Autor Wątek: Dyskusja ogólna  (Przeczytany 7326 razy)

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Dyskusja ogólna
« dnia: Kwiecień 27, 2010, 06:55:27 »
Temat do dyskusji o tej postaci. Materiały tu zgromadzone będę starał się umieszczać w dziale SSF4 na stronie.

Jeśli będzie taka potrzeba, to wszystkie postaci dostaną osobne działy.
« Ostatnia zmiana: Luty 14, 2011, 23:34:27 wysłana przez cieslak »

TheStormIsOver

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Hamtaro
    • Zobacz profil
    • Jak się bawić, to się bawić...
  • Skąd: Miami Beach Marina
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 15, 2010, 17:45:44 »
Tak jak obiecałem postanowiłem wziąć się za Fei Longa na poważnie i udowodnić że postać ta ma ogromny potencjał który dane mi było zobaczyć nie raz np po walkach hamburgerów bądź free fightach Japończyków. Potem sam się o tym przekonałem grając na sieci. Na pewno nie jest oto postać łatwa i trzeba mieć opracowaną wprzód strategię jak grać na daną postać aby wygrać o czym także napiszę w dalszej części tego faq. no to zaczynamy.

Najpierw napiszę o wadach i zaletach chińczyka.

Zalety:
- bardzo dobra mobilność (najszybszy dash w grze)
- szybkie ataki
- świetny pressing
- świetne antiairy
- bardzo dobre mindgames
- przewaga mentalna (niewiele ludzi wie jak grać przeciwko tej postaci)
- Focus Attack

Wady:
- duże recovery po prawie wszystkich atakach specjalnych
- ciężko posadzić Ultra
- cały czas się uczymy i skupiamy (duży stres)
- szybko ubywająca energia po nawet najprostszych setupach przeciwnika
- brak projectiles
- wszystko trzeba robić z odpowiednim timingiem

Legendę większość zna więc nie będę się tutaj rozpisywał co oznaczają skróty. Przejdźmy zatem do zwykłych ciosów:

LP - małe użądlenie z rączki przydatne do krótkich combosów z lightami całkiem fajne ale znam lepsze :)

j+LP - mały łokieć w powietrzu ładnie gasi ale jak ktoś ma żyletkę energii ja używam sporadycznie

c+LP - heh o to chodziło mały łokieć z lowa sprawdza się wyśmienicie np aby posadzić Furię bądź Super Fury zdecydowanie jeden z lepszych jego ciosów można także iść na pressing z ponownym łokciem + Furia ja używam bardzo często.

LK - lekkie dziobnięcie w kostkę szkoda że nie jest to low bo przeciwnik może blokować kiedy stoi a tak musimy polegać na czymś innym. Przydatne do jakiegoś małego mixa z lightami jako kończące uderzenie.

j+LK - eeee nie używam prawie wcale bo w sumie po co jak w powietrzu walczymy czymś zdecydowanie lepszym o czym za chwilę :)

c+LK - piękny cios po którym również mamy wielkie możliwości np aby posadzić c+LP i wjechać z Furią można zaryzykować trick z EX throwem po tym tez sie ładnie sprawdzi ale jest ot ryzykowne. Radze zapamiętać ten cios bo jest to podstawa do dobrej gry chińczykiem.

MP (blisko) - dobre nawet bardzo po pierwsze można zastosować sztuczkę z pressingiem po którym mamy świetne możliwości ataku jak np c+LP + Furia a po drugie zajebisty combo starter. Po wyłapaniu tego ciosu dużo ludzi się dziwi jaki po tym jest hit stun na tyle duży ze mamy wszystko jak na dłoni aby wykonać to co nam się podoba. Warto zapamiętać.

MP - uderzenie kantem dłoni tak zwana szabla fajny cios na gaszenie ludzi bo ma zdradliwy zasięg niby nie tafia a jednak. Dość dobrze sprawdza się na główkę sumatoriego lub kulkę Blanki ale trzeba wyczuć odległość a to wymaga wprawy.

c+MP - o o rzesz ty w mordę lepszy powiem tak co mamy? a to!!!: Hit-confirmation z Super Fury, hit-stun, szybkość, mega zasięg i można powtórzyć ponownie to samo jako combo za mega damage. Ten cios rządzi!!!

j+MP - piękne pionowa rączką świetnie sie sprawdza na ataki z powietrza z bliskiej i średniej odległości po trafieniu mamy dostatecznie dużo czasu aby zapodać jakieś smaczki w postaci combosa, jest także niesamowicie bezpiecznym ciosem.

MK - kopnięcie które cieżko zdefiniować, niby idzie w górę ale za bardzo nie można ukarać skaczących chociaż czasem się udaje z bliskiej odległości można wsadzić combo z Flame Kickiem bądź z Fury używać wedle uznania.

j+MK - ładny kopniak odpowiednio użyty daje crossa i to całkiem dobrego po którym mamy fajne właściwości stosować na przemian z MP w powietrzu aby zdezorientować przeciwnika, warto znać.

c+MK - nice, szybki kopniak w kostkę który ładnie kosi, mamy też po nim świetne właściwości jak hit-confirmation w Super Fury, jest także bardzo dobrym antiairem ładnie odpycha na bloku no i jest piekielnie szybki jak najbardziej zapamiętać i stosować.

f+MK - overhead który ma powera, bardzo szybki no i kroi nieźle szkoda że nie można wsadzić jakiegoś combosa po tym ale na mindgame jest idealny w połączeniu z pressingiem lub na ściemę aby szybko zastosować EX throwa. Ja czesto stosuję bo wiele ludzi sie na to łapie jeśli wyczają że trzeba blokować góra no to zaraz po tym zapodajemy np hit-confirma z c+MK :)

HP - uuuu to jest dopiero wypas ma maxa ale po kolei. Ze średniego dystansu zabiera wiele energii i jest dobrym ciosem na priorytet, bardzo ładnie odpycha na setupach także jako counter jest zajebisty dzięki temu szybko ładujemy przeciwnikowi hit-stuna.

HP (blisko) - absolutna podstawa ten cios to masakruje starter do wszystkich naszych kombinacji i akcji z combosami możemy zapodać Fury wedle uznania Flame Kick ładnie kosi także Chickena można wsadzić ale to już wyższa szkoła jazdy bo trzeba wyczuć miejsce na Super Fury też się znajdzie jest tez świetnym anti airem, można by tak wymieniać bez końca, zdecydowanie najlepszy zwykły cios Fei Longa!!!

c+HP - piekielny zasięg i zajebisty priorytet. Fei trochę się długo zbiera do tego ciosu ale nadrabia to przewagą i zasięgiem jest tez dobry jako anti-air fajnie odpycha na odległość na której praktycznie musimy być zawsze i tego trzeba sie trzymać czyli średniego dystansu.

j+HP - pazurki o fajnym priorytecie czasem używam na skoczków którzy lubią poszaleć szybkość tego ciosu wystarczy aby mieć przewagę nad pozostałymi atakami przeciwników w powietrzu.

HK, HK (blisko) - damn to dopiero killer, często go używam może nawet za czeso powód jest jeden śmiem twierdzić że jest to najlepiej anti-airujący zwykły cios w grze. W starciach na priorytet mało który cios innych postaci jest tutaj wstanie podskoczyć no i ten zasięg połączony z szybkością. Złapałem się na tym że stosuję go na anti-air częściej niż np Flame Kicka. Przebija prawie wszystkie ataki z powietrza jak np salta Goukiego, tatsumaki shotosów, jakieś inne cuda wianki z góry wymieniać można by bez końca, ten cios to prawdziwy mega wypas.

c+HK - podcineczka która bardzo ładnie uspokaja o dziwo jest tez świetnym anti-airem po którym jest zawsze knock down, może zasięg nie jest idealny ale to jedyny cios który od razu kładzie na glebę a to nam daję przewagę np z przeskokiem za plecy za pomocą overheada i mind game :)

f+HK - dwuhitowy kopniak o niezłym priorytecie, troszkę za długo się zbiera ale jak wejdzie to energia szybko schodzi, dobry poke na odpychanie i na FA.

j+HK - dalekosiężny kopniak o super właściwościach, najlepsza broń na atakujących z powietrza kiedy chcemy także uciec do tyłu z wyskokiem. Jak trafimy na ziemi to na gwarant wchodzi Ultra Combo fajna sprawa.

u+HK
- ładny cross i tak zwany anty rusek atak :) otwiera drogę do wszystkich ataków jakie sobie tylko wymyślimy no i kosi wiele energii, jeśli przeciwnik stoi za Tobą nie ma obaw musi blokować albo gong, koniecznie zapamiętać.

Focus Attack
- piękny FA i jeden z najlepszych w grze a to za sprawą powera i mega zasięgu, większość wie jak stosować focusy więc nie będę pisał co po tym mamy bo to bez sensu.

Ciosy Specjalne:

Rekkaken czyli Fury (qcf+P, qcf+P, qcf+P) - piękna broń a przede wszystkim podstawa dobrej gry Fei Longiem. Wielkie właściwości tego ciosu można by długo opisywać. Oto jego najistotniejsze cechy. Bardzo dobrze odpycha na bloku, counter i revers. Bardzo dobry do karania po błędach przeciwnika gdzie daleko wyrzuca w róg ekranu. Świetny anty dash. Po wielu zwykłych ciosach mamy Fury na gwarancie. A oto zasięg poszczególnych wersji:

LP: (1/4 screen)
MP: (1/3 screen)
HP: (1/2 screen)
EX: (1/2 screen)

Trzeba wyczuć różnicę pomiędzy każdą Fury w zależności z której wersji korzystamy. W wersji z LP radzę używać często ze względu na prawie całkowitą niekaralność na bloku jednak ma ona krótki zasięg jak widzimy. Lepiej nie szarżować za bardzo z mocniejszymi wersjami bo wtedy jesteśmy odkryci na ataki przeciwnika w najgorszym przypadku FADC + Ultra. Najlepiej jak widzimy przeciwnik zablokował to przerywamy na drugim trafieniu na blok. Pod żadnym pozorem nie kończmy trzeciego hita na bloku. Po paru takich przygodach załapiecie dlaczego. Dobry revers do karania np po puszczeniu jakiś fireballs kiedy stoimy blisko. Wersja EX ma świetne właściwości do niwelowania pocisków jednak trzeba wcelować i robić wszystko z odpowiednim timingiem. To bardzo trudne ale trening czyni mistrza:)

Shien Kyaku czyli Flame Kick (b, qcb+K) - Ładnie i bardzo gorąco:) Uważam że ten cios jest fenomenalny niektórzy nawet nie zdają sobie sprawy z jego siły i priorytetu, potrafi napsuć wiele krwi naszym przeciwnikom. Nie jest on może tak wielce priorytetowy jak osławiony SRK i Tiger Upper ale moim zdaniem niewiele im ustępuje. Świetnie łapie wrogów pomiędzy atakami i pięknie sie wcina. Przebija prawie wszystko kulki zielonego stwora, grubego headbutty, tatsumaki, jakieś inne rzeczy ma potencjał jak cholera. Jest najlepszym anti airem po którym mamy super właściwości gdyż można zrobić FADC. Dobry breaker ale tutaj ciekawostka w wersji z LP powinien zawsze cruschować ale złapałem sie na tym że czasem nie zawsze więc radzę uważać. Wersję z MK i HK są dwuhitowe i ładnie koszą. Ciekawostką jest to że wersja z HK kosi tyle ile combo z HP+Fury. Naprawdę radze opanować ten cios i FADC po nim gdyż to nasza najgroźniejsza broń i podstawa. Czasem się zdarzy że zrobimy za późno Flame Kicka i jakimś tam trafem dostaliśmy w palmę ale przeciwnik także został odrzucony w powietrze i zapalił się wtedy ładujemy dash i mamy Chickena na gwarancie z MK:) Później wyjaśnię w combosach dokładnie o co tam chodzi.

Rekkakyaku czyli Chicken Wing (hcf, uf+K) - absolutny fenomen szczególnie na turtlujących lub stojących daleko. Duże właściwości ataku, ma armor break oraz anti-air i cross-up w zależności od wersji i odległości w jakiej przeciwnik stoi. Cios który bez przerwy potrafi zaskakiwać swoimi właściwościami. Break mamy tylko w pierwszym hicie aby nie było za łatwo. Ładnie przeskakuje przez fireballe ze zwykłymi wersjami trzeba wyczuć odpowiedni timing wersja EX przechodzi jak nóż przez masło a to za sprawą klatek niewidzialności. Wersja z MK ma dobre właściwości na ataki i zbliżenie do przeciwnika, jest tez niesamowicie bezpieczna na różne throwy np. Abla Tornado Throw. Wersje EX i HK mają hit-confirmy np. HK/EX CW> c+LP> Fury. Po tychże wersjach możemy także wsadzić HP i potem następnego Chickena jednak wymaga to wprawy i jak zawsze timingu. Piękne mind games po tym ciosie sprawiają ze przeciwnik jest zdezorientowany bo możemy wsadzać np Flame Kick czy może zwykły rzut lub specjalny, czy może cios + Fury nikt tak naprawdę nie wie dopuki sam sie nie przekona.

Tenshin czyli Rzut Specjalny TS (hcb+K) - bardzo ciężki do posadzenia i równie ciężko jest po nim posadzić coś mocnego a to za sprawą timingu. Zbieranie do tego chwytu przez Feia jest koszmarnie wolne dlatego że długo się do niego zbiera. Wersja EX nadrabia to zasięgiem. Po rzucie przeciwnik na ułamek sekundy jest otwarty na nasze wszystkie ataki. Zauważyłem na przykładowych walkach że nawet Ci najlepsi maja problemy z posadzeniem całego combosa po tym rzucie przez timing właśnie. Jednak warto opanować to do perfekcji gdyż mamy dzięki temu wielką przewagę a szczególnie wtedy kiedy przeciwnik sie tego nie spodziewa. Często zauważyłem że kiedy ktoś pakuję jakieś combo np zwykłe c+LP + Furia to nie kończy całej Fury tylko po drugim uderzeniu wpisuje TS po czym szarżuje dalej. Jest to świetny przykład na to jak dobrze można wykorzystać ten rzut.

Rekkashinken czyli Super Fury (qcf, qcf+P) - bardzo potężny super a to dlatego że kosi wiele energii i często jest gwarantowany po takich ciosach jak HP z bliska czy c+MK lub c+MP. Tutaj stoimy przy dylemacie czy czaić sie na ładowanie paska czy olać to i ładować ciosy EX kiedy nadaży sie okazja. Hmm w sumie i jedno i drugie rozwiązanie jest dobre. Ja stosuję Super Fury na przeciwników którzy są mocni jak np. Sagat, Gief, Ryu czy Abel bo maja dużo energii a tymi słabymi nie zawracam sobie głowy na Super ale to wedle uznania. Super ma także właściwości jugglujące oraz bierze przyzwoitą ilość energii na bloku. Bardzo szybki jeżeli ktoś ma duże recovery po jakimś ciosie to bez obaw możemy posadzić Super Fury.

Rekkashingeki czyli Enter The Dragon (qcf, qcf+PPP) - co tutaj napisać no jest ciężko i to bardzo. Wiele razy łapię sie na tym że mam pełen pasek ale co z tego jeżeli nie ma w sumie po czym na gwarancie posadzić wejścia smoka. Żadne FADC tutaj nie pomoże bo się nie da niestety. Jednym z nielicznych kombinacji po którym możemy wsadzić U1 jest FA po dashu. Kolejne to j+HK ale to tylko na noobów oraz jako anti-air ale to tez wielkie ryzyko niestety. Jednak nie załamujmy sie bo jest kilka sztuczek jak U1 wykorzystywać. Kiedy np potrafimy już robić cancel po FK to zauważymy że możemy posadzić tam U1 ale nie całe. Musimy byc szybcy bo jeśli przeciwnik będzie w locie opadajacym to złapie tylko 2 uderzenia ale jeśli będzie w locie wznoszącym to złapie 3. Na ile to jest ważne przekonacie sie potem bo to jedyny sposób na wymasterowanie tego. Nie mówię o tym że wchodzi cała animacja bo nie ma lekko. Trzeba obejść się smakiem niestety ale lepsze 2 lub 3 uderzenia do wykorzystania niz żadne prawda. Ratują nas tam także klatki niewidzialności więc mozemy iść na wymnianę kiedy jestesmy blisko przed przeciwnikiem jednak to juz chyba akty desperacji:)

Gekirinken czyli Fist Of Fury (qcf, qcf+KKK) - śmiech na sali i prawdopodobnie jedno z najgorszych U2 w grze. Naprawdę nie mogę powiedzieć niczego dobrego o tej ultrze ponieważ rażące wady przysłaniają zalety których jest jak na lekarstwo. Jest to ultra która jest counterem. Każdy powie no to zajebiście bo w razie jakiegoś pressingu możemy odpalić ultrę i będzie po sprawie. Tak to prawda ale co z tego skoro na zwykłe ciosy to działa np na ataki z powietrza lub na jakieś combo startery z bliskiej odległości. Co to antyairów to recept mamy wiele które wcześniej podawałem wiec bez sensu jest odpalanie tej ultry na skoczków ale zauważmy że jeśli przeciwnik robi jakiś cios specjalny powiedzmy tatsumaki shotosów to U2 powinna wejść na counter i nie wchodzi!!! obrywamy tatsumaki i w dodatku sie niepotrzebnie frustrujemy. Na wszelakie ciosy specjalne np Blanka ball electric fist Viper też nie działa więc zastanawiamy się wtf? Dobra sprawdzamy naszą U2 przeciwko innym ultra przeciwnika i co? to samo żadnej reakcji tylko patrzymy jak schodzi nam energia. Naprawdę szkoda to mówić ale lepiej jakby tej ultry w ogóle nie było bo jest to niepotrzebne, dlatego pod żadnym pozorem nie bierzmy U2 gdyż będzie to po prostu marnotrawstwo.

Jak grać Fei Longiem:

Na wstępie chce przedstawić tutaj strategie dla ogółu postaci które maja ze sobą wiele spólnego a szczegółami co do poszczególnych postaci zajmiemy się później. Najlepszą strategią dla Fei Longa jest trzymanie odpowiedniej odległości. Tak zwany półdystans. Jest to dość blisko aby dziobać na przeciwniku po jego recovery po ciosach specjalnych ale na tyle daleko aby nie trafił nas np. podcinką. cały czas kontrolujemy sytuacje i stawiamy na naszą szybkość. Musimy to wykorzystać. Sprawdźmy czy aby nasz pressing nie jest chaotyczny często zdarza się bowiem że gracze wpisują ultra combo na tak zwaną pałę aby uspokoić naszą grę wiec musimy także uważać aby się nie przeliczyć. Jedną z moich ulubionych strategii jest zagonienie przeciwnika do rogu planszy. Jesteśmy wtedy w komfortowej sytuacji i najlepszej do tego aby wygrać rundę. Zaraz napiszę dlaczego. Ciosy które gwarantują nam damage są na tyle dalekosiężne (Furia, Chiken) że możemy cały czas zbliżać się do przeciwnika. Overhead jest świetny do mixowania bo zauważymy że przeciwnik zagoniony do rogu często kuca lub turtluje. Kiedy skacze to albo karzemy go moim ulubionym HK z ziemi. Po wyłapaniu kilka razy przestanie skakać gdyż nie ma sposobu na to aby uciec powietrzem. Gwarantuję wam że nie ma szans na ucieczkę góra choćby się przeciwnik bardzo starał. Jeśli jest bardzo uparty to możemy zapuścić combo w postaci Flame Kicka - FADC - CW z MK + U1. Po wyłapaniu tego zestawu przeciwnik jest niemal bez szans. Pamiętajmy o naszej mobilności dzięki zastosowaniu dasha to pozwoli nam na zbliżenie się do wroga kiedy próbuje srk lub oddalenie się kiedy spróbuje rzutu. Kiedy nie trafi a chce rzucić to mamy na gwarant Fury. Możliwości pressingu jest wiele o czym powiem poniżej w przykładowych combosach. Pamiętajmy o hit-confirmation które ładnie kosi energię przeciwnika. Nie bawmy się w jakieś dziwne zgadywanki tylko klepmy najskuteczniejsze combosy kiedy gramy z trudnym przeciwnikiem. Nie okazujmy litości gdyż pamiętajmy że jesteśmy przeważnie słabsi. Przewaga mentalna o której mówiłem wcześniej sprawia że wiele ludzi nosi się ze świadomością że Fei Long to anemik który niewiele może. Powiem wam coś chciałbym zobaczyć ba nawet zapłaciłbym za to aby zobaczyć miny ludzi na sieci po drugiej stronie którzy ze mną przegrywali. Każdy myśli tak samo, mianowicie ze łatwo pójdzie a tutaj taka niespodzianka. Wiele razy miałem takie przypadki że otrzymywałem wiadomości z pochwałami o tym że ta postać ma potencjał, dobra robota, zajebisty Fei. To także bardzo podbudowuje. Kolejnym krokiem to skupienie nie możemy sobie pozwolić na odrobinę z dezorientacji. Pamiętajmy że Fei to postać której ubywa szybo energia po tym jak dostanie w japę więc myślmy o tym co robimy. Nie klepmy na pałę lepiej jest poczekać i wycofać się, uspokajając grę niż pchać się na chama lub czekać na przypadkowe szczęście to pewna przegrana.

Combosy które każdy powinien znać co do tego nie ma wyjątków:

Normals:
LPx4
c+LKx4
j+MK/MP/HK/HP> LPx4
j+MK/MP/HK/HP> MK/MP/HK/HP (MK/MP/HP można wsadzic combo jak jestesmy dostatecznie blisko przewaznie Fury)

Fury:
LP> Fury
c+LP> Fury
c+LPx3> Fury
HP> Fury
c+LKx2> LP> c+LP> Fury

Flame Kick:
j+MK> FK
j+MK> HP> FK
j+HK/HP> FK
j+HK/HP> HP> FK

Chicken Wing:
CW> HP> FK
CW> HP> Fury
CW> c+LP> Fury
CW> LP> FK
CW~ FK
CW~ c+LKx4
CW~ rzut
CW~ rzut TS

Tenshin:
TS> HP> FK
TS> c+MP> FK
TS> c+MK/MP> Fury

Super Fury:
c+LP/MP/MK> SFury
j+MK/MP/HK/HP> SFury
Focus Attack> SFury

Enter The Dragon:
j+HK/HP> U1
Focus Attack> U1
HP> MK ShienK> FADC> U1
MK ShienK> FADC> CW> U1

TheStormIsOver

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Hamtaro
    • Zobacz profil
    • Jak się bawić, to się bawić...
  • Skąd: Miami Beach Marina
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 15, 2010, 18:01:26 »
Tutaj będę zamieszczał linki do dobrych walk Fei Longiem jak również przydatne Combo Movies czyli wszystkie media które są związane z tą postacią. Na bieżąco będę aktualizował temat.

http://streetfighterdojo.com/sf4/characters/feilong.html  wiele dobrych walk Feia

Fei Long tutorial videos by DjB13
http://www.youtube.com/watch?v=f17qEQb-TGI  Part 1
http://www.youtube.com/watch?v=H7k1OCcaQZk Part 2

to każdy powinien znać. Nasz ekspert wyjaśnia co jest dobre, są tutaj także strategie gry Feiem oraz świetne combosy. Must see:)

Dobre walki od Ballaticiana:
http://www.youtube.com/watch?v=qUn2ufa99yw  Online match vs Gouken
http://www.youtube.com/watch?v=auGSnnBtXNs Online match vs Seth
http://www.youtube.com/watch?v=ocCZJDagSik Online match vs Rufus

bgf:
http://www.youtube.com/watch?v=UUApg0UyQv8 Online match vs Gouken
http://www.youtube.com/watch?v=MK92DrkWzw0 Online match vs Blanka
http://www.youtube.com/watch?v=mSTQUrqYqoE Online match vs Abel
http://www.youtube.com/watch?v=T_gbfmFZImM Online match vs Sagat
http://www.youtube.com/watch?v=WAKsnqdJ08I Online match vs El Fuerte
http://www.youtube.com/watch?v=VmA4wv3WrB0 Online match vs Cammy
http://www.youtube.com/watch?v=mYjER63fxPM Online match vs Dhalsim
http://www.youtube.com/watch?v=DfoHcHYg9C0 Online match vs Boxer
http://www.youtube.com/watch?v=yXzRPJeGgyc Online match vs Gief
http://www.youtube.com/watch?v=4b_aGNnM--0 Online match vs Blanka

Evilsnatcher:
http://www.youtube.com/watch?v=gHUm3zY4H84  Online match vs Fei
http://www.youtube.com/watch?v=7p8ZQH-AjMo Online match vs Chun
http://www.youtube.com/watch?v=f5-Sk84ljgE Online match vs Ryu
http://www.youtube.com/watch?v=IiIuOVu4unM Online match vs Zangief
http://www.youtube.com/watch?v=leU6mKusNsw Online match vs Sagat
http://www.youtube.com/watch?v=axSvnG4FFFc Online match vs Blanka

HNIC Mike:
http://www.youtube.com/watch?v=1Hhnv...e=channel_page Tournament match vs Ken
http://www.youtube.com/watch?v=6Aqyu...e=channel_page Tournament match vs Ryu
http://www.youtube.com/watch?v=FtDcw...e=channel_page Tournament match vs Chun
http://www.youtube.com/watch?v=EqWIs...e=channel_page Tournament match vs Dictator
http://www.youtube.com/watch?v=3JMzDn7KUTA Casual match vs Gouken
http://www.youtube.com/watch?v=YdaIb...e=channel_page Casual match vs Gouken

Justin Wong:
http://www.youtube.com/watch?v=IYWo8ooW-GQ Tournament match vs Blanka
http://www.youtube.com/watch?v=zqHxmYsuelg J. Wong Fei vs Chris Hu Ryu Grand Finals part 1 of 3
http://www.youtube.com/watch?v=0MtGZzydUoA
http://www.youtube.com/watch?v=HgaRyEf0xbE
http://www.youtube.com/watch?v=56TOgYjbAls
http://www.youtube.com/watch?v=IYWo8ooW-GQ
http://www.youtube.com/watch?v=8f3HyM5Us04
http://www.youtube.com/watch?v=WH5L1j8UiJ8
http://www.youtube.com/watch?v=vvh9ExTqkBY
http://www.youtube.com/watch?v=8SNrdjKmzvY&feature=related

RPGv2 (jeden z moich ulubionych graczy Feiem):
http://www.youtube.com/watch?v=hOPcnSAhIhs Online matches vs Boxer and Guile
http://www.youtube.com/watch?v=Cj1O-UHn3HA Online matches vs Cammy
http://www.youtube.com/watch?v=b8l_FkJ_4A8 Online match vs Gief
http://www.youtube.com/watch?v=Y7sACSuCVdw Online match vs Sagat
http://www.youtube.com/watch?v=Jv4WZZXCreI Online match vs Ken

StarNab:
http://www.youtube.com/watch?v=odG3EpRvQVY Tournament match vs Boxer
http://www.youtube.com/watch?v=03w8JhttONg Tournament match vs Honda
http://www.youtube.com/watch?v=mp8Haz51PzA Tournament match vs Gief
http://www.youtube.com/watch?v=lhmP2LEGyiU Tournament match vs Boxer
http://www.youtube.com/watch?v=oJozFzMDDWY Tournament match vs Ryu
http://www.youtube.com/watch?v=oehYQRMUZkI Online match vs Guile
http://www.youtube.com/watch?v=2egJtaryP0s Online match vs Sagat
http://www.youtube.com/watch?v=JLRVrgjiqZg Tournament match vs Boxer
http://www.youtube.com/watch?v=iOuWIkm5zyk Tournament match vs Honda
http://www.youtube.com/watch?v=fVJo8LNRoH4 Tournament match vs Gief
http://www.youtube.com/watch?v=fRDaQ2IdIkI Online match vs Ben J (Sagat)
http://www.youtube.com/watch?v=JfoXTIVEsn8 Online match vs GTO Mrick (Abel)
http://www.youtube.com/watch?v=trzIWOI0ZqI Online match vs Dark2Moon (Honda)

TeoH:
http://www.youtube.com/watch?v=O3ncRyg8ZSc Short combo video

xS A M U R A Ix:
http://www.youtube.com/watch?v=XNG0D_JqPTo Tournament match vs Sagat
http://www.youtube.com/watch?v=vzXqZ...eature=relatedTournament match vs Sagat
http://www.youtube.com/watch?v=0x9XY...eature=related[/QUOTE]Tournament match vs Sagat

Mago:

http://www.youtube.com/watch?v=Cee08TR6iEM
http://www.youtube.com/watch?v=ktoRiCve5Ts
http://www.youtube.com/watch?v=SIwRGzoW0qo
http://www.youtube.com/watch?v=qVmo0_5bByo
http://www.youtube.com/watch?v=gife8oV8CmM
http://www.youtube.com/watch?v=jnrCqDxP6_4
http://www.youtube.com/watch?v=W9AFC2PS13Q
http://www.youtube.com/watch?v=Ll7EnbxNYS4
http://www.youtube.com/watch?v=uaTcryD9wqI
http://www.youtube.com/watch?v=HGeB4-fJvh0
http://www.youtube.com/watch?v=SO1sXhaNvKw
http://www.youtube.com/watch?v=o2BzAKxvj_s
« Ostatnia zmiana: Maj 16, 2010, 02:57:36 wysłana przez Hamtaro »

TheStormIsOver

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Hamtaro
    • Zobacz profil
    • Jak się bawić, to się bawić...
  • Skąd: Miami Beach Marina
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 15, 2010, 18:12:59 »
Strategia na postacie:

Tekst poniżej to recepta jak grać na daną postać. Ma to nam uświadomić czego możemy się spodziewać co stosować a czego nie. Analiza ma na celu poszerzenie wiedzy i systematyczna naukę na dane postacie. Chciałbym zaznaczyć że jeśli coś się nie zgadza lub czegoś brakuje to chętnie wdam się w dyskusję oraz na bieżąco będę uaktualniał temat kiedy pojawią się ciekawe informacje które wyczytam po uprzednim ich sprawdzeniu.

VS Fei-Long - jest niemrawo a to dlatego że nasz przeciwnik zna wszystkie niespodzianki naszej postaci co jest denerwujące. Nasza gra powinna być efektywna z dużą ilością mindgames. Staramy sie przyprzeć do muru używając odpychających ciosów. na górę wiadomo FK lub zwykłe HK lub HP. Uważajmy na wcinający FK oraz hit-confimation. Kontrujmy jego Fury swoja Fury jeśli wróg trafi na blok bądź nie trafi wcale. Jeśli szarżuje dalekim CW używamy FA. Nie skaczmy zbyt często bo to grozi combo z FADC + U1. Najlepiej grać szybciej niż on sam gra i zachować tą szybkość oraz używać sprawdzonych combosów nawet tych najprostszych.

VS Zangief - cholera rusek jest dobry i groźny jak król Ivan ale od czego są nasze szybkie sztuczki. Cały czas uważamy i jesteśmy ostrożni. Od początku staramy się nawiązać walkę na średnim dystansie. Większość graczy myśli że Suplex + Lariat wystarczą na Feia bo przecież nie może niczym tych kombinacji przebić. To tylko pozory. Na suplex wyjdźmy na przeciw z naszym EX FK gdyż także możemy sie na tym polu pochwalić priorytetem dzięki klatką niewidzialności. Na crossie używajmy krótkich ciosów szczególnie c+LP aby mieć przewagę lub użyjmy EX TS aby zaryzykować na okazję do comba. FK także jest tutaj mile widziany. Na lariat stosujmy Fury ale tylko w czasie końca animacji. Czasem sie zastanawiam jak można robić to 6 razy pod rząd. Prawda jest taka że lariat = wysoki priorytet więc ludzie używają tego na pałę. Lariat ma 2 wersje wiec musimy bacznie obserwować jaka przeciwnik stosuje. Możemy zapodać c+MK + SFury ale tutaj uwaga jeśli zrobimy c+MK za głęboko wtedy łapiemy rzut niestety. Stosujmy CW sekundę po starcie lariata jeśli dobrze wymierzymy wciśniemy się CW a wtedy mamy wielkie pole do popisu. Stosujmy często u+HK> EX FK aby pokazać kto na średnim i bliskim dystansie rządzi. Power Bomb może przerażać ale jest sposób wtedy kiedy Gief robi sobie przebieżki jest czas na to aby zaatakować j+HK + combo jeśli Power Bomb jest EX wtedy lecimy z u+HK i dalej combo lub FK wedle uznania. Na świecącą łapę stosujmy backdash i często skaczmy nawet jak w powietrzu oberwiemy to nic nie szkodzi bo przeważnie ludzie kombinują po rączce suplexa a dzięki temu unikniemy kary. Jeśli nie trafi to mamy szansę na combo. Jeśli pięść robi zwykłą np z MP to FA i po dashu pakujemy ultra a jeśli trafi zwykłym na blok to ładujemy HP>FK z HK. Na zwykłe ciosy odpowiadamy Fury wykorzystując naszą szybkość lub FK z LK lub MK. Jest ciężko ale nie warto się poddawać na każdego jest sposób.

VS Akuma - tutaj jeszcze gorzej i trudniej ale mamy szansę sie wykazać karząc jego błędy. Uważajmy na jego hadou z powietrza bo to początek naszego końca. Combo startery po tym śa zabójcze. Cały czas sie czaimy blisko i uważamy na jego LK i jego gwaranty po tym jak tatsumaki czy srk lub dwuhitowe cholerne HK. Jeśli dostaniemy w czapkę HK to już po nas bo mamy na karku BnB combos. Focus jest bardzo ciężki do posadzenia pomiędzy więc nie ryzykujmy. Na podcinkę z HK ładujemy na gwarant Fury z HP. Kiedy robi swoje flipy to zwykłe HK z ziemi wystarczy lub szybki FK dla pewności. Nie mamy recepty na teleportację ale możemy kontrolować dystans za pomocą podwójnego dasha do przodu lub Chicken. Chicken EX stosować często jak zaczyna puszczać hadou z powietrza. Akuma może biegać ale Fei Long może Chickenować:) Kiedy robi Ultra to jump do tyłu z HK + Combo. Z bliskiej odległości kiedy puszcza hadou lecimy po tym z Fury gdyż ma minimalne recovery po tym. Miejmy oczy szeroko otwarte bo chwila nieuwagi i mamy w plecy.

VS Guile - jest ciężko bo to straszny żółwik. Gość z talerzem na głowie jest do pojechania za pomocą prostych rozwiązań. Zaganianie w róg to podstawa ale on i tak sie czuje bezpiecznie cały czas naparzając boomy. Na sonic boom polecam Chickena szczególnie jego EX wersję. Nie skaczmy za często gdyż możemy oberwać flash kickiem. Po flash kicku czy to zblokowanym czy nie trafionym zawsze walimy dash i HP> Fury lub FK bo ładnie kosi lub Ultra. Kiedy robi podcinkę to możemy przyjać drugie uderzenie na FA lub wjechać między jednym a drugim z Fury z LP. Obserwujmy co robi jeśli stoi lub idzie w naszą stronę to atakujmy bo mamy pewność ze nie ładuje charga. Na przemian używajmy ciosów na low z overheadem aby przypomnieć mu aby się podniósł to nasza szansa na hit-confirma z MP> SFury. FK często skutkuje po jego zwykłych combosach. A no i nie zapominajmy o naszych prostych pokes np. c+HP, HP, f+HK z bliskiej odległości najlepiej na wymianę z overheadem.

VS Cammy - szybka larwa do tego bardzo mobilna. Możemy mieć problem ponieważ jej speed jest bardzo zbliżony do naszego. Po zblokowanym Spiral arrow walimy najlepiej FK. Możemy się także pokusić o fokusa jak przeciwnik użyje wersji z LK lub MK. W zwarciu przygotujmy się na ostrą wymianę na ciosy zaczynające sie od LK ponieważ Cammy ma podobne właściwości do naszych i kończące combosem Spiral Arrow jest dość groźne i zabiera sporo. Spinning Backfist traktujemy FK przed trafieniem w Feia. Cannon Spike bierzemy na blok bo to strasznie wkurzający cios, a po bloku natychmiast Fury które wchodzi zawsze. Możemy także pokusić się o Super Fury lub Enter The Dragon ale to z odpowiednim timingiem. Jeśli zastosowaliśmy na to FA musimy zdashować tak aby mieć Cammy przed sobą bo czesto ląduje ona za naszymi plecami po czym możemy miec kłopoty i mindgame. Hooligan Combo blokujemy nisko albo na kłopoty przed trafieniem FK. Możemy takze wjechać z CW jeśli chcemy ją dopaść w powietrzu. Cannon Strike blokujemy i w tym samym czasie zapalamy FK. Możemy nawet blokować nisko gdyż na szczęście nie jest to overhead . Trudność polega na tym że z niewiadomych przyczyn czasem się zdarza że Cammy po Strikeu ląduje za naszymi plecamy a to niedobrze więc lepiej blokujmy stojąc bo to combostarter. Najlepsza strategia to zepchnięcie do rogu wtedy mamy przewagę praktycznie zawsze bo nie jest w stanie niczym nas zaskoczyć. Często blokujmy nisko gdyż wiele jej ataków zaczyna się od lowa. Po zablokowanej ultrze lub Super mamy na gwarancie to samo. Pamiętajmy że FA możemy stosować bez obaw na większość ciosów Cammy.

VS Abel - wyzwanie i to jakie. Tutaj łamie się kanon że barczyste postacie są wolne. Wyjątkiem jest właśnie Abel który jest groźną postacią o wielkich możliwościach ofensywnych. Aby pokonać Abla trzeba zastosować wiele mindgames i trzymać dystans. Pod żadnym pozorem nie szarżujmy z bliska bo to nasza zguba i omijajmy jego f+MK gdyż jego bliski kontakt potrafi zaboleć. Roll traktujemy podcinką, rzutem lub TS który świetnie na niego działa dając nam przewagę. Wiele ciosów Abla jest starterem na CoD który także jest mindgame na 3 trafieniu low/high. Jeśli zblokowaliśmy 1 trafienie walimy FK albo Fury. Uważajmy na cross-up z j+MK po którym ma przewagę najlepiej uciekajmy EX CW. Zagonienie do rogu opłaca się ale często jest to chwilowe za sprawę jego EX Roll. Trzymaj dystans w rogu i uważaj na roll oraz skoki. Na obronę przeciwko tornado dobre jest u+HK + combo o czym wspominałem wcześniej przy strategii przeciwko Giefowi. Po zblokowanym kick flipie gwarantowane Fury. Świetna bronią jest MK CW który ma przewagę na wszystkich ciosach Abla no może z wyjątkiem Falling Sky. Jeśli ktoś ładuje ultra na pałę to mamy gwarant ultra combo jakiś setup lub co nam przyjdzie do głowy. A no i nie zapominajmy o tym ze ciosy na low ładnie koszą Abla U1.

TheStormIsOver

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Hamtaro
    • Zobacz profil
    • Jak się bawić, to się bawić...
  • Skąd: Miami Beach Marina
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 15, 2010, 18:55:04 »
VS Sagat - poważne starcie z prawdopodobnie najlepszym zawodnikiem w grze. Ma dużo staminy i do tego potężne ciosy a i defensywnie jest bardzo dobry wszystko to czyni go postacią kompletną. Chwila nieuwagi a możemy stracić ponad połowę energii!!! Sam widziałem jak jedna runda trwała kilka sekund po czym Fei leżał jak kłoda. Ale to tylko pozory w atakach Sagata są małe kruczki które mogą nam dać wygraną. Zauważmy że wszystkie potężne ciosy są zamaszyste a góra mięsa ma duże recovery więc pakujemy Fury po czym się tylko da. Z bliska musi on uważać bo nasza szybkość sprawia że możemy użądlić. HK lub HP nie stanowią przeszkody i po tym dajemy Fury jeśli jesteśmy blisko. To samo tyczy się podcinki z c+HK. Z daleka nasza broń to EX CW szczególnie wtedy kiedy puszcza tygrysy. Skakać za bardzo się nie opłaca bo po pierwsze jest Tiger Upper w najlepszym wypadku zwykłe HK z ziemi które też jest potężne a po drugie grozi to cancelem połączonym z jego f+HK>Ultra. Chyba że zaryzykujemy na wyskoku nasze dalekosiężne HK które czasami daje radę na jego HK z ziemi. Z bliskiej odległości lepiej nie róbmy FA bo zwykłe dwuhitowe ciosy nogą dadzą nam popalić. Szansy wypatrujmy po nietrafionych Tiger Upper lub po przyjęciu na blok Tiger Knee. Wtedy mamy gwaranty z HP>Fury. Przy niskich Tigerach dobre moze być j+HK>HP>FK to trochę uspokoi oponenta a pamiętajmy że po Tigerach ma recovery. Po Tiger Knee odpalamy FK jeśli zanurkował daleko a jeśli odpalił blisko nas to walimy Fury. Jego wersja EX kolanka jest bezpieczna więc się nie wychylamy. Często się zdarza że jego zblokowany Tiger Upper lub Tiger Knee nie gwarantuje czystych setupów lub combosów więc musimy to robić bardzo szybko najlepiej w ułamku sekundy. Myślimy w przód co chcemy posadzić tak będzie lepiej. Kiedy ma naładowany pasek ultra lub supera nie szarżujmy bo już po nas. Jego ataki są zabójcze. Przejmijmy inicjatywę kiedy jest odkryty np po jego nieudanym FADC odpalamy Ultra bez litości. Zagońmy go w róg gdzie naprawdę mamy przewagę. Trudno w to uwierzyć ale to prawda bo tam Sagat przeciwko chińczykowi czuje respect. Jedyne miejsce gdzie możemy pokazać kto tutaj rządzi.
« Ostatnia zmiana: Maj 15, 2010, 19:21:55 wysłana przez Hamtaro »

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 27, 2010, 21:05:40 »
jeśli ktoś nie oglądał ostatniego ECT2

http://www.youtube.com/watch?v=olhkPdh-_IU&feature=player_embedded

Sagat chyba na prawdę ma sporego nerfa, w końcu Sanford wygrał pod rząd chyba z 8 ostatnich turniejów.

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 28, 2010, 08:58:07 »
To nie jest tak, że Sanford mainuje Sagata i dostał baty bo miał zły MU. Jest wprost przeciwnie - Inthul gra TYLKO Fei Longiem i pozamiatał wiele postaci na ECT. Sanford wyjął Sagata za radą JWonga, po tym jak Inthul mu zniszczył Cammy.

BTW. Chicken Wing jest teraz safe?? W ogóle mu tego nie karali.

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 28, 2010, 09:48:09 »
Wong też mu radził by wziął Sakurę :)

A Sanfort wygrał te wszystkie turnieje głównie SAGATEM. Tam gdzie mół sobie pozwolić to skakał po postaciach, jednak prędzej czy później zawsze wracał do SAGATA i wygrywał.

Zobacz sobie wcześniejsze turnieje.

Oczywiuscie nie zmienia to faktu że Ithul grał dobrze. Sanford jest świetny, ale  jest idealnym przykłądem, że Sagat był przegięty w Vannili.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 28, 2010, 10:55:07 »
ta ale jakiego sagata ma sanford, sorry ale gościu wymiata sagatem równo, inna sprawa, że sakurę też ma nieziemską, chociaż marn ma chyba najlepszą jaką widziałem :)
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 28, 2010, 10:55:32 »
BTW. Chicken Wing jest teraz safe?? W ogóle mu tego nie karali.
W SF4 tylko LK CW można ukarać na bloku (-4; MK -2; HK,EX 0), w SSF4 nie testowałem, a w kwestii danych o klatkach to nie wierzę póki co nikomu - np. wg. eventhubs.com przewaga po trafieniu HK i EX CW wynosi 2.

Sanford jest świetny, ale  jest idealnym przykłądem, że Sagat był przegięty w Vannili.
I pewnie wg. Ciebie runda z perfectem wyglądałaby zupełnie inczej gdyby była rozgrawana w SF4? Jedyny nerf Sagata jaki tu miał efekt to stun 1000 a nie 1100.
Jeżeli już to Sanford jest idealnym przykładem na to, że trudno jest mieć ogarnięcie na wszystkie matchupy. 16 to dobra liczba postaci, 25 to już trochę dużo, 35 to przegięcie, a dodatkowe postaci, które mają się rzekomo pojawić jako DLC tylko pogorszą sprawę.
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 28, 2010, 11:52:11 »
Po pierwsze jakby Sagat był taki jak w Vanilli  to Ithul dostałby wpierdol.

Po drugie Sagat ma nerfa na stamine i co najważniejsze na DMG ciosów. Nie widzisz tego, że w Vanilli wystarczy jedno kombo i nie masz pół paska? Tutaj jak widaćnie było łatwo. Zresztą po kilkunastu walkach z Sagatami uważam że jest zdecydowanie gorszy.

W Superze balans postaci jest spooooooro poprawiony.

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 28, 2010, 13:03:08 »
Po pierwsze jakby Sagat był taki jak w Vanilli  to Ithul dostałby wpi****l.
W rundzie z perfektem? Tak tak, oczywiście.

Po drugie Sagat ma nerfa na stamine i co najważniejsze na DMG ciosów. Nie widzisz tego, że w Vanilli wystarczy jedno kombo i nie masz pół paska? Tutaj jak widaćnie było łatwo.
I naturalnie te 50 punktów życia oraz zmiany w zadawanych obrażeniach były kluczowe w ostatniej rundzie. W całej ostatniej grze zmiany Sagata nie miały wpływu na wynik w sposób bezpośredni (bo oczywiście zawsze można argumentować "Gdyby Sagat był mocniejszy to by się Inthul bał ciosy zadawać").

Zresztą po kilkunastu walkach z Sagatami uważam że jest zdecydowanie gorszy.
Co ma się jednak nijak do tezy, że przytoczona walka jest idealnym przykładem na to, że Sagat jest OP w SF4.
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 29, 2010, 11:33:41 »
Cytuj
W rundzie z perfektem? Tak tak, oczywiście.

lol przeciez to o niczym nie swiadczy. Sanford juz bewnie byl na maksa wkurzony o czym swiadczyl randomowy SRK i psychicznie wymiękł. IMO w vanilli nie doszedł by do rundy z perfectem bo dostałby wcześniej od cammy. Fei dostał bardzo ciekawą ultrę na countera, o czym Sanford pewnie zapomniał.

Cytuj
I naturalnie te 50 punktów życia oraz zmiany w zadawanych obrażeniach były kluczowe w ostatniej rundzie. W całej ostatniej grze zmiany Sagata nie miały wpływu na wynik w sposób bezpośredni (bo oczywiście zawsze można argumentować "Gdyby Sagat był mocniejszy to by się Inthul bał ciosy zadawać").

SZostak nie wiem co sie czepiasz ostatniej rundy. TO O NICZYM NIE SWIADCZY.  Moim zdaniem w Vannili nie doszło by do takiej ostatniej rundy. I tak, wiekszy DMG wystarczyl by  zabic FEIa tym co robil.


Cytuj
Co ma się jednak nijak do tezy, że przytoczona walka jest idealnym przykładem na to, że Sagat jest OP w SF4.

Jest, bo w Vannili Sanford rzezniczyl Sagatem a tu od razu ma problemy z jakims randomem

Zresztą nie tylko Sagat dostał Nerfa ale Fei też ma buffa, ale wg Ciebie oczywiście to nie ma znaczenia.

TheStormIsOver

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 193
  • Płeć: Mężczyzna
  • aka Hamtaro
    • Zobacz profil
    • Jak się bawić, to się bawić...
  • Skąd: Miami Beach Marina
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 29, 2010, 12:31:21 »
Vipe dobry link :) Nie kłóćcie się bo tracicie cenną energię lepie wykorzystajcie ją pożyteczniej.

Cytuj
Fei dostał bardzo ciekawą ultrę na countera

http://www.youtube.com/watch?v=WFu-IghUWKE&NR=1

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: Fei Long
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 31, 2010, 11:36:46 »
lol przeciez to o niczym nie swiadczy. Sanford juz bewnie byl na maksa wkurzony o czym swiadczyl randomowy SRK i psychicznie wymiękł. IMO w vanilli nie doszedł by do rundy z perfectem bo dostałby wcześniej od cammy. Fei dostał bardzo ciekawą ultrę na countera, o czym Sanford pewnie zapomniał.
Cammy? Co ma Cammy do nerfów Sagata? Rozumiem też, że wkurzenie Sanforda osiągnęło apogeum w momencie gdy ubił Fei Longa 2:0 i dlatego przegrał kolejną grę - tak, to ma grubszy sens.

SZostak nie wiem co sie czepiasz ostatniej rundy. TO O NICZYM NIE SWIADCZY.
Czepiam się stwierdzenia o tym jakoby Sanford był idealnym przykładem na to, że Sagat był OP w SF4 (w szczególności w kontekście dyskutowanego meczu).

Moim zdaniem w Vannili nie doszło by do takiej ostatniej rundy. I tak, wiekszy DMG wystarczyl by  zabic FEIa tym co robil.
Ale zdajesz sobie sprawę z tego, że cały większy damage jaki zadałby w ostatniej grze to 10 razy chip z 10 damage więcej na Low Tiger Shot oraz 5 damage więcej z Tiger Shot? I z tego, że poza tymi ciosami jeszcze tylko trzy razy go rzucił?

Cytuj
Co ma się jednak nijak do tezy, że przytoczona walka jest idealnym przykładem na to, że Sagat jest OP w SF4.
Jest, bo w Vannili Sanford rzezniczyl Sagatem a tu od razu ma problemy z jakims randomem
Problemy jak problemy - jedną grę wygrał dość przekonująco.

Zresztą nie tylko Sagat dostał Nerfa ale Fei też ma buffa, ale wg Ciebie oczywiście to nie ma znaczenia.
Dla Sanforda jako idealnego przykładu, że Sagat był przegięty w SF4? Marginalne.
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.