Autor Wątek: Dyskusja ogólna  (Przeczytany 21866 razy)

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #90 dnia: Lipiec 11, 2014, 00:37:36 »
Założyłem, że nie czytałeś tego guidea. W innym wypadku nie pisałbyś '6HK lepiej', bo to sytuacyjny i niepewny cios, a nie podstawa antiairów.

siemien

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Skąd: Biaystok
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #91 dnia: Lipiec 11, 2014, 05:38:59 »
Starałbym się mając ultra, chociaż podjąć raz ryzyko tego 6HK, żeby wprowadzić na czysto ultrę. Może po prostu taki mam styl :)

siemien

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Skąd: Biaystok
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #92 dnia: Lipiec 14, 2014, 22:05:21 »
Czy waszym zdaniem 3 hitowe combo za 220, które jest świetnym anti-airem oraz karą za naskok jest dobre, czyli opłacalne? Zabiera 1 ex meter

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #93 dnia: Lipiec 14, 2014, 22:08:56 »
A jakie to combo i jaką postacią?

siemien

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Skąd: Biaystok
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #94 dnia: Lipiec 14, 2014, 22:19:23 »
Sagat. F+HK, low/high ex tiger shot. Low na 90% wchodzi zawsze. 10% to zly input.

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #95 dnia: Lipiec 16, 2014, 09:21:15 »
Każde combo jest dobre, jak i każda forma uszczuplenia tego żółtego paska.
Trafienie tym Sagatowym AA jest dość specyficzne więc tylko dobre wyprowadzenie przeciwnika do tego naskoku na nas służy wykorzystaniu go. Poza tym nie wiem czy nie lepiej oszczędzić pasek i zamiast firebala użyć kolanka.
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

siemien

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Skąd: Biaystok
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #96 dnia: Lipiec 16, 2014, 12:26:17 »
F+HK, knee HK i masz 150dmg tylko, ale zostaje meter albo spalasz jeden meter i wchodzi 220 czyli jakieś 50% więcej :)

tejotl

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 763
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #97 dnia: Lipiec 16, 2014, 13:45:18 »
hm - jak dla mnie F+HK to słaby antiair chyba że na bardzo obvious i zle wymierzone (długie) jump-iny. Wydaje mi sie ze tiger knee jako anti air jest lepszym rozwiazaniem chyba ze cos sie zmienilo w Ultrze w tym temacie.
apes will rise
get your stinkin' paws off me, you damn dirty ape!
freedom has never been won except by the deeds of war

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #98 dnia: Lipiec 16, 2014, 13:59:39 »
Zawsze można też zrobić po prostu Tiger Uppercut za 160dmg, nie ryzykując prawie nic :king: A spalić jeden pasek robiąc EX Tiger uppercut - 200dmg, tylko 20 punkcików mniej, a nie ma szans na dropa, no i jeszcze można ultre posadzić jak się umie :paladin:

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #99 dnia: Lipiec 16, 2014, 14:40:30 »
Nawet nie 20 dmg mniej, bo wartość podana przez siemiena jest z ae12. W USF4 to combo zadaje 200 obrażeń (teraz f.hk zadaje tylko 80), czyli dokładnie tyle samo, co EX TU.

Tejotl, czemu próbujesz przekonać kolegę do jakichś dziwnych antiairów? Przecież on wie lepiej. Ciosek bez inva, z malutkim hitboxem, 3 aktywnymi klatkami i 13 klatkami startupu jest optymalny.

Kończąc złośliwości - takie combo może się jednak pojawić w meczu, ale:
• jeśli już siądzie jako antiair to prawie zawsze można jugglowac najpierw drugim f.hk, a wtedy już wejdzie tylko jeden hit z ex ts (czyli całość 230 dmg)
• może siąść jako kara (np. na Blankę)

Odpowiadając najkrócej na pytanie można powiedzieć 'zależy'.
Jak to zwykle w bijatykach bywa obrażenia są jednym z wielu czynników sprawiających, czy combo się 'opłaca'. W większości sytuacji będziesz chciał jugglować HK TK (130 dmg), bo również daleko odsuwa, a pasek Sagatowi jest potrzebny do wielu rzeczy. Czasami opłaca się nie jugglowac niczym, bo po f.hk są proste safe jumpy na niektóre postacie.
Palić pasek na EX pewnie będziesz, kiedy masz go nadmiar lub takie combo zabije przeciwnika/ustawi go w sytuacji na chipa, czy po prostu przeniesie cię w komfort grania z przewagą hp.


siemien

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Skąd: Biaystok
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #100 dnia: Lipiec 16, 2014, 15:43:07 »
tylko 40 punktów mniej :) 200-160=40, chyba, że to wyższa matma :) No, ale skoro mówicie, że to ewidentny długi jump in to można to posadzić, bo czemu nie? 1/4 hp praktycznie spada

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #101 dnia: Lipiec 16, 2014, 15:55:17 »
:)

siemien

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Skąd: Biaystok
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #102 dnia: Lipiec 16, 2014, 16:43:44 »
Ja obstaję za stylem grania, że jak jest szansa wsadzić więcej dmg przy mniejszym wysiłku to warto :) Czasem patrze jak Ultra się marnuje pod koniec pierwsze rundy, bo nie było jak posadzić :(

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #103 dnia: Lipiec 16, 2014, 17:41:03 »
"jak jest szansa wsadzić więcej dmg przy mniejszym wysiłku to warto"

Jeszcze zależy ile ryzykujesz.

siemien

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 46
    • Zobacz profil
  • Skąd: Biaystok
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #104 dnia: Lipiec 16, 2014, 17:55:53 »
Mówimy tu o czystym F+HK. Koleś skacze na pałę i wchodzi jak nóż w masło :) Nie będę ryzykować F+HK z dobrym graczem, bo można przeliczyć się w trajektorii i trafić powietrze...