Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - szostakfm

Strony: [1] 2 3 ... 19
1
Sagat / Odp: Dyskusja ogólna
« dnia: Lipiec 16, 2014, 18:07:30  »
TIL że trajektoria skoku w USF4 zależy od dobrości gracza. TYBS

2
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: Tekken Revolution
« dnia: Lipiec 05, 2013, 00:16:23  »
Gift Point Unlock Benchmarks:
Properly "documented" Gift Point Unlocks that I've been able to confirm via stream and personally are:
1,000(?) Gift Points: 1st Character
7,000 Gift Points: 2nd Character
10,000 Gift Points: 100,000G Reward
30,000 Gift Points: 100,000G Reward AND Third Character
40,000 Gift Points: 100,000G Reward
50,000 Gift Points: 100,000G Reward
60,000 Gift Points: 100,000G Reward AND Fourth Character
70,000 Gift Points: 100,000G Reward
80,000 Gift Points: 100,000G Reward
90,000 Gift Points: 100,000G Reward AND Fifth Character
120,000 Gift Points: 100,000G Reward AND Sixth Character

podane za http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showthread.php?threadid=127447

3
Hardware / Odp: Jaki stick?
« dnia: Czerwiec 29, 2013, 21:25:09  »
Jakby to był taki byznes, to Sony by już w PS3 ograniczyło opcje, a jak wszyscy wiemy najzwyklejsze pady USB śmigają z PS3. Ja jestem dobrej myśli.

4
Hardware / Odp: Jaki stick?
« dnia: Czerwiec 29, 2013, 18:31:47  »
Co do niedziałania na PS4 to chyba nie jest przesądzone. To że MadCatzy nie będą działać to jest prawdopodobnie problem MadCatza po prostu.

5
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: Tekken Revolution
« dnia: Czerwiec 29, 2013, 13:40:46  »
Jest losowy, a przynajmniej nie czytałem o żadnej prawidłowości.

6
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: Tekken Revolution
« dnia: Czerwiec 29, 2013, 13:11:13  »

7
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: 23. MFKiG - zapisy
« dnia: Wrzesień 28, 2012, 16:49:54  »
Super Street Fighter 4 Arcade Edition v 2012
1. HiKrush
2. 7ayaT
3. barteklewl
4. Snake
5. NYC Qjon
6. Ryld-PSS (?)
7. Kejim
8. Pychu
9. Kot
10. Wacho
11. krill
12. tejotl
13. Tiny
14. Budyń
15. maddest
16. Hiryu
17. szostakfm

Street Fighter x Tekken
1. Snake
2. Ryld-PSS
3. Kejim
4. Wacho
5. Tiny
6. Matt-JF
7. Budyń
8. barteklewl
9. 7ayaT
10. maddest
11. szostakfm

Ultimate Marvel vs Capcom 3
1. Snake
2. Kejim
3. Pychu
4. Kot
5. Wacho
6. Zajman
7. Tiny
8. barteklewl
9. 7ayaT
10. Hiryu
11. Kossak

Soul Calibur V
1. Oxva
2. Księżyc
3. Grey
4. Devil
5. Matt-JF
6. PePe
7. Di

Mortal Kombat
1. Furb
2. Oskar
3. Moonspell
4. Wombat
5. Amon
6. sla
7. Kosu
8. Owiec
9. Taz
10. Di

8
Polska scena / Odp: Dlaczego jadę na zlot/turniej?
« dnia: Wrzesień 26, 2012, 20:10:08  »
Okazja do nacieszenia się wygodami podróży PKP (w tym m. in. nieopisana radość wywołana wspaniałej jakości nowoczesną technologią syntezatora mowy użytego do zapowiadania pociągów na dworcu Warszawa Zachodnia - seriously, najlepiej zapowiadane pociągi w Polsce), poczucie obowiązku w stosunku do organizatorów, którym się chce robić coś nawet dla garstki ludzi, chęć zdobycia sławy (tak, kiedyś na pewno wyjdę z grupy d-; ) oraz przemożne pragnienie uczestnictwa w jakimś doniosłym wydarzeniu.

A tak bardziej banalnie, ale i jakby zgodnie z prawdą:
+ dużo grania - lubię grać; opcja pogrania freeplayów to wielki plus dla turniejów (bo na zlotach to samo przez się)
+ zorganizowany nocleg w wypadku wielodniowych imprez
+ możliwość pogadania z ogarniętymi w temacie ludźmi
+ wydarzenia poboczne (jak nahajpowany moni mecz itp.)
- usytuowanie z dala od centrum wszechświata i cywilizacji (czyli Śląska)

9
No i nawet żadnego meczyku na piłkarzykach nie było :(
Był taki moment bodajże w piątek, że większość ludzi na sali skupiła się wokół stołu do piłkarzyków i wyglądało to jakby nawet coś było rozgrywane.

Propsy dla najlepiej przygotowanej Sakury - dem notes!

A co do frekwencji - team NAH w Polsce silny d-;

Należności musisz regulować w terminie, Snake, bo Cię Kejim do BIKu wpisze i Ci wejdą na nagrody za turnieje d-;

10
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Turnieje na konwentach
« dnia: Lipiec 15, 2012, 22:26:16  »
No bba.
SFxT:
1. szostak
2. Jo-jo
reszta: same randomy

11
Polski money match: ni mniej, ni więcej tylko 100% hype. Tradycja została zapoczątkowana.

12
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Laguna cup VOL.1, 29.06.2012-01.07.2012
« dnia: Kwiecień 27, 2012, 10:41:10  »
Jeśli chodzi o domek, to chciałbym przyłączyć się do osób spokojnych, niepijących... chyba przyjdzie mi zabrać namiot ;].
My, Tokis, Olga, Ty. Jeszcze jedna osoba i mamy komplet. Znaczy się przy koncepcji 10 osób/domek. Nie wiem, jak to będzie wyglądało w praktyce, bo z tego, co rozumiem, to wyr jest na 6 osób, więc 4 tulą podłogę.
Spełniam kryteria, więc jeżeli nie ma przeszkód to chętnie zamknę skład.

13
Inne media / Odp: Projekt wizytówki Backdasha
« dnia: Kwiecień 25, 2012, 17:49:21  »
Co do kolorow mozes rpobuj jeszcze jakas wersje z dodanym szarym. Szary pasuje do wszystkiego. Obecna mi sie podoba, tylko ciagle patrzac na nia mam wrazenie, ze ten czarny jest za mocny (ale to 100% subiektywne odczucie, nie sugerowac sie nim!)
Sugerować się nim d-; A konkretniej: literki na czarno raczej spoko, ale te duże obszary lepiej będą wyglądały na szaro.

14
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Kwiecień 15, 2012, 20:42:29  »
Naprawde ciekawe sobie tutaj swiadectwo wystawiasz, nie wiem czy mamy Ci wspolczuc
Na pewno nie ogarnięcia systemu gry, czego nie można powiedzieć o niektórych innych wypowiadających się.

15
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Kwiecień 14, 2012, 12:14:44  »
Charge specjali - np widzę masę ryu w połączeniu z kenem czy tam kazuyą. Gość odskakuje na koniec i wali firebale, na chwilę obecną (2 dzień online i ~50BP) ciężko mi na takie zagrywki grać, jak widać że się nie ruszam ładuje dalej, jak podchodzę puszcza i wali albo następnego albo AA. Gdy jest przewaga życia to runda z dużym prawdopodobieństwem zakończy się Time Outem na który już marudziłem, starczyło by go spowolnić 2x (w końcu gramy nie jedną ale dwiema postaciami z pełnym życiem) . Sam zacząłem to stosować w jednej walce bo akurat się trafił kolejny zabijaka z 11k BP i ciekaw byłem jak to on rozegra, o dziwo rundę ugrałem, niemal perfect, potem przegrałem ale musiał się namęczyć. Za proste to jest do wykonania i naprawdę trudne do obejścia niektórymi postaciami jeśli się dobrze rozgrywa taką formę walki.
Wilku odkrywa zoning.

Chainy, target comba, uproszczone sterowania - wiara chyba robi się coraz głupsza, leniwsza, darmowe MMO wiodą prym a że mordobicia to materiał niszowy więc chcąc zarobić zubażają poziom trudności w ten sposób imo psując zabawę.
Ale zonera dopaść trudno, tak?

Nie wiem dlaczego ale większe wrażenie robi na mnie streetfajterowskie 5 hitowe combo lub zwykły FADC ultra, niż SFxT chain, wybitka, 2 ciosy, zmiana, cios, super idt - pomimo iż na ekranie wygląda mega wypas kolorowo i pi e r dząco (czemu to filtruje ?).
Nie wiem czemu przywołując zwykłego FADCa nie przywołałeś zwykłego CADCa, nie wiem czemu istnienie chainów ma przysłaniać istnienie linkowanych kombosów.

Jeżeli ktoś potrzebuje większych wyzwań manualnych to zawsze jest np. KOF, ale tak po prawdzie to mam wrażenie, że mało kto z krytykujacych rzekome upraszczanie gier w pełni wykorzystuje manualnie możliwości dawane przez te gry. Jeżeli SFxT jest tak prosty to proszę: rozpykajcie go i na następnej Bursie autowin.

Strony: [1] 2 3 ... 19