Autor Wątek: Tekken 7 - dyskusja ogólna  (Przeczytany 92329 razy)

Zenson

  • [Warszawa]
  • Jr. Member
  • *
  • Wiadomości: 72
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #120 dnia: Październik 08, 2014, 16:23:36 »
Mnie sie wydaje Pychu ze kirimomi można tylko raz zrobic, a kilka razy np. przebic podloge, poza tym można je zrobić po Low Parry, co sprawia ze z LP mozna zrobić dluższe combo (ale mniejszy dmg przez scaling?) i teraz jest sytuacja, że najpierw przebijesz podloge to pozniej możesz kirimomi zrobic (trzeba jakas lepsza tego znalezc) a teraz jak juz podloge rozbiles to nastepny bound spikeowal. Ogolnie wg. mnie teraz comba bede jeszcze dluższe, tyle że nie ma tag partnera. Co do steve'a to czemu ? przez dmg tego supera? d/f+2 CH daje stuna blisko takze zawsze jest combo, ale oprocz tego ja zadnych zmian nie moge sie doszukac u niego

Himiteshu

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 340
  • Płeć: Mężczyzna
  • Remember the dead but fight for the living
    • Zobacz profil
  • Skąd: Lubelskie
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #121 dnia: Październik 08, 2014, 16:36:45 »
Mam nadzieję że Hwo będzie top tierem :D Błyski i fajerwerki byly zawsze kolego w Tekkenie tylko nie bylo wtedy takich mozliwosci tego pokazania jak teraz, a ja wlasnie lubie jak grafika jest jaskrawa dosc i kolorowa jak w Soul Caliburze, dla mnie plusik i jakbym mial kiedykolwiek mozliwosc zagrania w 7 to bede gral jako fan serii :)

Tokis_TLT

  • TLT
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 392
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Tokis_PL
  • Skąd: Łódź
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #122 dnia: Październik 08, 2014, 21:53:06 »
Harada opowiada na temat nowego Tekkena po location testach - dużo ciekawego stuffu:

http://www.avoidingthepuddle.com/news/2014/10/6/summary-of-haradas-chat-session-at-the-location-test.html


HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #123 dnia: Październik 09, 2014, 09:57:21 »
Jak dla mnie grafika jest nieczytelna, a to dopiero ćwiartka tego, co może być. Efekty ocierają się już o MvC3. Już w TT2 jest jakaś makabra, dlatego na turniejach zwykle zmieniam areny na coś w stylu Naraku, bo tam widać, że idzie podcinka i żaden Snoop Dog mnie nie rozprasza.

Naturalnie to jest tylko wygłaszanie mojego zdania, bo i tak będzie dokładnie tak, jak będzie i ani trochę inaczej, ale MOIM ZDANIEM w grze turniejowej czytelność środowiska graficznego ma znaczenie. Zresztą wystarczy popatrzeć na Ogra, na którego ciosy reaguje się delikatnie lepiej w na arenach pokroju training stage (wiem, nie tak się nazywa, ale zapomniałem nazwy) niż na arenach ciemnych, gdzie jego cielsko zlewa się z otoczeniem i ciężko w ogóle zauważyć czy ten kloc kuca, czy co w ogóle.

Chociaż możliwe, że to tylko ja tak mam, nie wykluczam.

EDIT: Co do długości juggli: w T6 był tryb Juggle starter->filler->bound->ender. W aktualnym reales'ie mamy JS->filler->Kikimori->ender. Ja różnicy nie widzę. Może poza tym, że łatwiej donieść do ściany, bo - jak słusznie Pychu zauważył - kirikiri wypieprza horyzontalnie zamiast pionowo. W ten sposób dostaliśmy coś pomiędzy boundem z T6, a tagowymi akcjami z TT2, co świetnie widać po jugglu Kaza: JS, 3,1,4, d/f+1,4 krilin CD+3. W T6 nie dało się po boundzie posadzić CD+3, a w tagu się dało dzięki asyście. Teraz się da bez asysty, czyli mówiąc krótko mamy taga bez taga. Dla mnie okej, nie rusza mnie to, tylko szkoda, że Harada gada jedno, a robi drugie, bo mi osobiście trochę narobił nadziei na powrót DeeRki.
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2014, 10:04:14 wysłana przez HiKrush »
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #124 dnia: Październik 09, 2014, 10:34:26 »
Nieczytelność Taga rozbija się o ciemne areny i bezsensowne customization. W T7 póki co areny wydają się być na tyle jasne że "co się k**wa dzieje" znane z Tagowych map takich jak Filipiny, Paryż albo stage Unknowna nie zdarzy się. Nie widzieliśmy również gry w dobrej jakości. Na mapie znajdą się tylko dwie postaci zamiast czterech gdzie tylko Just Frame James jest w stanie ogarnąć ten chaos. O błyski się nie martwcie, myślałem że Killer Instinct będzie mało czytelne z racji tych eksplozji ale wcale tak nie jest.
Ruchy posiadające armor witam z otwartymi ramionami, mam nadzieję że wyeliminuje to "ścianę płaczu" która w Tagu kończy 99,9% rozgrywek. Teraz to jakaś paranoja, damage jest tak duży a o wallsplat tak łatwo że doprowadzenie przeciwnika do ściany prawie zawsze wygrywa grę, jedyną mechaniką która pozwala na drugą szansą jest TAG CRASH. Ruchy z armorem powinny pozwolić na odwrócenie sytuacji beznadziejnej na "jeszcze mam szansę".

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #125 dnia: Październik 09, 2014, 12:46:57 »
Szczególnie na arenach z szesnastoma piętrami podłóg do rozwalenia. Nawet pchły pokroju Xiao ciągną krechę jak Charlie Sheen.

Wczesne kombo muwi: https://www.youtube.com/watch?v=nl4efRZbji0
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #126 dnia: Październik 09, 2014, 17:05:50 »
. crashe podobne do tych z tekken revo, dla mnie zenada... ogolnie brakuje mi tu powera, jakies to wszystko wolne jest :(
:stayfree:

Wolne? Dla mnie cale feeling jest szybszy bo jest duzo ground-poke game zamiast juggle-air fest. Do tego kamera jest oddalona, wiec Ci co kochalike T5DR i zoning/movement beda wniebowzieci (pamietam ten hejt na T6 ze kamera blisko i jest nonstop spam ciosow; ).

PC i RA w ogole mi nie przeszkadzaja, polecam poogladac stream z ostatnich 5 godzin gdzie byl Nobi i Shou i grali tez czasami, Shou ani razu nie wladowal RA w enemy (tez jakies japonskie prosy), 3 x pod koniec rundy probowal, za kazdym razem na blok i dostawal wybitke i ginal. RA i PC dodadza troche nowej mechaniki do tekkena, przyda sie jej odswiezenie, ilez mozna. Pomijam, ze sprzedaz TTT2 byla tak mala, ze musza cos zrobic, albo mainstream bedzie wolal grac w MK, a T8 nie ujrzmy wcale.

Do tego powrot lowparry, w koncu ma znaczenie prawie jak w T5/DR! Od T6 lowparry bylo minorem.

Co do rozblyskow - w LOC TESCIe byly ustawione na FULL 100%, maja byc troche stonowane, pomijam taki drobiazg, ze jak cios przeciwika w nas wszedl to zanim rozblysk zniknie to jestesmy jeszcze na recovery i tak nic nie mozemy robic..

Dla samego spectatora  te bajerki typu slow-mo koncowka rundy, rozblyski, ra, nowe filtry przy szybkich ruchach jak asuki f+1+2) = ogladanie bedzie 3 x przyjemniejsze, szczegolnie dla kogos nowego, kto nie interesowal sie tekkenem

Ja osobiscie nie moge sie doczekac tej czesci, hypemeter mi wzrosl wiecej chyba niz przed premierą T6; z roznych wzgledow w TTT2 gralem niewiele, w T7 planuje grac podobnie jak w T5/DR i poczatki T6.

@nerobianco
ye! RA i PC pozwoli dobrym graczom jeszcze bardziej odskoczyc, bo beda to lepiej wykorzystywac, ale to moje zdanie, niech placzki pisza, ze te ciosy sa dla scrubow;).

@HiKrush
to byl stary build i sporo juz sie zmienilo i bedzie dalej balansowane o czym niedawno mowiono; cmon to byl loc test, a nie prawie-final-build.
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2014, 17:19:49 wysłana przez Solo »

DevilManiek

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 58
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #127 dnia: Październik 09, 2014, 17:53:09 »
Paul zapuścił grzywę czy mi sie wydaję?

nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #128 dnia: Październik 09, 2014, 19:33:48 »
Szczególnie na arenach z szesnastoma piętrami podłóg do rozwalenia. Nawet pchły pokroju Xiao ciągną krechę jak Charlie Sheen.

Wczesne kombo muwi: https://www.youtube.com/watch?v=nl4efRZbji0

Bo jak w location testach tak było to pewnie w pełnej wersji też  :4d:

Himiteshu

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 340
  • Płeć: Mężczyzna
  • Remember the dead but fight for the living
    • Zobacz profil
  • Skąd: Lubelskie
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #129 dnia: Październik 09, 2014, 22:37:35 »
Mogliby zrobic więcej reworków postaci bo od 5 wiekszosc wyglada tak samo ;/ Najbardziej bym sie cieszyl ze zmiany Jina, Yoshiego, Kinga, Steva, Christie, Niny i Bryana. Yoshi i Jack na bank jakies nowe wersje no i tak samo Lars jak wiemy. Mam nadzieję tez na zobaczenie w 7 Jaycee

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #130 dnia: Październik 09, 2014, 23:19:50 »
Szczególnie na arenach z szesnastoma piętrami podłóg do rozwalenia. Nawet pchły pokroju Xiao ciągną krechę jak Charlie Sheen.

Wczesne kombo muwi: https://www.youtube.com/watch?v=nl4efRZbji0

Bo jak w location testach tak było to pewnie w pełnej wersji też  :4d:
Ale myśląc w ten sposób, to w pełnej wersji możemy nie zobaczyć nic z loc testów, soł próżne te przemowy ;)
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

caradolph

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gimme a tournament.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: caradolph
  • Skąd: Silesia
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #131 dnia: Październik 10, 2014, 00:17:36 »
Liczę dalej, że wreszcie nie będzie żadnych przekłamań we frame dacie, bądź idealna sytuacja crushowa będzie odpowiednio wynagradzana, bo u+4 starucha i u/f+3 Szweda naginają tą zasadę aż miło.
Szukam sparring partnerów do TTT2 i TK6 (czyt. ludzi, którzy wiedzą czym to się je). Lokalizacja - Śląsk, najlepiej okolice Jastrzębia, Żor, Katowic i Pszczyny.


nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #132 dnia: Październik 10, 2014, 00:34:49 »
U+4 i df+1+2 Starego tworzy nowego Tekkena.

Jacku, nic tu nie jest próżne! Poprawki będą, byle na korzyść : >

Himiteshu

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 340
  • Płeć: Mężczyzna
  • Remember the dead but fight for the living
    • Zobacz profil
  • Skąd: Lubelskie
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #133 dnia: Październik 10, 2014, 01:18:56 »
Obejrzalem sobie znowu kilka filmikow z location test i bardzo podoba mi sie szybkosc i plynnosc ruchow, przypomnialy mi sie czasy tekkena 5 a to dobry znak. Slow motion i iskry dodadza tego efektu WOW dla graczy i ogladajacych walki. Ciesze się jak wielce, żee bound jest wyzerowany bo nie lubie gry na juggle tylko na hard hitting i ground focusing więc jak najbardziej za. A właśnie co sądzicie o Claudio tak szerzej?

Pychu

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 450
  • Płeć: Mężczyzna
  • Czy koń może założyć firmę?
    • Zobacz profil
    • Łukasz Pych Youtube Music Channel
  • PSN ID: MaDDOGPych
  • Skąd: Sosnovietz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 7 - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #134 dnia: Październik 10, 2014, 06:40:35 »
A właśnie co sądzicie o Claudio tak szerzej?


Za to podoba mi sie ta katarina, czuje ze bedzie OP i to nie dlatego, ze ma cycki (pozdro Nevan).
A MOŻE WARTO UWIERZYC?