Autor Wątek: TTT2 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 696993 razy)

Grey

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
  • Płeć: Mężczyzna
  • 未だ未だ
    • Zobacz profil
    • facebook/Tekken-TEJ
    • Email
  • Gamertag: \m/
  • PSN ID: TekkenTEJ
  • Skąd: Poznań TEJ-city
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3195 dnia: Listopad 24, 2012, 00:19:22 »
IMO Chreddy z ogranym i cierpliwym Opp nie mają szans. Jak spotkasz takiego pozostaje tylko BDC i gleba z nadzieją że Opp nie markował tylko faktycznie idzie Ci zaj...dać ból. Co do online to "hulaj dusza piekła nie ma"  >:D

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3196 dnia: Listopad 27, 2012, 20:07:25 »
Bob jest postacią kompletną i ma wręcz wbudowany pressing + jugglujący rzut (to już przesada)

A mógłby ktoś wrzucić jakieś konkrety (top ciosy, juggle itp.) do działu o tej postaci? Z tego co na szybko patrzyłem to mocno osłabili d+1, który był chyba podstawowym ciosem w T6... Chętnie bym coś pograł nim, ale nie mam czasu na "obczajanie" wszystkiego :) Fajnie jakby jakiś "pro" się podzielił jakimś info :P

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3197 dnia: Listopad 27, 2012, 23:13:20 »
Bob jest postacią kompletną i ma wręcz wbudowany pressing + jugglujący rzut (to już przesada).
Co to znaczy postac kompletna? Napewno nie jest to taka postac, ktora ma problem z wybijaniem -17 w stojce.
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Pitrex

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foot Dive ;D
    • Zobacz profil
  • Gamertag: leszek_co_mial_na_chooju_meszek
  • Skąd: Gdańsk
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3198 dnia: Listopad 28, 2012, 10:41:59 »
Kompletną postacią to on nie jest. d/f+2 które na nh nie wybija,hopkick 20 paro klatkowy,brzuchy juz nie confirmowalne (bynajmniej jak w t6). http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x9pcHdHr5Sg&noredirect=1 polecam oglądnąć ;]

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3199 dnia: Listopad 28, 2012, 14:13:24 »
Bob ma masę wad, jak każda postać. Ale ma też zalety, które przykrywają wady. Problem z wybijaniem -17? Pff, i16 brzuch kroi prawie tyle, co dżagiel. Zresztą IMO jego siła leży nie w wybijaniu, krojeniu, czy confirmowaniu, a w zasięgu. Tam, gdzie przy Lee, Larsie, czy Heńku jesteśmy poza zasięgiem czegokolwiek, w przypadku Boba nie obowiązuje. Nigdy nie trzeba się przejmować, z jakiej ogległości zablokowaliśmy getupkicka, bo Bob sięgnie zawsze. Nigdy nie trzeba się zastanawiać, jaki był pushback tego detfista, bo Bob sięgnie zawsze. f,f+2 Miśka? Pff.

To jest po prostu najbardziej bezstresowa postać w grze.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Komandos

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 964
    • Zobacz profil
    • Email
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3200 dnia: Listopad 28, 2012, 19:46:37 »
Cytuj
brzuchy juz nie confirmowalne

Bzdura.

Know thy self, know thy enemy. A thousand battles, a thousand victories.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3201 dnia: Listopad 28, 2012, 20:25:10 »
Będzie ktoś w końcu łaskaw wyjawić te jego super kary i inne super ciosy :P Bo dyskusja bez konkretnych przykładów jest jałowa :P

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3202 dnia: Listopad 28, 2012, 20:37:03 »
10f - 112 i 1,2,1+2 (?nie jestem pewny tego drugiego, ale ostatni mozna opoznic co moze dac wybite na ch :D)
12f - f+2,3 Decent zasieg + wallsplatt (w T6 to chyba wychodzilo w 13f lub nadal w tyle wychodzi, poprawcie mnie jesli sie myle)
15f - b+3 Wbija na sciane, spoko zasieg
16f - uf+1+2,1+2 - Troche trudniejsze do hit confirmu niz w T6, ale nadal bardzo dobre narzedzie do karania ciosow z duzymi pushbackami.
20f - uf+3 - Hopkick o duzym zasiegu, lecz niestety i20 co jest chyba najwieksza wada opisana przez przedmowcow.

WS

11 lub 12 f - WS+1_cos tam_cos tam - kara z mixupem, nie pamietam inputow.
14f WS+2,1 - Nic wiecej juz mu nie trzeba do szczescia.

Mi sie tam bob dosyc spodobal wlasnie przez ta bestresowosc wczesniej wspomniana ;p. Gdyby mial wybite i15 lub i16 to chyba tylko elektryka by mu brakowalo do bycia najlepsza postacia gry.
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2012, 20:57:59 wysłana przez Furb »

caradolph

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gimme a tournament.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: caradolph
  • Skąd: Silesia
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3203 dnia: Listopad 28, 2012, 20:41:28 »
WS+2,1 i13 ? To jest jakiś żart ???
Szukam sparring partnerów do TTT2 i TK6 (czyt. ludzi, którzy wiedzą czym to się je). Lokalizacja - Śląsk, najlepiej okolice Jastrzębia, Żor, Katowic i Pszczyny.


Maga

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 102
  • Płeć: Kobieta
    • Zobacz profil
    • Wybiórcza
    • Email
  • PSN ID: Magulec
  • Skąd: Limanowa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3204 dnia: Listopad 28, 2012, 20:53:13 »
Pistony nie są i14? Karałem tym ostatnio CD+3 Brusa, ale i13 raczej nie są, bo to by było zryte. WS+1 na pewno nie jest i11. f+2 na pewno jest i12. Hopkick jest wolny, ale fajnie trackuje. A d/b+1+2 fajnie crushuje i jest karalne na jedyne 13 frejmów. Ryszard topem jest i basta :P
Bardzo słusznie, flamingi gryzą jak musztarda.



Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3205 dnia: Listopad 28, 2012, 20:59:47 »
Weryfikuje WS+2,1 jest i14. Chociaz zawsze bylem przekonany, ze jest to i13. Wyglada na to, ze wiele osob nie trzyma bloku na -13  :kappa:

Komandos

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 964
    • Zobacz profil
    • Email
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3206 dnia: Listopad 28, 2012, 22:16:49 »
i13 z WS w TTT2 ma tylko Kazuya.

Know thy self, know thy enemy. A thousand battles, a thousand victories.

PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3207 dnia: Listopad 28, 2012, 22:42:22 »
Mam rozumieć, że 90% jego ciosów (łącznie z tymi prowadzącymi do dużego DMG) jest bezpieczna na bloku? Bo zdolność karania raczej mi się nie kojarzy z bezstresowością - dobre karanie to dobre karanie. Raczej powoduje stres u przeciwnika. Natomiast brak stresu byłby raczej związany z pełnym "bezpieczeństwem" i możliwością walenia różnych hopkick'ów i innych cudów na pałę :)

caradolph

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gimme a tournament.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: caradolph
  • Skąd: Silesia
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3208 dnia: Listopad 28, 2012, 23:26:08 »
Bezstresowość jak powiedział HiKrush leży w zasięgu. Getupkick jest karalny na -12??-13 (już nie pamiętam). Z maksymalnej odległości Lars sobie tego nie ukarze f+2,4, natomiast Bob ze swoim f+2,3 na spokojnie, jeden kij co by się stało to skarze. To jest stabilność zasięgowa, czego większość postaci nie ma, a karanie w tej grze jest ważne i im lepsze tym gorzej dla opponenta. Na pałę w tej grze ładuje się tylko jak jest sytuacja podbramkowa, bądź gracz jest średniej klasy, chociaż w tą kwestię się nie zagłębiam, bo każdy ma inne zdanie na ten temat pewnie. Tak naprawdę jak ktoś średnio wie co Bob może sklecić z jego zagrań to ma posprzątane, bo trzeba wiedzieć co i jak mu gdzie karać, zresztą jak u każdej postaci, więc no:P. Tyle ile gram Bobem to mogę powiedzieć, że jest mocno karalny i trzeba nim uważać. CD+2, CD+4, d+2,1,2,2, hopkick, bebech itp itd. Ale whiff punishing ma przedni i to jest jego moc tak naprawdę, ciosy nie muszą być bezpieczne jeśli gra się z głową, bo jakby istniała postać z większością bezpiecznych ciosów to by walka wyglądała tak, że by mixował wszystkie safe zagrania aż się przeciwnik nadzieje.
Szukam sparring partnerów do TTT2 i TK6 (czyt. ludzi, którzy wiedzą czym to się je). Lokalizacja - Śląsk, najlepiej okolice Jastrzębia, Żor, Katowic i Pszczyny.


PePe

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 853
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: PePe PL
  • PSN ID: PL---PePe---PL
  • Skąd: Bielsko-Biała / Kraków
Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3209 dnia: Listopad 28, 2012, 23:36:13 »
No spoko, po prostu uważam że dobór słów był w tym przypadku nie do końca udany... Postać karalna nie jest bezstresowa, takie jest moje zdanie :) W SC V P.Omega może karać wszystko na praktycznie dowolnym zasięgu, ale nikt jej nie nazywa bezstresową :P Bezstresowy jest Mitsu bo może sobie spamować różne ataki :) Ale mniejsza o to. A jest jakiś nowy dobry cios w miejsce osłabionego d+1? Czego się używa do szeroko rozumianego poke'owania? d/b+2? Czy czegoś innego?