Autor Wątek: Wang Jinrei - zmiany DR->T6  (Przeczytany 2566 razy)

Cambion

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Wang Jinrei - zmiany DR->T6
« dnia: Styczeń 07, 2010, 22:46:56 »
Jak wiadomo Wang podobnie jak i w DR tak i teraz jest raczej na szarym końcu wszelkich Tier List :(. Wielu z was ma przeświadczenie jeszcze z czasów T5, że jest najprostszą i mocną postacią (jego juggle wtedy faktycznie były dla ułomnych :P), lecz już w DR został on osłabiony i znajdował się w tier listach jedynie przed misiami i Dragiem ???. W T6 jest podobnie. Dostał on kilka przydatnych zagrań, ale część starych została osłabiona i wychodzi na to samo co w DR czyli końcówka tier list :-[. Jest on postacią typowo defensywną, której gra opiera się głównie na "dziabaniu" przeciwnika (poking na low) i dobrych mind game'ach pod ścianą.

Postaram się tu pokrótce opisać niektóre ważniejsze zmiany od DR i nowe zagrania w T6.  8)

Zmiany na płaszczyźnie DR->T6
u/f+4 - teraz nie wybija w powietrze lecz sprawia, że postać ląduje na ziemi (podobnie jak kolano Ravena i WS+2 DJ'a) co umożliwia juggle. Niestety nic innego i sensownego po tym nie trafia jak 1+2 B!... więc odpada nam zachowania B! do wykorzystania na ścianie :(. Mamy teraz po tym -12, a nie -13 jak w DR.

b+2,1 - niestety nie mamy już po tym gwarantowanego 1,4; bo na trafieniu jesteśmy tylko na +5 :'(, zaś w przypadku bloku na -3. Jest również po tym kontynuacja b+2,1,1+2, ale z racji karalności na punche nie przydatna poza jugglami, no chyba że ktoś jeszcze o tym nie wie i po b+2,1 będzie przebijał 8).

d/f+1,1 - teraz nie jest NC i nie wybija :(. W jugglach daje B!

d/b+3 - mniejsza kara na bloku (-12) sprawiła że jest to według mnie jeden z lepszych ciosów dziadka. ;D Fenomenalny zasięg, na CH przewraca, trackuje w obie strony.

d+2,1+2 - teraz nie jest to już NC, a 1+2 nie siedzi w jugglach ???. Samo d+2 jest świetne po B! do okizeme, bo zostawia nas w FC.

1,1,1 -> 1,1,2 - jak widać seria została trochę przemodelowana i teraz nie wybija na CH, ale dalej jest NCc. Pierwsze dwa ciosy wciąż są NC. Całość karalna na -12

f+1+2 - przewraca tylko na CH :(, ale ma mniejszą strate na bloku (-13).

f+2 - mamy teraz kontynuacje f+2,2 która idzie na mid. Całość jest NC z -11 na bloku. Pierwszy cios wychodzi w 15 klatek i ma fenomenalny zasięg w sam raz do karania tam gdzie u/f+3 nie sięga oraz może być dobrą alternatywą dla Death Fista do karania wiffów. 8)

f+4 -> f+4,1+2,2 - jak widać dawny JS stał się teraz początkiem 3-hitowego stringa. Są to 3 midy, dwa pierwsze NC i bezpieczne na bloku. 8)

d/f+2,1 - poza zmienioną animacją FD i właściwości bez zmian.

d/f+3 - teraz jest to low z -13 na bloku i +4 na trafieniu. :)

d+1+2 - większa strata na bloku bo -14.

u/f+3+4 - idzie teraz na low, niestety ma -17 na bloku, ale +7 na trafieniu. Tylko do oki pod ścianą.

d+4,1 - teraz jest NCc ;D

f,f+2 - zmieniono kompletnie ten cios. Teraz idzie na high,a na bloku jest chyba równowaga. Poza jugglami raczej nieprzydatny.

DF - teraz bez clean hita kroi tylko 28 dmg, czyli mniej niż w DR, mimo że skalowanie wszystkich ciosów ze stójki poszło o 20% do góry. Smutne :-[

WS+4 - teraz nie przewraca, ale za to jest bezpieczne. Stało się standardowym WS+4.

d/b+2 - teraz nie jest to launcher lecz początek 3-hitowego stringa:d/b+2,4,1 [m,m,m]  lub d/b+2,4,2 [m,m,h]. Pierwszy z nich karalny na wybitkę po ostatnim hicie, zaś drugi całkowicie bezpieczny. Raczej poza jugglami mało użyteczne.

d/f+4 - mamy teraz po tym kontynuacje d/f+4,1, która niestety, ale jest tylko NCc. Pierwszy hit, dobry do midowego pokingu na koniec rundy (i12).

Nowe zagrania w T6

WS+1,1 - 13 klatkowe NC z WS'a, wbija na ścianę, karalne na -12, więc nie ma tragedii. Według mnie jedna z lepszych rzeczy jakie dziad dostał. 8)

f,f+1+2 - mid, po którym mamy krótkiego juggla za około 50 dmg. -12 na bloku.

u/f+1+2 - hit throw na mid, na bloku z przewagą +7, niestety trwa aż 30 klatek.

WS+1+2 - mid z fałszywą przewagą 29-ciu klatek na trafieniu, bez gwarantów, ale przeciwnik może tylko blokować. Karalny na -10. Posiada funkcję auto-parry na high i mid.

f+3 - midowy Homing Wanga, bezpieczny na bloku. 8)

WS+3,2 - 16 klatkowe NC [m,h], gdy pierwszy pójdzie na blok pod drugim niestety można się schylić.

SS+3 - stomp podobny do d+3+4, lecz o troszkę większym zasięgu i mniejsza kara na bloku (-11). :)

f+1+2+3 - kolejny obok f+1+4, jugglujący unblock.
« Ostatnia zmiana: Luty 24, 2010, 16:46:02 wysłana przez Cambion »

Tundra

  • Gość
Odp: Wang - Dyskusja ogólna + zmiany DR->T6
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 20, 2010, 17:19:19 »
po u/f+4 siedzi b+2,1 i  wtedy sadzisz d/f+1,1. Siedzi nawet a najmneisjza postac, ale jest timing wiec trzeba sie ograc zeby to siedzialo.

Cambion

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Wang - Dyskusja ogólna + zmiany DR->T6
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 20, 2010, 18:05:31 »
Według mnie jest to raczej nieversusowy random który zależy od odległości z jakiej posadziemy u/f+4, a najlepszy juggle jaki po tym wykombinowałem to: u/f+4, b+2,1, b+2,1, 1+2 B! DF za 70 dmg. Co jest  tylko o dwa punkty lepsze od zawsze siedzącego standardu: u/f+4, 1+2 B! f+4, 2, b+2,1,1+2 za 68.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2010, 18:08:39 wysłana przez Cambion »

Tokis_TLT

  • TLT
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 392
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Tokis_PL
  • Skąd: Łódź
Odp: Wang - Dyskusja ogólna + zmiany DR->T6
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 21, 2010, 00:24:02 »
Nie grałem za dużo Wangiem w T6, ot, obczaiłem nowe zagrania/zmiany i tyle, ale grałem nim sporo w DR i w moim mniemaniu, został raczej zbiedzony niż dopakowany - najbardziej mnie boli brak 1,1,1, osłabione b+2,1(Tragedia! W DR była to super seria, dobra do setupów oraz świetny (whiff) punisher), większa kara po d+1+2 i nie wywracające f+1+2. Cieszy w końcu normalny WS+4, nowe WS+1,1 i midowy HA. Mimo wszystko, szkoda tego DRowego Wanga, straciłem odrobinę chęci grania ta postacią w T6. :(

Cambion

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Wang - Dyskusja ogólna + zmiany DR->T6
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 21, 2010, 12:13:10 »
No właśnie, już w DR nie był zbyt mocny więc dlaczego teraz jeszcze go okroili?? Bo to co dostał raczej nie rekompensuje strat:
b+2,1 - to jest aż i14 i czemu zabrali po tym gwaranta :'(?? Byłoby w sumie około 40 dmg kiedy inne postacie mają tyle po 12 klatkowych naturalach ???
f+1+2 - co im do kurwy przeszkadzało to że ten cios przewracał??
1,1,1 - czemu jemu zabrali, a Pandzie zostawili?? ???
d+2,1+2 - dlaczego to nie jest już NC tego zrozumieć nie mogę :o

Obi

  • Gość
Odp: Wang - Dyskusja ogólna + zmiany DR->T6
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 26, 2010, 23:04:14 »
w moim przekonaniu wang w t6 jest słaby ... okaleczyli go ... większość postaci w t6 jest wzmocnione a on na odwrót .. smutne ... :(((((

Cambion

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Wang Jinrei - zmiany DR->T6
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 13, 2010, 11:13:25 »
Już w DR nie był jakiś przejebany, ale tutaj to polecieli z nim konkretnie w chujki. Nie mówie że nie da się nim grać, ale żeby robić to skutecznie trzeba grać naprawdę bardzo ostrożnie i cierpliwie. Generalnie, siła dziada to jego poki na low, które są mało karalne.
A tak w ogóle to w tej części jego FC d/f+4,3 powinno tak jak u Julii dawać pełnego gwaranta pod ścianą, takiego z B! itd. :P