Autor Wątek: TTT2 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 699897 razy)

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #900 dnia: Lipiec 26, 2011, 18:39:05 »
Jedyne co mi sie nie podoba Mashter, to ze nie wypowiadales sie na forum odkad chodzilem w pieluchach, a jak juz stwierdziles ze cos napiszesz to zachowujesz sie jak wielki pan. Jestem w stanie podac Ci setki argumentow, czemu Bryan, Steve to skillowe postacie. Co nie znaczy ze nie sa topami, bo we wlasnych tier listach pisalem ze Steve+Bryan>all.
Gralem juz masa osob, ktora zachodzily daleko w DR i 5.0, a wyniki byly wyzsze niz w BR, Ty chyba sadziles ze ja od TTT6 stoje w miejscu. Mowiac, ze nie chcesz grac Mok vs Ste, bo nie grasz w ta czesc i nie znasz postaci itd, tylko pokazujesz ze tej czesci nie znasz, a jednak takie odwazne wnioski wyciagasz i dzielisz sie nimi ze swiatem. I chyba zle odbierasz to co pisze, nigdzie moim celem nie bylo nikogo wkurzyc. I mowisz ze nic nie wygralem, to ciekawe.

Lili to zaden top, nie ma czym rozwalic defensywy. Rzuty sie nie licza, je mozna rwac. Dla porownania taki Bryan moze zniszczyc defensywe tauntem i nawet jak sie nie umie zrobic JU to b+4 juz nie jest jakies trudne i z gwarantem ciagnie chyba 50. Steve ma ciosy na blok dajace przewage, albo rzut na sciane z gwarantowanym nawet qcf+1 (sytuacyjne). W teorii mozna rwac, jednak robil mi to tylko Pawlo. Noi Bob ktory moze spokojnie zmusic do kucania. Pod sciana ma 2 rzuty z roznych rak prowadzace do juggla, najmocniejszego HS'a w grze jak i drugiego HS'a nie wywalajacego a dajacego przewage w stojce. To nie sa glowne narzedzia tych postaci, tylko akurat te ktore mi do glowy przyszly. I Mardon jest czarny.

Frizenku wyluzuj, Mashter grał w tekkena jak ty jeszcze na nocniku siedziałeś i pierwsze kroki stawiałeś ;) Myślisz, że jak go pokonasz teraz w T6, to udowodnisz, że nie ma racji? To nie działa na takiej zasadzie :P
Wiem kiedy gral Mashter i wlasnie o to chodzi, gral. Idz lepiej cwicz swoje bokserskie ciosy w rekawicach mma, zebys po 30 byl w stanie jeszcze grac w teka i pisac bzdury na forum.
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

blaugrana20

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • what do you want
    • Zobacz profil
  • PSN ID: blaugrana20_PL
  • Skąd: Kamienna G�ra (okolice W-cha ) )
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #901 dnia: Lipiec 26, 2011, 19:04:25 »
Chcial nie chcial przyznaje racje Frizenowi

ZenonSzprot

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: wro
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #902 dnia: Lipiec 27, 2011, 00:28:40 »

Jestem w stanie podac Ci setki argumentow, czemu Bryan, Steve to skillowe postacie.


No ja chętnie poczytam tylko o powiedzmy dziesięciu na temat Steve'a.

Pitrex

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foot Dive ;D
    • Zobacz profil
  • Gamertag: leszek_co_mial_na_chooju_meszek
  • Skąd: Gdańsk
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #903 dnia: Lipiec 27, 2011, 01:16:57 »
Ja Frizenem nie jestem ale myślę że mam 8 dobrych powodów na to że Steve'em nie wystarczy naciskać randomowo guziczki

1.Manualnie nie jest to postać najłatwiejsza,chociażby patrząc na juggle.
2.brak dobrych kar: np. od -10 do -19 musimy zadowolić się jedynie poke'iem 1,1,2 (30dmg) badz d/f+1,2 (27dmg)
3.Brak dobrej wybitki na NH,wybija dopiero od -19 (gdzie wieksosc postaci wybija od 15 a nie ktore od 14)
4. Brak dobrego "wbijacza" na ścianę na karze,można wbić dopiero od -14(gdzie np. taki Bruce może już od -12) przy pomocy d/f+1+2 i też przeciwnik nie może być przy samej ścianie
5.WS+1 - myślę że ten cios do trudnych można spokojnie zaliczyć z racji sadzenia go w juggle'ach.
6.Dobry Movement,Steve zalicza się do postaci gdzie poruszanie się po mapie ma duże znaczenie.
7.Poke'owanie,mieszanie z postawami,unikanie ciosów i karanie ich na wiff'ie
8.Dogłębne znanie framedaty swojej postaci,przy poke'owaniu bardzo ważne jest gdzie mamy + a gdzie - jak tego nie wiemy to bardzo szybko w tej części możemy dostać randomowego hopkicka

Szyper

  • Bezkitu Team
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 406
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Poznań
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #904 dnia: Lipiec 27, 2011, 09:40:35 »
Brak słów... Steve ma taką frame datę, że nie musi mieć imba punisherów itd. Frame data, b+1, dobre 50/50 - dlatego Steve jest jednym z topów.
Co do Bryana, to też w sumie zawsze byłem zdania, że jest skillowy, ale tak stwierdzam, że to przez Youtube'a.. Połowa dąży do tego jak gra Knee i im nie wychodzi, a połowa gra prostacko i też ma wyniki. T6 jeszcze pokazuje, że prostacka wersja Bryana jest prawie tak niebezpieczna jak skillowa :)

Tenshimitsu

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1107
  • Shisei meiari
    • Zobacz profil
    • ManjiKai
    • Email
  • PSN ID: Tenshimitsu
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #905 dnia: Lipiec 27, 2011, 09:44:07 »
Ja Frizenem nie jestem ale myślę że mam 8 dobrych powodów na to że Steve'em nie wystarczy naciskać randomowo guziczki

1.Manualnie nie jest to postać najłatwiejsza,chociażby patrząc na juggle.
2.brak dobrych kar: np. od -10 do -19 musimy zadowolić się jedynie poke'iem 1,1,2 (30dmg) badz d/f+1,2 (27dmg)
3.Brak dobrej wybitki na NH,wybija dopiero od -19 (gdzie wieksosc postaci wybija od 15 a nie ktore od 14)
4. Brak dobrego "wbijacza" na ścianę na karze,można wbić dopiero od -14(gdzie np. taki Bruce może już od -12) przy pomocy d/f+1+2 i też przeciwnik nie może być przy samej ścianie
5.WS+1 - myślę że ten cios do trudnych można spokojnie zaliczyć z racji sadzenia go w juggle'ach.
6.Dobry Movement,Steve zalicza się do postaci gdzie poruszanie się po mapie ma duże znaczenie.
7.Poke'owanie,mieszanie z postawami,unikanie ciosów i karanie ich na wiff'ie
8.Dogłębne znanie framedaty swojej postaci,przy poke'owaniu bardzo ważne jest gdzie mamy + a gdzie - jak tego nie wiemy to bardzo szybko w tej części możemy dostać randomowego hopkicka

6,7 i 8 można dać do każdej postaci. (większość ma już postawy). Silna postać =/= randomowe naciskanie guziczków... no, może wystarczy randomowo wciskać b+1 ;)
"Logic will take you from point A to point B. Imagination will take you everywhere."

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #906 dnia: Lipiec 27, 2011, 10:10:35 »
No dokładnie.

A takie 2,3,4 można uznać że powodują to, że te elementy są mniej skillowe.
No bo jak ktoś ma -15-18 i wiesz że nie wybijesz to dużo łatwiej sobie pomaszować 112 albo sonik fangs gdzie masz na to mnóstwo czasu + nie musisz się zastanawiać co wcisnąć bo w takich przedziałach wszystko opiera się na 1 lub 2 ciosach. Jak masz postać która ma 6 różnych punisherów które robisz w różnych sytuacjach klatkowych typu cios 13 klatkowy na karanie -13 cios wybijający 15 klatkowy na karanie -15 itd. to jest ciężej bo nie dość że masz na wszystko mniej czasu to jeszcze musisz zawsze oceniać sytuacje, wiedzieć więcej na temat tego co czym ukarać i odpowiednio to dobierać, a nie maszować za każdym razem 112 bo nic innego nie masz i nie musisz się zastanawiać.

Poza tym większość z tych podpunktów mówi tylko tyle że dla każdej postaci można coś takiego stworzyć i wyszłoby na to że Panda jest skillowa bo jest duża, trzeba uważać żeby nie zostać wbitym w ścianę bo więcej zabiera, trudniej nią stepować i bakdaszować bo ma duży model, no i ma postawy, poki itd itd. bez sensu.

No ale skill to strasznie ogólny termin i każdy trochę inaczej na to patrzy.

Pitrex

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foot Dive ;D
    • Zobacz profil
  • Gamertag: leszek_co_mial_na_chooju_meszek
  • Skąd: Gdańsk
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #907 dnia: Lipiec 27, 2011, 12:16:05 »
LOL,no ok jak tam sobie chcecie ale moim zdaniem Stefek zalicza się do skillowych postaci. Łatwo jest sobie pisać na forum jaka to postać nie jest przegięta ale z tego co widzę to połowa polski nie ogarnia bloku b i d/b....

P.S.
Co do movementu to się nie zgodze,nie można nim sobie stać w miejscu i czekać na "okazje" jak np. takim jackiem. Steve jest mocno ofensywną postacią ale jego defens opiera się w 70% z movementu,reszta to sidestepy,uniki,b+1 ;D

dante84

  • TLT
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 389
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: sorrow_jp
  • Skąd: Łódź- Zgierz
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #908 dnia: Lipiec 27, 2011, 13:43:25 »
Są może jakieś nowe informacje odnośnie Taga 2 ?! Jak premiera w stanach? Może będą jakieś "RIPy" z kina ;)?

A jeżeli chodzi o skill, manual, topów, kto jest lepszy itd... to i tak wszyscy możecie ssać jajka Koreańczykom, Japończykom, i Tajką które w nocy okazują się młodym Tajem :P

"The European distribution of the DVD release of TEKKEN™: Blood Vengeance by Kazé is separate from the recently announced TEKKEN Hybrid Blu-ray, which is scheduled for launch in November 2011 ..." qwa tyle czekania jeszcze :(
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2011, 13:52:31 wysłana przez dante84 »

Manior

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 309
  • Płeć: Mężczyzna
  • Assassin's Fist
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Manior
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #909 dnia: Lipiec 27, 2011, 14:41:21 »
Trailer z paroma akcjami tagowymi z location test w Szwecji:

http://gamefront.de/archiv07-2011-gamefront/7381.html
Nawet świnka potrafi wejść na drzewo kiedy jest chwalona :O

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #910 dnia: Lipiec 27, 2011, 14:45:59 »
Oby FZN zrobili coś ze skalowaniem, bo nam się tu drugi Mahvel kroi...

EDIT: Jak Heihachi, Lili i Jin zobaczyli pkt.4 na liście Pitrexa, to się posmarkali. Poza tym Zenon chciał 10 argumentów, Pitrex wypocił osiem. Dobra, już dobra, idę sobie.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2011, 14:48:33 wysłana przez HiKrush »
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #911 dnia: Lipiec 27, 2011, 14:52:51 »
Co nie tak ze skalowaniem? Tam większość akcji zabiera 40-60% niebieskiej energii. Ostatnia akcja zabiera jakieś 70% niebieskiej no ale jest jeszcze energia czerwona oraz druga postać. Jak na razie jest chyba lepiej jak w BR.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 27, 2011, 14:55:41 wysłana przez CheeseOfTheDay »

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #912 dnia: Lipiec 27, 2011, 15:04:44 »
No w porządku, ale to są akcje obczajone na szybkensa przy okazji testów, a prawie każdy kroi więcej niż pół juchy, co w BR wbrew pozorom nie jest takie oczywiste, bo większość postaci dmg zamyka w granicach 70-80 kropek po tych najczęściej sadzanych starterach.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

gaawa

  • Moderator forum
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pruszków/W-wa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #913 dnia: Lipiec 27, 2011, 15:08:50 »
a jak jest z recovery po tagu? postać powiedzmy robi wybitkę i od razu taguje się - nie ma wtedy recovery po wybitce, ale z tagowana postać może od razu atakować? w jedynce było pewno opóźnienie, a tutaj czasami widzę, że jest bardzo małe.
chociaż, może to zależność tego assault-taga

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #914 dnia: Lipiec 27, 2011, 15:25:24 »
W pierwszym Tagu recovery było raczej takie same, jak gdybyś sie nie wytagował - wbiegająca postać mogła jugglować łapiąc postać na tej samej wysokości co zawsze. Nie wiem, czy ktoś zwrócił uwagę, że przy dołożeniu ~5 do juggle startera, to jeśli poszedł on na blok to recovery było większe.

Zastanawia mnie, czy pasek w TTT2 ma dalej 180pkt. Byłoby to naprawdę dużo, biorąc jeszcze pod uwagę możliwość regeneracji.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.