Autor Wątek: [SFxTK] Jin - Combos  (Przeczytany 2941 razy)

amok

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 82
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: amok_amk
  • Skąd: BYTOM

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [SFxTK] Jin - Combos
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 09, 2012, 15:32:39 »
bnb bez metra: jHK crMP crHP xx special step-LP, sMK xx special step-MP
bnb z metrem: jHK crMP backMP-LP xx qcbPP xx downKK-MP sHK xx special step-LP sMK xx special step-MP

na moje więcej nie trzeba, działają w rogu i mid-screen. w rogu po uppercut-cie robimy crMP x 3, crHP xx special step-MP.
low starter zamiast jHK crMP to crLK crLP.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [SFxTK] Jin - Combos
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 09, 2012, 15:42:15 »
A combo z double fireballem nie zabiera więcej niż to z przejściem do postawy? W sensie coś tam w cd+lp, s.mk > s.hk xx ex fireball, cd+mp.

W każdym razie jest o niebo łatwiejsze i sporo bardziej consistent, nawet jeśli zabiera parę punktów mniej. ;p

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: [SFxTK] Jin - Combos
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 09, 2012, 17:00:31 »
Odpowiednio wymierzone (tak, żeby ostatni hit trafił) f,b,f+HP kroi 10 pkt więcej na końcu comba (i daje fajne opcje na taga).

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [SFxTK] Jin - Combos
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 09, 2012, 18:21:50 »
A combo z double fireballem nie zabiera więcej niż to z przejściem do postawy? W sensie coś tam w cd+lp, s.mk > s.hk xx ex fireball, cd+mp.

W każdym razie jest o niebo łatwiejsze i sporo bardziej consistent, nawet jeśli zabiera parę punktów mniej. ;p

kombo z ex fireballem jest faktycznie prostsze ale dziala tylko mid screen. wole miec to samo kombo na cornera, zeby mi sie nie mieszalo we lbie.

Odpowiednio wymierzone (tak, żeby ostatni hit trafił) f,b,f+HP kroi 10 pkt więcej na końcu comba (i daje fajne opcje na taga).

właśnie to "wymierzanie" mi nie pasi, poza tym wolę korzystać z każdej okazji żeby ćwiczyć special stepa. no i trach z MP po special stepie jest dużo bardziej stylowy :P.

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: [SFxTK] Jin - Combos
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 23, 2012, 20:09:30 »
Jin ma jeszcze sympatyczny overhead starter do bnb-ków wspomnianych wyżej: f+lk xx lp xx lk, cr.lp
Skalowanie spore, ale oh to oh.

EDIT:
Trochę to potrenowałem i raczej to oleję - niby link na 2 frame-y, ale bardzo późny (bez rytmu) i nie plinkowalny.
Za słabą mam skuteczność. No może jeszcze popróbuję z double tapem na cr.lp jak siądę następnym razem.

EDIT:
Z double tapem jest spoko: f+lk xx lp xx lk, (double tap)cr.lp, back-mp~lp xx SS-lp, mk xx SS-mp
Bierze 270, czyli setkę więcej niż pełne kazama 6-hit combo. Na dodatek ostatnie SS-mp można zamienić na SS-lp + TAG.
« Ostatnia zmiana: Maj 14, 2012, 10:39:20 wysłana przez apolon »