Arcade Edition replays.

no fajno ale mogą za to grać przeciw starym postaciom ale przebalansowanym w AE? wtf? nic nie kumam

Cytuj
- If you upgrade to Arcade Edition you get the option to play Super Street Fighter 4 or Arcade Edition.  This choice is made at the title screen.  So no, you cannot choose Super SF4 or AE versions of individual characters to mix and match versions.

yhy

Cytuj
- Super Street Fighter 4 users who do not upgrade to Arcade Edition do not get the balance changes to the characters that are part of Arcade Edition.  Capcom wanted to leave Super intact for those players who preferred that version over Arcade Edition.  They also apparently weren’t sure how old characters (Super SF4 versions) would match up against Arcade Edition’s new characters without the balance changes made in Arcade Edition.

ale za to nie przeszkadza im problem matchupów starej postaci ze starym balansem przeciwko starej postaci z nowym balansem? nie pojmuję nic z tego

ornit

  • Gość
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1801 dnia: Kwiecień 19, 2011, 12:25:33 »
Cytuj
- Super Street Fighter 4 players who do not upgrade to Arcade Edition can’t play against the new characters.  However, they do get the benefits of the upgraded replay system and can also watch Arcade Edition replays.

no fajno ale mogą za to grać przeciw starym postaciom ale przebalansowanym w AE? wtf? nic nie kumam

Cytuj
- If you upgrade to Arcade Edition you get the option to play Super Street Fighter 4 or Arcade Edition.  This choice is made at the title screen.  So no, you cannot choose Super SF4 or AE versions of individual characters to mix and match versions.

yhy

Cytuj
- Super Street Fighter 4 users who do not upgrade to Arcade Edition do not get the balance changes to the characters that are part of Arcade Edition.  Capcom wanted to leave Super intact for those players who preferred that version over Arcade Edition.  They also apparently weren’t sure how old characters (Super SF4 versions) would match up against Arcade Edition’s new characters without the balance changes made in Arcade Edition.

ale za to nie przeszkadza im problem matchupów starej postaci ze starym balansem przeciwko starej postaci z nowym balansem? nie pojmuję nic z tego
Myslę, że nie zrozumiałes, z powyższych cytatów wynika o rozgraniczeniu obu wersji. Nie ma nic o opcji grania "nową" postacią przeciwko "starej" tak dla posiadaczy SSF4 jak i AE. Jedynie posiadacze AE będą mogli wybrać, w którą wersję gry chcą grać (zapewne będzie możliwosć w title screen wyboru gry).

Ciwa

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Marcepan24
  • Skąd: Nowy S�cz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1802 dnia: Kwiecień 19, 2011, 15:45:05 »
Czyli nie będzie można grać np Ryjec z supera vs Ken z AE. Teoretycznie takie zabiegi mogłyby polepszyć balans, ale też topy z Supera mogłyby "rozdawać karty" w AE i vice versa. Ciężko jednoznacznie określić, które rozwiązanie jest lepsze.

ornit

  • Gość
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1803 dnia: Kwiecień 19, 2011, 16:00:38 »
Czyli nie będzie można grać np Ryjec z supera vs Ken z AE. Teoretycznie takie zabiegi mogłyby polepszyć balans, ale też topy z Supera mogłyby "rozdawać karty" w AE i vice versa. Ciężko jednoznacznie określić, które rozwiązanie jest lepsze.
Zawsze najlepiej jest kiedy gra jest arcade perfect (tzn nigdy tego statusu i tak nie osiągnie, ale przynajmniej do tego dąży)

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1804 dnia: Kwiecień 19, 2011, 18:04:53 »
Akurat AE na X360 czy tam Windowsie to myślę, że będzie nieodróżnialne od wersji z automatów jeżeli chodzi o samą rozgrywkę (oczywiście na zacnym TV).
Bardzo się cieszę, że Capcom nie miesza myślowo dwóch różnych systemów walutowych i że aktualna wersja będzie taka sama na wszystkich platformach oraz że prosto będzie się dało wybrać grę w SSF4.
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1805 dnia: Kwiecień 19, 2011, 19:18:24 »
Apol pociągnąłem dalej linka od ciebie lądując na eventhubs a tam jest napisane można powiedzieć sensownie wszystko czyli:
1. Gracze SSF4 nie będą mogli grać z postaciami z AE ale zyskają możliwość oglądania walk a AE i całą jakąś nową funkcjonalność powtórek.
2. Wybór wersji AE i SSF4 będzie odbywał się na samym początku, więc albo gramy w jedną albo w drugą wersję. Żadna walka AE vs SSF4 nie może i nie będzie mieć miejsca (bo nie wiadomo jak sobie poradziły by postacie z SSF4 z nowymi postaciami z AE bez odpowiedniego balansu)
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1806 dnia: Kwiecień 19, 2011, 23:18:15 »
Żadna walka AE vs SSF4 nie może i nie będzie mieć miejsca (bo nie wiadomo jak sobie poradziły by postacie z SSF4 z nowymi postaciami z AE bez odpowiedniego balansu)
Prawdopodobnie poradziłyby sobie lepiej niż ich odpowiedniki w AE ;] To raczej nie jest powodem, bo niby dlaczego miałoby być (w końcu w ST była możliwość wyboru wersji postaci), po prostu tak zrobili i tyle, nie doszukiwałbym się tutaj żadnej filozofii. No i trochę śmiesznie brzmi to zdanie w kontekście tego, że przecież zawsze można wybrać wersję postaci z AE, już z "odpowiednim balansem" ;p

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1807 dnia: Kwiecień 20, 2011, 00:26:37 »
No wiem że śmiesznie brzmi, ale to nie ja to wymyśliłem tylko przetłumaczyłem to co napisali na eventhubs:
"The developers wanted to leave SSF4 alone for people who still wanted to play that iteration of Street Fighter, also they weren't sure how the old characters would stack up against the new fighters, Yang, Yun, Evil Ryu and Oni, without the balance changes they received in the new title"
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1808 dnia: Kwiecień 21, 2011, 09:01:48 »
Nie rozumiem niektórych nerfów jakie rzucili w AE, jakieś są dzikie. Ot na przykład, czy Boxer naprawdę potrzebował osłabienia Headbuttów? I tak rzucanie ich poza combo lub jako Anti-Air (a i to nie zawsze) to samobójstwo. Albo gorsze Blanka Balle, jaki to miało w ogóle sens? I tak bardzo były karalne na bloku, teraz to dzikus chyba w ogóle będzie się bał rzucać (chyba że EX przez fireballa).

Za to podoba mi się nowa Makoto, może wreszcie będzie można sensownie babochłopem powalczyć. ;)
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1809 dnia: Kwiecień 21, 2011, 17:06:29 »
Ja wiem czy takie samobójstwo? Kara jak przy prawie każdym innym reversalu, a w dodatku czasem zdarzają się sytuacje, że bokser odlatuje ex headbuttem przy jakimś meaty crossupie i ciężko go czymkolwiek sięgnąć niektórymi postaciami - teraz po prostu każdy będzie mógł łatwiej to karać. Za to teraz dostał nowe, dobre opcje w combosach i chyba nieźle radzi sobie z twinami ;]

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1810 dnia: Kwiecień 22, 2011, 00:16:40 »
Za to teraz dostał nowe, dobre opcje w combosach

Faktycznie, coś ciekawego wyczytałem o jego jednej zmianie:

- Near version s.MP's damage is slightly decreased. It now forces stand, and is special cancel-able

Forces stand, cancelable. Awww yyeaaaahhhh! Dobra wymiana za te mniejsze obrażenia. :]
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1811 dnia: Kwiecień 22, 2011, 08:52:23 »
No ale co to może nam dać? Chyba tylko możliwość grania na ex loopa nie zależnie od tego, czy trafiliśmy crouching jabem stojącego czy kucającego przeciwnika. A mówię "tylko" a nie "aż", bo mowa tu o close st. strong, zamiast którego będzie nam w większości sytuacji wychodziło useless far st. strong (ze względu na pushback po jabowaniu).

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1812 dnia: Kwiecień 22, 2011, 11:59:57 »
Gdzieś kiedyć czytałem, że bez problemu cl.MP siedzi po j.HP, cl.RH, czyli chyba nie tak źle z zasięgiem aktywacji wersji cl.

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1813 dnia: Maj 05, 2011, 13:15:29 »

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1814 dnia: Maj 05, 2011, 16:09:20 »
gdlk

http://www.youtube.com/watch?v=SaZspzVvkgs&feature=feedu

Ależ wku***ony remix Voodoo People zapodali. Od razu się hype człowiekowi buduje! :] Są Mike Ross i Gootecks, jest impreza!
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))