Autor Wątek: SSF4 dyskusja ogólna  (Przeczytany 483157 razy)

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1245 dnia: Listopad 29, 2010, 19:11:47 »
Przecież to jest całkowicie normalne, że jeśli jest postać jest tak słaba, że musisz być lepszym od przeciwnika w dosłownie wszystkim (albo liczyć na jego nieznajomość postaci), żeby w ogóle myśleć o ugrywaniu czegokolwiek, to nie wzbudza ona zbyt dużego zainteresowania wśród graczy, nawet jeśli jest to fajna i ciekawa postać (a Makoto zdecydowanie taka jest). Po prostu teraz jej zmiany sugerują, że będzie całkiem solidna. To jest normalne, że więcej ludzi zaczyna się nią interesować :F
nie łatwiej było to streścić krótkim "tak jest bardziej pro" ? ;g

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1246 dnia: Listopad 29, 2010, 19:18:06 »
Zmiany, przecieki, kiepskie tłumaczenia
Lol, no fajnie Guile'a ruszyli :f

Capcom chyba naprawde nie ma pojęcia o co kaman w ogóle.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1247 dnia: Listopad 29, 2010, 19:24:37 »
przecież guile od zawsze był do niczego.... Ja nie wiem czemu mu jeszcze nie zwiększyli dmg z sonic boom, albo czegoś tam jeszcze co guile robi :D a w ogóle flash kick powinien mieć dodatkowy hitbox pod guilem i być +20 na wszystkim.

A tak szczerze, to już chyba nie ma takiego producenta fighterów co by wiedział o co kaman. Mogło być gorzej, bo z tego co widzę to raczej zmiany u reszty postaci dobrze ogarnęli.
Moje pięści krwawią śmiercią!

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1248 dnia: Listopad 29, 2010, 19:27:13 »
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2010, 19:31:32 wysłana przez maddest »

cieslak

  • Gość
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1249 dnia: Listopad 29, 2010, 21:27:15 »
Dudley
※ EX Ducking has been added, all moves that come out of EX Ducking are very fast.
※ Crouching MK can be linked.
※ Foward+MK comes out faster.
※ EX Short Swing blow reels back less.



Zapowiada się bardzo ciekawie. :) Może ten EX Ducking w końcu pozwoli mi się łatwo zbliżać...

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1250 dnia: Listopad 29, 2010, 22:45:38 »
Wątpie każdy z tych move'ow (Ducking Upper itp) ma opóźnienie co można ukarać SRK i już jesteś po drugiej stronie , a nie piszę żeby sam EX Duck miał super armora czyli raczej "szybka-lipa".

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1251 dnia: Listopad 29, 2010, 22:52:17 »
Ale i tak te zmiany u Dudka są bardzo korzystne. Untechable knockdown z każdego randomowego hitu kiedy nie mamy paska (link w c.mk, ciekawe czy trzeba będzie linkować z s.lp, czy wystarczy c.lp), no i szybsze f+mk = sexy. EX SSB powinno dostać jakieś invincibility, nawet jakby mieli zwiększyć troche opóźnienie na bloku.

cieslak

  • Gość
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1252 dnia: Listopad 29, 2010, 22:53:38 »
Może być i tak, ale lepiej, żeby nie było. Ciekawi mnie, jak to w ogóle będzie działalo na fireballe. Mówię tutaj o ex duck + hp... Jeśli bardzo szybko będę pod nimi przelatywał, to mi to styka. Później to już kwestia tylko wyczucia - tak jak teraz, tylko że teraz jest o wiele wolniej. A no jak będzie szybciej, to z naszej strony będziemy mogli sobie pozwolić na opóźnienie. Zapewne kara będzie jak po ex machinegun, no ale co tam. :)

Edit. Właśnie, Snejku. No jak będzie tylko po s.lp, to imo lekkie przegięcie... O f+mk nie mówię, bo wiadomo, że wypas.
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2010, 22:56:31 wysłana przez cieslak »

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1253 dnia: Listopad 30, 2010, 00:44:38 »
Czemu znerfowali s.rh dyktatora.. :/
i nerfy vegi?!

porazka jakas.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

cieslak

  • Gość
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1254 dnia: Listopad 30, 2010, 07:05:35 »
Czemu znerfowali s.rh dyktatora.. :/

I dobrze. Ta postać to przegięcie pały.

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1255 dnia: Listopad 30, 2010, 09:02:07 »
Ale jaja z DeeJay-em:
Cytuj
  • Charge time on air slasher reduced.
  • short Jack Knife Maximum has strike invencibility on startup (and juggles into Roundhouse JKM on AA)
  • Slide length increased (cr.hk)
  • Dash properties changed (input priority... to ease his dash buffering, which was horrible, hence how hard it was to do U2 after a dash)
  • Something about his far.mk changed, but I have yet to understand what. I believe it's 5 startup instead of 6 now, but they mention how you can followup with it after a weak move (probably jab) which doesn't make any sense because you could already do that before (cr.jab is +6, and c.mk was active on 6th... 1 frame link, already possible)
  • Double Rolling Sobat's frame advantage increased to allow for followups after FADC.

Zmiany wyglądają na grube  :o. Lepszy projectile, juggle state po aa jacknife, dłuższy slide i ... czyżby w końcu dash ultra dla każdego śmiertelnika? :D

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1256 dnia: Listopad 30, 2010, 09:40:18 »
Bardziej oficjalne zmiany dla Dudka, Tygryska, Giefa i Dana

Czyli wróżby Tastera o czekaniu na AE z obczajaniem Sagata się nie sprawdziły :P
« Ostatnia zmiana: Listopad 30, 2010, 09:42:32 wysłana przez Gargooletz »

ZajmaN

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1291
  • Ukryty metal
    • Zobacz profil
    • KLIK
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1257 dnia: Listopad 30, 2010, 10:20:17 »
Troszkę nie siedzę w temacie z tym nowym streetem. Czy tak gra wyjdzie na ps3 w wersji pudełkowej, elektronicznej czy może będzie to zwykłe płatne DLC ?

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1258 dnia: Listopad 30, 2010, 10:52:16 »
cieślak nie chrzań, przegięcie pały?? Widocznie wiesz coś co przeoczyła reszta świata. Od początku sf4 nikt dyktatorem nie wygrał NIC. Co więcej nikt już nim nie gra z topowych graczy, poza andre. A nawet ten ćwiczy mocno inne postacie :)

s.Rh jest jak cr.lp u boxera, jak oni mogą nerfować ten cios i nie dać nic więcej..
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1259 dnia: Listopad 30, 2010, 11:21:38 »
Na tle nerfów innych postaci Dictator może zajść całkiem wysoko. No i masz buffy na U2 i superze :D

Nie widzę za to sensu buffowania/modyfikowania Dana. To postać-żart i nie ma co się wysilać specjalnie, albo kombinować, żeby był w miarę grywalny. Nie o to w nim chodzi. No, ale mamy SSF4 - erę Hakana, Rufusa itp.

@Zajman - Na razie nic nie jest oficjalnie potwierdzone. Możliwe, że AE (jak wskazuje nazwa) wyjdzie tylko na automaty, ale wiemy jak Capcom kocha pieniądze i jak wygląda stan arcadeów poza Japonią, więc pewnie pojawi się domowa wersja. Stawiałbym na DLC. Pudełkowej wersji tego samego produktu już trzeci raz nie sprzedadzą casualom.