Autor Wątek: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9  (Przeczytany 36168 razy)

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 30, 2011, 18:58:55 »
Armor on EX Sky Drop. Crunchy viable! KOOLAID!

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 30, 2011, 19:03:08 »
@kowal: z tego co jest napisane wynika, że kunai cancel będzie dalej, ale wolniejsze.

Nerf KL to dla mnie (nie grającego nim) śmiech na sali; dalsze zwiększanie recovery spina żeby scruby nie płakały (pushback jeszcze zrozumiem, bo niektorzy faktycznie nie mogli dodashowac, ale więcej -klatek?). Dzięki osłabieniu kapelusza będzie się nim grało na 1 string, do porzygu niczym Raiden.
Apropo Rejdena, zabieranie mu kolejnych narzędzi do pressingu wzbudza już tylko uśmiech politowania - teraz faktycznie nie opłaca się nim grać inaczej niż na flowchart.
Nowe d1 u Nuba to fajny buff, ciekawe kiedy ludzie zaczną płakać nad przewagą po d1~Kolanko.

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 30, 2011, 19:05:48 »
Raiden blast trap będzie blisko 0 teraz, z tego co czytam.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 30, 2011, 19:16:27 »
Więc jego używanie sprowadza się tylko do confirmowania po stringach na bloku żeby nie być stratnym. Gdyby tak przynajmniej siedziało na każdego...

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 30, 2011, 19:27:08 »
nie wiem po co zmieniali d4 milki jak sonya i obama maja takie samo gowno i nikt z tym nic nie zrobi az ktos tego nie wykorzysta rownie nachalnie co Reo na Evo
typowe myslenie NRS zmeiniaja tam gdzie nazekaja a nie tam gdzie jest skopane

za nerfem low hat jestem ale dodawanie klatek na recovery spina jednak bezsens totalny powinni tylko odsowanie zlikwidowac
Wombat pisałes ze granie pało nie polega na low hacie a teraz piszesz ze nie ma opcji bez low hata... troche konsekwencji

Jade jest wg mnie mocna tylko jakos mało popularna (podobnie jak Sonya) nie wiem na czym ma ta niespodzianka polegac ale moze byc niezły mexyk z tego

o cornerze Jaxa tez nic nie słychac

armor na slide odbierze pewnosc siebie w zonowaniu a tym samym postacie bez tele beda miały z Subem przegwizdane

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 30, 2011, 19:30:39 »
okaz sie ze kolano Jade bedzie do postawy stand up, jak kabalowskie ;d

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 30, 2011, 19:32:55 »
Przecież tam jest napisane, że " Mileena's d+4 UNCHANGED" - więc się nie zmieniło.

To i dobrze.

"Hey Kung Lao, don't you want to learn Shokan's language to be able to talk to Sheeva down in the shit tier?" :D


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 30, 2011, 19:41:48 »
Po tym patchu musze sobie wybrac jakas postac, ktorej nie lubie, bo wszystkie te ktorymi grywam choc troche dostaja caly czas po dupie w patchach.
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 30, 2011, 19:45:23 »
Po tym patchu musze sobie wybrac jakas postac, ktorej nie lubie, bo wszystkie te ktorymi grywam choc troche dostaja caly czas po dupie w patchach.
Reptaja nie ruszają a jest koksem ;)
KL bedzie szit tierem tylko jesli spin bedzie mial >13f.

Traitor

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Sankiatak
  • Skąd: Wasilków
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 30, 2011, 19:57:42 »
niektorzy graja shit tierami i juz tak nie narzekaja spokojnie :p grajcie postacia ktora lubicie

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 30, 2011, 20:27:44 »
Hehehe. Z całym szacunkiem, ale śmieszą mnie te opłakiwania Kung Lao. Low Hat to był szit jakich mało. Ostatnio trafiłem na kolesia który stringiem+Low Hat mnie przekopał na drugi koniec ekranu mimo że blokowałem. Jak ja Subem używam Slide'a na low, to po zblokowaniu dostaje całe kombo i nie płacze. Czemu z atakiem na LOW, który jest w dodatku projectilem, nie miało by być podobnie? Osłabienie spina też popieram, mimo że już se zacząłem jakoś z nim radzić. Tak czy siak spin powinien być sytuacyjny, tak że powinno się go używać just in time, a nie spamować, bo i tak jest mało karalny. Wyczuty i zablokowany spin powinien być bezproblemowo karalny na full combo.

Tego w tej grze właśnie brakowało. teraz Kung Lao będzie stał w miarę na równi z innymi. Ostatnio zdarzyło się że noobek, którego kroje prawie do zera, jak gra innymi postaciami, bierze se Kung Pao, rzuca Low czapkami, spinuje na pałe, nie zna żadnych mocniejszych kombinacji i ze mną wygrywa. Przecież to gołym okiem widać że te rzeczy są OP.

Jak ktoś jest rzeczywiście dobry, to dalej będzie wymiatał kapelusznikiem, jeżeli nie, no to cóż :) Trzeba będzie szukać następnego S-Tiera, który się uplasuje na samym szczycie. Na szczęście myślę że żaden teraz nie będzie już tak odstawał od reszty.

Frizen: Tak to jest jak się gra S-Tierami :D

Przyłączam się do Sankiego:

« Ostatnia zmiana: Sierpień 30, 2011, 20:33:54 wysłana przez Drantzell »

gaawa

  • Moderator forum
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pruszków/W-wa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 30, 2011, 20:33:16 »
ostatnio mało gram w mortala - ale naprawdę... Z mocno pressującej postaci zrobili teraz żółwia, którego gra będzie się opierała na karaniu spinem.
d+1 nooba 6 klatek - spoko można sie wcinać w niektóre stringi
Pytanie, bo nie pamiętam - czy jak się blokuje kolanko nooba będąc przy ścianie to noob się odsuwa? Bo jeśli nie - to może być fajna wymianka na blok d+1 xx knee, d+1 xx knee

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 30, 2011, 20:37:07 »
gaawa: Z postaci która ze wszystkimi mogła robić to co chciała, bo miała OP pressing i strasznie mocną defensywę (praktycznie brak słabych punktów), zrobili bardziej zrównoważoną postać.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 30, 2011, 20:37:50 »
Mam nadzieje, ze patch wyjdzie po turnieju w Lodzi, bo inaczej chyba nawet nie wezme w nim udzialu.
Stringi z low hatem na online napewno musza byc imba, bo nie idzie tego nawet ogarnac mimo ze ktos ciagle powtarza to samo.
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 30, 2011, 21:02:51 »
Frizen: Są, i rzeczywiście nie da się nic z tym zrobić. Tak czy siak projectil na sam koniec stringu na blok, powinien być karalny na combo (tym bardziej projectil na low), a po trafieniu nie powinien doprowadzać do jakichś takich niemalże loopów.

Jak ja rzucam Iceballa, czy Slide na sam koniec akcji na blok, to dostaje w ryj i inicjatywa moja się kończy (mój błąd, przeszarżowałem). Tak samo powinno być z Kung Lao.