BACKDASH FORUM
Inne serie => Postacie => SOULCALIBUR V => Soul Calibur => Pyrrha => Wątek zaczęty przez: Aragh w Kwiecień 04, 2012, 15:01:05
-
Chyba nikt się u nas Ziemniakiem nie zajął jeszcze, więc ja postanowiłem popróbować i uczynić jęczącą niewiastę swoja trzecią postacią.
- - - Kombosy i ważniejsze techtrapy - - -
4A_CH 4A
- AS B:4 (86)
- 66K AS B (67)
4AB_CH 4AB
- 66B (66)
jump A
- 2K (37)
3B
- AS B (50)
- CE (89)
33K_66K
- AS B (45_42)
- CE (84_81)
44B_WR B+K
- AS B (46_50)
- CE (85_89)
4B
- 66B+KAB G AS B (90)
- 66B(BE) 22BAK (107)
- AS B:4 (83)
- B+KB:4 (88)
- 44A AS B (80)
WR A+B
- 22B+K (55)
WR A+B_11AA na blok
- AS B (32)
- blisko AS B:4 (62)
- CE (70)
8B+K
- 1K (40-46)
- 3B techtrap na wszystkie strony
8B+K tremor
- AS B:4 (56)
22_88A
- 3B (44)
66B
- AS B (53)
- CE (92)
33B
- G AS B (54)
- G CE (89)
- BT B+K (45+RO)
22K
- AS B (64)
- pod kątem AS B:4 (82)
- CE (82)
22kK
- 44B+K (50)
- CE (83)
44KB tylko drugi
- 2B+KBBB (60)
run K
- 2B+KBBB (52)
66B(BE)
- 22BAK (84)
A+G
- przeciwko kobietom 3B (43)
- przeciwko mężczyznom 2B+KBBB (48)
ASS K
- 2K (31)
CH 3KK
- 2B+KBBB (57)
CH 6K
- 44B+K(48)
CH 1K
- 1K (42)
- 4K (40)
CH 44K
- 3B (63)
CH 66B+KAB
- G AS B (88)
- G CE (126)
- BT B+K (78+RO)
CH 44A
- AS B (68)
- CE (108)
A+B GI A
- 66B+KAB G AS B (74)
- 66B+KAB G CE (91)
- 44A AS B (64)
- 3B AS B (55)
- AS B:4 (67)
- B+KB:$ (71)
A+B GI K
- AS B (43)
- - - Okizeme - - -
66B, 3B, 22B+K, 8B+K
- - - Lista kar i przerwań - - -
każda postac ma trzy listy: jedna to ciosy które Pyrrha kara AS B, druga to stringi które może przerwać A+B, trzecia to stringi które można przerwać AS K - tylko te w których w pelni wykorzystuje się STC tzn. przechodzimy pod midem.
ALPHA
AS B
6AA, agB, 1AA, FC 3aB, bA, 1B, FC 3B, 2K, 1K, 2A+B, 2A(BE), CE
A+B
6AA
1AA na whiffie pierwszego ciosu, ale nie za daleko bo my też whiffniemy
AS K
6AA, 1AA, FC 3B:B
AEON
AS B
3A, 1A, WR AB, 3B, 2K, 1K, 22AB, 33B, 11B, CE
8B+K, 66B, 44A niby karalne, ale może po nich przejść do SW i nie trafimy
A+B
WR AB, 6B(BE)
BBB ale lepiej stepnąć
AS K
nic
ALGOL
AS B
6AAB, 3AA, 1A, 4AB, 3BB, 4BA, 2K, 1K, WR KK, 6A+B, 33AB, 44AA, 11B, 11K, 66B+K, FC 8B, CE, QF K
A+B
6AAB, 3AA, 3BB, 4BA, WR KK, 33AB, kulki - super opcja bo nie wchodzą animacje i mamy po prostu darmowe GI na kulki
AS K
3AA, 4BA
ASTAROTH
AS B
2A, 1A, jump A, 214AA..., 3B, 2B, 1BB, FC B, 6K, 2K, 1K, 4KK, WR K, A+B, 3A+B, 2_8A+B, 4A+B, 2B+K, 66B
1A, 1AA wklepać 236236 żeby sięgnąć
A+B
BB, 1BB
66AB, 1AB lepiej stepnąć
AS K
BB6, 3KA
CERVANTES
AS B
aB, 3A, 1AB, 4aB, 4aBB, WR AB, BBB, 6BB, 4BK, 6K, 2K, 1K, 3A+B, WR A+B, 2B+K, 9B+K, 22AA, 66B, 11B, 44B, 11K, 6B(BE), 214B, DC B, DC K
4A+B, WR B+K i 8A+B lepiej czymś cięższym karać
A+B
WR AB
BBB lepiej stepnąć
AS K
WR A+B, WR A+B(BE), 22A(BE)
DAMPIERRE
AS B
3A, 1A, 3BB, 1K~FP, WR K, 2A+B, 8B+K, 44AB, 33BK, 11KK
A+b
44AB
AS K
3BB
EZIO
AS B
6ABB, 4B, 6K2, A+B, WR BB, jump B, 22AA, 11A, 44A, 66BB, 11K
A+B
6ABB, 66BB, BB(BE)
AS K
BB(BE)
HILDE
AS B
6AKB, 6AKA, 1A, 6BBB, 3BB, 1B, 1KK, 2A+B, 2B+K, 11A, CE
A+B
6AK, 6AKB, 3BB, c2B, c3A, 3B(BE)
AS K
1KK, c3A, 66B(BE)
-
jak nie, przecież ja nią gram prawie od premiery
inna sprawa że nie wiedziałem nawet że ona ma tyle kombosów xD
-
no to co nic nie piszesz? to sa kombosy ktore w ciągu parudziesieciu minut sam znalazłem przegladając listę ciosów :P
-
nie mam czasu pisać dla swojego maina a mam pisać tutaj xD?
poza tym ja nawet nie przeglądałem nią listy ciosów, combosy brałem z filmików z walk jakie się na początku pojawiały, przejrzałem podstawowe klatki i tyle wystarczy żeby nią grać ;d
-
no ok, może przynajmniej bedziesz jedną z dwóch osób które przeczytają to co tu napiszę :P
-
no na pewno sobie sprawdzę to czego nie wiedziałem : P
-
ja też gram pyrą, wiec bedziesz mial kolejnego bywalca tego tematu :kappa: . z niecierpliwoscia czekam na kolejne apdejty :kappa:
-
nie będzie apdejtów, to wyczerpuje temat tej arcyskomplikowanej postaci :kappa:
-
nie no, będą, listę kar i przerwań rozwinę :D
-
Czasem po 22K nie siedzi 3B, 236B_CE? nie mam jak teraz sprawdzic, ale wydaje mi sie ze wrzucilem to w walce.
-
Po 22K i 22kK siedzi na gwarancie też jej CE. 3B wydaje się tak surrealistyczną opcją, że nie sprawdzałem nawet;].
Po 66B BE ma reseta w postaci 4B i lekko opóźnionego drugiego 66B BE - łapie każdego techrolla.
W ogóle 66B BE trackuje leżących więc jest techtrapem po wielu ciosach dając combo.
Po rozbiciu bloku najlepiej robić 4B i dalej wedle uznania bo po tym siedzi niemalże wszystko.
-
bawił się ktoś u niej w JF CE?
fajny bajer, szkoda tylko że raczej nie wychodzi :kappa:
-
ja probowałem omegi JF CE zrobić i ni huhu nie umiem. To coś daje w ogóle poza +5 do zajebistości?
-
Oba Ziemniak to mają, nie tylko Omega?
-
ponoć oba. Oba spełniaja warunki żeby to mieć :P bufor jest zjebany w scV
a update bedzie po świętach dopiero bo nie mam konsoli przez swięta
-
mi to pyrą wychodzi raz na 15-20 prób ale na padzie, na sticku jakieś 2x rzadziej:d
i nic nie daje, klatki też takie same, w sumie normalne w końcu to zwykły CE
-
Ok ja gram Żółwiem więc mogę napisać coś. Wszystkie sensowne tech trapy.
W zasadzie u niej prym wiedzie jeden cios w tym temacie - 66B + wersja z BE, którą się prościej trapuje bo trackuje wstającego przeciwnika (do 66B wymagany jest często timing).
Gównianym elementem jej trapów jest to, że przeciwnik często widzi kiedy będziemy trapować, a kiedy nie, bo po trafieniu danym ciosem musimy odczekać z reguły chwilkę aby odpalić to 66B (są drobne wyjątki).
Aha trapy z 66B i wersją BE i ten z 3B siedzą jako gwaranty po tych ciosach więc trap jest miłym dodatkiem.
Jedziemy:
66B_66B BE trapuje po:
CH 6K
CH 3K,K
22_88A
66B
33_99B
CH 66B+K,A,B
A+G (nie jest to prawdziwy trap - można z tego co pamiętam zablokować - zbiera tylko ludzi którzy chcą szybko wstać i zapominają o bloku).
66B BE trapuje po:
CH 1K (bardzo dobra opcja tutaj)
22_88K (zwykłe 66B też potrafi ale ten cios jest dziwny i robią się czasami dziwne kąty trafienia i lepiej polegać na wersji BE bo trackuje wstającego)
22_88kK (j.w)
44B+K (ale tylko blisko ściany bo inaczej nie sięgnie)
WS A złapie po:
1A
3B złapie po:
CH 44K
2A złapie po:
3A+B (blisko ściany pod jej dobrym kątem)
To by było na tyle z tych sensownych trapów które i tak po 3 walkach w nikogo nie siądą bo przeciwnik widzi że nie robimy gwaranta tylko żulimy na trapa a Zółw nie ma jakiejś uber-o-jejku opcji na normalnie leżącego aby zmusić ich do zgadywania w stylu Asty i jego 22B BE więc kumaty gracz i tak będzie leżał na glebie;].
Aha sprawdziłem tego gwaranta Solo, mi nie siedzi, ale nie wykluczam, że da się coś takiego posadzić po 22_88K (idealny zasięg i kąt) - po wersji na low odpada raczej bo tam postać jest traktowana jako stojąca tylko chyba przez te 13 klatek na CE bo nic innego normalnego nie siedzi.
Aha taki fajny find:
22_88K, 66K + ćwiara / CE - zawsze wybija, nieważne jaki kąt - good shit.
No teraz Aragh niech tylko zrobi listę tych kar i tych przerwań i będzie wsio;].
-
22_88K daje gwaranty na stojącego do i15 włącznie, więc 3B nie siądzie. Po 22_88kK jest do i13.
-
wiecie co, chyba nie dokończę tej listy, albo przynajmniej nie za szybko. Nie grałem w sc 2 tyg praktycznie i muszę sie skupić na Violi jednak, a czasu nie ma za dużo. Jak ktoś chce to może dokończyc mój research :P
-
to jeszcze coś zostało co powiedzenia?
-
no tylko ta lista kar i przerwań w pierwszym poście