Autor Wątek: Dyskusja ogólna  (Przeczytany 7321 razy)

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Gen
« Odpowiedź #15 dnia: Maj 09, 2010, 12:50:24 »
Po pierwsze mk xx hands wciąż jest. Po drugie i tak tego nie umiałeś w sf4 xP.

Fazza

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 398
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Fazza_PL
  • Skąd: Grudziądz
Odp: Gen
« Odpowiedź #16 dnia: Maj 09, 2010, 15:45:09 »
No wiesz Apo na padzie nie ma się co dziwić. Łapki są teoretycznie niewykonalne.

Wziąłem sobie trochę Gena na trening no i ciężko mi cokolwiek jeszcze powiedzieć :D.
Dobra rzecz która była też w zwykłym to karanie zaczynające się od MP (startup na 4 klatki). Poniżej zapodam parę przykładów co można zrobić zaczynając od MP (wszystko na Mantisie)

MP, (2) HP
MP, (2) HP xx Gekiro

MP, (3) MP, (2) MK
MP, (3) MP, (2) MK xx Hands
MP, (3) MP, (2) MK xx Hands, focus cancel, MP, (2) MK xx Hands
MP, (3) MP, (2) MK xx Hands, focus cancel, MP, (2) HP xx Gekiro

Combo ze zmianami stylów.
MP, (3) MP, (2) MK xx Hands, focus cancel, MP, (Crane) c.LK, (Mantis) HP albo (Mantis) c.HK

Cytuj
to mógłbyś popróbować np. jak trudne/przydatne jest combo mantis MP, crane c.MP, HP roll po którymś z naskoków (np. MK z któregokolwiek stylu)?

(Crane)
j.HK, c.MP xx roll (to działa tak jak w zwykłym)

Jest teoretycznie szansa na władowanie
(Mantis) j.MP, MP, (Crane) c.MP xx roll
Nie wiem o co tutaj dokładnie chodzi ale czasem da rade to wsadzić. Tutaj chodzi o odległość prawdopodobnie bo praktycznie zawsze roll wchodzi na blok. Sprawdzałem wszystko na Ryju. Pewnie na innego typa będzie to zdawało egzamin.

HavocWingPLZG

  • Poznań Dojo
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 135
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HavocWingPLZG
  • Skąd: Zielona Góra / Poznań / Taichung
Odp: Gen
« Odpowiedź #17 dnia: Maj 11, 2010, 01:12:47 »
wow, dzięki za support Fazza :D Nasz mały kacik żyje! :D
Apolonie, mk->hands siedzi to fakt, ale cała seryjka mk->hands->mk->hands jest już wywalona z powodu takiego, że rączki dalej oddalaja, a mk ma solidnie zmniejszony zasięg. Trochę nieprecyzyjnie się wyraziłem wcześniej, my bad :p
W zwykłym SF4 po tych dwóch porcjach rączek dawało się jeszcze robić FADC i jechać dalej z seryjką, co dawało niezły dmg i było w sumie jedyną solidną opcją ziemia-ziemia. Co prawda ex hands nie odpycha tak daleko i można kontynuować, ale Gen dostał super nerfa do meter gain'a (o wiele większego niż cała reszta ekipy btw), więc pasek teraz powinno się konserwować jak się da, czyli zabawy z ex hands idą do lamusa.
No fakt, nie umiałem robić tych rączek, kiedyś bym się może i na padzie jakoś nauczył :p , ale sam fakt, że mu zabrali najlepszą akcję to generalnie duży cios w plecy. Ciekawe jakby się czuli ci co grają Ryu jakby im zabrać c.mk->hadouken, albo bokserowi np. seryjkę normali->headbutt->ultra, bo Capcom se wymyślił, że (cytat) "tak się tą postacią nie gra"...

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Gen
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 03, 2011, 00:43:27 »
http://www.youtube.com/user/ov3rheadgreg#p/u/46/kVNJ-H2aLeY
http://www.youtube.com/user/ov3rheadgreg#p/u/45/NaHF2yZO4DE

Co za Gen! ^^ (jeszcze więcej walk jest na tym kanale)

Fazza masz się na kim wzorować w AE :P
« Ostatnia zmiana: Luty 03, 2011, 00:46:17 wysłana przez maddest »

Fazza

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 398
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Fazza_PL
  • Skąd: Grudziądz
Odp: Gen
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 03, 2011, 02:06:04 »
Dzięki Maddeściku :). w AE chyba się nim zabawię. Na razie muszę ogarnąć jego bez bindów. Normalnie masakra jest z tym dziadkiem. Co chwila trzeba wklepywać 3P i 3K. Normalnie świroza.

Bladyszy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: bladyszy I
  • PSN ID: INDbladyszy
  • Skąd: Zary
  • Steam ID: bladyszy
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 18, 2011, 23:47:10 »
Apolonie, mk->hands siedzi to fakt, ale cała seryjka mk->hands->mk->hands jest już wywalona
Racja z jednym małym "ale" tj. dziala na dee jayu jesli uzywamu mk->(mp)hands->mk->hands jakiekolwiek

No wiesz Apo na padzie nie ma się co dziwić. Łapki są teoretycznie niewykonalne.
Troche ostatnio nim(genem) pogrywam i tak sie sklada ,ze wlasnie gram na padzie i znalazlem ciekawy sposob na wykonywanie raczek odkad staram sie grac bez turbo. Ta technika ma jednak dwie wady-1. nie jest przeznaczona dla padow od x-klocka,ps3 a raczej tych od segi saturn albo madcatz. 2. nigdy niewiadomo które rączki wykonamy, co jest dosc duża wadą jesli chcemy posadzic po nich supera:) Meotoda polega na slizganiu paluchow po trzech przyciskach w gornym rzedzie(czyli trzech rekach)od prawej do lewej, badz odwrotnie zaraz po wcisnieciu kciukiem mk trzymając w lewej ręce pada opartego na kolanie a prawą nad padem z gotowoscia do slizgania. Mnie najlepiej sie slizga trzema palcami, ktore wczesniej leza oparte na gornym rzedzie przed wcisnieciem mk. Podczas wykonywania np combosa mp,mp,mk -> hands nie ma raczej klopotu by w takiej pozycji go trzymac. Patrzac teraz na to ca napisalem mam obawy ,ze mozna nie skumac, jednak jestem pelen nadziei:P

Zarzucam dodatkowo jeszcze link dotyczący cross up'ów z teigą i oga:
http://www.youtube.com/watch?v=PvYuK0lKoy8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ap8Og18gijA
Feel the Rhythm!

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 18, 2011, 23:52:25 »
Apolonie, mk->hands siedzi to fakt, ale cała seryjka mk->hands->mk->hands jest już wywalona
Racja z jednym małym "ale" tj. dziala na dee jayu jesli uzywamu mk->(mp)hands->mk->hands jakiekolwiek

No wiesz Apo na padzie nie ma się co dziwić. Łapki są teoretycznie niewykonalne.
Troche ostatnio nim(genem) pogrywam i tak sie sklada ,ze wlasnie gram na padzie i znalazlem ciekawy sposob na wykonywanie raczek odkad staram sie grac bez turbo. Ta technika ma jednak dwie wady-1. nie jest przeznaczona dla padow od x-klocka,ps3 a raczej tych od segi saturn albo madcatz. 2. nigdy niewiadomo które rączki wykonamy, co jest dosc duża wadą jesli chcemy posadzic po nich supera:) Meotoda polega na slizganiu paluchow po trzech przyciskach w gornym rzedzie(czyli trzech rekach)od prawej do lewej, badz odwrotnie zaraz po wcisnieciu kciukiem mk trzymając w lewej ręce pada opartego na kolanie a prawą nad padem z gotowoscia do slizgania. Mnie najlepiej sie slizga trzema palcami, ktore wczesniej leza oparte na gornym rzedzie przed wcisnieciem mk. Podczas wykonywania np combosa mp,mp,mk -> hands nie ma raczej klopotu by w takiej pozycji go trzymac. Patrzac teraz na to ca napisalem mam obawy ,ze mozna nie skumac, jednak jestem pelen nadziei:P

Zarzucam dodatkowo jeszcze link dotyczący cross up'ów z teigą i oga:
http://www.youtube.com/watch?v=PvYuK0lKoy8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=ap8Og18gijA

Jak będziesz ślizgać LP > MP > HP > MP > HP to za każdym razem będziesz mieć HP rączki.

Bladyszy

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 150
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: bladyszy I
  • PSN ID: INDbladyszy
  • Skąd: Zary
  • Steam ID: bladyszy
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 23, 2011, 18:22:34 »
kolejność slizgania ktora przedstawiles jest dla mnie niewykonalna, bo raczej ciezko jest dojechac do polowy i zawrocic:p Szczegolnie ,ze przyciski sa rozstawione w odleglosci 1-2mm od siebie:)
Feel the Rhythm!

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 24, 2011, 14:08:33 »
Akurat dojechać do połowy i zacząć od nowa (LP MP LP MP HP) jest dla mnie łatwiej niż dojechać do końca, a później zacząć od połowy (LP MP HP MP HP - co podał Maddest). Ale na padaku to i tak katorga.
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.

Golek

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Płeć: Mężczyzna
  • HHSdatBisz
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Ciebiejebnis
  • Skąd: Szprotawa
  • Steam ID: golek20
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 29, 2014, 00:33:41 »
Lista zmian w Ultrze("przepisane" z eventhubs):

- Less pushback on his Hands, both on block and hit.

- Hands recovery increased by 1 frame.

- Heavy Kick Waterfall Kick can be quick rised now.

- EX Waterfall Kick is a hard knockdown.

- Rolling move better on block.

- Stun increased from 900 to 950.

- (Mantis Stance) His Close Standing HP now does 150+50 Stun.

- (Mantis Stance) Shitenketsu now has a better hitbox, gives 600 Stun.

- (Crane Stance) Standing Light Punch is +5f.

- (Crane Stance) Standing Heavy Kick has 5 frames less recovery.

- (Crane Stance) Jumping Heavy Punch and Heavy Kick both have a larger hurtbox.

- (Crane Stance) Gekiro (Roll) does 10 more damage with its last hit.

- (Crane Stance) His Super range is shorter.

- (Crane Stance) Teiga is now 9f startup.

Na bank cieszy hewi knokdołn po EX Gekiro, zwiększenie stuna i +5f LP ...Shitenketsu dalej nie będzie alternatywą imo. Odnoszę wrażenie że Ex Łaterfal Kik ma być jakąś alternatywą na wypluwanie zasobów, ja i tak będę kisił na supera, co by go wrzucić w pianinkowym combie.

Non

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 121
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Nonowicz
  • Steam ID: Non
Odp: Dyskusja ogólna
« Odpowiedź #25 dnia: Grudzień 16, 2014, 20:38:06 »
Hej, ktoś jeszcze gra starym dziadem? :)

Tak sobie myślę żeby po pickupnąć, wiem że to jedna z najtrudniejszych postaci, ale na razie mnie to nie odstrasza :). Mam więc kilka pytań:
Umiem robić lp ręce z mp/crmp i crmk, bo uczyłem się tego dla decapre, czy kombo do wersji lp dla Gena ma sens? I jeśli nie, to do której?
Szukałem jakiegoś spisu jego kombosów, ale słyszałem że dziadek dostawał wiele nerfów i nie wiem czy będą one aktualne, jakie są jego najbardziej podstawowe punishe, confirmy itd?