Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
51
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa XX - The Ride Never Ends [Włocławek, 31 III - 02 IV 2017]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Hiryu dnia Luty 20, 2017, 22:05:04  »
Pierwszy w historii piwo/monster mecz w mvc3 :banderas:

Gracie w wanilkę? :pogchamp:
52
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa XX - The Ride Never Ends [Włocławek, 31 III - 02 IV 2017]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kot dnia Luty 20, 2017, 17:27:34  »
Pierwszy w historii piwo/monster mecz w mvc3 :banderas:
53
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa XX - The Ride Never Ends [Włocławek, 31 III - 02 IV 2017]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kossak dnia Luty 20, 2017, 17:04:09  »
No dobra Kot, o to piwo mogę z Tobą zagrać :P
54
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa XX - The Ride Never Ends [Włocławek, 31 III - 02 IV 2017]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tuscan dnia Luty 19, 2017, 14:02:48  »
Yo, FT15 then.
55
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa XX - The Ride Never Ends [Włocławek, 31 III - 02 IV 2017]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Kot dnia Luty 19, 2017, 13:38:26  »
O sumy wieksze niz 20 co najmniej ft15, jak pasuje to przyjmuje.
56
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa XX - The Ride Never Ends [Włocławek, 31 III - 02 IV 2017]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tuscan dnia Luty 19, 2017, 10:41:49  »
Yo Kot, moneyek w Mahvelka o 5 dyszek FT10?
57
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa XX - The Ride Never Ends [Włocławek, 31 III - 02 IV 2017]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Snake dnia Luty 18, 2017, 21:19:07  »
YO MAAAAAHVEL. Biore lapka i robie strima z salty słita.  :qjon:
58
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa XX - The Ride Never Ends [Włocławek, 31 III - 02 IV 2017]
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Wacho_VHO dnia Luty 18, 2017, 10:18:29  »
Heeeeere's Richie!
59
Street Fighter V / Odp: Strit Fajta Pieć - mecze do krytyki, krytyka do meczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Komandos dnia Luty 18, 2017, 02:22:15  »
Dzięki za rady, wiem już co musze poprawić. Udało mi się dobić do ultra bronze jak na razie  :kapparyu: Za jakiś czas dam znać jakie są postępy  :kejim:
60
Street Fighter V / Odp: Strit Fajta Pieć - mecze do krytyki, krytyka do meczy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Gargooletz dnia Luty 17, 2017, 20:07:18  »
Kilka porad po obejrzeniu pięciu meczyków.

Zacznijmy od tego, że jak wrzucasz replaye to odpal wyświetlanie inputów, żebyśmy wiedzieli co maszujesz :kejim:

1) Wspomniane przez Qjona c.hk nadal nie są przez ciebie karane. O innych karalnych rzeczach nie wspominam, bo trzeba ogarnąć.
2) Czemu nie cancelujesz c.hp na bloku?
3) Większość twoich wake upów to neutral jump/forward jump albo, jak jest pasek, to v-trigger :qjon: Żadna z tych opcji nie jest dobrym pomysłem. Pobudka ze skokiem na przeciwnika to średnie zaskoczenie nawet dla tych ludzi z brązu.
4) Kontynuując wątek z poprzedniego punktu - czemu tak boli cię blokowanie? Nie tylko na wake upie, ale też w blockstringach. Nie wiem, czy zablokowałeś w tych walkach więcej niż 2 ciosy pod rząd. A już takie akcje jak przyjęcie jumpina na hit i wciskanie swojego c.hk? Wolny, karalny cios będąc na gigantycznej stracie klatkowej? Nawet nie da się określić, czy ci graczy potrafiliby ci coś zrobić jakbyś po prostu blokował, bo takie sytuacje się rzadko zdarzały :kejim:
5) Idąc dalej tropem wciskania. Jak już wciskasz (a czasem wypada) to chociaż guzik odpowiedni dla dystansu, a nie jakieś b.hk w zasięgu c.lp :qjon:
6) Przez te pięć walk praktycznie nie poruszałeś się chodzeniem. Tylko skoki i backdashe. Dashe w przód tylko jak przeciwnik leży na ziemi albo po vtriggerze. Dosłownie odmawiasz bezpieczniejszego i bardziej precyzyjnego sposobu na zmienianie dystansu w neutralu. I przez to znajdujesz się w sytuacjach, że żaden twój button nie sięga i machasz nogami w powietrzu i nie jesteś w stanie utrzymywać pressingu.
7) Ogólnie bardzo dużo się cofasz, żeby puścić kulkę. Pamiętaj, że celem puszczania plazmy jest głównie spychanie przeciwnika do rogu oraz chipowanie. I dopiero kolejnym poziomem tej gierki jest karanie prób przejścia przez te kulki.
U ciebie skutek jest odwrotny - sam oddajesz grunt, żeby puścić fireballa, z którego nie masz żadnej nagrody. Jest to zwłaszcza widoczne w sytuacjach, gdzie przeciwnik jest bliski stuna, a ty uciekasz na drugi koniec ekranu, żeby postrzelać.
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10