Autor Wątek: Paul - dyskusja ogólna  (Przeczytany 17177 razy)

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 02, 2010, 14:47:06 »
Di no i właśnie o tym piszę, chyba się nie zrozumieliśmy.
Ta kombinacja ma tylko dwa scenariusze jeśli chodzi o blokowanie, możemy zablokować pierwszego lowa i ukarać, na refleks jest to mało prawdopodobne, musimy przewidzieć, zgadnąć whatever. Sytuacja druga, nie wejdzie jako natural i nawet po trafieniu pierwszym lowem resztę możemy zablokować. Problem w tym, że ostatni cios ma pushback przez co tylko garść postaci jest w stanie to ukarać i nie jest to duża kara. Więc cios jest naprawdę dobry, tym bardziej, że kroi więcej niż dowolna podobna kombinacja w grze (podcinka jina etc). Ponadto ładnie zbiera jako oki, kończy juggle etc.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 02, 2010, 15:28:53 »
Ale na początku nie napisałeś o podziale na dwie serie, tylko o tym, że mało kto może ukarać d+4,(2:1+2) za 1/3 wartości obrażeń d+4,2:1+2 (choć nie dosłownie). Potem z kolei napisałeś o tym, że ta seria jest low-risk, high-reward - tylko gdzie?* (patrz: ostatni akapit tego postu)

tym bardziej, że kroi więcej niż dowolna podobna kombinacja w grze (podcinka jina etc).

d+4,2:1+2 - 42 dmg (d+4,2,1+2 zadaje 40). 65 punktów to zadaje ta seria wtedy, gdy nie jest naturalem :-X

Przyjrzyjmy się karaniu:

d+4,2:1+2 z cleanem:
dmg: 42
kara: prawie każda postać ukarze to za pół paska

d+4,2:1+2 bez cleana:
dmg: 12
kara: Panda - 51/52, Bryan - 38, Bruce - 30 (pewniejsze f+1+2 za 25).

Zgadza się, wiele postaci tego nie ukarze, ale pisanie o 1/3 dmg z demo na karze to jakieś nieporozumienie, bo 42/3 = 12. Poza tym sposobem na unikanie zgadywanki z udziałem demo jest backdash - owszem, jest on w tej części zbiedzony, ale jeden bdc wystarczy, żeby wyjść z zasięgu d+4 na cleanie.

* - Low-risk, high-reward? Tak można nazwać mixupy, które są mało karalne, gdy przeciwnik zgadnie. d+4 jest high-risk, mid/high-reward z bliska i low/mid-risk, low-reward ze średniego dystansu. Stosowanie tej zgadywanki zależy od tego na jaką postać gramy oraz od tego, na jakiej odległości gra przeciwnik.
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2010, 15:31:22 wysłana przez Di »

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 02, 2010, 21:51:50 »
No, nie inaczej. Ta podcinka może być niezłym 50/50 jak ktoś ma problem z movementem i łatwo wtedy do niego podejść na styk. Ale jak potrafisz umiejętnie się cofać to przeciwnik nie ma tak łatwo z tym żeby do ciebie doskoczyć i sobie to zrobić, chyba, że przy ścianie.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 02, 2010, 22:03:26 »
d+4,2:1+2 jest karalne. Steve może to ukarać d/f+1+2 albo f,f+2, a Leo f,f+2.
No ok, dlatego napisałem, że nie mam tego jak karać Alisą ;) W sumie zmieniłem chyba znowu maina, jakoś źle mi się gra Stevem w tej części. Jeszcze pewnie spróbuje jak poznam dokładne właściwości ciosów z PAB, zmiany w starych ciosach itd. itp.

W sumie smuci mnie to, że idzie mi o wiele lepiej od kiedy zacząłem spamować d/f+2 Alisą. Taka gra...

Liberty - no, na szczęście od DR'a d+2 Steve'a jest już bezpieczne  8)

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 02, 2010, 22:24:12 »
Wiesz w teorii może i tak, w praktyce można paulem podejść do kogoś równie łatwo jak każdą inna postacią. Nie da się wygrać cały czas trzymając dystans, a jak się zapędzisz pod ścianę to w ogóle upraszcza się mocno grę paulowi. Wcześniej czy później cię rzuci na ścianę (2 rzuty, 2 różne wyrwania), pojedzie barkiem, trafi DF albo innym shrederem... Ewentualnie zaskoczy demo bo zbierając kolejne mocne i bezpieczne ataki na mid będziesz bać się kucnąć. Oglądając walki paula jakoś nie widzę aby specjalnie ktoś unikał tej kombinacji.. Na tej samej zasadzie często obserwuję jak bob wybija df2 a na czacie mówiliście, że to takie karalne i należy uważać (ile to ma? na TZ piszą -8 lol, jakie to ma być karalne?).
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 02, 2010, 22:45:45 »
O właśnie, zapomniałem o tych dwóch rzutach wrzucających na ścianę. Komedia.

Tokis_TLT

  • TLT
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 392
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Tokis_PL
  • Skąd: Łódź
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 02, 2010, 23:19:29 »
Ile tam jest straty po zablokowanym Demo(mid)? Czy wersja JF ma inne recovery? Czy i jakie rzuty Paula zabierają więcej dmg pod ścianą/dają wallsplat? Czy qcf+1+2 oraz DF ma karę? Czy Sway gra Paulem? :P

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 02, 2010, 23:25:16 »
Po demo JF chyba -15. Na ścianę wbijają d/f+1+2 i qcf+1+3, qcf+1 (chyba tak to szło, Kongo Blast), i 2+4~b chyba też. Jeżeli qcf+1+2 to ta nowa podcinka (moja pamięć do notacji...), to jest karalne, ale nie na wybitkę, DF ma -15. Tak, gra Paulem, Leo i ostatnio Stevem. :P

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #38 dnia: Luty 02, 2010, 23:26:36 »
Ile tam jest straty po zablokowanym Demo(mid)? Czy wersja JF ma inne recovery? Czy i jakie rzuty Paula zabierają więcej dmg pod ścianą/dają wallsplat? Czy qcf+1+2 oraz DF ma karę? Czy Sway gra Paulem? :P

eeeeeeeeeeee nie za dużo na raz?? Mój mózg zdążył przeanalizować tylko ostatnie pytanie :o.
Tak Sway gra Paule, ale tak samo janowo jak wszyscy inni. ;)

EDIT: Ten nowy rzut to d/f+1+3 qcf+2 jak zrobimy z chmurką to jest gwarant, jak  bez chmurki to nie
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2010, 23:28:56 wysłana przez Cambion »

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #39 dnia: Luty 04, 2010, 08:44:26 »
b,f+2 Alisy nie ukarze demo Paula? d+4:2:1+2 (bo taki jest poprawny zapis, o czym zapomniałem) ma wg FD -17, a b,f+2 Alisy wychodzi właśnie w 17 klatek.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #40 dnia: Luty 04, 2010, 10:14:04 »
No ukarze i jest dość proste, ukaże nawet iwr2 za 55 ale to jest troche trudniejsze.

Widzisz sneju jaki gapcio z Cebie?

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #41 dnia: Luty 04, 2010, 16:35:53 »
No wiesz, jak się gra w tą gre raz na miesiąc to można nie pamiętać całej command listy, zwłaszcza postacią którą dopiero się zaczynało grać ;p Samemu wykminiłem tylko f+1+2, ale nie siedziało to jednak z maksymalnej odległości, poza tym to strasznie gówniana kara jak na cios który w poprzednich częściach karało się za 3/4 paska.

Dzięki Di :*

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #42 dnia: Luty 04, 2010, 17:38:43 »
A w DR ten JF paula też nie odpychał tak daleko?

Hobbith

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 80
  • Płeć: Mężczyzna
  • Deathfist!
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Hobbith_PL
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #43 dnia: Czerwiec 25, 2010, 09:45:01 »
d+1+2 Paula jest popsuty na maxa! No kurde w jakich sytuacjach on nie wchodzi, to już jest śmieszne >.<
Przegrałem już przez to tyle walk, że mi się śmiać chce. Poważnie odnoszę wrażenie, że ten cios czasem
przestaje być midem, a zaczyna być highem i to jeszcze nie trafiającym przeciwników, wykonujących pewien
określony ruch. Kurde no, kilka razy zdarzyło mi się nie trafić nim Asuki czy Lili wykonującej pięść na high.
Po prostu Paul się na nich zatrzymuje i nic. Damn! >.<
Nothing like a good workout!

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Paul - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #44 dnia: Czerwiec 25, 2010, 10:16:43 »
Też ostatnio miałem pare podobnych sytuacji grając z kumplem który gra właśnie Paulem. A dziwiłem się nie mniej niż ty bo zazwyczaj wszelkie bugi są na moją niekorzyść... a tu takie miłe zaskoczenie 8)