Autor Wątek: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]  (Przeczytany 24065 razy)

KBB

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 410
  • Płeć: Mężczyzna
  • Raise your weapon
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Woochi_PL
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 02, 2011, 20:23:11 »
Zabawne, HiKrush, taki z Ciebie filozof, tyle wiesz, jak to jest, że nie wygrałeś jeszcze turnieju?
Ja na przykład gdzieś mam Twoją wiedzę, wolę się sugerować postami najlepszych i oglądać walki najlepszych, a nie jakieś dziwne interpretacje gry kogoś kto tylko dużo mówi (przyznaj się w jakim tempie nabiłeś posty, pół miesiąca i chyba ze 150 nabiłeś). Gadka jak widać nie pomaga Ci w tej grze.
fade em
need dat

mace

  • Learn to fly
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 309
  • eloszka
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: opole
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 02, 2011, 20:23:45 »
a w tekkenie nie trzeba? nie kazdy ma jakiegos super manuala zeby te wszystkie akcje co sa pokazane w practice(chodzi mi o sample combos czy jakos tak, dawno nie gralem) powtorzyc. ja np. nie potrafie.
Kejim [16|Paź 20:47 ]:   :kejim:

KBB

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 410
  • Płeć: Mężczyzna
  • Raise your weapon
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Woochi_PL
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 02, 2011, 20:25:20 »
Ja nie widzę nic złego w sample combos, kilka prostych przykładów z dwoma trudniejszymi dla obrazu jak powinien wyglądać dżagiel, żeby potem laik się nie dziwił, że lata w powietrzu.
fade em
need dat

Pitrex

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foot Dive ;D
    • Zobacz profil
  • Gamertag: leszek_co_mial_na_chooju_meszek
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 02, 2011, 20:28:10 »
Nie można porównać tych dwóch bijatyk (tekken i sf),nawet nie chodzi o to że jedna jest w 3d a druga 2d, lecz o sam fakt że strit można powiedzieć że z miejsca jest grą "turniejową" gdyż każda postać nie ma po 123413423141 ciosów a tylko te które są potrzebne a nawet niezbędne do grania,ot co. Street Fighter jest czystym mindgame'em a na mixup trzeba sobie zasłużyć i nie jest to gra z cyklu "kto pierwszy wybije ten wygrywa" a w Tekkenie jest pełno takich przypadków,np. weźmy sobie takie stefka i arene z pomidorami.....łapiemy ch b+1 na początku rundy i praktycznie możemy odłożyć kontroler, am i right or am i right ? taka prawda niestety.

KBB

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 410
  • Płeć: Mężczyzna
  • Raise your weapon
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Woochi_PL
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 02, 2011, 20:32:43 »
Nie można porównać tych dwóch bijatyk (tekken i sf),nawet nie chodzi o to że jedna jest w 3d a druga 2d, lecz o sam fakt że strit można powiedzieć że z miejsca jest grą "turniejową" gdyż każda postać nie ma po 123413423141 ciosów a tylko te które są potrzebne a nawet niezbędne do grania,ot co. Street Fighter jest czystym mindgame'em a na mixup trzeba sobie zasłużyć i nie jest to gra z cyklu "kto pierwszy wybije ten wygrywa" a w Tekkenie jest pełno takich przypadków,np. weźmy sobie takie stefka i arene z pomidorami.....łapiemy ch b+1 na początku rundy i praktycznie możemy odłożyć kontroler, am i right or am i right ? taka prawda niestety.
Skoro nie można to czemu porównujesz? ^^

Jeśli łapiemy b+1 to również ulegliśmy mindgame'owi, jeśli złapiemy hopkick na początku rundy, to musimy poćwiczyć (nie wiem czy to nie parafraza Killerdolla). Tekken to filozofia + matematyka na przykładzie:
filozofia: dostanę hopkicka, czy go nie dostanę, oto jest pytanie - zatem filozofia z elementami ryzyka ;d
matematyka: oczywiście framedata, kary etc.


Nota bene, gdyby Tekken był taką grą, jak ją przedstawiasz, to zwycięzcami turniejów zawsze byłyby jakieś inne osoby, a w Polsce na przykład Frizen potrafił wygrać kilka turniejów z rzędu i generalnie czołówka graczy się nie zmienia, to teraz trzeba dać kogoś z czołówki na stefka na arenę z pomidorami i przegra, czy tak?
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2011, 20:41:25 wysłana przez KBB »
fade em
need dat

Pitrex

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foot Dive ;D
    • Zobacz profil
  • Gamertag: leszek_co_mial_na_chooju_meszek
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 02, 2011, 20:39:40 »
Nie można porównać tych dwóch bijatyk (tekken i sf),nawet nie chodzi o to że jedna jest w 3d a druga 2d, lecz o sam fakt że strit można powiedzieć że z miejsca jest grą "turniejową" gdyż każda postać nie ma po 123413423141 ciosów a tylko te które są potrzebne a nawet niezbędne do grania,ot co. Street Fighter jest czystym mindgame'em a na mixup trzeba sobie zasłużyć i nie jest to gra z cyklu "kto pierwszy wybije ten wygrywa" a w Tekkenie jest pełno takich przypadków,np. weźmy sobie takie stefka i arene z pomidorami.....łapiemy ch b+1 na początku rundy i praktycznie możemy odłożyć kontroler, am i right or am i right ? taka prawda niestety.
Skoro nie można to czemu porównujesz? ^^

Jeśli łapiemy b+1 to również ulegliśmy mindgame'owi, jeśli złapiemy hopkick na początku rundy, to musimy poćwiczyć (nie wiem czy to nie parafraza Killerdolla). Tekken to filozofia + matematyka na przykładzie:
filozofia: dostanę hopkicka, czy go nie dostanę, oto jest pytanie - zatem filozofia z elementami ryzyka ;d
matematyka: oczywiście framedata, kary etc.

Ja nie porównuje,porównał to nasz nowy kolega bsurma ,anyway b+1 nie jest mindgame'em,jest to poke który na CH daje juggle'a,na wiffie prawie nie karalny a nawet jak się schylimy to nic to nam nie da,chyba że ktoś będzie na pałe robił iws'a to wtedy można nawet wybić ale nikt nie zrobi tego na reakcje dlatego ten cios na pewno jest w top 3 najbardziej przegiętych ciosów w grze. Mindgame masz wtedy jak musisz przewidzieć czy pójdzie low czy mid,jaki masz mindgame gdzie b+1 jest highem i zablokujesz stojac a kucajac bedzie wiff XD?



Nota bene, gdyby Tekken był taką grą, jak ją przedstawiasz, to zwycięzcami turniejów zawsze byłyby jakieś inne osoby, a w Polsce na przykład Frizen potrafił wygrać kilka turniejów z rzędu i generalnie czołówka graczy się nie zmienia, to teraz trzeba dać kogoś z czołówki na stefka na arenę z pomidorami i przegra, czy tak?

Ja podałem tylko przykład. Byl to przykład który miał na celu pokazać że nie da się porównać SF do Tekkena. W stricie nie ma czegoś takiego że obrywasz raz i już masz KO. Owszem jak ktoś nie umie blokować albo źle zgadnie (przynajmniej 2 razy) to wtedy nie żyje. Nie mówię że zawsze się ludzie nadziewają na to b+1 ale w 99% przypadków jeśli się ktoś na to załapie na arenie z pomidorami i to na początku mapy (BA może być i na końcu mapy) to wygrywa stiff ;p. Jak dostaniesz ch b+1 + juggle + piękną ściane stefka i zostanie Ci jakoś pare % energii to raczej dużego pola do popisu nie masz gdy oponent ma pełne zdrowie ? zaraz pewnie wyskoczysz ze mozna zrobic comeback z rage'em itp. :P
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2011, 20:50:17 wysłana przez Pitrex »

KBB

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 410
  • Płeć: Mężczyzna
  • Raise your weapon
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Woochi_PL
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 02, 2011, 20:43:26 »
Mindgame występuje również w przypadku, gdy operator Steve'a pierwszą walkę zaczął bez żadnego uderzenia, drugą tak samo, a w trzeciej nagle zrobił b+1, to również jest mind gamem. To że znasz bardzo ciasne definicje, to już tylko napęd dla mnie na pobudzenie fantazji. Tak naprawdę, paradoksalnie, wszystko można podpiąć pod mind game.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2011, 20:46:40 wysłana przez KBB »
fade em
need dat

Komandos

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 964
    • Zobacz profil
    • Email
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 02, 2011, 20:54:01 »
Walczcie pionki, walczcie. Fajnie obserwować jak taki KBB, który nie tak dawno dopytywał się mnie co to jest frame data itp. z dnia na dzień staje się Tekkenowy ekspertem i filozofem (dwa w jednym). Hikrush jak z nim grałem na turnieju parę miechów temu to nie umiał ściany z ws1 Stevem zrobić, a tutaj sprawia wrażenie jakby k**wa był królem manuala :D

Know thy self, know thy enemy. A thousand battles, a thousand victories.

Pitrex

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foot Dive ;D
    • Zobacz profil
  • Gamertag: leszek_co_mial_na_chooju_meszek
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 02, 2011, 21:02:32 »
Mindgame występuje również w przypadku, gdy operator Steve'a pierwszą walkę zaczął bez żadnego uderzenia, drugą tak samo, a w trzeciej nagle zrobił b+1, to również jest mind gamem. To że znasz bardzo ciasne definicje, to już tylko napęd dla mnie na pobudzenie fantazji. Tak naprawdę, paradoksalnie, wszystko można podpiąć pod mind game.

Ja bym to nazwał pseudo mingame'em gdyż takie rzeczy jak uderzenie na początku rundy można sobie spokojnie wybackdashować i mindgame się tu kończy,a jeśli będziemy wiedzieć że na początku rundy,druga osoba będzie "uciekać" do tyłu to co zrobimy ? rzut z którego też się można wyrwać, więc na dobrą sprawę zrobiliśmy koło ;p

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 02, 2011, 21:12:53 »
Hikrush jak z nim grałem na turnieju parę miechów temu to nie umiał ściany z ws1 Stevem zrobić, a tutaj sprawia wrażenie jakby k**wa był królem manuala :D
I to wystarczyło, żeby sprać Ci Bruce'a lol :D
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

KBB

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 410
  • Płeć: Mężczyzna
  • Raise your weapon
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Woochi_PL
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 02, 2011, 21:14:39 »
Mindgame występuje również w przypadku, gdy operator Steve'a pierwszą walkę zaczął bez żadnego uderzenia, drugą tak samo, a w trzeciej nagle zrobił b+1, to również jest mind gamem. To że znasz bardzo ciasne definicje, to już tylko napęd dla mnie na pobudzenie fantazji. Tak naprawdę, paradoksalnie, wszystko można podpiąć pod mind game.

Ja bym to nazwał pseudo mingame'em gdyż takie rzeczy jak uderzenie na początku rundy można sobie spokojnie wybackdashować i mindgame się tu kończy,a jeśli będziemy wiedzieć że na początku rundy,druga osoba będzie "uciekać" do tyłu to co zrobimy ? rzut z którego też się można wyrwać, więc na dobrą sprawę zrobiliśmy koło ;p

Skoro się da wybackdashować, to co tak się bulwersujesz o ten cios?
fade em
need dat

bsurma

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 61
  • Płeć: Mężczyzna
  • Stoned Minimum Professor
    • Zobacz profil
  • PSN ID: gggyb
  • Skąd: Kielce
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 02, 2011, 21:17:02 »
Ech... Może niepotrzebnie podnosiłem głos, bo od razu wybuchła z tego dyskusja o nie wiadomo co... Mogłem się przez chwilę zamknąć :/

Miałem po prostu tylko cichą nadzieję, że Namco da szansę new-comerom, przez to mógłby się zwiększyć popyt na grę...

Ale nieważne, bo teraz potoczył się spór taki, że głowa boli. :(

Możecie zapomnieć o moim pierwszym poście i zacząć od nowa normalną dyskusję.


Najlepszy w przegrywaniu na żyletkach evr.

Pitrex

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 461
  • Płeć: Mężczyzna
  • Foot Dive ;D
    • Zobacz profil
  • Gamertag: leszek_co_mial_na_chooju_meszek
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 02, 2011, 21:17:52 »
Mindgame występuje również w przypadku, gdy operator Steve'a pierwszą walkę zaczął bez żadnego uderzenia, drugą tak samo, a w trzeciej nagle zrobił b+1, to również jest mind gamem. To że znasz bardzo ciasne definicje, to już tylko napęd dla mnie na pobudzenie fantazji. Tak naprawdę, paradoksalnie, wszystko można podpiąć pod mind game.

Ja bym to nazwał pseudo mingame'em gdyż takie rzeczy jak uderzenie na początku rundy można sobie spokojnie wybackdashować i mindgame się tu kończy,a jeśli będziemy wiedzieć że na początku rundy,druga osoba będzie "uciekać" do tyłu to co zrobimy ? rzut z którego też się można wyrwać, więc na dobrą sprawę zrobiliśmy koło ;p

Skoro się da wybackdashować, to co tak się bulwersujesz o ten cios?

Ale kto tu się bulwersuje ? Przecież to Ty na każdym kroku chcesz udowodnić że musisz mieć ostatnie zdanie. Tak czy owak cios jest przegięty i nie powiesz mi że nie.

Ech... Może niepotrzebnie podnosiłem głos, bo od razu wybuchła z tego dyskusja o nie wiadomo co... Mogłem się przez chwilę zamknąć :/

Miałem po prostu tylko cichą nadzieję, że Namco da szansę new-comerom, przez to mógłby się zwiększyć popyt na grę...

Ale nieważne, bo teraz potoczył się spór taki, że głowa boli. :(

Możecie zapomnieć o moim pierwszym poście i zacząć od nowa normalną dyskusję.

No coś ty,to jest forum gdzie każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii a że jest to forum bijatykowe to spinki zawsze były są i będą,mniejsze i te większe i te bezsensowne XD z resztą chyba na każdym forum tak jest bo zawsze ktoś będzie miał odmienne zdanie.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 02, 2011, 21:21:12 wysłana przez Pitrex »

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 02, 2011, 21:19:13 »
New comer jak będzie chciał, to sobie poradzi. Jak umie i ma w sobie na tyle samozaparcia, żeby włączyć youtube, tekkenzaibatsu, backdash.pl i temu podobne adresy, to sobie poradzi. Jak będzie ćwiczył, to sobie poradzi. A jak oczekuje, że gdzieś przeczyta jak grac i dzięki temu będzie wygrywał, to, no cóż.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

KBB

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 410
  • Płeć: Mężczyzna
  • Raise your weapon
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Woochi_PL
Odp: Tekken 6 - Movement [Zbiór tutoriali]
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 02, 2011, 21:20:36 »
Mindgame występuje również w przypadku, gdy operator Steve'a pierwszą walkę zaczął bez żadnego uderzenia, drugą tak samo, a w trzeciej nagle zrobił b+1, to również jest mind gamem. To że znasz bardzo ciasne definicje, to już tylko napęd dla mnie na pobudzenie fantazji. Tak naprawdę, paradoksalnie, wszystko można podpiąć pod mind game.

Ja bym to nazwał pseudo mingame'em gdyż takie rzeczy jak uderzenie na początku rundy można sobie spokojnie wybackdashować i mindgame się tu kończy,a jeśli będziemy wiedzieć że na początku rundy,druga osoba będzie "uciekać" do tyłu to co zrobimy ? rzut z którego też się można wyrwać, więc na dobrą sprawę zrobiliśmy koło ;p

Skoro się da wybackdashować, to co tak się bulwersujesz o ten cios?

Ale kto tu się bulwersuje ? Przecież to Ty na każdym kroku chcesz udowodnić że musisz mieć ostatnie zdanie. Tak czy owak cios jest przegięty i nie powiesz mi że nie.

Ja niczego nie chcę udowadniać, tylko dowiedzieć się prawdy, bo ja jestem słabym graczem. Najpierw mówisz, że dostanie b+1 na początku rundy to przegięcie, potem mówisz, że da się to wybackdashować, czyli backdashujmy na początku rundy i bądźmy happy. : D
fade em
need dat