Autor Wątek: Tekken 7  (Przeczytany 7854 razy)

Radical_Spike

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 280
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Tekken 7
« dnia: Kwiecień 17, 2014, 15:49:14 »
      Siedząc w pracy często zastanawiam się dlaczego w drugiego Tag'a ostatnio grałem aż 8 miesięcy temu. Nie mogę zaprzeczyć, że bardzo do tego przyczynił się brak działającego arcade stick'a oraz PS3 w ogóle.Jednak czy są to jedyne powody?Niesądze!

       Faktem jest,iż dynamika ostatniej odsłony flagowej franczyzny od Namco mnie troche onieśmiela, seria która działała na mnie jak magnez, ostatnimi czasy wzbudza w najlepszym razie zwykłą ciekawość. Stan jakże odmienny od tych,których doświadczałem do tej pory(T3-T6).
 
       Pragnąłbym jednak zaznaczyć, iż choć dla mnie osobiście jak narazie jest to najsłabsza odsłona turnieju o tytuł króla żelaznej pięści zdaję sobie sprawe, że dla wielu forumowiczów,pasjonatów jak i rzeszy "niedzielnych" graczy jest to bardzo solidna gra.

      Nie chciałbym zamienić tego tematu w retrospekcyjną wycieczke po mojej Tekken'owej przygodzie,jednak dla lepszego tła moich póżniejszych myśli(jak i może dla samego siebie),chciałbym krótko pomówić o Tekken'ach, w które grałem:

TEKKEN 3- Do trzech razy sztuka,chociaż Namco napewno wstydzić się za T1 oraz 2 nie może. Pierwszy Tekken,prawie jak pierwsza miłość, tytuł legenda doceniony przez miliony jak i mnie samego. Przygode z nim zacząłem grubo po premierze,w czasach gdy na rynku był już T4, grałem z kolegami dla "fun'u", a pewnie pamiętacie były go tam nieocenione pokłady, wspaniała gra i mój pierwszy Juggle's (Bryan: d/f+3,ws+3,1,ff+1).



TEKKEN TAG TURNAMENT- Co tu dużo mówić taki T3 plus,szybka gra z relatywnie ubogą jak na dzisiejsze standardy move list'ą,jednak bogatym systemem i interesującymi postaciami jak Anna czy Michelle.



TEKKEN 4- Wiem, wiem fatalna gra dla wielu, jednak dla mnie przełomowa pod wielona względami. Pierwszy raz byłem na turnieju,chyba zreszta ostatnim w Polsce(Kino Andromeda w Tychach jak dobrze pamiętam).Zrozumiałem, że świat jest znacznie większym miejscem i są na nim inni zapaleńcy. Spotkałem Mashtera, Boskona,Kurka,Gona. Gra sama w sobie była naładowanana masą błędów jednak nadal znaleźć można było "Tekken Feeling", no i Steve'a.



TEKKEN 5- Książki o moim czasie z tą grą mógłbym pisać,szczerze. Przez parę lat z nią spędzonych poznałem najlepszych kumpli* od "Texa" jakich ktokolwiek, gdziekolwiek mógłby mieć,  jak   Hwo-Master (póżniej znany jako Yun),Bati,Melon,Rupert,Amok,Pychu, kurde prawie płakać mi się chce jak pomyśle,ze te czasy już raczej nie wrócą.Wraz z innymi zorganizowałem turniej na ponad 100 osób, zacząłem oglądać walki lepszych od siebie, ściągać comba KYSG'a i Castel'a, delekektować się kunsztem reżysersko-montarzowo-muzycznym Mashter'a. Mało tu coś o samej grze, no więc najlepsze areny, pojawienie sie crush'ów, rozbudowany system juggle'i (lot Trzmiela, do Law'a czy rzuty kończące rząglerkę Marduck'a, były iście duchowym przeżyciem).

TEKKEN 5.1- Raz grałem,słabsza Nina:)



TEKKEN 5 DARK RESURRECTION- Czy słowo JOYBOX coś wam mówi? Prawdziwe zbalansowanie gry, chociaż z drugiej strony rodzina elektryków wysokich napięć taka zbalansowana znowu nie była. Pierwszy Tekken , w którym zobaczyłem jak drastycznie mogą być różnice w skill'u, świetna gra bez dwóch zdań.



TEKKEN 6- Crash,Crash,Crash. Tekken Crash zachęcił mnie do podróży po Azji. Prawdziwe przejście z PS2 do PS3


TEKKEN 6 BLOODLINE REBELLION- Druga Książka jak w przypadku T5. Lokalnych kolegów od "Teczki" zamieniłem na Nin'a ,Chanel'a,Knee,Rain'a,Barcass'a, Fighting Spirit'a czy Sun Chip'sa:). Odwiedziłem Joybox w Shinjiku, pomieszkałem w Seulu i doświadczyłem Chińskiej goscinności w Qing Dao. BR był,jest i już na  zawsze pozostanie w moim sercu. Naprawde do gustu przypadł mi Bound,a Electric Fountain miała świetną muzykę.



        I po tym jakże wyczerpującym wstępie pragnąłbym podzielić się z wami moimi przemyśleniami i pomysłami nad jak mam nadzieje nadchodzącym nowym numerem 7.
1. Znacznie zmniejszony roster(20~25 max)

a)Dołączam liste postaci, które bym osobiście zostawił (nawias oznacza możliwy ewentualny brak):
SKOMPLIKOWANE:

-Ling
-Hwo
-Lei
(Yoshi)
(Raven)
---------------
Eddy
Steve


ŚREDNIO SKOMPLIKOWANE:

-Nina(manualnie wymagająca)
-Kaz/Hei(manualnie wymagający,zostawiłbym tylko jednego z nich)
-Jin(dodał transformacje w DJ)
-----------------
-Bryan
-Law(tylko z trudnymi DSS'ami)
-King
-Marduck
-Dragunov
-Julia
-Feng
 (Lee)


NIESKOMPLIKOWANE:

-Bruce
-Miguel
-Jack
-Bob(jednak zmieniłbym projekt tej postaci)
-Paul
 (Asuka)


b)Lista postaci do definitywnego usunięcia:

-wszystkie klony i DLC
-Panda/Kuma
-Kaz/Hei
-Devil Jin
-Wang
-Ogre
-Mokujin
-Lars
-Armor King
-Eddy lub Christie
-Jinpachi
-Alisa
-Ganryu
-Zafina
-Beak
-Roger
-Lili

||EDIT||

-Leo


2. Zastosował system 1 on 1

3. Replay'e jak w T6

4. Standardowe juggle startery 16F(HK,D/F+2 itp.) ,lub punche 8~9 klatkowe, wolałbym zamienić startery.

5. Brak Tracking'u w JG starterach.

6. Jedno Klatkowe spowolnienie rzutów,większa klarowność animacji(rzuty Ogre'a są z tego powodu lepsze).

7. Większa strata rzucającego po wyrwaniu się.

8. Lepsza Customize'acja, przynajmniej tak dobra jak w T5

9. Brak balcon break'ów, więcej aren z wall break'ami

10. Brak DLC zarówno postaci jak i aren

11. Większe oraz prostsze areny, w TTT2 czasem naprawde trudno jest przez to wyliczyć odpowiednią odległość.

12. Jasny podział na wall carry/dmg juggle( coś jak u Bryan'a gdzie na wstepie trzeba wybrać czy staramy się poświęcić dmg i odzyskać go dopiero na ścianie, czy nie ma szans na wall splat i kroimy w polu ile się da. Bardzo przeszkadza mi,że postacie jak Paul mają juggle w stylu" jak dojdę to nawet lepiej").

13. Więcej postaci jak T6BR Bob czy Steve, które nie miały juggle'ujących szybkich HK,czy DF+2, nie chodzi mi bynajmniej o więcej tak mocnych fighter'ów, a jedynie o pewne rozwiązania w nich zastosowane.

14. Brak Mid crush'ów jak u/f+3 czy panic move DJ'a.

15. Brak przedziałów w klatkach animacji ciosów, mam na myśli brak -11~-12 czy +5~+6

16 .Bound po low parry,lub normalna wybitka jak w T5( lecz już bez bounda), według mnie system nie wynagradza należycie udanej parry.

17.Większa przejrzystość w karach, zwłaszcza low'ów( d+4 Bruce'a dla przykładu).

18. Brak track'ujących string'ów, tylko pierwszy lub drugi ściąga,za wyjątkiem ciosów karalnych lub low'ów.

19. Brak mid homing'ów.

20. Trochę wieksze okno HC, bo teraz to takie same semi-HC są.

21. Brak fuzzy guard'a.

                                                                         DESER

22. Zmienione odbicie od ściany(b,b,u/b),powinno być zastąpione czymś jak przepchnięcie przeciwnika od ściany, z którego dałoby się wyrwać wciskając 1 lub 2, coś jak przepchnięcie w T4,jednak dostępne tylko dla postaci ze ścianą za plecami.

23. Siła Rage'a powinna zależeć od procentu na, którym się załącza,gracz powinien móć wybrać od 20% w dół.



     Rozpisałem się strasznie, pewnie dlatego, że tak dawno nie grałem.
     TTT2 Napewno nie jest dla mnie końcem świata, pewnie pojawie się jeszcze kiedyś na jego turnieju,jednak osobiście uważam, że jest on zbyt dynamiczny(chaotyczny jest nawet lepszym określeniem), jest też juggle fest'em, co samo w sobie nie jest złe, jednak w natłoku akcji w stylu UMVC3 gracz ślepo klepiący wybitki, ma w moim przekonaniu znacznie większe szanse na końcowy sukces. Zbyt wielka liczba postaci nie sprzyja solidnej koncepcji na grę,bo jak można się ograć na tyle postaci?! Areny jak Polska nigdy programistą przydażyc się nie powinny.



*Komandosa poznałem znacznie pózniej:)

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 21, 2014, 13:16:33 wysłana przez Radical_Spike »
No, I mean I played perfectly, there was nobody else in the world that could've played any better. I made zero mistakes. If it looks like I made a mistake, it was just an extremely pro and elaborate set-up so I could win with even more style than ever imaginable.

Himiteshu

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 340
  • Płeć: Mężczyzna
  • Remember the dead but fight for the living
    • Zobacz profil
  • Skąd: Lubelskie
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 18, 2014, 18:33:51 »
Lili, Lars czy Zafina to przecież genialne postacie i nie takie łatwe do ogarnięcia, ale skillowe, żeś dał :P

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 18, 2014, 23:26:48 »
Zgadzam sie co do opini o TTT2 i tez wole BR, ale ten tekken ktorego bys chcial stworzyc to nie bylaby bijatyka ale szachy.
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Grey

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
  • Płeć: Mężczyzna
  • 未だ未だ
    • Zobacz profil
    • facebook/Tekken-TEJ
    • Email
  • Gamertag: \m/
  • PSN ID: TekkenTEJ
  • Skąd: Poznań TEJ-city
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 18, 2014, 23:50:00 »
Realnie patrzac uwazam ze seria TK pojdzie jeszcze bardziej w strone online'a oraz uproszczen systemowych. Tez marzy sie mi powrot do dynamiki chocby T6, gdzie mozna bylo 2 razy zmienic decyzje zgadujac 50/50 zamiast raz jak w TTT2.

Sam TAG2 to Tekken niemal doskonaly, feeling DRki, ogrom mozliwosci i bardzo dopracowany (jak na ta serie) system. Pamietajmy ze gra po pierwsze ma sie sprzedac i przyciagnac nowych odbiorcow. Pro-gracze i tak beda grac i to z zupelnie innych powodow niz cala reszta.

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 20, 2014, 22:11:00 »
Cytuj
b)Lista postaci do definitywnego usunięcia:
-Kaz/Hei
-Devil Jin
-Lars
-Eddy lub Christie

lol nawet bym nie zatęsknił za 7demką :D

Radical_Spike

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 280
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 21, 2014, 02:14:43 »
@Himiteshu
    Postacie jak Lars czy Lili bardziej pasują do Dead or Alive, zostały zaprojektowane w celu przyciągnięcia nowych graczy, którzy w bijatyki grają mało lub wcale. Oczywiście sporo osób ich używa, bo okazały się mocne, szczególnie Lars. Lee ,który prezentuje się podobnie(wizualnie) do Larsa nie cieszy się już taką samą populanością. Generalnie w Tekkenie powinno być znacznie mniej, lub wcale "cukierkowości", piąty obszedł się bez owej znakomicie.
   
 Zafina według mnie jest naprawde nietrafiona, kompletny brak pomysłu na postać(sorry Tokis:p) odnoszę wrażenie, że Namco koniecznie chciało dodać kolejna postać...i dodali.
 
 Uważam, że ograniczenie liczby postaci znacznie poprawiłoby jakość doznań podczas oglądanie samych tylko walk, a o grze już nie wspominając. Znacznie łatwiej byłoby zrazumieć co tak naprawdę dzieje się na ekranie, w Tekkenie nie ma Fireball'i, tu postacie mają po 100 ciosów, trudno jest dokładnie śledzić przebieg pojedynków między połową roster'a, wiedzieć,  że coś było skill'owe lub proste. 

@Frizen
   Wszystko co napisałem było tylko moim pomysłem na następną cześć, chętnie wysłucham twoich propozycji, szczerze.

@Grey
   Zgadzam się z Tobą tylko w jednej kwestii, a mianowicie że gra ma się sprzedać.Tekken 3, który był jakże inny od ostatniego Tag'a cieszył się pięcio-krotnie większym popytem (na samej tylko domowej platformie). Sądzę, że twórcy powinni zacząć brać to pod uwagę, projektując następne areny, komponując muzykę, tworząc system oraz układając historię. Tag 2 z całym swoim bogactwem inwentarza okazał się zbyt płytkim tworem.
 
 Ta seria nie powinna starać się przypodobać się całej Ziemi. Czasem mam wrażenie ,że my w Polsce myślimy, iż reszta świata ubiera się tylko w różowe lateksowe sukienki lub stroje Power Rangers. Oczywiście tacy też się znajdą, lecz czy ta stosunkowo mało liczna grupa Fashion Forward'erów powinna w tak znacznym stopniu wpływać na tą grę? Ludzie w Japonii chodzą w garniturach, a nie kostiumach z Sailor Moon, dlaczego tworzyć Lili, która ma zachęcać 5 letnie amatorki Barbie, jeżeli one i tak grać w to nie będą?

@Vipe
   Tylko jedną postać z wymienionych przez Ciebie bym definitywnie usunął. Zostawiłbym natomiast Eddy'iego LUB Christie, Heichachi'ego LUB Kazuya'e, oraz dodał transformacje w DJ Jin'owi.
   
No, I mean I played perfectly, there was nobody else in the world that could've played any better. I made zero mistakes. If it looks like I made a mistake, it was just an extremely pro and elaborate set-up so I could win with even more style than ever imaginable.

Vipe

  • Poznań Dojo
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 594
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Vipe-TcT
  • Skąd: Pozna�
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 21, 2014, 11:50:48 »
"ruszać" Mishimy w tekkenie (w tym Larsa) ta tak jakby "ruszać" shotosów w SF....


Radical_Spike

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 280
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 21, 2014, 13:05:50 »
Czemu Lars w twoim mniemaniu jest taki ważny? W tekkenie 3 nie było Kazuy'i, Devila, Armora. Ludzie przeżyli.
No, I mean I played perfectly, there was nobody else in the world that could've played any better. I made zero mistakes. If it looks like I made a mistake, it was just an extremely pro and elaborate set-up so I could win with even more style than ever imaginable.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 21, 2014, 13:13:05 »
Tyle, że w Street Fighterach przez lata jedynymi zawsze "pewnymi" shotosami byli Ryu i Ken - a Spike chce zostawić Heiczacze i Jina, wszystko pasuje.

nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 21, 2014, 14:55:11 »
Wystarczy jeden "prawdziwy" Mishima, stawiam na Kazimierza. Zostawić mu transformację w diabła, niech zwykły Jin ma również coś podobnego i wystarczy. Bardzo mocno chcę zobaczyć zmierzch postaci typu Zafina, Capo, Lei i wszystko co inne co pełza, leży i połowę walki spędza na ziemi. Jeżeli chcą zostawić takie PoKeMoNy to niech zrobią im totalny rework jak zrobili z Jinem w T4. Jedyną postacią z T6 która moim zdaniem pasuje do Tekkena jest Miguel, Bob i Lars to również absolutna pomyłka. Niekończące się stringi postaci typu Baek czy Asuka też muszą zniknąć, szczerze mówiąc za ta parą też bym nie tęsknił. Liczę na to że pójdą po rozum do głowy i wyrzucą 10 hit combo, pół i ćwierć homingi i wrzucą frame date. Dobre wyrwanie się z rzutu powinno być nagrodzone płaskim w pysk lub knockdown, teraz za sam fakt wyrwania otrzymujesz "nagrodę" w postaci braku mikstejpa hopkick/rzut. Hopkick imho powinien być -13 i skoro podnosi z ziemi na combo to niech caposy też podnosi.

Cytuj
22. Zmienione odbicie od ściany(b,b,u/b),powinno być zastąpione czymś jak przepchnięcie przeciwnika od ściany, z którego dałoby się wyrwać wciskając 1 lub 2, coś jak przepchnięcie w T4,jednak dostępne tylko dla postaci ze ścianą za plecami.

To chcę bardzo mocno, w ogóle chciałbym powrotu do klimatu i feelingu czwórki, oczywiście bez motywów "od ściany do ściany" i innych wspaniałości.  Czwarty Tekken miał idealną liczbę zawodników, interesujące areny i znacznie cięższy klimat związany z mroczną fabułą a nie jakąś ckliwą historyjką "Alisa i Lars ratują świat szukając przyjaciół". Z tą liczbą ciosów u postaci to bym nie przesadzał, string mający jeden cios więcej lub inną końcówkę i już mamy kolejne miejsca w movelist.

Mój roster
Kazuya
Jin
Hwoarang
Xiao ( Miharu jako skórka, żadnych różnic między postaciami )
Julia ( nie żadna tam JC ; Michelle jako skórka, żadnych różnic )
Bryan
Law
Paul
Nina
Anna ( siostry różnią się wystarczająco, chociaż Nina lub Anka jako skórka też jest opcją )
King ( Armor King jako skórka )
Steve
Lee
Jun
Yoshi ( design z Tekkena 3 ; Kuni jako skórka )
Jack



Himiteshu

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 340
  • Płeć: Mężczyzna
  • Remember the dead but fight for the living
    • Zobacz profil
  • Skąd: Lubelskie
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 22, 2014, 20:57:49 »
Bardzo fajną liste przedstawiles Nero :) Zgadzam sie co do wielu rzeczy, w 4 nie gralem ale wiem wlasnie ze miala fajna fabule i troche mroczniejszy klimat, to niby takie rozwinięcie okrojonej ( ale w dobry sposób ) 3ki, w którą chyba tez zagrywalem sie z najwieksza przyjemnoscia. Ja bardzo lubie postacie "pełzające" lub wyginajace sie, chociaz moimi mainami sa postacie siłowe jak King, Feng czy Jin  no i number 1 Hwoarang wiadomo :P, Ankę bym jeszcze bardziej zmienił w stosunku do Niny, niby zupelnie inne stringi i specjały ale jednak gra polega na podobnym utrzymywaniu deystansu i moncnych uderzeniach.

Mój roster wyglądałby tak, nie chce zeby popelnili takiego błędu jak panowie od SC5 i wyrzucili psotacie kluczowe, bez zastępstwa żadnego:

Jin/Kazuya/Asuka ( raczej Jun sie nie spodziewajmy )
Heniek ( znowu wersja postarzała )
King/Armor King, na + King
Xiao
Nina
Anna
Eddy/Christie ( bo to jednak najlepsza reprezantacja capo w bijatykach )
Marduk/Jack ( moze powrót Gunjacka )
Yoshi/Raven/Kunimitsu
Paul
Lei/Zafina
Feng
Law
Hwoarang
Bryan
Steve
Dragunov
Devil Jin/Devil tylko jako bossowie albo unlockables
Lili ( bo wedlug mnie jest najmocniejszą laską )
Bob/Leo
Lars/Miguel na + Miguel
Alisa ( w tekkenie musza byc takie postacie, a jednak jest bardziej ludzka niz Kuma, Panda czy Roger )
Jaycee ( idealnie pasuje do rosteru i nastepna postac zapasnik zawsze jest mile widziana w tekkenie )
Ciekawe czy Elizę wrzucą do 7ki?

Mysle ze to bylby ultimate roster - zadnych zwierzaków, postacie takie jak Law, King czy Yoshi musza byc bo to klasyki serii. Natomiast te wszystkie "dodatkowe" postacie wskrzeszone z 2 jak Lee czy Bruce nie sa zbyt potrzebne ( moze ewentualnie jakis zamiennik dla Bruce'a, jakas laska a la Mila z DOA5 ), tak samo klonow z taga 2 czy bossów. Fajnie jakby updatowali troche wyglad postaci na nową generację, bo ostatni taki duzy byl w T5 i do dzis wygladaja postacie tak samo, nie mowie o tak drastycznych zmianach jak w Soul Caliburze ale delikatnych wizualnych niuansach. Pozdrawiam :)

AKI_WROC_PL

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 550
  • Płeć: Mężczyzna
  • ..........
    • Zobacz profil
  • PSN ID: AKI_WROC_PL
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 22, 2014, 21:38:23 »
1vs1 bez dziwadeł, byle był ultraskilowy Paul.

Radical_Spike

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 280
    • Zobacz profil
  • Skąd: Gliwice
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 22, 2014, 23:03:24 »
@Himiteshu
Bardzo się z Toba nie zgadzam, w twoich pomysłach jest za dużo Bandai, a za mało Namco.
No, I mean I played perfectly, there was nobody else in the world that could've played any better. I made zero mistakes. If it looks like I made a mistake, it was just an extremely pro and elaborate set-up so I could win with even more style than ever imaginable.

KBB

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 410
  • Płeć: Mężczyzna
  • Raise your weapon
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Woochi_PL
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 23, 2014, 01:50:30 »
Jeśli nie przeniosą invisible'i z TR to będzie dobry tytuł;)
fade em
need dat

Cigen

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: cigen_pl
  • Skąd: Rzepin
Odp: Tekken 7
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 23, 2014, 08:54:38 »
Ja wam powiem tyle tekken 7 to powinien być T5 DR bez jakis boundów gdzie samo dopycha cie do ściany i nie ma w tym ani krzty skilla ,chorych akcji na ścianie , cały ten zwierzyniec  powinni wywalić  łącznie z Boskonowiczem i Alisą. Z przewagami na hicie a nie  np. po 1,2 na hicie  tylko + 4 a powinno być + 7 , 8 to by nie było janowania hopkickami wtedy na przewagach . Możliwości cancela w blok podczas dasha w przód jak to było właśnie w T5DR
Jedyne dobre rozwiązania w tagu to hołmingi  dla każdej postaci i  ze rzuty nie zbierają ze stepa . No i masa stringów NC gdzie pierwszy to mid drugi high tak powinny wyglądać wszystkie NC w TK wtedy to wynagradza gracza za wiedze i refleks jak oponent trafi takim NC na blok.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 23, 2014, 09:39:46 wysłana przez Cigen »